Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een Account Manager - Sales & Projecten voor de regio BeLux.
Als je geïnteresseerd bent in een uitdagende functie binnen de sector van bouwmaterialen en glasoplossingen, is deze vacature iets voor jou!
Als Account Manager ben je verantwoordelijk voor het promoten en verkopen van producten in België en Luxemburg. Je biedt advies aan architecten, studiebureaus en investeerders, en zorgt ervoor dat gevelbouwers en raamfabrikanten samenwerken met de klanten-glasprocessors waarmee je langdurige relaties opbouwt. Je vertegenwoordigt het bedrijf ook bij vakverenigingen en -evenementen.
Verantwoordelijkheden:
Begeleiden van projecten van voorschrijving tot verkoop.Verantwoordelijk voor het verbinden van direct kopende klanten aan jouw projecten en zorgen voor winstgevende groei.Actief zoeken naar nieuwe klanten en fungeren als het aanspreekpunt voor klanten.Ondersteunen van het customer service team met praktische oplossingen waar nodig.Marktontwikkelingen nauw opvolgen en gezamenlijke opportuniteiten zoeken met andere merken.Het up-to-date houden van klant- en projectdata in Salesforce om op het juiste moment de juiste acties te ondernemen.Deelname aan vakverenigingen en -evenementen in samenwerking met het marketingteam om de zichtbaarheid van het bedrijf in de markt te vergroten.
OfficeMateriéauxTemps pleinFixed interne
Urgent
Dossierbeheeder
Brussel, Belgique
Voor een van onze klanten, in de verzekeringssector, zijn wij op zoek naar een Dossierbeheeder.
Interim met uitzicht op een vast contract1000 BrusselSector: Verzekeringen
Als Dossierbeheeder zullen uw taken zijn:
Behandelen van binnenkomende dossiers via e-mail en telefoon.Analyseren van terugbetalingsverzoeken na medische of technische bijstand in België of het buitenland.Controleren of de kosten gedekt zijn door het contract en recht geven op terugbetaling.Controleren van de bewijsstukken en berekenen van het terugbetalingsbedrag volgens de voorwaarden van het contract.De klant informeren over een eventuele weigering of het terugbetalingsbedrag en het overzicht sturen.Beantwoorden van klantbehoeften en -vragen per e-mail, telefoon en brief.Facturering van deze diensten aan B2B-klanten, rekening houdend met de specifieke factureringsvoorwaarden en afgesproken termijnen.Onderzoeken en oplossen van facturatie-afwijzingen of betwistingen.
OfficeAutoTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe
Procurement Officer | Lead Buyer
Bruxelles
Wij zijn op zoek naar een Expert Lead Buyer - Procurement Specialist voor een van onze klanten, een toonaangevend bedrijf gespecialiseerd in infrastructuurbeheer en energietransitie.
Zie jij jezelf als sleutelfiguur in strategische procurement-processen, waar je categoriebeheer leidt en contracten van A tot Z beheert? In Brussel krijg je de kans om jouw expertise in te zetten om strategisch succes te garanderen in een dynamische omgeving.
Wat zijn jouw verantwoordelijkheden als Procurement Specialist?
Beheer van categorieën: marktkennis opbouwen, innovaties volgen en belangrijke onderhandelingen voeren.Contractbeheer: raamovereenkomsten onderhouden, verlengen, heronderhandelen en nieuwe kansen identificeren.Samenwerken met interne stakeholders en leveranciers voor efficiënte processen en oplossingen.Rapporteren en realiseren van besparingen volgens de gestelde procurement-doelen.Zorgen voor naleving van de procurement-governance en het gebruik van de juiste tools en methodologieën.
OfficeHoldingTemps pleinFixed interne
Administratief Specialist
Bruxelles, Belgique
Wij zijn op zoek naar een Administratief Medewerker voor een van onze klanten, een toonaangevend bedrijf gespecialiseerd in infrastructuurbeheer en energietransitie.
Voor de vestiging in Brussel zoeken wij een gedreven professional om het team te versterken.
Jouw verantwoordelijkheden als Administratief Medewerker:
Beheer en opvolging van documenten: structuur, updates en naleving van interne procedures.Verwerking en beheer van aanvragen en bestellingen via verschillende digitale systemen.Zoeken naar materialen en tools ter ondersteuning van operationele behoeften.Nauwkeurige registratie en opvolging van voorraadgegevens.Beheer en onderhoud van digitale dashboards.Coördinatie van schoonmaakactiviteiten en afvalbeheerprocessen.Actualisatie en opvolging van veiligheidsdossiers: interventies, inspecties en opmerkingen van erkende instanties.Ontwikkeling en documentatie van nieuwe procedures ter bevordering van operationele efficiëntie.
OfficeHoldingTemps pleinIntérim en vue de contrat fixe