Vivaldis InterimVivaldis Interim logo
Vivaldis Office Ypres

Vivaldis Office Ypres

Rijselstraat 20, 8900 Ypres
+32 57 79 09 96ieper@vivaldisoffice.be

Vous avez des questions ? Contactez-nous.

Emplois de cette agence

Administratief Bediende

IEPER

Als administratief bediende speel je een cruciale rol in het dagelijkse verloop van ons transportbedrijf. Je belangrijkste taken omvatten: Digitalisering: Je helpt ons om documenten en gegevens efficiënt te digitaliseren, zodat onze administratie op een vlotte en georganiseerde manier verloopt.CMR-verwerking: Je bent verantwoordelijk voor het verwerken en controleren van de CMR-documenten (vrachtbrieven) en zorgt ervoor dat alles correct wordt afgehandeld en gefactureerd.Paletstanden bijhouden: Je houdt de paletstanden up-to-date en zorgt ervoor dat alle administratieve taken rondom paletten op een vlotte manier verlopen.Flexibiliteit: Bij afwezigheid van collega's spring je in waar nodig, zodat het administratief proces altijd doorgaat.
OfficeTransportTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe

HR Manager

ROESELARE

Voor een bedrijf in Roeselare zijn we op zoek naar een HR Officer:   Je bent verantwoordelijk voor de payroll van arbeiders.Alsook sta je in voor het controleren en corrigeren van de tijdsregistraties.Medewerkers kunnen bij jou terecht met vragen omtrent sociale wetgeving, ziekte en verlof.Daarnaast sta je ook in voor het inplannen van de medische onderzoeken.Je biedt ondersteuning bij diverse administratieve taken.Met een lach assisteer je de klanten naar onze granietafdeling.Samen met onze onthaalmedewerkster verzorg je het onthaal.  
OfficeBâtimentTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe

Commercieel Medewerker Binnendienst

IEPER

Ondersteuning geven aan de vertegenwoordigers en filialen, dit zowel technisch als commercieelBeantwoorden vragen van klanten (telefonisch of per mail)Opmaken van offertes, op maat van de klantGeregeld contacteer je klanten over hun orders, voorraden en leveringsdataDaarnaast ondersteun je ook de productmanager om (exclusieve) producten in de markt te zetten.
OfficeAutoTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe

Customer Service Medewerker

MENEN

Als Customer Service Medewerker ben je het aanspreekpunt van de klanten (B2B) en streef je naar een optimale klanttevredenheid. Je staat in voor de opvolging en verwerking van de binnengekomen orders. Je functie omvat 70% administratie en 30% commercieel werk.  Je volgt de orders en betalingen op van A tot Z.Je beantwoordt vragen van klanten en levert oplossingen bij problemenJe behandelt klachten van klanten.Je biedt ondersteuning en geeft input. 
OfficeTextileTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe

Inscrivez-vous à notre lettre de nouvelles

Vous recevrez d'excellentes offres d'emploi, et vous pouvez vous désabonner à tout moment en un clic !