Vivaldis InterimVivaldis Interim logo
Vivaldis Office Anvers

Vivaldis Office Anvers

Frankrijklei 126, 2000 Anvers
+32 3 808 29 29antwerpen@vivaldisoffice.be

Vous avez des questions ? Contactez-nous.

Emplois de cette agence

MUST bachelor - Junior dossierbeheerder

Berchem, Antwerpen, België

Voor een boekhoudkantoor in Antwerpen (Berchem) zijn wij op zoek naar een Junior Dossierbeheerder!     Als Junior Dossierbeheerder, sta jij in voor volgende taken: Je bent verantwoordelijk over een samengestelde portefeuille van je eigen klantendossiersAccuraat en punctueel de dagelijkste boekhouding van de klanten verwerkenJe werkt nauw samen met dossierbeheerders en managersDe facturen, bankafschriften en bewijsstukken coderen en inboekenDe afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
OfficeServicesTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe

Marketing Medewerker

Kalmthout, België

Voor een bedrijf gelegen in Kalmthout zijn wij op zoek naar een 'FIELD MARKETING SPECIALIST'.   Je takenpakket bestaat uit:   Implementeer een landspecifiek fieldmarketingplan.Implementeer het social media plan van het bedrijf in jouw gebied.Gebruik omnichannel marketing best practices.Aansturen van marketing- en communicatiecampagnes, bijhouden en presenteren van rapporten.Creëer verkoopmaterialen ter ondersteuning van het verkoopteam.Zorg voor de follow-up van lokale website-updates, ondersteund door het Europese hoofdkantoor.Pleitbezorger van het merk zijn.Nauw samenwerken met de lokale Sales Managers om ervoor te zorgen dat marketingcampagnes en verkoopactiviteiten op elkaar zijn afgestemd.
OfficeSantéTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe

Customer operations analyst

Antwerpen, België

Voor een bedrijf gelegen in 2030 Antwerpen (Haven) zijn wij op zoek naar een Customs Operations Analyst. Je staat in voor de analyse van het logistieke- en douaneproces betreffende de invoer-, doorvoer en uitvoeractiviteiten:   analyseren van de inkomende en uitgaande goederenstroom alsook de verschillende operationele activiteiten in het tankpark;bepalen van de correct toe te passen douaneprocedures gebaseerd op de voorgaande analyse;aanmaken van een dossier door het registreren van ontvangen gegevens in het beschikbare softwaresysteem;controleren van de correctheid van de verstrekte gegevens, douanecode en –tarieven;opmaken van de documenten ter voorbereiding en doorsturen van de douaneaangifte;opvolgen/afwerken van de opdrachten mbt de douaneverrichtingen.je staat in nauw contact met operationele medewerkers, klanten en de verschillende douanediensten voor het uitwisselen van informatie.
OfficeTransportTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe

Teamleader administratie en customer support

Antwerpen, België

Voor een bedrijf gelegen in 2030 Antwerpen (Haven) zijn wij op zoek naar een Teamleader Administratie & customer Service.   Als teamleider administratie en klantensupport stuur je de dienst “administratie” aan, waarbij je de taken en verantwoordelijkheden organiseert, coördineert en het overzicht hierover behoudt. Je bent de drijvende kracht achter het administratieve team en zorgt voor een nauwkeurige uitvoering van alle administratieve taken. Je organiseert en coördineert: de voorbereiding van de wekelijkse loonadministratie (in samenwerking met CEPA) van de haven –en logistieke arbeiders;het administratieve beheer en de klantgerichte afhandeling van schadeclaims;de opvolging van de terminal gerelateerde douaneformaliteiten;het opvolgen van facturatie (proforma facturen);het klassement en datamanagement van alle taken eigen aan de dienst administratie;de structuur en organisatie van jouw team. Je maakt duidelijke afspraken en zorgt voor een correcte naleving hiervan.Daarnaast werk je ook actief mee als administratieve kracht en communiceer je uitvoerig met alle betrokken diensten.    
OfficeTransportTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe

Inscrivez-vous à notre lettre de nouvelles