Jobs

Jobs

97 Jobs found
Urgent

klanten adviseur

Schoten, België

Ben jij een commercieel talent dat op zoek is naar een job met een goede work-life balance? Heb je daarnaast een sociale kant die graag met een glimlach klanten verder helpt? Fantastisch! Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze divisie in Schoten zijn wij op zoek naar een enthousiaste: klanten adviseur   Wat ga je doen? Na een interne opleiding over onze organisatie en klanten, duik je in het commerciële avontuur als binnendienstmedewerker voor de regio Antwerpen (schoten).   Behandelen van prijsaanvragen, opstellen en opvolgen van offertes.Administratieve ondersteuning bieden aan de Accountmanagers.Onderhouden van klantcontacten en realiseren van groei bij bestaande klanten.Prospecteren naar nieuwe potentiële klanten.Je geeft eenvoudig technisch advies en lost eventuele salesklachten op.Je helpt bij het wegen van inkomende en uitgaande vrachtwagens en zorgt voor de bijhorende administratie.Rapporteren doe je rechtstreeks aan de Plant Manager en Accountmanagers van jouw regio  
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

MUST bachelor - Junior dossierbeheerder

Berchem, Antwerpen, België

Voor een boekhoudkantoor in Antwerpen (Berchem) zijn wij op zoek naar een Junior Dossierbeheerder!     Als Junior Dossierbeheerder, sta jij in voor volgende taken: Je bent verantwoordelijk over een samengestelde portefeuille van je eigen klantendossiersAccuraat en punctueel de dagelijkste boekhouding van de klanten verwerkenJe werkt nauw samen met dossierbeheerders en managersDe facturen, bankafschriften en bewijsstukken coderen en inboekenDe afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Junior Dossierbeheerder

Antwerpen 2030, Antwerpen

  Voor onze klant in op linkeroever zijn we op zoek naar een junior logistiek dossierbeheerder .   Functieomschrijving:   U verwerkt de opdrachten van uw klanten in ons WMS.U staat zelf in contact met rederijen en met andere afdelingen binnen ons bedrijf voor de afhandeling van uw dossiers.U rapporteert uw stocks in real time aan uw klanten.U stelt onmiddellijk facturen uit voor de gepresteerde diensten.In opdracht van uw klant stelt u laadorders op voor afhaling van goederen door derden.Voor de selectie van de goederen gebruikt u het fifo systeem.U rapporteert maandelijks de cijfers aan uw afdelingsverantwoordelijke.  
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Expediteur import en export

2030 Antwerpen, België

Voor een logistieke speler, gelegen in de haven van Antwerpen, zijn we op zoek naar een expediteur.   Je zal zowel import als exportdossiers behandelen.   Een greep uit het takenpakket: Beheer van ganse logistieke proces voor welbepaalde accounts of goederenstroom. LCL / FCL / BREAKBULK / AIRDossierafhandeling van A tot zDe communicatie en coordinatie met de opdrachtgever, de verschillende onderaannemers en/of collega's.Uitvoering van het documentair proces.De opvolging van de douaneformaliteiten.Controle op de uitvoering van alle taken in lijn met lokale wetgeving en reglementering.Controle op aankoopfacturen en uitvoering van de facturatie.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Scheepsplanner

2030 Antwerpen, België

Voor onze klant in de haven van Antwerpen, kijken we uit naar een scheepsplanner.   Onze klant is gespecialiseerd in opslag en overslag van verschillende type goederen.   Als scheepsplanner sta je in voor de coördinatie van het lichterwerk en de scheepsplanning, in samenwerking met supercargo of de vessel planner van de rederij. Je rapporteert aan klanten en lichtermaatschappijen. Je werkt nauwgezet samen met het kader van de havenarbeid, collega's van andere afdelingen en klanten.   Een greep uit jouw takenpakket als scheepsplanner: opstellen van het dagelijks lichterwerkschemabehandelen en terugkoppelen van lichteraanvragencoördineren van lichterwerk met het havenkaderalgemene administratie rond lichterwerkadministratieve behandeling van zeeschepenopstellen en opvolgen van containerplanning volgens instrcuties van de rederij/supercargocontacteren van agenten /rederijen ivm laad- en loslijsten
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales administrator

2160 Wommelgem, België

Voor onze klant in Wommelgem, een machinefabrikant, zijn we op zoek naar een Sales administrator.   Je takenpakket zal bestaan uit: Je helpt de internationale klanten op administratief en communicatief vlak.Je beantwoord vragen over offertes, facturatie, orderbevestiging, dienst na verkoop, algemene vragen,...Je staat dagelijks in voor het orderprocessen van zowel de machineorders als de wisselstuk orders.Je zorgt voor de communicatie tussen het magazijn en bureel en je stelt ook de taakverdeling naar het magazijn op.Je volgt de voorraad van dichtbij op en houdt rekening met de stock.De communicatie verloopt grotendeels via mail in het Engels (95% van de tijd).  
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Expediteur allround

Boom, België

Voor onze klant in Boom, een logistieke speler, kijken we uit naar een expediteur.   Onze klant verzorgt zee-, weg- en luchttransporten. In deze functie zal je instaan voor het verzorgen van import en/of exportzendingen.     Functieomschrijving: Opvolgen van dossiers van A tot Z: verwerken van orders, bespreken van tarieven, plannen van transporten, communiceren over problemen,..FacturatieVerzorgen van contact met klanten
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende dispatch

2030 Antwerpen, België

Voor onze klant in de haven van Antwerpen, kijken we uit naar een administratief bediende die ondersteuning zal bieden op de dispatchafdeling.   Onze klant is een gespecialiseerd in de verwerking en distributie van koffie en cacao.   Je zal terechtkomen in een driekoppig team.   Het takenpakket: Je zal instaan voor het aanmaken van TAS- en TARcodes voor de transportenJe geeft correcte informatie in het systeem voor de dispatchers.Je geeft wijzigingen/annulaties aan de dispatchers door.Je sorteert de transportdocumenten (CMR's, rittenbladen, eventuele wachturen,..)...
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Onthaalmedewerker automotive / Onthaal

Ekeren, Antwerpen, België

Voor een garage in Ekeren, zijn wij op zoek naar een Onthaalmedewerker.   De receptie maakt deel uit van de service/naverkoop.   Samen met je collega's zorg je voor volgende receptietaken: Je bent het gezicht en de stem van ons bedrijf en verzorgt de receptietaken.Je bent het eerste aanspreekpunt in de dienst naverkoop en je gaat klanten adviseren en begeleiden.Je bespreekt hun vragen of situaties.Je bepaalt de acties om tot de juiste oplossingen te komen en stelt werkorders op.Je beslist welke collega of dienst onze klant verder kan helpen en maakt hiervoor de nodige afspraken.Je zorgt voor administratieve ondersteuning van de verschillende afdelingen.Je beantwoordt telefonische oproepen op een klantvriendelijke manier.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales support velgen

Aartselaar, België

Voor een bedrijf in de automotive sector, gelegen in Aartselaar, zijn wij op zoek naar een sales support.In deze functie zal je je toespitsen op velgen. Als commercieel bediende sta je in voor:  Het verwerken van online orders van velgenGoederen bestellen bij leveranciers en opvolgen van de leveringenTelefonisch contact met klanten en leveranciers in heel EuropaBeheren van velgen database en foto's in het Odoo computer systeemMailings en social media voor de belangrijkste velgenmerkenAls velgen expert informeer je onze uiterst sympathieke dealers
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Kapellen, België

Voor een bedrijf gelegen in Kapellen zijn wij op zoek naar een administratief bediende.    Je staat dagelijks in contact met onze klanten voor alles wat betreft service en onderhoud van hun fotovoltaïsche installaties;Op dagelijkse basis check je op ons monitoringplatform de verschillende installaties op storingen en uitvallen;Je bent verantwoordelijk voor het opmaken van de korte en lange termijn plannen waarbij je onze service techniekers optimaal inzet rekening houdende met hun kennis en kunde;Je volgt de uitvoering van de service opdrachten op en waakt erover dat alle interventies terechtkomen in ons service management systeem;Indien nodig zorg je ervoor dat de juiste materialen en werkmiddelen voor handen zijn om de geplande interventie tot een goed einde te brengen;De planning houdt rekening met de afspraken die we hebben met onze klanten, de bestaande werkinstructies en veiligheidsmaatregelen;Je houdt onze klanten op de hoogte en voorziet ook in de rapportering hierover;Je werkt nauw samen met de andere afdelingen binnen het bedrijf, sales, projects en finance;Je rapporteert rechtstreeks aan de verantwoordelijke van de service-afdeling van het bedrijf.
OfficeEnergyPart-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder Ondernemingen

Kapellen, België

Voor een bedrijf gelegen in Kapellen zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder.  Als Dossierbeheerder Verzekeringen Ondernemingen sta je in voor het professionele beheer van de verzekeringsdossiers van zelfstandigen en kleine ondernemingen binnen verschillende verzekeringstakken.  Dit betekent concreet dat je: Op basis van de info die je krijgt van je commerciële collega’s ga je op zoek naar de beste verzekeringsoplossingen voor de klant en werk je offertes op maat uit.Je houdt dossiers administratief up-to-date en volgt zelfstandig en correct de volledige polisadministratie op.Je bent voor bestaande klanten het aanspreekpunt voor alle takken binnen BOAR en onderhoudt ook contacten met de verzekeringsmaatschappijen.
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Bediende Verzekeringen

Antwerpen, België

Voor een bedrijf gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een relatiebeheerder. Als Relatiebeheerder Verzekeringen BOAR Ondernemingen voorzie je in een optimale administratieve ondersteuning van je eigen klantenportefeuille. Je bent verantwoordelijk voor de volledige opvolging van de aan jouw toegewezen verzekeringsdossiers, gaande van offerte tot polisaanmaak en dossierupdates. Naast de Account Manager ben jij het eerste aanspreekpunt bij vragen van klanten.Je bent punctueel in je opvolging en staat je klanten bij met je expertise. Je communiceert op de juiste momenten en via de juiste kanalen met klanten, afhankelijk van hun noden en wensen.Je hebt dagelijks contact met verzekeraars, waarbij je onderhandelingsvaardigheden goed van pas komen.Binnen een hecht varia-team van 10 collega’s weet jij je expertise en kennis verder uit te bouwen en ondersteun je je collega’s ook waar nodig. Samen met hen slaag je erin om alle klanten een uitmuntende dienstverlening te bieden. Daarnaast heb je ook regelmatig contact met je collega’s van Schade en Leven.
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Preventieadviseur - regio Antwerpen

Antwerpen, België

Voor een bedrijf gelegen in Kontich zijn wij op zoek naar een preventieadviseur niveau 1 of 2voor te werken regio Antwerpen.    Takenpakket: Je voert veelvuldig onderzoeken uit inzake welzijn op het werk en risicobeheersing ter plaatse (werf, kantoor, …)Je stelt de directie in staat om welzijn op het werk en risicobeheersing te maximaliseren door advies, informatie en begeleiding te geven en het beleid actief te dragenJe informeert en sensibiliseert alle personeelsleden over een positieve veiligheidshouding en welzijn op het werkJe bent verantwoordelijk voor de noodzakelijke vormingsinitiatieven voor alle collega’sJe ziet toe op de uitvoering van het veiligheidsbeleid en rapporteert hierover aan het overlegcomitéJe onderhoudt en ontwikkelt de nodige technische kennis en kunde om de nieuwe evoluties en inzichten te evalueren en op te volgenJe rapporteert aan de verantwoordelijke van het preventie team
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Account Manager verzekeringen

2018 Antwerpen, België

Voor onze klant in 2018 Antwerpen, een verzekeringsmakelaar, kijken we uit naar een account manager.   Takenpakket: Je gaat actief op zoek naar nieuwe ondernemingskansen. Je bouwt hiervoor een sterk zakelijk netwerk uit.Je adviseert en treedt als commercieel contactpersoon op, voor een eigen portefeuille ondernemingsklanten die je verder uitdiept en doet groeien.Je maakt deel uit van en wordt ondersteund door een team account advisors en product managers.Je rapporteert correct klantencontacten en andere commerciële activiteiten.
OfficeFinancialFull-timeFixed contract

Forwarder sales & operations

Antwerpen, België

Voor onze klant in Antwerpen Centrum, zijn we op zoek naar een forwarder operations & sales.   Onze klant is een specialist in het verbinden van vraag en aanbod van vrachten en schepen met elkaar. Ze bieden deur-tot-deuroplossingen en gebruiken hiervoor de meest geschikte transportmodi (water/weg/spoor/lucht).   Een portfolio van bestaande klanten is jou toevertrouwd om een uitstekende operationele service te leveren: forwarding services van A tot Z!   Een greep uit het takenpakket: Je bouwt relaties op met alle belanghebbenden, zowel intern als extern.Je zoekt nieuwe kansen, zowel bij bestaande als nieuwe klanten.Operationele activiteiten maken deel uit van je dagelijks werk; je houdt ervan om te puzzelen, te boeken en te herorganiseren.Je bent het aanspreekpunt voor de operationele afdeling import.Je stelt de operationele backoffice op om ervoor te zorgen dat goederen zoals vereist worden geleverd...
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Weegbrugbediende late shift

Antwerpen, België

Voor een bedrijf gelegen in 2030 Antwerpen zijn wij op zoek naar een weegbrugbediende. Late shift van 12u tem 20u (geen interim contract, meteen contract onbepaalde duur)   Afdrukken van klanten orders;Aanduidingen op het order (verzegelen, douane, ..);Afhandeling van binnenkomende vrachtwagens zoals inwegen, nodige papieren opvragen (ordernummer, reinigingscertificaat, ADR-papieren, …) en andere papieren meegeven (weegbon, CMR, analyse, douanepapieren, …), aanduiding laadplaats, …;Coördinatie van de samenwerking tussen operatoren en vrachtwagens;Mee opvolgen van schepen & lichters die genomineerd worden en, indien nodig, orders vervolledigen.
OfficeTransportFull-timeFixed contract

Credit Controller

Willebroek, België

Voor onze klant in Willebroek, zijn we op zoek naar een credit controller & masterdata specialist. Taken en verantwoordelijkheden:  Het tijdig innen van openstaande facturen en erover waken da de klanten en leveranciers correct worden aangemaakt, rekening houden met de wettelijke vereisten en GDPR-wetgevingTelefonische en schriftelijke opvolging van openstaande klantenrapporteringen Aanmaken en bijwerken van klanten en leveranciers in Navision en Rent+Dagelijkse opvolging van openstaande klantenvorderingen door middel van het programma Credit ToolsSamenwerken met advocaten en incassobureaus voor het indienen van vorderingen
OfficeAudiovisualFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief en boekhoudkundig bediende

Schoten, België

Voor een bedrijf gelegen in Schoten zijn wij op zoek naar een hulpboekhouder.   Je takenpakket bestaat uit: Verwerking van aankoopfacturenAanmaak en verwerking van verkoopfacturenNakijken van correctheid van facturen mbt BTW en andere wettelijke eisenContact met klanten en leveranciers mbt boekhoudkundige zakenVerantwoordelijk voor betalingsproces van aankoopfacturen via IsabelContacten met de banken indien nodig.Bijstand bij de kwartaalafsluitingen en jaarafsluitingenAanleveren van boekhoudkundige informatie voor andere diensten indien gevraagdAndere zaken die de algemene boekhouding aanbelangen..
OfficeEnergyFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder gerechtsdeurwaarder

Antwerpen, België

Voor een gerechtsdeurwaarder gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder.  Je bent verantwoordelijk voor de afhandeling van reeksdossiers van A tot Z. Je onderhoudt dagelijks contact met klanten en debiteuren. Je verschaft telefonische inlichtingen en maakt betalingsafspraken. Je volgt dagelijks agenda en briefwisseling op. 
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter