Sales Representative
Steenokkerzeel, België
Voor een bedrijf te Steenokkerzeel, actief binnen de logistieke sector, zijn op zoek naar een ervaren Sales Representative Road Freight;
Wat wordt er van jou verwacht?
Als accountmanager beheer je jouw toegewezen klantenportefeuilleJe staat in voor de verzorging van de externe communicatie, analyses, relatiebeheer en verkoopJe bent hands-on en helpt het team met het beantwoorden van vragen en klachtenJe gaat actief op zoek naar nieuwe kansen, via beurzen, netwerken, etc...Je bent verantwoordelijk voor het bijhouden van een efficiënte administratie met betrekking tot bezoekrapporten, budgetten en klantinformatieJe onderhandelt over de contracten en prijzen
Je organiseert en woont de MBR’s en QBR’s bij in samenspraak met klanten
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Sales Representative - Hunter
Brussels, Belgique
Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een Sales Representative - HUNTER voor de regio Brussel.
Als je graag wilt werken bij een internationaal bedrijf dat diverse kansen biedt op het gebied van logistieke diensten en multimodaal transport, is deze vacature iets voor jou!
Als accountmanager ben je verantwoordelijk voor het beheer van je toegewezen klantenportefeuille.Je houdt je bezig met externe communicatie, het uitvoeren van analyses, relatiebeheer en verkoop.Je hebt een hands-on mentaliteit en ondersteunt het team bij het beantwoorden van vragen en het afhandelen van klachten.Je gaat actief op zoek naar nieuwe zakelijke mogelijkheden via beurzen, netwerkevenementen en andere kanalen.Daarnaast zorg je voor een nauwkeurige administratie van bezoekrapporten, budgetten en klantgegevens.Je onderhandelt over contracten en prijsafspraken.
OfficeTransportFull-timeFixed contract
Sales Representative - Hunter
Brussels, Belgique
Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een Sales Representative - HUNTER voor de regio Brussel.
Als je graag wilt werken bij een internationaal bedrijf dat diverse kansen biedt op het gebied van logistieke diensten en multimodaal transport, is deze vacature iets voor jou!
Als accountmanager ben je verantwoordelijk voor het beheer van je toegewezen klantenportefeuille.Je houdt je bezig met externe communicatie, het uitvoeren van analyses, relatiebeheer en verkoop.Je hebt een hands-on mentaliteit en ondersteunt het team bij het beantwoorden van vragen en het afhandelen van klachten.Je gaat actief op zoek naar nieuwe zakelijke mogelijkheden via beurzen, netwerkevenementen en andere kanalen.Daarnaast zorg je voor een nauwkeurige administratie van bezoekrapporten, budgetten en klantgegevens.Je onderhandelt over contracten en prijsafspraken.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Outside & Inside Sales Representative
Antwerpen, België
Ben jij onze nieuwe Sales Rockstar voor Overseas Air/Sea? 🌍✈️🚢
Al meer dan 60 jaar verbinden we bedrijven wereldwijd via lucht en zee. Nu zijn we op zoek naar een gedreven en enthousiaste Outside & Inside Sales Representative om ons team te versterken. Klaar om samen met ons grenzen te verleggen?
💼 Startdatum: Zo snel mogelijk!
Jouw uitdaging
Geen dag is hetzelfde! Jij bent dé schakel tussen onze klanten, partners en internationale agenten. Wat ga je doen?
Klanten onderhouden: Bouw relaties verder uit en zorg dat ze met een glimlach aan ons denken.Nieuwe kansen pakken: Actief op zoek naar nieuwe klanten en projecten binnen export en import.Prijzen en offertes regelen: Onderhandel met luchtvaart- en scheepvaartmaatschappijen en maak offertes die klanten niet kunnen weerstaan.Wereldwijde samenwerking: Werk samen met ons internationale netwerk en zorg voor de beste deals.Altijd in actie: Beheer je e-mails, stel contracten op en ondersteun je team.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Field Sales/Sales Representative Road Freight Antwerpen, Limburg, Vlaams Brabant
Antwerpen, België
Functieomschrijving
Als accountmanager beheer je jouw toegewezen klantenportefeuilleVerzorgen van de externe communicatie, analyses, relatiebeheer en verkoopJe bent hands-on en helpt het team met het beantwoorden van vragen en klachten.Actief op zoek gaan naar nieuwe kansen, via beurzen, netwerken, etcBijhouden van een efficiënte administratie met betrekking tot bezoekrapporten, budgetten en klantinformatieOnderhandelen over de contracten en prijzenOrganiseren en bijwonen van MBR’s en QBR’s in samenspraak met klanten
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Representative Frankrijk
Bekkevoort, België
Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker voor onze klant in Bekkevoort. Onze klant is gespecialiseerd in binnendeuren en kozijnen.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als customer service medewerker bestaat uit:
Het voorbereiden, verwerken en beheren van bestellingen en offertes;Je bent het centraal aanspreekpunt voor en biedt technische ondersteuning aan de klantenrelaties;Je staat in dienst van de klant bij het aanreiken van snelle oplossingen en antwoorden;Je informeert de klant over de mogelijkheden op gebied van orders en service;Je verwerkt de administratie omtrent klachten samen met de collega's en dienst Aftersales;Je benadert klanten proactief inzake debiteurenbeheer en klanttevredenheid.
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Sales Representative
Dilsen-Stokkem, België
Voor onze klant te Dilsen zijn we op zoek naar een Sales Representatives in de Benelux en Europa.
Dit Interieurlabel is gespecialiseerd in het ontwerp en de productie van kosmopolitische interieurcollecties. Klanten zijn interieurarchitecten en de contractmarkt toegespitst op hotels, restaurants, co-working spaces en residentiële projecten. Daarnaast wordt het label gedistribueerd door retailers wereldwijd. Onze concept stores staan hierbij centraal.
Jouw verantwoordelijkheden
Samen met je collega’s ondersteun je ons bestaande Europese netwerk van agenten, klanten, interieur-, hospitality-projecten en alle andere verdelers.Je gaat actief op zoek naar nieuwe klanten in de retail, hospitality en projectmarkt en nodigt ze uit in onze prachtige showroom.Het klantencontact verloopt vanuit de showroom in België, via internationale vakbeurzen en aan de hand van klantenbezoeken.Je beheert klantendossiers: je maakt offertes op, verwerkt de orders en verzorgt de klantenopvolging tot en met de bestelling.
OfficeVariousFull-timeFixed contract
Commercieel medewerker binnendienst
Paal, Beringen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een enthousiaste sales representative voor onze klant in Beringen. Onze klant gespecialiseerd in unitbouw.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als commercieel bediende/ sales representative bestaat uit:
Je bent verantwoordelijk voor de opvolging en uitbreiding van jouw klantenportefeuille;Je staat via mail en telefoon in contact met klanten;Je stelt nieuwe producten en diensten voor om de bestellingen te maximaliseren;Je zet de aanvragen van je klanten om in scherpe offertes;Je gaat actief mee op zoek naar nieuwe klanten;Je verwerkt de orders en volgt deze op;Tot slot ondersteun je jouw account manager indien nodig, zo zal je diens afspraken inplannen.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Internal Sales
Melsele, Beveren, België
Voor een van onze klanten gelegen in Melsele zijn wij op zoek naar een Sales medewerker. Jouw taken:
Je bent de eerste aanspreekpunt van de klanten.Je gaat kostprijsfiches opmaken op basis van de informatie die jouw collega (Sales Representative) aanlevert.Je zoekt de juiste artikels op om een volledige en correcte kostprijsfiche in Excel te maken.Daarnaast heb je ook regelmatig contact met onze leveranciers voor prijsonderhandelingen, bestellingen, opvragen leverdata en dergelijke meer.Je rapporteert aan de Technical Internal Sales Manager en kan voor vragen steeds bij hem of je directe collega’s terecht. Jullie werken als een hecht team.
InterimMaterialsFull-timeFixed contract
Customer Service
Antwerpen, België
Voor een transport bedrijf in Antwerpen 2030 zijn wij op zoek naar een Customer Service Representative/ Administratief bediende.
Je bent de contactpersoon voor klanten met o.a. betrekking tot de orderverwerking, aanspreekpunt voor vragen, opmerkingen en klachten en het uitwerken en coördineren van werkopdrachten voor de operationele afdelingen.
Takenpakket:
Ontvangen en coördineren van de opdrachten van klanten en/of collega’s en deze omzetten in werkopdrachten voor de operationele afdelingen via orderverwerking systeem.Beheren en rapporteren van de productvoorraad en -bewegingen aan de klant via orderverwerking systeem en/of andere rapporteringsbestanden en aanmaken van los-, laad- en operationele orders voor de operationele afdelingen in verband met het beheer van producten volgens de afspraak met de klant en de eisen vastgelegd in het zorgsysteem.Volgens de afspraken met de klant en de eisen vastgelegd in het zorgsysteem, toezicht houden op de administratieve verplichtingen aangaande voedselveiligheid voor producten met bestemming ‘Food/Feed’.Opvolging en coördinatie van de administratie m.b.t. douane en douane agent in opdracht van de klant.Contactpersoon voor de klant en dienstverlenende bedrijven aangaande uit te voeren opdrachten.Onderhouden en opvolgen van contacten met de scheepsagenturen, havendiensten en spoorwegen.Aanmaken van zowel werkorders als operationele orders voor de dienst QHSE.Samenstellen en bewaren van het klantendossier.Het bijhouden van klant KPI'sAssisteren bij onderzoek en behandeling van klantenklachten.Voorbereiden van facturatie aan klanten via de werkorders en operationele orders in orderverwerkingHet informeren van de Service Manager m.b.t. de klanttevredenheid.De medewerkers van de afdelingen Operaties (OPE) , Finance (FIN) alsook de collega’s informeren aangaande klantenorders.Verzorgt controles in kader van AEO &; managementsysteem certificatieRapporteren van incidenten, (bijna)ongevallen, spills en onveilige situaties.Naleven van het beleid in zake kwaliteit, voedselveiligheid, veiligheid, beveiliging en milieu en alle onderliggende elementen van het zorgsysteem.Alle andere taken die op basis van de functie, de opleiding en de ervaring van de functiehouder door de hogere hiërarchie kunnen worden opgelegd.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Chauffeur CE regio Desteldonk
Desteldonk, Gent
Voor een transportbedrijf in Desteldonk zijn wij op zoek naar een chauffeur CE:Ben jij onze chauffeur die alles op wieltjes laat lopen? Dit is je takenpakket als chauffeur CE
Combinatie nationaal en internationaalDistributie België, Frankrijk, Zwitserland, Nederland & havens BelgiëOnze chauffeurs zijn creatief, hebben een uitstekend ruimtelijk inzicht en houden van 'puzzelen'Wij verwachten van onze chauffeurs dat ze communicatief, representatief en sociaal vaardig zijn.Onze chauffeurs bepalen met hun optreden in hoge mate hoe onze klanten over ons denken.Daarom krijgen zij een interne opleiding voordat ze zelfstandig gaan functioneren
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Ontbijtkok
Nazareth, België
Ben jij een vroege vogel met een passie voor koken en gastvrijheid? Wij zoeken een enthousiaste ontbijtkok om ons team te versterken. Je werkt graag met mensen en functioneert goed in een teamomgeving. Jouw doel is om elke dag een glimlach op het gezicht van onze gasten te toveren. Van het bereiden van een lekker eitje tot het representatief en aangevuld houden van ons uitgebreide ontbijtbuffet, jij bent de spil van onze ochtendservice. Gastvrijheid, een thuisgevoel en plezier staan bij ons centraal. Samen met je collega’s zorg je voor een aangename ervaring in ons ontbijtrestaurant.
Wat ga je precies doen?
Het klaarzetten van het ontbijtbuffet van A-ZControle van de zaal en zorgen dat alles er perfect uitzietTijdens de shift het buffet aangevuld en netjes houdenGerechten klaarmaken in onze live cooking stand (bijvoorbeeld eitjes en spek)Bestellingen wegzetten en HACCP normen toepassenMise-en-place maken voor de volgende dagPlanningen opmaken samen met de F&B manager
Jij bent de chef van het ontbijt en leidt alles in goede banen!
InterimLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Vertegenwoordiger
Maasmechelen, België
Voor een bedrijf gelegen te Maasmechelen zijn wij op zoek naar een vertegenwoordiger.
Beschik jij over een commerciële Skill?
Stel je klanttevredenheid hoog in het vaandel?
Vind je het leuk om verzorgd en representatief gekleed voor de dag te komen bij klantafspraken? Dan past ons profiel wellicht heel goed bij jouw toekomstbeeld van jezelf.
Als sales-/ accountmanager bestaat jouw takenpakket uit volgende:
Je ontwikkeld bij de commerciële binnendienst alle facetten van het bestelproces. Je doet een gedegen kennis op van het internationale klantenbestand, producten en servicevoorwaarden. Zodra je klaar bent voor de volgende stap, ga je mee op klantenbezoek, in deze fase word je getraind in marktprofielen, relatiebeheer, prospectie, offerten en contracten afsluiten. Omgaan met kostenbudgetten. ...
OfficeTextileFull-timeFixed contract
Toonzaalverkoper
Schoten, België
Voor een bedrijf gelegen in Schoten zijn wij op zoek naar een Toonzaalverkoper.
Het allerbelangrijkste is dat je goed met mensen om kunt gaan. Je bent een goede luisteraar en leest ook de lichaamstaal.Je bent vriendelijk en kunt mensen op hun gemak te stellen.Jij denkt mee met de klant en geeft eerlijk advies. Ook de technische vragen ga jij niet uit de weg.Natuurlijk heb je een representatief voorkomen en beheers je de Nederlandse taal uitstekend.Je hebt passie voor interieur en vindt het een uitdaging je te verdiepen in ons sanitair aanbod.Als interieur adviseur moet je ook een offerte kunnen uitwerken en een indeling op de computer kunnen maken, dus we verwacht dat je goede computerskills hebt.Je begrijpt dat een showroom ook in het weekend geopend is. Werken in het weekend is voor jou geen probleem.
TechnicsMaterialsFull-timeFixed contract
Loketbediende
Antwerpen, België
Voor een bedrijf gelegen in 2030 Antwerpen (haven) zijn wij op zoek naar een Loketbediende. Takenpakket:
ontvangen van chauffeurs aan het loketuitvoeren van administratieve controles bij chauffeursopmaken van laad- en losopdrachtenopmaken van CMR's en weegtickettenaanvragen van douane documenten bij desbetreffende douane agenten
Toewijzing toegangsrechten chauffeurs voor commercieel verkeer.Beheer van de weegbruggen aangesloten op het sturingsprogramma.Verwerken van de weeggegevens in de werkopdrachten.Beheren van de nodige vervoersdocumenten voor het wegvervoer en deze bezorgen aan de chauffeurs.Uitvoeren van administratieve controles aangaande de ADR reglementering.Uitvoeren van de administratieve verplichtingen aangaande voedselveiligheid voor producten met bestemming ‘Food/Feed’ en/of ‘Food’ en/of ‘Feed’, in overeenstemming met de vereisten van het zorgsysteem en de afspraken met de klant.Klant gerelateerde administratie voor wegvervoer.Raadplegen en opvolgen van opdrachten in orderverwerking systeem.Maken van omrekeningen tussen gewichten/hoeveelheden voor beladingen en berekenen van te laden gewicht per compartiment (ook voor verdunningen en blendingen).Verzenden van productoverzichten & -bewegingen via orderverwerking systeem aan de klant, exclusief deze voor schepen.Uitvoeren van algemene administratieve taken en assisteren bij de voorbereiding van de facturatie in samenwerking met de Customer Service Representative.Rapporteren van incidenten, (bijna)ongevallen, spills en onveilige situaties.Naleven van het beleid in zake kwaliteit, voedselveiligheid, veiligheid, beveiliging en milieu en alle onderliggende elementen van het zorgsysteem.Alle andere taken die op basis van de functie, de opleiding en de ervaring van de functiehouder door de hogere hiërarchie kunnen worden opgelegd.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.