Employee
Employer
About Vivaldis
Offices
Blog
FAQ
Contact
English
Vivaldis Interim
Jobs
Charlotte, your digital assistant
Spontaneous application
Job guide
Interim
Construct
Office
Finance
Drivers
Technics
Technics Employees
Working at Vivaldis
Recruitment consultant
Our strengths
Application process
Collega's aan het woord
Internal jobs
Spontaneous internal application
Why Vivaldis
Work in Belgium
My Vivaldis
Vivaldis Interim
Open menu
Jobs
jobs.search_location.max_distance
5 km
10 km
15 km
20 km
50 km
Show me the jobs
Work regime
Contract type
Language
Speciality
Sector
Filters
Work regime
Full-time
(6)
Part-time
(1)
Contract type
Temporary, with option of permanent contract
(6)
Temporary
(1)
Language
Dutch
(7)
Speciality
Office
(6)
Interim
(1)
Sector
Nutrition
(2)
Construction
(2)
Mechanical engineering
(1)
Wood
(1)
Office
(1)
7 Jobs found
HR Manager
Poperinge, België
Functieomschrijving Als HR Business Partner bij onze productiesite te Poperinge, ben jij de drijvende kracht achter een scala aan HR-activiteiten. Jouw takenpakket omvat: Fungeren als het belangrijkste aanspreekpunt voor alle soft HR-zaken.Sterke relaties opbouwen en onderhouden met management, leidinggevenden, HR-collega’s en operatoren.Een actieve rol spelen in het verwelkomen en begeleiden van nieuwe medewerkers.Zorgen voor een vlotte communicatie en samenwerking tussen verschillende afdelingen.Bijdragen aan een bedrijfscultuur waar het welzijn van de medewerkers centraal staat, gebaseerd op de waarden van Aviko.Door jouw aanwezigheid op de werkvloer de leidinggevenden voorzien van advies, begeleiding en coaching om het maximale potentieel van medewerkers te bereiken.Ondersteunen van het management bij het implementeren en opvolgen van beoordelings- en feedbacksystemen.Actief meewerken aan diverse HR-projecten zoals employer branding en employee engagement.
Interim
Nutrition
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
HR manager
Zedelgem, België
Voor onze klant te Zedelgem, gespecialiseerd in machines, zijn wij op zoek naar een HR-Manager. Jouw taken zijn: Je zorgt voor een correcte en volledige loonverwerking, inclusief alle bijhorende administratie. Je werkt hiervoor nauw samen met het sociaal secretariaat en bent het centrale aanspreekpunt.Je beheert en optimaliseert alle HR-processen (werving & selectie, onboarding, training, HR rapportage,...)Je fungeert als vertrouwenspersoon voor alle medewerkersJe bent een strategische partner voor het management inzake HRJe draagt zorg voor de professionele ontwikkeling van de medewerkers en zet het opleidingsprogramma verder uit.
Office
Mechanical engineering
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Didn't find what you're looking for?
Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
Hr manager
Brugge, België
Op zoek naar een job als hr officer? Wil je graag werken in Brugge 📍? Heb je affiniteit met de wetenschap 🧪? Dan zijn wij op zoek naar jou! Zo ziet jouw dag eruit. Je verwerkt de wijzigingen op personeelsniveau.Je voorziet rapportering.Je bent de service waar medewerkers terecht kunnen in verband met sociale wetgeving, arbeidsreglement, policies.Je ondersteunt de HRBP in het up-to date houden van de processen en procedures.Je kanaliseert vragen van medewerkers naar de juiste personen of tools.Je coördineert het wervings- en selectieproces.Je doet screening van kandidaten.Je verzorgt de communicatie met uitzendkantoren.Je geeft een onthaal aan nieuwe werknemers.Je ondersteunt externe audits. Zie je het al zitten? Lees gerust verder.
Office
Nutrition
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
HR assistant
Bekkevoort, België
Vivaldis Office is op zoek naar een HR Officer / Payroll Officer voor onze klant in Bekkevoort. Onze klant is gespecialiseerd in binnendeuren en kozijnen. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als HR Officer / Payroll Officer bestaat uit: Je bent verantwoordelijk voor het tijdig en correct begeleiden van het payroll proces;Je staat in voor de loonberekening en opvolging van alle sociaal administratieve verplichtingen;Je staat in voor het beantwoorden van vragen rond arbeidsvoorwaarden;Je werkt mee aan de gegevensverzameling en- verwerking ter ondersteuning van het HR beleid;Je gaat op zoek naar nieuwe collega's;Je bent actief bezig met operationele HR zaken;Tot slot sta je nauw in contact met alle medewerkers en leidinggevenden.
Office
Wood
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
HR Medewerker
Hasselt, België
Vivaldis Office zoekt een deeltijdse tijdelijke HR-medewerker voor onze klant in Hasselt. Onze klant is gespecialiseerd in IT-testing. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als deeltijdse tijdelijke HR-medewerker bestaat uit: Je beheert de personeelsadministratie en houdt de personeelsdossiers up-to-date;Je werkt interne HR-databases bij;Je bent verantwoordelijk voor het contractbeheer, onboarding van nieuwe medewerkers, en exitprocessen;Je ondersteunt bij visumaanvragen en houdt de registratie van ziekteverzuim bij;Je assisteert bij fleetmanagement.
Office
Office
Part-time
Temporary
Administratief Bediende HR/ Payroll - Personeelsadministratie
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve krak- personeelsadministratie- HR/ Payroll bediende met de nodige afwisseling! Waar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: techniekBelangrijk: Talenknobbel= Ned, Frans Wat moet je doen? Als spilfiguur tussen bureau en werknemers ben je HET aanspreekpunt mbt personeelsadministratie en dit specifiek voor de verschillende vestigingen. Je staat er zeker niet alleen voor. Je komt terecht in een hecht teamDagelijks sta je in contact met het sociaal secretariaat, collega's, werknemers, uitzendkantoren, ... Loonsverwerking/ uitbetalingHet beheer van de personeelsverzekeringen, sociale documenten (rekening houdend met procedures, wetgeving, + opvolging)Verwerking sociale documenten om maandelijks de payroll correct af te sluitenTijds- uurregistratieAdministratieve opvolging van personeelszaken VB. creatie van nieuwe medewerkersSociale wetgeving volg je op de voetJe bent het eerste aanspreekpunt voor onze medewerkers en syndicale partners voor vragen inzake sociale wetgeving, payroll, ziekte, verlof, ...Registratie en verwerking VB. afwezigheden door ziekte, verlof
Office
Construction
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
HR assistent
Maaseik, België
Voor een bedrijf gelegen te Maaseik, gespecialiseerd in de installatie van nutsvoorzieningen, zijn we op zoek naar een HR medewerker. Je taken als HR assistent bestaan uit: Personeelsadministratie en payroll;Checkin@work;Nieuwe medewerkers onthalen en op weg helpen;Opvolgen van opleidingen en subsidies;Opleidingen inplannen van nieuwe medewerkers;Tijdsregistratie nakijken;Algemene administratie omtrent personeelszaken.
Office
Construction
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.
Chat with Charlotte
Subscribe to our newsletter
First name
Last name
Email address
Keep me informed
I have read the
privacy statement
and agree that my data will be used to present me with jobs.