Jobs

Jobs

509 Jobs gevonden

Dossierbeheerder

Zoutleeuw, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87, via mail of solliciteer online.Voor een boekhoudkantoor met een filiaal in Zoutleeuw, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder.Als boekhouder heb je volgend takenpakket:  Inboeken van aan- en verkoopfacturen Inboeken van kas- en bankafschriftenBtw-aangiftes indienen Maand- en jaarafsluitingen voorbereidenVennootschapsbelasting indienen Opmaak fiscale aangifte personenbelasting (éénmanszaken)
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Verantwoordelijke klantendienst

Zeebrugge, Brugge, België

Ben je stressbestendig en heb je een passie voor transport? Dan ben jij misschien de customer service medewerker die we zoeken! Jouw taken:  Dagelijks behandelen en opvolgen van transportopdrachtenPro-actief melden van problemen/vertragingen/.. aan de klantCreatief en kostenefficiënt meedenken met de klant om problemen op te lossenExtra kosten behandelen en indien mogelijk recupererenSamenwerken in team
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Werkplaatsverantwoordelijke

MECHELEN

Voor onze klant in Mechelen, een grote speler in de automotive sector, zijn we op zoek naar een Werkplaatsverantwoordelijke. Jouw takenpakket zal bestaan uit: Het controleren van werkorders.Het opvolgen van klachten en ondernemen van gepaste acties.Het organiseren en opvolgen van herstellingen in de werkplaats.Het zorgen voor een vlotte communicatie en terugkoppeling naar de klant.Het rapporteren aan de Service Manager.Het ondersteunen en begeleiden van het team mechaniekers.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Zellik, Asse, België

Voor onze klant te 1731 Zellik zijn we op zoek naar een gemotiveerde Customer Service Telesales Medewerker. Je bent verantwoordelijk voor het telefonisch benaderen van potentiële klanten en het bieden van uitstekende klantenservice. Je takenpakket omvat onder andere:   Klanten behelpen zowel telefonisch als via mail.Identificeren van de behoeften van klanten en oplossingen op maat aanbiedenBeantwoorden van vragen van klanten over producten, prijzen en beschikbaarheidOpvolgen van leads en offertesBijdragen aan de algemene klanttevredenheid en het behalen van verkoopdoelstellingenOpbouwen en onderhouden van sterke klantrelaties
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief medewerker met ervaring in de automotive!

Nieuwerkerken, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief medewerker voor een autogarage in Nieuwerkerken.  Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit: Behandelen en beantwoorden van inkomende e-mails en telefonieOpvolging van terugroepactiesAlgemene administratieve ondersteuningBeheer en opvolging van bestellingen, stock en retourzendingenNauw contact met techniekers en het magazijn voor een vlotte flow van werk en materialenJe hebt een hands-on mentaliteit hebt: je spring ook bij in het magazijn om te helpen bij het ontvangen, controleren en stockeren van goederen (geen zware pakketten).
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service

Ronse, België

Voor een bedrijf met uitstekende reputatie in textiel zijn we op zoek naar een Customer Service medewerker:   Je steekt de klantengegevens correct in het systeem en houdt deze up to dateJe behandelt de orders die binnenkomen en put deze correct in  Je behandelt klachten en problemen van de klanten op een efficiënte en klantgerichte manierJe helpt de boekhouding mee bij het dagelijks facturerenJe behandelt vrachtoffertes, vrachtaanvragen,...Je behandelt de bestellingen binnen de verschillende bedrijven op een correcte en efficiënte manierJe springt administratief bij waar nodigJe start om 8u30 tot 16u20 of van 9u tot 17u10, vrijdag wat vroeger gedaan!
InterimTextielVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

BIZET

Als administratief bediende ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en ondersteun je de interne sales, facturatiedienst en marketingteam. Een greep uit jouw taken: Klanten- en leverancierscontact: Je beantwoordt oproepen, helpt klanten verder en registreert hun gegevens en technische vragen nauwkeurig. Bij de interne interne sales ligt het accent op vertaling van offertes, versturen van stalen, afwerken van handleidingen.Administratie & opvolging: Je ondersteunt de verwerking en opvolging van facturen, klantendossiers en betalingen.Daarnaast verzorg je agendabeheer en organisatie van vergaderingen.Hulp bij organisatie van events met het marketingteam.  
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder a tot z

Aarschot

Vivaldis Office Geel zoekt ..... DOSSIERBEHEER A - Z!   Waar moet je zijn? AarschotAccountantskantoor voor KMO's en eenmanszaken20-tal collega's + 3 vennoten Wat moet je doen? Zelfstandig instaan voor de opvolging van A tot Z van dossiersVoor je klanten ben je de vertrouwenspersoon en adviseurInboeken van aan- en verkoopfacturen + bankafschriftenOpmaken van balansen + BTW-aangiftenAangifte vennootschapsbelasting en personenbelastingOpvolgen voorafbetalingenAfwerken jaarafsluitingOpstellen jaarrekening, tussentijdse resultaten Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales assistant Frans

Wielsbeke, België

Gezocht: Customer Service Medewerker!   Je hebt zin om voor volgend takenpakket uit jouw bed te komen, na jouw potje koffie / thee natuurlijk:   Je bent van A-Z, voor jouw toegewezen klanten het aanspreekpunt voor alle vragen rond product-en leverinformatie.Alle binnenkomende bestellingen verwerk je correct in SAP.Je stemt met klant als transportafdeling af over leveringen. Je hebt daarbij vaak contact met magazijn en productie om zeker te zijn dat klanten op tijd geholpen worden.Potentiële vragen voorzie je waardoor je hen steeds proactief kan bijstaan in het beheer van hun orderboek.Je krijgt ook de ruimte om initiatief te nemen en op zoek te gaan naar optimalisatiemogelijkheden en draagt graag jouw steentje bij rond lopende projecten binnen de afdeling Customer Service.Je bent verantwoordelijk voor jouw eigen klantenportefeuille, maar iedereen is ook back-up voor elkaar.Naast jouw klanten, sta je ook in contact met diverse interne stakeholders. Zo voorzie je bijvoorbeeld de sales managers, agenten en de commerciële directie van de nodige commerciële gegevens.  
InterimHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service

Wielsbeke, België

Wordt jij dé nieuwe topcollega binnen de afdeling Customer Service?    Voor een technisch bedrijf in de regio van Oostrozebeke, zijn wij op zoek naar een customer service medewerker.   Jij staat dagelijks, met een lach en een tas koffie, in voor volgende taken: Je bent verantwoordelijk voor de orderopvolging van je eigen klantenportefeuille. Je geeft informatie en advies aan de klanten omtrent levering, bestelling,.. Jij bent de cruciale schakel tussen de verschillende afdelingen ( Sales, planning, logistiek,..)Je geeft orders in via SAP en geeft deze door naar de logistieke afdeling. Je zorgt ervoor dat de bestellingen op tijd leveren en dat alles naar wens verloopt. Je denkt mee aan optimalisatie van het systeem. 
InterimHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Verzekeringsadviseur schade

Retie, België

Vivaldis Office zoekt ....... Bediende verzekeringen met doorgroeimogelijkheid tot schadebeheer. Waar moet je zijn? Regio Retie, KasterleeSpecialisatie: Verzekeringen, advies Takenpakket Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon (nauw contact met verzekeraars, herstellers, experts, ...)Commercieel werk schrikt je niet af aangezien je concrete vragen behandelt van klanten + het juiste verzekeringsproduct weet je aan de klant aan te bieden VB. levensverzekeringenUitbreiding mogelijk tot: ondersteuning schadebeheerder: expertise procedure startenLuisterend oor mbt concrete vragen van klanten Analyse verzekeringsportefeuilles Je vraagt tarieven aan, maakt offertes en polissen op en koppelt terug naar de klant. Advies 
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Junior dossierbeheerder - Finance

Kuringen, Hasselt, België

Interesse of vragen over deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Limburg op 013 48 01 87 of solliciteer online.   Voor een boekhoudkantoor in Hasselt, zijn we op zoek naar een junior dossierbeheerder.   Jouw dag als dossierbeheerder zal gevuld worden met volgende taken: Aan-en verkoopfacturen inboekenKas-en bankverrichtingen inboekenVoorbereiding maand-, kwartaal- en jaarafsluitingenOpstellen van balansen en jaarrekeningenTussentijdse evaluaties opstellen rond sociale bijdrage en fiscaliteitBtw-aangiftes voorbereidenKlantencontact
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service medewerker

Tessenderlo

Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker/klantendienstmedewerker voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in high-end meubilair. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als customer service medewerker/klantendienstmedewerker bestaat uit: Het beheren en opvolgen van klantendossiers van A tot Z: van offerteopmaak en orderverwerking tot facturatie;Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten via telefoon en e-mail;Je adviseert klanten over het productaanbod en begeleidt hen doorheen het aankoopproces;Je werkt nauw samen met verschillende interne afdelingen (verkoop, aankoop, logistiek, productie, marketing);Je blijft op de hoogte van productkennis en marktontwikkelingen.
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder - FINANCE

Sint-Truiden, België

Interesse of vragen over deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal op 013 48 01 87 of solliciteer online.   Voor onze klant, een boekhoudkantoor gelegen in Sint-Truiden, zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder.  Als dossierbeheerder heb je volgend takenpakket:  Boekhouding van A-Y of van A-Z (als je als reeds ervaring hebt opgedaan als junior dossierbeheerder binnen een boekhoudkantoor)Inboeken van aan- en verkoopfacturenHet verwerken van de bankuittreksels en het voorbereiden van betalingsbestandenHet voorbereiden van btw-aangiftesOndersteunende taken verbonden aan de boekhoudingJe werkt ter ondersteuning van de boekhouders
FinanceVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Junior dossierbeheerder - FINANCE

Ham, België

Meer info of wil je solliciteren? Dat kan online via onze Vivaldis website of telefonisch op 013 48 01 87.Voor onze klant, een kantoor voor accountancy & boekhouding ten dienste van de KMO, zoeken we een junior dossierbeheerder.Een greep uit je takenpakket als dossierbeheerder: Je wil en zal op termijn zelfstandig klantendossiers beherenInboeken van aan- en verkoopfacturenOpmaak en voorbereiding van btw-aangiftesOpstellen van (tussentijdse) balansen en resultatenrekeningenOpstellen van jaarrekening en fiscale aangiftesPersonen- en vennootschapsbelasting Begeleiding in de digitalisering van administratieve en boekhoudkundige processen
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Senior dossierbeheerder

Hasselt, België

Voor een boekhoudkantoor met meerdere vestigingen in Vlaanderen zijn we op zoek naar een senior dossierbeheerder in Hasselt.   Wat zal je doen als senior accountant? Begeleiden van de junior dossierbeheerdersControleren van geboekte facturenMaand-, kwartaal- en jaarafsluitingen indienenJaarrekening opmakenPersonen- en vennootschapsbelastingen indienenKlantgesprekken voeren en advies verlenen
FinanceDienstenVoltijdsVast contract

Customer Service Duits

Deinze, België

We zijn op zoek naar een Customer service medewerker B2B export:   Je klantenportefeuille richt zich op B2B klanten in verschillende landen, met een focus op export en DuitslandJe bent het aanspreekpunt voor klanten van je eigen klantenportefeuille, en voor de accountmanagersJe beantwoordt vragen van klanten, zowel schriftelijk als telefonischJe ondersteunt jouw klanten van begin tot eind in het bestelprocesHet opmaken van offertes, verwerken en opvolgen van bestellingen en leverafspraken behoren tot jouw takenpakketJe streeft naar een correcte oplossing voor alle partijen bij retourzendingen en klachtenbehandelingJe verstrekt productinformatie aan je klanten en bent bereid je productkennis up to date te houdenJe werkt samen met collega’s of andere afdelingen om complexe problemen op te lossenDe masterdata van je klant breng je periodiek up-to-dateJe denkt pro-actief na over het verbeteren van klantenservice processen.   Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?   📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95  
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende met kennis ERP en Excel

Damme

Voor onze klant te Moerkerke, de specialist in bliksembeveiliging, zijn we op zoek naar een administratief bediende.    Jouw takenpakket zal je zeker genoeg afleiding bieden!  Voor onze klant te Moerkerke, de specialist in bliksembeveiliging, zijn we op zoek naar een administratief bediende.    Jouw takenpakket zal je zeker genoeg afleiding bieden!    Je bent verantwoordelijk voor het administratieve beheer van onze gehele verkoopflow. Dit mag je heel breed zien want je doet alles van A tot Z.Je maakt de gebouwen, contacten & klanten aan. Daarna kun je met alle verkregen info de offerte opmaken.Na het verwerken van de bestelling maak je de vorderingsstaat en verkoopfactuur op.Het verzorgen van het postinterventiedossier zit eveneens in jouw takkenpakket.Gezien je graag nauwkeurig werkt, doe je dit alles zeer gedetailleerd. Je weet immers dat een fout maken in dit proces, gevolgen kent voor de rest van je flow.Je haalt je energie uit onze job omdat je graag inputwerk doet. Je weet wat er van je verwacht wordt.Je werkt graag in deze ondersteunende rol.  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief medewerker - regio Middelkerke

Middelkerke, België

Voor een bedrijf actief in vastgoed, gelegen in de regio van Middelkerke, gaan we op zoek naar een Administratief medewerker Syndic!Op zoek naar een boeiende en gevarieerde functie?Spreek je een aardig mondje Frans?Herken jij jezelf hier al in?Zeker verder lezen! Deze functie zou je wel eens op het lijf geschreven kunnen zijn!Welke taken jij onder je vleugels mag nemen in deze functie als Administratief medewerker Syndic? Verantwoordelijkheid over onze syndicportefeuille, samen met je gedreven collega's!Vergaderingen leidenOpstellen van verslagen en de technische opvolging ervanVoorbereiden van kostenafrekeningen en de opvolging ervan Kortom: een boeiend en gevarieerd takenpakket ligt voor je klaar!
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Student-Bediende

ZOERSEL

Studentenjob voor Slagerij in Zoersel 🥩🔪 Ben jij op zoek naar een studentenjob in een gezellige slagerij in Zoersel? Dan hebben wij de perfecte job voor jou! Wat ga je doen? Klanten bedienen – je helpt onze klanten vriendelijk en verder.Kassawerk – je zorgt voor een vlotte afhandeling van de betalingen.Vlees snijden met de snijmachineWinkelonderhoud – waar nodig geef je een handje bij het schoonmaken en onderhouden van de winkel.
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!