Jobs

Jobs

5 Jobs found

Hr manager

Brugge, België

Op zoek naar een job als hr officer? Wil je graag werken in Brugge 📍? Heb je affiniteit met de wetenschap 🧪? Dan zijn wij op zoek naar jou! Zo ziet jouw dag eruit. Je verwerkt de wijzigingen op personeelsniveau.Je voorziet rapportering.Je bent de service waar medewerkers terecht kunnen in verband met sociale wetgeving, arbeidsreglement, policies.Je ondersteunt de HRBP in het up-to date houden van de processen en procedures.Je kanaliseert vragen van medewerkers naar de juiste personen of tools.Je coördineert het wervings- en selectieproces.Je doet screening van kandidaten.Je verzorgt de communicatie met uitzendkantoren.Je geeft een onthaal aan nieuwe werknemers.Je ondersteunt externe audits. Zie je het al zitten? Lees gerust verder.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

HR Manager

Ieper, België

Wij zijn op zoek naar een ervaren HR Manager om ons team te versterken in Ieper. Als HR Manager ben je verantwoordelijk voor verschillende taken, waaronder payroll, selectie en rekrutering, en het bijwonen van ondernemingsraadvergaderingen. Je hebt ook regelmatig contact met syndicale afgevaardigden.Als HR Manager is het van groot belang dat je uitgebreide ervaring hebt met payroll. Je bent verantwoordelijk voor het correct en tijdig verwerken van de salarisadministratie en het beheren van alle gerelateerde dossiers. Daarnaast ben je bekend met selectie- en rekruteringsprocessen. Je hebt de vaardigheden om kandidaten te beoordelen, interviews te voeren en de juiste match te vinden voor onze organisatie.Daarnaast ben je ook betrokken bij de ondernemingsraad. Je zetelt in deze belangrijke vergaderingen en vertegenwoordigt het HR-perspectief. Je beheert de communicatie met syndicale afgevaardigden en zorgt ervoor dat de belangen van zowel het bedrijf als de werknemers worden behartigd.
OfficeMechanical engineeringFull-timeFixed contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

HR Manager

Poperinge, België

Functieomschrijving Als HR Business Partner bij onze productiesite te Poperinge, ben jij de drijvende kracht achter een scala aan HR-activiteiten. Jouw takenpakket omvat: Fungeren als het belangrijkste aanspreekpunt voor alle soft HR-zaken.Sterke relaties opbouwen en onderhouden met management, leidinggevenden, HR-collega’s en operatoren.Een actieve rol spelen in het verwelkomen en begeleiden van nieuwe medewerkers.Zorgen voor een vlotte communicatie en samenwerking tussen verschillende afdelingen.Bijdragen aan een bedrijfscultuur waar het welzijn van de medewerkers centraal staat, gebaseerd op de waarden van Aviko.Door jouw aanwezigheid op de werkvloer de leidinggevenden voorzien van advies, begeleiding en coaching om het maximale potentieel van medewerkers te bereiken.Ondersteunen van het management bij het implementeren en opvolgen van beoordelings- en feedbacksystemen.Actief meewerken aan diverse HR-projecten zoals employer branding en employee engagement.  
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

HR assistant

Bekkevoort, België

Vivaldis Office is op zoek naar een HR Officer / Payroll Officer voor onze klant in Bekkevoort. Onze klant is gespecialiseerd in binnendeuren en kozijnen. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als HR Officer / Payroll Officer bestaat uit: Je bent verantwoordelijk voor het tijdig en correct begeleiden van het payroll proces;Je staat in voor de loonberekening en opvolging van alle sociaal administratieve verplichtingen;Je staat in voor het beantwoorden van vragen rond arbeidsvoorwaarden;Je werkt mee aan de gegevensverzameling en- verwerking ter ondersteuning van het HR beleid;Je gaat op zoek naar nieuwe collega's;Je bent actief bezig met operationele HR zaken;Tot slot sta je nauw in contact met alle medewerkers en leidinggevenden.
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract

HR Medewerker

Hasselt, België

Vivaldis Office zoekt een deeltijdse tijdelijke HR-medewerker voor onze klant in Hasselt. Onze klant is gespecialiseerd in IT-testing. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als deeltijdse tijdelijke HR-medewerker bestaat uit: Je beheert de personeelsadministratie en houdt de personeelsdossiers up-to-date;Je werkt interne HR-databases bij;Je bent verantwoordelijk voor het contractbeheer, onboarding van nieuwe medewerkers, en exitprocessen;Je ondersteunt bij visumaanvragen en houdt de registratie van ziekteverzuim bij;Je assisteert bij fleetmanagement.
OfficeOfficePart-timeTemporary
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.

Subscribe to our newsletter