Jobs

Jobs

29 Jobs gevonden

Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces   Waar moet je zijn? Arendonk Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiekLet op: schommeling in drukke en rustige periodes!    Takenpakket Ondersteuning productieplanningLogistieke admin: CMR's, rittenbladen, vrachtbrievenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Ondersteuning algemene admin en facturatieOrder entry, beheer klantendossiers    
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Project Manager Technieken Project VTTI

Oosterweel

Voor een bedrijf gelegen in Antwerpen zijn we op zoek naar een Project Manager Technieken Project VTTI    Taken en verantwoordelijkheden: Leidinggeven aan het technische team van engineers die verantwoordelijk zijn voor het ontwerp van HVAC-systemen, elektriciteit en andere gebouwentechnieken binnen het VTTI Oosterweel-project.Opstellen en bewaken van gedetailleerde projectplanningen, specifiek afgestemd op de eisen en complexiteit van het VTTI Oosterweel-project.Nauwe samenwerking met klanten, aannemers, leveranciers en interne teams om technische uitdagingen van het project te identificeren en oplossingen te implementeren.Regelmatig rapporteren aan de projectdirectie over de voortgang, knelpunten en risico's binnen het technische domein.Waarborgen dat alle technische werkzaamheden voldoen aan de regelgeving en de specifieke vereisten van het VTTI Oosterweel-project.Proactief identificeren van verbeterpunten in de uitvoering van technische installaties en processen.
TechnicsBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

hvac supervisor

Wommelgem, België

Als HVAC Supervisor ben je het centrale aanspreekpunt voor al onze HVAC-projecten. Je neemt de leiding over een breed scala aan taken, van het aansturen van techniekers tot het opvolgen van offertes en het plannen van projecten. Je werkt samen met klanten, vertaalt hun behoeften in praktische oplossingen en zorgt voor een efficiënte uitvoering van de werken. Concreet sta je in voor: Het opstellen en opvolgen van offertes, inclusief het herstellen van inbreuken.Het beheren en bestellen van materialen en het opmaken van planningen voor techniekers.Het waarborgen van de naleving van HVAC-wetgeving en het beheer van koelgasregisters.Het coördineren van warmtepompinstallaties en andere technische projecten.Het ondersteunen van klanten door duidelijke communicatie en effectieve oplossingen.  
Technics EmployeesFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Operations Director

Antwerpen, België

Ben jij een creatieve probleemoplosser met een passie voor techniek en duurzaamheid? Als Projectingenieur Technieken krijg je de kans om gebouwinstallaties van A tot Z te ontwerpen en te realiseren. Van conceptontwikkeling tot oplevering: jij bent de technische spil in uitdagende utiliteitsbouwprojecten zoals scholen, woonzorgcentra en sportcomplexen. Klinkt dit als jouw volgende uitdaging?   Lees dan snel verder!     In deze veelzijdige rol ben je betrokken bij het volledige proces van gebouwtechnieken. Jouw expertise en kritische blik zorgen voor doordachte oplossingen en vlekkeloze uitvoeringen. Dimensioneren en ontwerpen van gebouwinstallaties binnen HVAC, elektriciteit en sanitair voor grootschalige projecten.Simultaan beheren van meerdere projecten, inclusief het opstellen van aanbestedingsdossiers.Deelnemen aan werfvergaderingen, controleren van uitgevoerde werken en verslaggeving tot aan de oplevering.Samenwerken met architecten en opdrachtgevers om technische concepten uit te werken en te optimaliseren.  
Technics EmployeesDienstenVoltijdsVast contract

Product Solution Manager

MECHELEN

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en ben jij zowel commercieel als technisch ingesteld? Lees dan zeker verder!   Voor onze klant in Mechelen zijn we op zoek naar een gedreven Product Solution Manager. Jouw takenpakket zal er zo uitzien: Je geeft technische trainingen aan collega's.Je identificeert mogelijkheden in de markt en speelt hier op in.Je bedenkt nieuwe concepten en optimaliseert onze producten en services.Je begeleidt de marktintroductie van eindproducten.Je adviseert de marketing afdeling i.v.m. het organiseren van promo's en acties.Je presenteert nieuwe trends en producten zowel intern als extern.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende / hulpboekhouder

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt..............Administratief bediende / hulpboekhouder Belangrijk: sterke basis frans!   Waar moet je zijn?Turnhout Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagement Voltijds of 4/5de werken mogelijk Wat moet je doen? Administratief Opvolgen van dossiers/projecten= verwerking en administratief in orde brengenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding/ rechterhand finance team: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding BTW /maandafsluiting, beheer betalingen, debiteurenbeheer, beheer rappels/aanmaningen... Telefonie/mail + postverdelingContact klanten en leveranciers
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Assistant Outbound Manager

Destelbergen, België

Voor onze klant, regio Destelbergen - gekend bedrijf actief in de voeding, gaan we op zoek naar een assistent productiemanager.   Als assistent productiemanager ben je de rechterhand van de Outbound Manager, binnen het distributiecentrum, met zo'n 50 werknemers in een 2-ploegenstelsel.   Wat ga je doen als assistent productiemanager - in de vaste vroege ploeg? Veiligheid en documentatie: Je voert regelmatig veiligheidscontroles uit, evalueert risicosituaties en zorgt ervoor dat alle vereiste documentatie up-to-date is.Personeelsplanning en opleiding: Je helpt bij het opstellen van de personeelsplanning en zorgt ervoor dat medewerkers correct worden opgeleid.Operationele planning: Dagelijks volg je de planning op, zodat je tijdig kunt bijsturen waar nodig en ervoor zorgt dat bestellingen op tijd vertrekken. Je overlegt hierbij met de planningafdeling.Kwaliteitsbewaking en aanwezigheid op de werkvloer: Je bewaakt de correctheid en kwaliteit van de operaties en bent aanwezig op de werkvloer. Als goede people-manager houd je zo de vinger aan de pols.Supervisie en vervanging: Je stuurt de supervisoren aan en vervangt ze indien nodig (bijvoorbeeld tijdens verlofperiodes).Stockbeheer: Je zorgt voor een correct stockbeheer van halffabrikaten, eindproducten en verpakkingsmateriaal.Technisch overleg en verbeteringsvoorstellen: Je hebt affiniteit met techniek en overlegt met de technische dienst wanneer een herstelling nodig is. Bovendien kom je zelf met verbeteringsvoorstellen en kun je deel uitmaken van projecten. Je hebt affiniteit met techniek, en hebt overleg met de technische dienst wanneer een herstelling nodig is.
InterimVoedingVoltijdsVast contract

Administratieve duizendpoot met talenknobbel

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt..............Administratieve duizendpoot, management assistant/ facturatie talent + talenknobbel (Nederlands, Frans)   Waar moet je zijn?TurnhoutSpecialisatie: maatwerk   Wat moet je doen? Opvolgen van dossiers/orders en bestellingen, aanvragen- orders + verwerking en administratief in orde brengenZorgen voor de juiste materialen, keuring machines, tijdig onderhoud Als echte duizendpoot/administratief bediende, Wat is prioriteit? Correcte toetsing en communicatie met verschillende partijen. Hierbij neem je de haalbaarheid, prijs, leveringstermijn... in het achterhoofd. Algemene administratie: Opvolging van binnenkomende orders/verwerking tot levering, opvolgen voorraad, retours behandelen, opmaak bestelbonnen, klantendossiers beheren/aanpassenOndersteuning boekhouding/facturatie zal ook een belangrijk luikje zijn: Contractbeheer, facturatie, debiteurenbeheer, boeken aankoop-verkoop facturen, betalingen opvolgen, contact leveranciers... Ondersteuning onthaal Mailing/telefonie 
OfficeTextielVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Supply chain/ productieplanner

Ravels

Vivaldis Office zoekt ....... Supply chain/ productieplanner   Specialisatie: Productie omgeving Let op: schommeling in drukke en rustige periodes!    Takenpakket Ondersteuning aankoop mbt bestellingen van grondstoffen + controle levering en eventueel bijsturenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Planning productie + machines en planning hierop eventueel bijsturen (keuring/onderhoud, ...)Lange en korte termijn planningOrdermanagement + verwerking in ERP/ KPI's bewakenInterne klachtenbeheer + rekening houden met knelpunten + problem solving en procesverbeteringOverzicht bewaren + snel schakelen + minimale waste garanderen    
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Marketing Coördinator

Melsele, Beveren, België

Voor een bedrijf in Melsele 📍 welke actief is in magazijninrichting, werkplaatsinrichting en WMS software, zijn wij op zoek naar een ervaren Marketing Coördinator.   Jouw taken als Marketing Coördinator: Plannen en organiseren van marketingactiviteiten, zoals het opstellen en uitvoeren van een social media plan;Schrijven en redigeren van marketingmateriaal, zoals nieuwsbrieven, blogs, persberichten en klantencases;Onderhouden van de website en controleren van de klantenruimtes;Organiseren van beurzen en ondersteunen van het interne Wellbeing & Party Committee;Creëren van content en branding volgens huisstijlrichtlijnen;Ontwikkelen en uitvoeren van marketingcampagnes op basis van input van sales;Beheren van sociale media kanalen en creëren van boeiende content;Samenwerken met externe partners voor specifieke opdrachten;Betrokken zijn bij klantentevredenheidsonderzoeken en terugkoppelen van feedback. 
InterimMaterialenVoltijdsVast contract

Operations manager

GEEL

Vivaldis Office Geel is op zoek naar een… gedreven OPERATIONS MANAGER!   Locatie: Geel   Domein: Technische administratie & labo-organisatie   Sector: Kalibratie, instrumentatie en industriële dienstverlening   Wat mag je verwachten van jouw rol als Operations Manager? In deze veelzijdige functie sta je aan het hoofd van de dagelijkse werking van een technische onderneming actief in kalibratie en laboratoriumdiensten. Jij bent de spilfiguur die strategisch denkt én daadkrachtig uitvoert. Dankzij jouw organisatorisch inzicht en mensenkennis zorg je voor een vlotte werking van de interne processen, van administratie tot planning. Jouw verantwoordelijkheden samengevat: Je stuurt de operationele teams aan (kalibratie, logistiek en labo) en ondersteunt hen in hun groei en efficiëntieJe bewaakt en verbetert doorlooptijden en proceskwaliteitJe werkt nauw samen met sales om klantenservice op topniveau te garanderenJe vertaalt strategische doelstellingen naar concrete acties binnen het bedrijfJe beheert de operationele rapportering en opvolging van KPI’sJe coördineert de implementatie van nieuwe systemen en toolsJe draagt eindverantwoordelijkheid over het volledige operationele gebeuren, inclusief P&L  
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Marketing assistent

Ninove, België

📢 Vacature: Allround Marketeer  📍 Locatie: Ninove – 🕒 Voltijds – 📅 Contract van onbepaalde duur 🧠 Jouw taken Uitwerken en opvolgen van marketingcampagnesBeheren van sociale media en websiteAansturen van externe partners (grafisch, media, drukwerk)Meewerken aan promoties en acties in de winkelsAnalyseren van resultaten en bijsturen waar nodig  
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Teamleader productie

Zele, België

Wat doe je als teamleader productie Je stuurt een team van medewerkers aan en coacht en ondersteunt hen waar nodig.Je bent verantwoordelijke voor de coördinatie, organisatie en opvolging van de dagdagelijkse activiteiten van je team.Je zorgt er voor dat het respecteren van de veiligheidsnormen een prioriteit is van je team.Je bewaakt de kwaliteit van het productieproces en het product. Je zorgt ervoor dat het product voldoet aan de kwaliteitsnormen.Je zorgt voor een efficiënte productie (stilstanden vermijden, minimaliseren van afval,…).Je analyseert kleine pannes samen met technische dienst en helpt hen indien nodig.Je werkt mee aan verbetervoorstellen en optimalisaties.Je rapporteert aan de productieverantwoordelijke.
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Assistant Branch Manager

Asse

! Start voorzien op 1 september 2025   Jouw taken en verantwoordelijkheden:   Hou je van afwisseling? Dan is dit joùw job!De bandencentrale is je vaste werkplek.Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten: voor afspraken, service en verkoop van banden.Je maakt prijsoffertes op, bespreekt die met de klant, je zorgt voor correcte en tijdige facturatie.Je plaatst bestellingen en zorgt voor correcte administratie in het centraal systeem.Je rapporteert aan de Branch Manager je bent zijn/haar rechterhand voor de organisatie van het filiaal en neemt een deel van zijn/haar verantwoordelijkheden over bij diens afwezigheid.Je werkt om de week op zaterdagvoormiddag.Elke klant weer vlot en veilig op (de) weg helpen, daar haal je je trots en voldoening uit.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office assistant- inside sales met talenknobbel (NED,FR)

Dessel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- inside sales met talenknobbel (NED, FR)    Waar moet je zijn? Dessel Specialisatie: Transport   Takenpakket Als spilfiguur ben je de draaischijf en aanspreekpunt van de klant (mail/telefoon)Ondersteuning algemene admin: ordermanagement/verwerking, contractbeheer, offerte opmaak en beheer jouw klantenportefeuilleKlantendossiers beheren en ervoor zorgen dat de ophalingen bij de klant vlot verlopenBegeleiden en advies aan klant doorheen het procesVan eerste contact tot order, facturatie en ophaling ben jij vertrouwenspersoonProblem solving bij problemen + ondersteuning admin, operations en planning      
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Digital marketeer

MOUSCRON

Voor een modern postverwerkend in Gent zijn we op zoek naar een content & communicatiemarketeer! Weet jij hoe beeld & tekst elkaar kunnen versterken? Heb je een stevige portie creativiteit? Dan kan dit dé job voor jou zijn!   Wat is het takenpakket? Je speelt een cruciale rol in de marketing- en communicatiestrategieJe zet de contentstrategie op online kanalen op punt en neemt daarbij een coördinerende rol opJe bedenkt en werkt content uit voor diverse kanalen (social media, web en e-mail)Je waakt erover dat al de communicatie consistent is en in lijn met onze merkidentiteitJe vertaalt het ambitieus marketingplan naar evenementen die onze doelgroep aansprekenJe overtuigt mensen met je vlotte pen en bedenkt daarbij grafisch sterke conceptenJe werkt nauw samen met interne teams én externe partners om te verzekeren dat elke marketingactie impact heeft
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Adviseur Ondernemingen (KMO)

Merksem

Voor een bedrijf gelegen in Antwerpen zijn we op zoek naar een Adviseur ondernemingen (KMO).   Als Adviseur Ondernemingen (KMO) bied je optimale administratieve ondersteuning aan je eigen klantenportefeuille. Dit houdt in dat: Je het eerste aanspreekpunt bent voor onze klanten.Je klanten ontvangt om dagelijkse transacties soepel te laten verlopen.Je polissen en offertes opstelt met het oog op het bieden van de beste tarieven en waarborgen voor de klant.Je samenwerkt met collega’s van verschillende afdelingen om klantendossiers optimaal te verwerken en actueel te houden.Je regelmatig contact onderhoudt met klanten en verzekeringsmaatschappijen.Je zelf je planning beheert, nauwkeurig werkt en in staat bent om deadlines te respecteren.  
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Marketingmedewerker en Communicatie Support

HARELBEKE

Ben jij een organisatorisch talent met een passie voor administratie? Wil je een centrale rol spelen in de ondersteuning van ons marketing- en salesteam en het beheer van administratieve processen? Ben je gestructureerd, punctueel en werk je graag in een dynamische omgeving? Dan is deze vacature iets voor jou!    Je staat in voor een gestructureerd documentbeheer en bewaakt de administratieve processen.Je volgt facturatie nauwkeurig op en zorgt voor een correcte verwerking.Je beheert het sponsorbudget en houdt de opvolging hiervan bij.Je verzorgt de administratieve ondersteuning voor het marketing- en salesteam, zodat acties vlot verlopen.Je helpt bij de opmaak van salespresentaties op maat van (potentiële) klanten.Je helpt bij het beheer van het CRM-systeem om klantgegevens up-to-date te houdenJe werkt nauw samen met het marketing- én salesteam en rapporteert aan de marketing- en communicatieverantwoordelijke.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Supply chain/ productieplanner/ teamlead grafisch-drukkerij

Dessel

Vivaldis Office zoekt ....... Supply chain/ productieplanner/ teamlead grafisch-drukkerij   Specialisatie: Productie omgeving, drukkerij/grafisch Let op: schommeling in drukke en rustige periodes!    Takenpakket Ondersteuning aankoop mbt bestellingen van grondstoffen + controle levering en eventueel bijsturenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Planning productie + machines en planning hierop eventueel bijsturen + overzicht bewarenOrdermanagement + verwerking in ERPInterne klachtenbeheerAansturen productie/drukkerij (people manager, vertrouwenspersoon en coach!)Eventueel meewerken indien nodig    
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Verzekeringsadviseur Ondernemingen

Destelbergen

Als Adviseur Ondernemingen ben je verantwoordelijk voor het bieden van professioneel advies aan onze klanten in de verzekeringssector.   Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten.Het analyseren van de verzekeringsbehoeften van ondernemers en het aanbieden van op maat gemaakte oplossingen.Het begeleiden van klanten door het volledige verzekeringsproces, van offerte tot polis.Het onderhouden van sterke relaties met klanten en hen ondersteuning bieden bij vragen en problemen.Het actief zoeken naar nieuwe klanten en het uitbreiden van ons klantenbestand.Het volgen van markttrends en ontwikkelingen in de verzekeringssector om informatie up-to-date te houden.Je werkt samen met collega’s van verschillende afdelingen om klantendossiers optimaal te verwerken en actueel te houden. 
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!