Voor onze klant, een dienstverlener in België en Noord-Frankrijk gespecialiseerd in het onderhoud van technische installaties met het oog op energiebesparing, zijn we op zoek naar een Back office Assistant. Als Back Office Assistant biedt je operationele ondersteuning aan onze hoofdkantoren.
Wat behoort er tot je takenpakket?
Administratief beheer van de verschillende bedrijfslocaties op het gebied van planning en facturatie.Contact tussen de klant en de technici op de site, om ervoor te zorgen dat de ondertekende contracten volledig worden nageleefd.Je bied aministratieve ondersteuning voor de klant en de techniekers.Opstellen van maandelijkse rapporten
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Immobilien Consultant
Dilbeek
Vivaldis Office is op zoek naar een gemotiveerde vastgoedconsulent voor een vastgoedkantoor met kantoren in Pajottenland, regio Dilbeek en Halle.
Als Sales Officer / Commercieel Vastgoedbediende zullen jouw taken bestaan uit:
- Actief opvolgen van leads en proactief handelen;
- Samen met je collega's zorg je voor een nauwkeurige schatting voor potentiële verkopers;
- Luisteren naar de behoeften van klanten en streven naar de perfecte match;
- Deelnemen aan tweewekelijkse meetings met collega's.
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Account Manager Brico
Bruxelles, Belgique
voor onze klant in 1050 ELSENE, BRUSSEL zijn wij op zoek naar een
ACCOUNT MANAGER l SALES REPRESENTATIVE l COMMERCIAL EXTERNE l COMMERCIËLE BUITENDIENST
brico/DIY/werktuigen/bouw
Als Externe Commercieel Adviseur vormt u de essentiële schakel tussen het bedrijf en zijn klanten. U onderhoudt persoonlijke relaties met uw klanten en ontwikkelt uw toegewezen portefeuille verder door middel van een adequate behoeftenanalyse en prospectie.
U detecteert commerciële kansen, analyseert en identificeert de behoeften van klanten, en stelt producten, oplossingen en innovatieve diensten van ons bedrijf voor.U volgt offertes en lopende projecten van A tot Z op en biedt commerciële ondersteuning aan het sales team. U actualiseert het CRM-systeem en verbetert waar mogelijk de verkoopprocessen en prestaties.Samen met uw team bent u verantwoordelijk voor het behalen van de doelstellingen. U heeft een goede kennis van het productassortiment en u zult actief bijdragen aan en deelnemen aan klantenevenementen en trainingen
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Office Manager Bouw
Neder-Over-Heembeek, Bruxelles, Belgique
voor onze klant in 1120 Neder-Over-Hembeek, Brussel
voor onze klant, een grote speler in bouwwerken, zijn wij op zoek naar een
OFFICE MANAGER l MANAGEMENT ASSISTANT l SECRETARIS/ESSE
Als polyvalent administratief medewerker zal je ondersteuning bieden in volgende domeinen:
Agenda beheer: plannen van vergaderingenPlanning wekelijkse afwezighedenVoorbereiden van aankooporders en facturenAanvragen en opvolgen van voorlopige en/of definitieve leveringenRapporteren over weekendwerkRegistratie van medewerkersBeheren en invoeren van gegevens in onze software (Renovision)Opstellen en versturen van voortgangsrapportagesControleren van betalingenOpstellen en controleren van prestatiecertificatenOndersteuning projectleiders en managementAanvragen en beheren van vergunningenAndere ondersteunende projecten indien nodigMet andere woorden, een breed scala aan taken!
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode