Urgent
Customer Service Officer
Hasselt, België
Vivaldis Office is looking for a Customer Service Officer for our client in Hasselt. Our client is specialised in incident management and roadside assistance.Feel free to take a look at the vacancy! If you have any questions, you can reach us by phone on +3211 94 81 56.Your duties as a customer service officer will include:
You'll respond to incoming phone calls and mails;You'll gather the necessary information and check it's accuracy and completeness;You'll provide the needed technical support and communicate with the workshops;You'll update all the involved parties;You'll monitor the agreements;You'll follow the contract-related issues up and respect the imposed deadlines.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Klantendienst medewerker
Komen-Waasten, België
Tweetalige Klantendienstmedewerker
Ben jij servicegericht, meertalig, en klaar voor een dynamische rol binnen customer service? Heb je een passie voor het ondersteunen van klanten en ben je op zoek naar een rol waar je echt impact kunt maken? Ben je klaar om je te voegen bij een team dat net zo gedreven is als jij? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou!
Functieomschrijving:
Als tweetalige klantendienstmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je zorgt voor een professionele beantwoording van telefonie en mailverkeer, verstrekt informatie, en behandelt met zorg de administratie. Dit allemaal terwijl je altijd een luisterend oor biedt aan de klant. Met jou aan het roer is geen enkele vraag te veel en geen enkele uitdaging te groot.
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Projectleider Maintenance en Nazorg
Brugge, België
Voor onze klant, een grote naam in de bouwsector, zijn we op zoek naar een projectleider maintenance en nazorg die flexibel is ingesteld qua regio.
Als projectleider:
Ben je het eerste contact met de klant en betrokken partijen voor het uitvoeren van het preventief & curatief onderhoud.Koppel je regelmatig terug naar de klant met de gevraagde KPI, naargelang de voorgelegde SLA.Voor bovenstaande volg je deze op met behulp van het FMIS tool.Voor nieuwe projecten werk je mee aan een offerte naar de klant door opmaak van assetlijsten, management onderhoudsplannen, Service specificaties ed.
Voor het deel Nazorg
Ben je het eerste contact van de klanten na definitieve oplevering. Je begeleidt hen in probleemsituaties ivm garanties of biedt hen een offerte op maat aan.Je maakt analyses van probleemsituaties en maakt hiervan een plan van aanpak op, welke je met werfleiding verder kan uitwerken.Je volgt deze punten op via ons CRM/ERP pakket en rapporteert hierover aan verantwoordelijke dienst nazorg.Je onderhoud intern de relaties en koppelt terug naar de diensten bouw, aankoop, legal, insurance, … voor eventuele overlappen met andere projecten.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service français et néerlandais
Ghislenghien, Ath, Belgique
Vivaldis Ath recherche un(e) customer service pour notre partenaire travaillant dans le secteur de la restauration.
Vos tâches :
Vous gérez les commandes de A à ZVous informez les clients sur les opérations générales, les promotions et les nouveaux produitsVous encodez les commandesVous êtes la personne de contact des chauffeurs et préparateurs de commandesVous gérez les soucis que les chauffeurs rencontrent sur la routeVous faites le SAVVous préparez les devisVous préparez les factures
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Officer
Bruxelles, Belgique
Voor een van onze klanten die gespecialiseerd is in consumentenkrediet en financiële diensten, Vivaldis Finance is op zoek naar een Customer Service Officer.
Als Customer Service Officer:
Beheren van klantverzoeken via verschillende kanalen (telefoon, e-mail, chat, enzovoort).Zorgen voor kwaliteitsservice voor al onze producten door nauwkeurig en professioneel te reageren.Actief onze producten en diensten aanbieden om klantloyaliteit te bevorderen.Administratieve ondersteuning bieden aan de afdeling.Initiatieven nemen en oplossingen vinden die passen bij de behoeften van de klanten.De veelzijdigheid waarderen en meerdere kredietproducten en taken gelijktijdig beheren.
FinanceServicesFull-timeFixed contract
Customer Care Agent
Vilvoorde, België
Voor een bedrijf te Vilvoorde, actief in de automotive sector, zijn we op zoek naar een Customer Care Agent. Je vormt het aanspreekpunt voor onze klanten en hun bestuurders en staat in voor de volledige behandeling van hun vloot aan bedrijfswagensJouw takenpakket:Aanvragen van klanten voor inname en levering van wagens behandelen via mail, telefoon en online toolJe zorgt voor een heel persoonlijke aanpak en ziet erop toe dat alles tot in de puntjes is voorbereidBepaalde werkzaamheden aan wagens administratief begeleiden en opvolgen doorheen het hele serviceproces Zorgen voor een correcte uitvoering van de operationele processen m.b.t. inname en levering wagensAlle info in verband met de dagelijkse opdrachten volledig ingeven in de online tool en up-to-date houden in verband met rapportering aan klant en facturatieWerkopdrachten uitschrijven en doorgeven aan andere operationele teams voor uitvoeringJe werkt hierbij in team en staat open voor goede communicatie met verschillende interne en externe afdelingenJe rapporteert aan je team manager en denkt oplossingsgericht, samen los je moeilijke vragen of problemen op
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Support Medewerker
Beveren, België
Voor een bedrijf in Melsele, actief in apotheeksoftware, zijn we op zoek naar een Customer Support Medewerker.
Taken:je bent het aanspreekpunt voor de apotheker en behandelt dagelijks de vragen van de klanten. De vragen zijn technisch van aard en hebben te maken met software(problemen)je beheert de klantenrelatie telefonisch en via e-mail en lost de vragen vanop afstand opje luistert naar de vraag en interpreteert deze. Je volgt met de klant op tot de oplossing voldoende is voor de gebruikerje weet van aanpakken en probeert je continu bij te werken als het over technische nieuwigheden gaat.je wil de diensten van ons bedrijf voortdurend verbeteren. Je handelt alle interventies op een professionele manier af.
InterimOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Specialist
Antwerpen, België
Voor een bedrijf gevestigd in 2050, Antwerpen L.O📍 zijn wij op zoek naar een Customer Service Specialist.📞
Jouw taken zullen zijn:
Uitgebreide service 🌎 voor klanten. (deals, bestellingen, voorraden en aanvragen)Collectie en distributie 🗒 van markt producten en klantgegevens.Beheer van Orderverwerkingen 📦( vervolg van klantgegevens)Follow-up van facturering en documentatie 📄 voor EMEIA en overzeese markten.optreden als verkoper 💸 (wanneer dit nodig is)Andere taken uitvoeren 💼 die door de manager worden toegewezen en die passen bij de huidige professionele functie.
InterimPaperFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Care Advisor
Bruxelles, Belgique
Ben jij gepassioneerd door het helpen van mensen en wil je een verschil maken tijdens hun meest uitdagende momenten?
Vivaldis is op zoek naar een Customer Care Advisor, die vloeiend is in zowel Nederlands als Frans, voor een vooraanstaande speler in de verzekeringswereld, gevestigd in Brussel.
Als Customer Care Advisor:
Sta je klaar om klanten te ondersteunen die dringend hulp nodig hebben, zowel binnen België als in het buitenland.Je focus ligt op het tonen van empathie, het bieden van gerichte ondersteuning en het voorstellen van passende oplossingen.Je benut relevante middelen om essentiële ondersteuning te bieden en coördineert bijstandsoperaties.Je activeert ons netwerk van serviceproviders en expertteams om klanten te helpen, met als doel maximale klanttevredenheid, in lijn met de polisvoorwaarden.Je zet de klant centraal in de aangeboden oplossingen, toont een sterke interesse in digitale mogelijkheden en moedigt het gebruik ervan aan bij klanten.
FinanceInsuranceFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Aftersales Medewerker
Heverlee, Leuven, België
Ben je een geboren planner?
Kan je goed Nederlands en Frans?
Stop met zoeken naar die nieuwe job, want je hebt eentje gevonden! Een bedrijf te Heverlee, gespecialiseerd in heftrucks is op zoek naar een After Sales Back Office Dispatcher.
Wat houdt dat zoal in? Neem hier alvast een kijkje naar wat je zoal zal doen in een week:
Op correcte en accurate wijze registreer en verwerk je de storingsmeldingen van klanten;Om een efficiënte afhandeling te garanderen voer jij de eerste screening uit van deze oproepen;Rekening houdend met de urgentie, afstand, type toestel en klant, plan jij de technische interventies in;Je zal de preventieve onderhoudsbeurten op toestellen met onderhoudsovereenkomst programmeren;Je maakt een efficiënte planning op voor het team van 15 tot 20 technici;Je staat in voor de opvolging van de geplande fieldactiviteiten;Op aanvraag bestel je onderdelen voor herstellingen;Je houdt de productkennis up-to-date.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Medewerker klantendienst
Sint-Truiden, België
Voor onze klant in Sint-Truiden, gespecialiseerd in tegels, natuursteen en parket, zijn we op zoek naar een medewerker voor klantendienst / customer service medewerker.
Als customer service medewerker zal je takenpakket bestaan uit:
Je bent het aanspreekpunt voor klanten en streeft naar 100% klantentevredenheid; Je zal alle vragen via telefoon, mail, chat en social media behandelen; Je luistert naar de noden van de klant en zal die de juiste producten aanbieden;Je maakt offertes en plaatst bestellingen; Je werkt samen met de collega's van het sales team, klantendienst en andere diensten; Je volgt alle offertes en klantenorders op.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Aftersales manager
Sint-Truiden, België
Bij Vivaldis zijn we op zoek naar een enthousiaste aftersales manager/ vertegenwoordiger voor een dynamisch bedrijf in de machinebouw, gelegen te Sint-Truiden. Deze rol combineert techno-commerciële vaardigheden waarbij je jouw tijd evenredig verdeelt tussen werk op de baan (50%) en op kantoor (50%).
Als aftersales manager/ vertegenwoordiger functie zul je:
Onze verdeelpunten in België en Nederland ondersteunen.Technische demonstraties geven aan klanten.Regelmatig contact opnemen met vaste klanten om naar hun after-service behoeften telefonisch te peilen.Verantwoordelijk zijn voor de levering van toebehoren en het opmaken van offertes.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
HR people manager - Supervisor customer support team (Ned, Eng, Frans)
Beerse, België
Vivaldis Office zoekt..............Supervisor customer support team/ HR people management
Waar moet je zijn? Beerse
Specialisatie: Duurzaamheid, Milieu
Wat moet je doen?
Belangrijk: Talenknobbel (Ned, Eng, Frans)
Als spilfiguur ben je HET aanspreekpunt voor jouw team (people person, crisismanagement, werkverdeling, meewerken aan verscheidene projecten, L&D, talentmanagement...)Zorg dragen voor welzijn, tevredenheid, sfeer, ... binnen je team (aansturen, opleiding, feedback, werkverdeling, luisterend oor, ...)Zelf steek je de handen nog graag mee uit de mouwen. (orderbeheer, klantencontact, resultaten bewaken, advies/begeleiding klant, opvolging A-Z ,...) AdministratieSPOC voor specifieke vragen van het team of bepaalde klantendossiers zoals klachten, verzoeken, klantenserviceBeheer KPI's + omzetten in concrete acties om zo de doelstellingen te behalen
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Werkvoorbereider nazorg
Olen, België
Vivaldis Technics Bedienden Geel zoekt ....... WERKVOORBEREIDER NAZORG!
Waar moet je zijn?
OlenSpecialisatie: ramen, deuren, buitenschrijnwerk
Wat moet je doen als werkvoorbereider nazorg?
Je voert 3 à 4 dagen per week herstelwerken en nazorg uit aan aluminium buitenschrijnwerk1 à 2 dagen per week besteed je aan bureauwerk, waaronder: opstellen en beheren van planningen, contracten opstellen voor klanten, voorbereiden facturatieJe zorgt voor een vlekkeloze communicatie met zowel het team als de klant waar nodigJe draagt bij aan de optimalisering van werkprocessen binnen de afdeling
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geelbedienden@vivaldistechnics .be
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
STUDENT Administratie/customer support/onthaal (NED-FRA)
Beerse, België
Vivaldis Office zoekt..............STUDENT Administratie/customer support - aanspreekpunt contactcenter - receptie.
Waar moet je zijn? BeerseSpecialisatie: Duurzaamheid, Milieu
Belangrijk: vlot Nederlands, Frans + Durven bellen + klanten te woord staan, eerste aanspreekpunt
Beschikbaarheid: Wekelijks ben je +/- 2 dagen beschikbaar
Wat moet je doen?
Als spilfiguur ben je HET aanspreekpunt voor de klant/bezoeker/leverancier... (telefoon, mail, receptie, contactcenter)Met jouw vlotte babbel schrikt bellen je niet af! (Nederlands, Frans)Klantenbinding is een belangrijk proces (orders verwerken, mailing/telefonie, bestellingen aannemen, database updaten, aanmaken beheren klantendossiers...)Ondersteuning collega's sales/customer support
OfficeEnvironmentPart-timeStudent job
Management Assistant / onthaal/ customer service
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ......Management assistant /onthaal/customer service specialist.
Waar moet je zijn?
Turnhout
Specialisatie: Productie
Wat moet je doen?
Onthaal en verwelkomen bezoekersTelefonie/mail, postverdelingBeheer customer service proces: veelvuldig contact met klanten, polsen naar wensen/behoeften, verwerking/beheer orders, aanpassen klantendossiers, opvolging bestellingen tot levering, SAPProblem solving bij foutieve leveringen, laattijdige levering, ...Jij denkt graag mee over optimalisatie, verbeteringenBeheer sponsoraanvragen + meedenken aan promo's, actiesAlgemene administratie ter ondersteuning management
OfficeBeveragesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Representative Frankrijk
Bekkevoort, België
Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker voor onze klant in Bekkevoort. Onze klant is gespecialiseerd in binnendeuren en kozijnen.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als customer service medewerker bestaat uit:
Het voorbereiden, verwerken en beheren van bestellingen en offertes;Je bent het centraal aanspreekpunt voor en biedt technische ondersteuning aan de klantenrelaties;Je staat in dienst van de klant bij het aanreiken van snelle oplossingen en antwoorden;Je informeert de klant over de mogelijkheden op gebied van orders en service;Je verwerkt de administratie omtrent klachten samen met de collega's en dienst Aftersales;Je benadert klanten proactief inzake debiteurenbeheer en klanttevredenheid.
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Teamleader administratie en customer support
Antwerpen, België
Voor een bedrijf gelegen in 2030 Antwerpen (Haven) zijn wij op zoek naar een Teamleader Administratie & customer Service.
Als teamleider administratie en klantensupport stuur je de dienst “administratie” aan, waarbij je de taken en verantwoordelijkheden organiseert, coördineert en het overzicht hierover behoudt. Je bent de drijvende kracht achter het administratieve team en zorgt voor een nauwkeurige uitvoering van alle administratieve taken.
Je organiseert en coördineert:
de voorbereiding van de wekelijkse loonadministratie (in samenwerking met CEPA) van de haven –en logistieke arbeiders;het administratieve beheer en de klantgerichte afhandeling van schadeclaims;de opvolging van de terminal gerelateerde douaneformaliteiten;het opvolgen van facturatie (proforma facturen);het klassement en datamanagement van alle taken eigen aan de dienst administratie;de structuur en organisatie van jouw team. Je maakt duidelijke afspraken en zorgt voor een correcte naleving hiervan.Daarnaast werk je ook actief mee als administratieve kracht en communiceer je uitvoerig met alle betrokken diensten.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek & Customer Service Officer
Heist op den Berg
Vivaldis Office is op zoek naar een Logistiek & Customer Service Officer.
Waar kom je terecht?
Bij een bedrijf te te Heist-op-den-Berg, gespecialiseerd in het produceren, verwerken en leveren van micro-ingrediënten voor veevoeder.
Je zal instaan voor volgende taken:
Je bent de centrale figuur tussen klant, transport, magazijn en productie, als het gaat over orders, transporten en leveringenJe verwerkt inkomende en uitgaande ordersJe boekt wereldwijd transportJe ondersteunt de verkoopafdelingJe verzorgt de sales-en logistieke administratieJe handelt de douane-en transportdocumenten af van A tot Z
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratieve Klantendienst bediende/ IT support engineer
Kasterlee, België
Sta je graag klanten te woord? Heb je een passie voor IT/ support?Voor een telefonieprovider die software ontwikkelt ,zijn wij op zoek naar iemand die de volgende taken met veel passie tot een goed einde zal brengen:
Wat is je takenpakket?
Het ondersteunen van de klanten (op afstand indien nodig) valt onder je waaier aan taken. (netwerk issues, administratieve vragen, ...)Installatie en steun biedenKlantendienst/ customer serviceJe hebt oog voor detail en je denkt in oplossingen en niet in problemen. Nadenken over verbeteringen van de eigen interne processen. Timemanagement is geen probleem voor jou tijdens interventies en coaching.Algemene administratie: Mailing, telefonie, update klantendossiers, verwerken aanvragen/orders, aanmaken en verwerken tickets, opmaak rapporten, ...
OfficeHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.