Jobs

Jobs

616 Jobs gevonden
Dringend

Administratief medewerker

Aarschot, België

Vivaldis Office is op zoek naar een..........Administratief medewerker!📍Waar kom je terecht? Aarschot of Heist o/d Berg (jouw keuze)Sector: Accountancy 🗒️Hoe ziet jouw dag eruit? Samen met een team sta je in voor klanten- en kantooradministratieTelefonische oproepen en mails behandelenVerzorgen van receptie en accountantsadministratie 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Transport Administratief bediende

2030 Antwerpen, België

Voor onze klant in de haven van Antwerpen, kijken we uit naar een administratief bediende die ondersteuning zal bieden op de transportafdeling.   Onze klant is een gespecialiseerd in de verwerking en distributie van koffie en cacao.   De transportafdeling vervoert ook goederen van klanten uit alle segmenten (voornamelijk containertransport).   Het takenpakket: verwerken van binnenkomende orders per mail, registreren in Navitranscontroleren of er ruimte is voor de gevraagde rit + inboeken in het systeemdoorgeven van correcte informatie in het systeem voor de dispatchersdoorgeven van wijzigingen/annulaties aan de dispatchersopmaken van CMR en doorsturen naar de klantenverzorgen van contact met de klantopmaken van rittenbladendoorgeven van eventuele wachturen..
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Dringend

Administratief bediende

Willebroek, België

Voor een bedrijf gelegen in Willebroek zijn wij op zoek naar een Administratief bediende.  de dagelijks contacten met klanten en relaties verzorgt, zowel telefonisch als via email, in vloeiend Nederlands en Frans.de binnenkomende bestellingen administratief verwerktonze website actualiseert en acties onderneemt om Venstar nog sterker te profileren op de verschillende digitale kanalende grafische uitwerking en communicatie van promotieacties, folders en nieuwsbrieven – zowel print als digitaal – creëertde webshop en social media beheert en verder professionaliseertdealerevents mee coördineert, deelname aan beurzen organiseert en commerciële acties opzet  
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Administratief Bediende

Tessenderlo, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende / administratieve medewerker voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in het installeren van zonnepanelen.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als administratief bediende / administratieve medewerker bestaat uit: Je staat klanten en leveranciers telefonisch te woord om hen te begeleiden bij technische vragen; Je kan vlot gebruik maken van digitale tools om klanten correct te informeren; Je zit aan de receptie en ontvangt de bezoekers; Je staat ervoor open om verschillende administratieve taken op je te nemen; Je verwerkt facturen en geeft deze in; Je ondersteunt de Inside Sales medewerkers in het verwerken van leads. 
OfficeEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

administratieve medewerker sportsecretariaat

Sint-Martens-Latem, België

Vivaldis is op zoek naar een dynamische en veelzijdige administratieve medewerker sportsecretariaat voor een gerenommeerde organisatie binnen de sector van recreatie en sport, gelegen in het prachtige Sint-Martens-Latem. Wij bieden een unieke kans om deel uit te maken van een sportieve en groene werkomgeving, met de mogelijkheid op een vast contract.   Hoe zal je dag eruit zien als administratieve medewerker sportsecretariaat?   Het uitvoeren van administratieve taken zoals het bijhouden van sportadministratie, mailings verzorgen, planning en kalenderbeheer.Het zelfstandig uitvoeren van kleinere projecten.Het mettertijd overnemen van taken van de clubsecretaris.Het verwelkomen van bezoekers en het begeleiden van wedstrijden.Het beantwoorden van telefoontjes en vragen van leden.Het ontvangen van bezoekers en het beheren van de kassa.
InterimVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Dossierbeheerder

Putte, België

Vivaldis office is op zoek naar een.... DOSSIERBEHEERDER/BOEKHOUDER VAN A TOT Y.   📍Waar kom je terecht? PutteBoekhoudkantoor  🗒 Hoe ziet jouw dag eruit als dossierberheerder? Voorbereiden van de BTW-aangiftenInboeken van verkoop/ aankoopfacturenDossiers voorbereiden
OfficeDienstenVoltijdsVast contract

Technisch bediende commerciële flair hout/bouw

Dessel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende- klantbegeleiding- accountexpert /hout-bouwWaar moet je zijn? RetieSpecialisatie: Bouwprojecten, houtconstructie  Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaAls commercieel verantwoordelijke haal je vlot nieuwe projecten binnenJe bouwt vertrouwensrelatie op met zowel bestaande als nieuwe klanten Door nauw contact met je klanten en de juiste vragen te stellen, maak je klanten dossiers op + prijszetting door een offerte op maatBespreken bouwplannen met klant + advies over de verschillende houtsoorten, materialen, afmetingen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Verkoop afsluiten, offertes opmaken, facturen toetsen aan de bestellingen, opmaak werkbonnen, contact leveranciers, bestellen materialen, ...Je overhandigt een compleet bouwdossier (incl. materiaalkeuzes) aan het werkhuis/productieleiderOpvolgen, registreren en rapporteren 
Technics BediendenHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office Assistant

Boortmeerbeek, België

Organisatietalent? Voer je graag allerlei ondersteunende taken uit? Kan je vlot overweg met MS Office?   Een specialist in zwembadverkoop is op zoek naar jou om aan de slag te gaan in hun hoofdkantoor in Boortmeerbeek. Jouw takenpakket als Office Assistant bestaat uit verschillende verantwoordelijkheden: Administratieve ondersteuning bieden aan de Operations Manager.De algemene mailbox onder controle houden.Beheren van inkomende telefoongesprekken en indien nodig doorverbinden.Presentaties of teksten nalezen wanneer nodig.Klantencontacten telefonisch & per mail onderhouden.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Beringen

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief/ commercieel bediende voor onze klant in Beringen. Onze klant is gespecialiseerd in het aanvragen van vergunningen voor wegsignalisaties.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als administratief/ commercieel bediende bestaat uit: Het aanvragen van vergunningen aan verschillende instanties;Het opstellen van signalisatieplannen;Telefonische opvolging van de dossiers;Communicatie met steden en politiediensten;Contact onderhouden met bestaande klanten en leggen met nieuwe klanten.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende verzekeringen

Pelt, België

Voor een verzekeringskantoor, gelegen te Pelt, zijn wij op zoek naar een administratief bediende.Altijd al als administratief bediende aan de slag willen gaan? Lees dan snel verder! Jouw takenpakket:  Je communiceert steeds op een vlotte manier met de klantenJe verwerkt polisstukkenJe voert polisstukken in, in het systeemJe denkt commercieel mee met het bedrijfJe bezorgt klanten de nodige documentenActief meedenken bij de administratieve processen
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Schadebeheerder

Pulle, Zandhoven, België

Schadebeheerder gezocht voor een verzekeringsmakelaar gespecialiseerd in bedrijfs- en transportverzekeringen. Voor onze klant te Zandhoven, een familiebedrijf met 28 medewerkers. Zijn we in het kader van verdere groei, actief op zoek naar medewerkers die echt het verschil willen maken voor onze klanten en zich willen onderdompelen in de boeiende wereld van verzekeringen.  Jij bent het aanspreekpunt van onze klante in geval van schade. Je zorgt ervoor dat het hele dossier van aangifte tot afhandeling en betaling vlot verloopt. Je communiceert open en correct met klanten, verzekeraars, experts, ...Je rapporteert intern over jouw schadedossiers. 
InterimFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende verzekeringen

Kuurne, België

Ben jij op zoek naar een boeiende job? Een job met veel variatie? Misschien is een job in een verzekeringskantoor wel iets voor jou!   Als bediende in verzekeringen ben je verantwoordelijk voor volgende taken: Je zorgt voor een correcte opmaak van offertes en polissenJe onderhandelt met maatschappijen over verschillende polissenJe onderzoekt of bestaande voorwaarden nog voldoen aan de huidige marktJe hebt schriftelijk en telefonische contacten met de klant om informatie op te vragen of advies te verlenen omtrent hun dossierBijkomende administratieve taken  
FinanceVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Spare Parts Advisor

Heverlee, Leuven, België

Ben je een krak in Excel?Maak je graag offertes op?Sta je het liefst van al in contact met klanten en leveranciers?Dan is dit de job waar je naar op zoek bent! Een bedrijf in Heverlee, gespecialiseerd in heftrucks en rekken, is op zoek naar een Spare Parts Advisor. Zie jij jezelf deze taken uitvoeren? Je maakt offertes voor benodigde wisselstukken en/of te realiseren werkzaamheden op voor onze klanten. De focus zal hierbij liggen op tractiebatterijen, laders, laadzalen en customer fleet management software;Je ontvangt en verwerkt interne en externe vragen in verband met wisselstukken zodat klanten en techniekers steeds hun wisselstukken en/of inlichtingen krijgen in de kortst mogelijke periode;Als Spare Parts Advisor vraag je offertes op bij leveranciers zodat er achteraf een correcte bestelling kan worden opgemaakt, dat klanten en techniekers zeker zijn van een korte levertermijn voor hun bestellingen en dat een vlotte facturatie van klant/leverancier gegarandeerd is;Klachten handel jij op professionele wijze af;Je fungeert als backup van je collega's binnen de dienst Wisselstukken.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief medewerker facturatie

Olen, België

Ben jij een administratief talent met passie voor precisie? Zoek je een werkplek waar je kan groeien en bijdragen aan echte verandering?   Voor onze klant, gelegen in hartje Olen, die gespecialiseerd is industriële reiniging zijn wij op zoek naar een administratief medewerker facturatie.   Je bent verantwoordelijk voor: Controleren van finale dossiers (werkbonnen, waste documenten, facturen onderaannemers, ...)Bereken en factureren van dossiers van A tot ZInbrengen van contacten en tarieven in SAPKlasseren van afgewerkte dossiersAchterstallige betalingen opvolgen
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Financieel analist- data management

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Kandidaat die graag bezig is met cijfers, analyse, controlling en data. Waar moet je zijn? ArendonkSpecialisatie: Bouw, techniek, sanitair-CV Takenpakket Controle bestaande processen en procedures. Jij staat in voor analyse en verbeteringimplementatie van de basis aankoop gegevens in het ERP systeemOpstart rapporteringstraject mee uitwerken en in staan voor het in kaart brengen van de behoefte, het transformeren van gegevens en het opbouwen en onderhouden van rapportenVerzamelen van documentatie, coördinatie + opstellen en analyseren resultaatbepaling en discrepanties verklarenFinance: Kwartaal en maand rapportage/afsluiting, financiële administratie verzorgen + tijdige oplevering cijfers, BTW aangifte (verschillende vennootschappen)Prestaties meten + rapportage aan managementIdentificeren van operationele problemen en uitdagingen op basis van gegevensDataverzameling: Verzamelen van gegevens uit verschillende bronnen, zoals databases, systemen, websites en externe gegevensbronnenAlgemene administratie mbt het financiële verwerkingsproces
Technics BediendenMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Preventie adviseur

Gistel, België

Voor onze klant, actief in de metaalsector, zijn we op zoek naar een preventie-adviseur niveau 2 om de verdere uitbreiding en optimalisatie te verwezenlijken.   Als preventieadviseur sta je in voor de continue optimalisatie en verhoging van de veiligheid en het veiligheidsbewustzijn binnen de organisatie, dit m.b.t. de omgevingsfactoren, werkmiddelen, en werkinstructies.Je bent ook medeverantwoordelijk voor het implementeren van het bestaande veiligheidsplan.Je maakt de medewerkers bewust en coacht ze op vlak van veiligheid.Daarnaast analyseer je de incidenten en arbeidsongevallen en stel je een actieplannen op.Naast de bewaking van de veiligheid sta je ook in voor het naleven van het ISO 9001/14001 kwaliteitssysteem
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossier Beheerder

Bredene, België

Voor onze klant, gelegen in Bredene (maar met verschillende kantoren in West-Vlaanderen), zijn wij op zoek naar een ervaren dossierbeheerder. Je beheert je eigen klantenportefeuille (van A tot Z)Je bouwt een vertrouwensrelatie met je klanten opJe verleent proactief adviesJe bereidt fiscale controles voorJe volgt balansen, jaarrekeningen, eindejaarsafsluitingen en fiscale aangiftes opJe coacht en stuurt junior collega's aan
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Project engineer elektromechanica metaal

Beerse, België

Vivaldis  Office zoekt ....... Ingenieur elektromechanica, project engineer.Waar moet je zijn? Beerse.Specialisatie: Technieken, Machinebouw, mechanische componenten, pompen/cilinders VB. scheepsbouw Takenpakket Als ingenieur ben je het aanspreekpunt voor de klanten, leveranciers ivm bestellingen, orders, verloop projecten, prijsoffertes, werkvoorbereiding ...Analyseert alle documenten zoals tekeningen, contracten, ... en bundelt deze in een dossierZijn er verbeteringen nodig? Je doet voorstellen ter optimalisatie.Van begin tot einde ben je aanwezig bij de projecten die aan je toegewezen zijn + jij bent het aanspreekpunt van de verschillende partijen (arbeiders, opdrachtgever, leverancier...). Hierbij sta je nauw in contact met werkvoorbereiding, supervisors, ... Een correcte planning, veiligheid waarborgen, correcte bezetting van de verschillende teams... dit is voor jou belangrijk! Verplaatsingen naar de klant/projecten + bespreken VB. vernieuwing installatieWaarborgen/ontwerp en interpreteren technische tekeningen en plannen (3D topsolid en Autocad) + indien nodig aanpassenOpvolging van aansluitingen en keuringen uitvoeren + opmaak offerte op maatOpbouw van een volledig technisch dossier per project (welke componenten zijn nodig, kostenplaatje, ...) + nauw overleg met klantAansturen aankoop/werkvoorbereiding/logistiek voor start van de bestelling
Technics BediendenMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Peer, België

Voor een bedrijf te Peer, zijn we op zoek naar een customer service medewerker.    Je taken bestaan onder andere uit:    Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten.Je staat de klanten te woord via telefoon, mail en chat over productvragen, voorraden, staalaanvragen, levertermijnen, prijzen, etc.Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor de verwerking en opvolging van de orders.Je communiceert met jouw collega’s van Logistiek & Supply Chain betreffende bestellingen, retouren en andere sales werkzaamheden, om de order flow vlot te laten verlopen.Je stemt eventuele transportvragen af met de collega’s van het magazijn.Je ondersteunt de sales managers die verantwoordelijk zijn voor de verkoop binnen Europa (met name Benelux, Frankrijk, UK, Duitsland).Je denkt samen met jouw collega’s en teamleider na over de verdere optimalisatie van de werkprocessen binnen customer service.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Machelen, België

Is jouw enthousiasme aanstekelijk? Zet je graag de puntjes op de 'i'? En ben je op zoek naar een administratief-logistieke job?   Goed nieuws! Voor een bedrijf in Machelen, gespecialiseerd in de verhuur en verkoop van bekistingsmaterieel en ondersteuningen, zijn wij op zoek naar een administratief bediende. Je takenpakket ziet eruit als volgt: Je bent verantwoordelijk voor de administratieve ondersteuning van de logistieke organisatie: Inboeken van offertes via hun intern systeem; Bonnen opmaken; Nakijken van prijzen van leveranciers; Opmaken en wijzigen van documenten. Je doet de aankoopbeheer, -opvolging en -verwerking;Tenslotte sta je ook in voor de back-office van commerciële collega's.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief