Jobs

Jobs

7 Jobs gevonden

Hr manager

Brugge, België

Op zoek naar een job als hr officer? Wil je graag werken in Brugge 📍? Heb je affiniteit met de wetenschap 🧪? Dan zijn wij op zoek naar jou! Zo ziet jouw dag eruit. Je verwerkt de wijzigingen op personeelsniveau.Je voorziet rapportering.Je bent de service waar medewerkers terecht kunnen in verband met sociale wetgeving, arbeidsreglement, policies.Je ondersteunt de HRBP in het up-to date houden van de processen en procedures.Je kanaliseert vragen van medewerkers naar de juiste personen of tools.Je coördineert het wervings- en selectieproces.Je doet screening van kandidaten.Je verzorgt de communicatie met uitzendkantoren.Je geeft een onthaal aan nieuwe werknemers.Je ondersteunt externe audits. Zie je het al zitten? Lees gerust verder.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR Manager

Ieper, België

Wij zijn op zoek naar een ervaren HR Manager om ons team te versterken in Ieper. Als HR Manager ben je verantwoordelijk voor verschillende taken, waaronder payroll, selectie en rekrutering, en het bijwonen van ondernemingsraadvergaderingen. Je hebt ook regelmatig contact met syndicale afgevaardigden.Als HR Manager is het van groot belang dat je uitgebreide ervaring hebt met payroll. Je bent verantwoordelijk voor het correct en tijdig verwerken van de salarisadministratie en het beheren van alle gerelateerde dossiers. Daarnaast ben je bekend met selectie- en rekruteringsprocessen. Je hebt de vaardigheden om kandidaten te beoordelen, interviews te voeren en de juiste match te vinden voor onze organisatie.Daarnaast ben je ook betrokken bij de ondernemingsraad. Je zetelt in deze belangrijke vergaderingen en vertegenwoordigt het HR-perspectief. Je beheert de communicatie met syndicale afgevaardigden en zorgt ervoor dat de belangen van zowel het bedrijf als de werknemers worden behartigd.
OfficeMachinebouwVoltijdsVast contract

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

HR Manager

Poperinge, België

Functieomschrijving Als HR Business Partner bij onze productiesite te Poperinge, ben jij de drijvende kracht achter een scala aan HR-activiteiten. Jouw takenpakket omvat: Fungeren als het belangrijkste aanspreekpunt voor alle soft HR-zaken.Sterke relaties opbouwen en onderhouden met management, leidinggevenden, HR-collega’s en operatoren.Een actieve rol spelen in het verwelkomen en begeleiden van nieuwe medewerkers.Zorgen voor een vlotte communicatie en samenwerking tussen verschillende afdelingen.Bijdragen aan een bedrijfscultuur waar het welzijn van de medewerkers centraal staat, gebaseerd op de waarden van Aviko.Door jouw aanwezigheid op de werkvloer de leidinggevenden voorzien van advies, begeleiding en coaching om het maximale potentieel van medewerkers te bereiken.Ondersteunen van het management bij het implementeren en opvolgen van beoordelings- en feedbacksystemen.Actief meewerken aan diverse HR-projecten zoals employer branding en employee engagement.  
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR assistant

Bekkevoort, België

Vivaldis Office is op zoek naar een HR Officer / Payroll Officer voor onze klant in Bekkevoort. Onze klant is gespecialiseerd in binnendeuren en kozijnen. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als HR Officer / Payroll Officer bestaat uit: Je bent verantwoordelijk voor het tijdig en correct begeleiden van het payroll proces;Je staat in voor de loonberekening en opvolging van alle sociaal administratieve verplichtingen;Je staat in voor het beantwoorden van vragen rond arbeidsvoorwaarden;Je werkt mee aan de gegevensverzameling en- verwerking ter ondersteuning van het HR beleid;Je gaat op zoek naar nieuwe collega's;Je bent actief bezig met operationele HR zaken;Tot slot sta je nauw in contact met alle medewerkers en leidinggevenden.
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR Medewerker

Hasselt, België

Vivaldis Office zoekt een deeltijdse tijdelijke HR-medewerker voor onze klant in Hasselt. Onze klant is gespecialiseerd in IT-testing. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als deeltijdse tijdelijke HR-medewerker bestaat uit: Je beheert de personeelsadministratie en houdt de personeelsdossiers up-to-date;Je werkt interne HR-databases bij;Je bent verantwoordelijk voor het contractbeheer, onboarding van nieuwe medewerkers, en exitprocessen;Je ondersteunt bij visumaanvragen en houdt de registratie van ziekteverzuim bij;Je assisteert bij fleetmanagement.
OfficeBureauDeeltijdsTijdelijk

Administratief Bediende HR/ Payroll - Personeelsadministratie

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve krak- personeelsadministratie- HR/ Payroll bediende met de nodige afwisseling!    Waar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: techniekBelangrijk: Talenknobbel= Ned, Frans Wat moet je doen? Als spilfiguur tussen bureau en werknemers ben je HET aanspreekpunt mbt personeelsadministratie en dit specifiek voor de verschillende vestigingen. Je staat er zeker niet alleen voor. Je komt terecht in een hecht teamDagelijks sta je in contact met het sociaal secretariaat, collega's, werknemers, uitzendkantoren, ... Loonsverwerking/ uitbetalingHet beheer van de personeelsverzekeringen, sociale documenten (rekening houdend met procedures, wetgeving, + opvolging)Verwerking sociale documenten om maandelijks de payroll correct af te sluitenTijds- uurregistratieAdministratieve opvolging van personeelszaken VB. creatie van nieuwe medewerkersSociale wetgeving volg je op de voetJe bent het eerste aanspreekpunt voor onze medewerkers en syndicale partners voor vragen inzake sociale wetgeving, payroll, ziekte, verlof, ...Registratie en verwerking VB. afwezigheden door ziekte, verlof
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR assistent

Maaseik, België

Voor een bedrijf gelegen te Maaseik, gespecialiseerd in de installatie van nutsvoorzieningen,  zijn we op zoek naar een HR medewerker. Je taken als HR assistent bestaan uit:   Personeelsadministratie en payroll;Checkin@work;Nieuwe medewerkers onthalen en op weg helpen;Opvolgen van opleidingen en subsidies;Opleidingen inplannen van nieuwe medewerkers;Tijdsregistratie nakijken;Algemene administratie omtrent personeelszaken.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief