Dispatcher
Hooglede, België
Als dispatcher bereid je de ritten voor op basis van de gevraagde leveringsdatum en de beschikbaarheid van de gevraagde goederen. Je werkt samen als team met je collega-dispatcher, je logistiek verantwoordelijke en 25 chauffeurs.
Concreet:
Voorbereiden en plannen van dagelijkse ritten met onze 25 eigen vrachtwagens in België, Zuid-Nederland en Noord-Frankrijk.Operationeel aansturen van 25 chauffeurs en externe transporteurs.Nakijken van vrachtdocumenten (leveringsbons, CMR’s).Opvolgen van ritten via track & trace rekening houdend met de rij-en rusttijden.Oplossen van onverwachte problemen met chauffeurs (file, weigeren van lading, retours, ..).Interne communicatie met onze binnendienst ivm te late of geweigerde leveringen.Externe communicatie met klanten ivm boeken tijdslots voor leveringen, aankondigingen ed.
OfficePaperFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Kwaliteitsmedewerker Nacht
Zonnebeke, België
Ben jij een nauwkeurige professional met oog voor detail? Heb je ervaring met het controleren van producten en het interpreteren van productspecificaties volgens voedingsnormen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Als kwaliteitsmedewerker ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van controles op de producten, het controleren van verpakkingen volgens de geldende normen en het uitvoeren van administratieve taken met betrekking tot kwaliteit. Je voert interne en externe analyses uit om de kwaliteit van de producten te waarborgen en verbeteren.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
IEPER
Als administratief bediende speel je een cruciale rol in het dagelijkse verloop van ons transportbedrijf. Je belangrijkste taken omvatten:
Digitalisering: Je helpt ons om documenten en gegevens efficiënt te digitaliseren, zodat onze administratie op een vlotte en georganiseerde manier verloopt.CMR-verwerking: Je bent verantwoordelijk voor het verwerken en controleren van de CMR-documenten (vrachtbrieven) en zorgt ervoor dat alles correct wordt afgehandeld en gefactureerd.Paletstanden bijhouden: Je houdt de paletstanden up-to-date en zorgt ervoor dat alle administratieve taken rondom paletten op een vlotte manier verlopen.Flexibiliteit: Bij afwezigheid van collega's spring je in waar nodig, zodat het administratief proces altijd doorgaat.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een bedrijf in Roeselare zijn we op zoek naar een HR Officer:
Je bent verantwoordelijk voor de payroll van arbeiders.Alsook sta je in voor het controleren en corrigeren van de tijdsregistraties.Medewerkers kunnen bij jou terecht met vragen omtrent sociale wetgeving, ziekte en verlof.Daarnaast sta je ook in voor het inplannen van de medische onderzoeken.Je biedt ondersteuning bij diverse administratieve taken.Met een lach assisteer je de klanten naar onze granietafdeling.Samen met onze onthaalmedewerkster verzorg je het onthaal.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Medewerker Binnendienst
IEPER
Ondersteuning geven aan de vertegenwoordigers en filialen, dit zowel technisch als commercieelBeantwoorden vragen van klanten (telefonisch of per mail)Opmaken van offertes, op maat van de klantGeregeld contacteer je klanten over hun orders, voorraden en leveringsdataDaarnaast ondersteun je ook de productmanager om (exclusieve) producten in de markt te zetten.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Orderdesk Medewerker I Ieper
Ieper, België
Onze klant te Ieper, een internationale speler actief in de transport en logistiek sector, gaat op zoek naar een gemotiveerde Orderdesk Officer.
Orderdesk is de afdeling waar alle nieuwe verkooporders worden behandeld, zodat ze kunnen voorbereid, verpakt en verzonden worden naar onze klanten. Na verzending maakt en verzendt orderdesk de factuur naar de klanten.
Je zal rapporteren aan de teamleaderJe bent verantwoordelijk voor orderstroom en de opvolging van ordersJe maakt de facturen opJe bent verantwoordelijk voor opmaak van contracten (annuleren, hernieuwen, aanpassingen)Je communiceert met de klant en met de verschillende departementenJe zal instaan om testen te doen uit te voeren op de nieuwe producten
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Medewerker
MENEN
Als Customer Service Medewerker ben je het aanspreekpunt van de klanten (B2B) en streef je naar een optimale klanttevredenheid. Je staat in voor de opvolging en verwerking van de binnengekomen orders. Je functie omvat 70% administratie en 30% commercieel werk.
Je volgt de orders en betalingen op van A tot Z.Je beantwoordt vragen van klanten en levert oplossingen bij problemenJe behandelt klachten van klanten.Je biedt ondersteuning en geeft input.
OfficeTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een doe-het-zelf & vakhandel te Ieper, zijn we op zoek naar een deeltijds verkoopmedewerker voor de afdeling koken & wonen.
Als verkoopmedewerker sta je in voor:
Het verzorgen van aantrekkelijke presentaties waardoor de huishoud- en seizoensartikelen optimaal tot hun recht komenHet adviseren van klanten op basis van een degelijke productkennisOntvangen en verwerken van binnenkomende goederenOnderhouden en organiseren van de afdeling
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Administratief Bediende
Ieper, België
Zo ziet uw takenpakket er uit: -Je verwerkt de orders en projecten van de externe sales en verzorgt de ingave ervan in het ERP-systeem (Navision).- Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten.- Je maakt de orderbevestigingen op en stemt de leverdata af met de klanten in functie van de productieplanning.- Je zorgt voor de verkoop facturatie en volgt de aging balans nauwgezet op.
OfficeEnergyFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig medewerker
Wervik
Als boekhoudkundig medewerker ben je verantwoordelijk voor volgend takenpakket:- Je staat in voor het correct inboeken van de facturen en creditnota's- Je volgt de betalingen op- Boekhoudkundige taken van a tot y- BTW aangiftes voorbereidenReceptie:-Je behandelt inkomende telefoons en verwijst door naar de juiste persoon-Bijkomende administratie
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Als productieplanner zal jij instaan voor het opmaken van de planning en mag je ook volgende taken verwachten:Aansturen van 10 productiemedewerkers. Je biedt hen technische ondersteuning en bent hun eerste aanspreekpunt bij vragen.Opvolgen van het productieproces. Je streeft ernaar om een maximaal rendement te behalen met behoud van kwaliteit.Je volgt de bestellingen op en zorgt er samen met het team voor dat deze tijdig bij de klant geraakt. Hierbij houd je nauwgezet de productievoortgang en interne afspraken in de gaten. Tot slot ben jij ook het aanspreekpunt voor klanten en filialen voor technische vragen.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
VLAMERTINGE
Als Front Office Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor externen en zorg je voor een warm onthaal van de chauffeurs. Jouw takenpakket is tweeledig waarbij de focus ligt op:
Het bemannen van de receptie en bedienen van de weegbrug:
Wegen en registeren van inkomende en uitgaande goederenStalen nemen en verwerken voor een eerste kwaliteitscontroleOpstellen van leverbonnen en verwerken van CMR-documenten.
Verder wordt jouw takenpakket aangevuld met tal van administratieve taken zoals:
TelefonieBeheer van het klassementOpmaken van etiketten voor stockbeheerAdministratieve ondersteuning bieden voor verschillende afdelingen (quality, admin, enz)
OfficeAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
In eerste instantie zal je je het ERP-systeem, de inkoopskills en de afwikkeling van vooral technische inkoopdossiers dienen eigen te maken. Dit zowel administratief als gaandeweg met meer verantwoordelijkheid over belangrijke componentgroepen en het voorraadbeheer. Onderhandelen met leveranciers is een dagelijks gegeven, alsook het bijhouden van marktevoluties en nieuwe productontwikkelingen. Er wordt ruimte geboden om de huidige processen met een frisse blik te evalueren en eventueel bij te sturen.
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Medewerker
Ieper, België
Op zoek naar een afwisselende administratieve job?Je komt graag terecht in een dynamisch en familiaal bedrijf?Lees dan zeker verder!
Je bent het aanspreekpunt voor klanten en leveranciersJe staat in voor klachtenbehandelingUitvoeren van algemene kwaliteitscontrolesAdministratieve ondersteuning bieden aan verschillende afdelingenJe bent een administratieve duizendpoot
OfficePaperFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel bediende
Ieper
Voor een bedrijf in regio Ieper zoeken wij momenteel een Allround commercieel - administratief bediende.Jouw taken:
Opmaak offertes, veiligheidsdossiers en voorbereiding plannen;Opmaak onderdelenlijsten voor de productie;Boeken van hotels voor monteurs in het buitenland;Opvolgen aanvragen;Eerste commerciële contacten met klanten.
InterimLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief commercieel bediende
Wervik, België
Als medewerker op onze commerciële binnendienst ben je een belangrijke schakel binnen ons team. Je verantwoordelijkheden omvatten:
Het opvolgen van orders en de planning.Het coördineren en opvolgen van herstellingen.Algemeen administratief taken
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Verkoper Slagerij
8800 Roeselare, België
Vacature: Verkoopmedewerker - Voedingssector
Bij Vivaldis zijn we voor een van onze cliënten op zoek naar een gepassioneerde verkoopmedewerker die zal fungeren als het gezicht van de winkel. In deze rol ben je de sleutel tot een uitnodigende winkelervaring, waarbij je klanten helpt en adviseert in hun zoektocht naar een heerlijke maaltijd. Of het nu om salades, dagschotels of broodjes gaat, jouw bijdrage maakt elk gerecht speciaal.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Verkoper Slagerij
Roeselare, België
Ben jij op zoek naar een uitdagende functie als verkoper in een slagerij? Dan is dit jouw kans! Voor onze bedieningstoog gevuld met de lekkerste charcuterie en traiteur zijn we op zoek naar een goedlachse collega. Als verkoper zal je onze klanten bedienen en voorzien van het juiste smaakadvies.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief & Boekhoudkundige Bediende
Veurne, België
Functieomschrijving
Als administratief/boekhoudkundig bediende voer je diverse regelmatig terugkerende administratieve en boekhoudkundige taken kritisch uit.Je bent verantwoordelijk voor het dagelijks afwerken en behandelen van inkomende (boekhoudkundige) documenten, zowel op papier als elektronisch, teneinde de juiste afhandeling ervan te garanderenJe doet de volledige afwerking van inkooporders, meer bepaald het nauwkeurige controleren van de orders en valideren (prijsbepaling)Je doet de ingave van verkoopordersJe doet de prijsingave van de leverancierstarieven en communiceert hierover met leveranciersJe doet de opvolging van klachten betreffende transport, leveringen, gewichten...Je bent verantwoordelijk voor de maandelijkse communicatie met leveranciers inzake prijsbepalingen, overzichten, verwerkingsattesten
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
IZEGEM
voor een bedrijf regio Izegem zoeken wij: Commercieel/ administratief bediende
U maakt de offertes op U volgt de dossiers op samen met de vertegenwoordigers U plaatst bestellingen bij de leveranciers U staat in voor de planning van de werken U organiseert de verplaatsingen van de verantwoordelijken U volgt de voorraden op en stelt tekorten
OfficeTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.