Jobs

Jobs

216 Jobs found

SECRETARESSE

Liège, Belgique

TWEETALIGE SECRETARESSE FR-NL (H/F/X)Sluit je aan bij een telesecretariaat dat kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan.  Ontwikkel je vaardigheden in een unieke sfeer waar teamwork voorop staat. Draag bij aan de bedrijfsontwikkeling van uw klanten. Ontwikkel je in een omgeving waar welzijn centraal staat.Uw taken:  ✅ Afspraken maken ✅ Telefonische prospectie ✅ Afspraken maken met klanten ✅ Training in NL ✅ Bellen IN/UIT
OfficeMarketingFull-timeTemporary, with option of permanent contract

SECRETAIRE BASCULE

Liège, Belgique

ETES-VOUS LE SECRETAIRE BASCULE h - f - x QUE NOUS RECHERCHONS ACTUELLEMENT?   Un de nos partenaires spécialisé dans le recyclage, la valorisation et l'élimination de déchets industriels dangereux et non dangereux. Ils utilisent diverses techniques telles que les procédés mécaniques, biologiques et physico-chimiques pour traiter ces déchets.   Gestion et suivi administratifs des entrées et sorties des camions Planifier commander des transports vers d’autres centres de traitementGestion des dossiers de transferts transfrontaliersInformer la Région Wallonne en cas de refus d’un déchetEtre l’interface entre le client, le commerce et la productionInformer les clients si le camion n’est pas déchargé dans la filière prévue dans l’offre ou en cas de non-conformité avec l’accord du service commercialEtablissement de fichiers de suivis relatifs à la production (réception et évacuation de matières)Vérification et imputation des factures fournisseurs liées aux achats de réactifs de production Liaison hiérarchique :   responsable d’exploitation du site et de son adjoint
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Employé Administratif

Malmedy

Vivaldis intérim recherche un employé administratif pour son client situé proche de Malmedy.   Vous serez chargé: D'accueillir les clientsDe gérer les appelsD'encoder des factures ainsi que des extraits de banquesDe travailler avec l'équipe comptable et administrativesDe tenir la caisse  
InterimWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Maasmechelen, België

Onze klant is een toonaangevende organisatie binnen de reisindustrie. Hier geloven ze dat reizen niet alleen een ontdekkingstocht is, maar ook een essentiële investering in persoonlijke groei. Ze onderscheiden zich door het aanbieden van onvergetelijke ervaringen en cultureel verrijkende excursies. Het streven is het creëren van unieke reismomenten die de klanten koesteren.   We zijn op zoek naar een Administratief Medewerker /Management Assistant groepsreizen.   Functieomschrijving:   Je rol is cruciaal voor het ondersteunen van de administratieve processen en biedt tegelijkertijd de ruimte voor het inbrengen van innovatieve ideeën die onze dienstverlening verrijken.   Verantwoordelijkheden:   Het bieden van een warm welkom aan klanten en hen informeren over ons uitzonderlijke reisaanbod.Efficiënt beheer van klantgerelateerde vragen en geschillen.Actueel houden van onze reisinformatie en deelnemen aan promotieactiviteiten.Het ontwikkelen van gepersonaliseerde reisplannen die voldoen aan de specifieke wensen van onze klanten.Verzamelen en distribueren van toeristische documentatie.Registratie en communicatie van relevante gegevens aan betrokken partijen.Adviseren van klanten over een breed scala aan producten en diensten.
OfficeTourismFull-timeFixed contract

Juridisch Administratief bediende

Maasmechelen

Voor een gerechtsdeurwaarderskantoor gelegen te Maasmechelen, zijn wij op zoek naar een juridisch administratief bediende.   Als administratief bediende sta je in voor :  De algemene administratieDossiers rond bewindvoering opvolgen.Dossiers rond schuldbemiddeling opvolgen.Echtheid van documenten of eigendomstitels of de juistheid van een inventaris controlerenJuridische documenten opmaken (dagvaarding, onderhandse akte, huwelijkscontract, ...)Documentatie zoeken, doorsturen of beherenTaken opnemen m.b.t. het administratief beheer (planning, (elektronische) briefwisseling, facturatie, vergunningsaanvraag, …)Archieven, vonnissen, bewijsstukken inventariseren, indelen en bewaren (wapens, diverse voorwerpen, ...)
OfficeServicesFull-timeFixed contract

Management Assistent

Tongeren, België

Voor een klant in Tongeren, actief in transport zijn we op zoek naar een Management assistent. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: HR Administratie: Contacten met sociaal secretariaat, hulplijn personeel, sociale documenten opstellen, opmaak arbeidsovereenkomsten, loonadministratie, etc.Ondersteuning financiële administratie: Afhandelen betalingen, verwerken verkoopfacturen, debiteurenbeheer, etc.Office management: Voorraadbeheer, agendabeheer, organiseren van bijeenkomsten, etc.
OfficeTransportFull-timeFixed contract

Administratief bediende

Tongeren

Voor een klant in Tongeren, actief in de buitenschrijnwerkerij , zijn we op zoek naar een administratief bediende.Jouw takenpakket zal bestaan uit: Prijs vragen en bestellen van investeringen, machines, wagens e.d.Verzekeringen opvolgen en aangevenTelefoon opnemen en doorverbindenAdministratieve taken zoals post openen, brieven opsturen,…Facturen controleren a.d.h.v. ERP programma en bespreken met projectleidersDirectie ondersteunen met projecten, zoals verbouwingen kantoor e.d.Klanten bellen voor planning naservice…
OfficeConstructionFull-timeFixed contract

Administratief Bediende

Tongeren, België

Onze klant te Tongeren behoort tot een internationaal bedrijf en staat al sinds 1990 garant als de partner in het auto-transport. Daarnaast bieden ze de klanten ook diensten aan als opslagcapaciteit voor voertuigen, carrosseriewerken en pre-delivery services.   Wegens een sterke groei zijn we op zoek naar een dynamische enthousiaste Administratief Bediende voor de afdeling Carrosserie   Ben jij een administratieve duizendpoot met een passie voor administratie en wagens? Wil je een sleutelrol spelen in het ondersteunen van ons bedrijf? Dan is deze functie iets voor jou!   Functieomschrijving: Je staat mee in voor de opvolging en de planning van de herstellingen.Daarvoor volg je de voorraad op en bestel je de nodige onderdelen.Bij ontvangst van die onderdelen controleer je de levering.Daarnaast handel je de administratie rond de onderdelen af: facturen, creditnota's, retour foutief geleverde onderdelen, ...
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Management Assistent

Dilsen-Stokkem, België

Onze klant, gespecilaiseerd in containerbouw, is op zoek naar een receptionist / Management assistant:   Het professioneel onthaal van klanten, leveranciers en andere bezoekers.Reserveren en voorbereiden van vergaderruimtes.Onderhouden receptie-omgeving en keuken, en verzorgen van drankjes voor de bezoekers.Het beantwoorden, screenen en doorverbinden van telefonische oproepen en mailverkeer.Het sorteren van inkomende post.Het uitvoeren van algemene administratieve taken van diverse afdelingen zoalsOrganiseren van bedrijfsfeestjes en -uitjes. 
OfficeMechanical engineeringFull-timeFixed contract

Dossierbeheerder

Pelt, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87 of via mail. Voor een boekhoudkantoor met meerdere vestigingen zijn we op zoek naar junior en senior dossierbeheerders in Genk, Hasselt en Pelt. Je takenpakket als financieel medewerker bestaat vnl. uit: Je beheert een portefeuille van een aantal klanten, je verzorgt de dagdagelijkse boekhouding voor verschillende dossiers samen met je teamBalansen en resultatenrekeningen opstellenFinanciële verrichtingen verwerkenJe bent, na een inloopperiode, verantwoordelijk voor de boekhouding, jaarrekeningen en fiscale aangiftesJe bereidt de fiscale aangiftes voor zoals inkomstenfiches, aangifte vennootschapsbelasting, aangifte personenbelasting  
FinanceServicesFull-timeFixed contract

Dossierbeheerder

Genk, België

Voor een notariaat te Genk, zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring binnen een notariaat.Je takenpakket als dossierbeheerder bestaat uit: Beheren van vastgoeddossiers, inclusief documentatie, onderzoek en rapportage.Coördineren van communicatie tussen cliënten, notarissen en andere partijen.Verstrekken van juridisch advies met betrekking tot vastgoedtransacties en -kwesties.Zorg dragen voor nauwkeurige en tijdige archivering van documenten.Het bijhouden van wet- en regelgeving met betrekking tot vastgoedtransacties.Het beoordelen van contracten en documenten om de belangen van cliënten te beschermen.
OfficeVariousFull-timeFixed contract

Juridisch Administratief bediende

Genk, België

Voor een gerechtsdeurwaarderskantoor gelegen te Genk, zijn wij op zoek naar een juridisch administratief bediende.Als administratief bediende sta je in voor :  De algemene administratieDossiers rond bewindvoering opvolgen.Dossiers rond schuldbemiddeling opvolgen.Echtheid van documenten of eigendomstitels of de juistheid van een inventaris controlerenJuridische documenten opmaken (dagvaarding, onderhandse akte, huwelijkscontract, ...)Documentatie zoeken, doorsturen of beherenTaken opnemen m.b.t. het administratief beheer (planning, (elektronische) briefwisseling, facturatie, vergunningsaanvraag, …)Archieven, vonnissen, bewijsstukken inventariseren, indelen en bewaren (wapens, diverse voorwerpen, ...)
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder regio Genk - Finance

Genk, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87 of via mail.    Voor een boekhoudkantoor, gelegen te Genk, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder. Als dossierbeheerder ben jij verantwoordelijk voor het volgende: Je verzorgt de dagdagelijkse boekhouding zowel voor verschillende dossiersJe verwerkt de aankopen, verkopen, diverse en financiële verrichtingenJe stelt zelfstandig de periodieke aangiftes op zoals btw-aangiftes, btw-listing, intrastat aangiftes...Je hebt oog voor het optimaliseren van het boekhouddossier (zowel algemeen als analytisch) Je verzorgt de tussentijdse, periodieke afsluitingen in overleg met de senior accountantJe bereidt de jaarafsluiting voor alsook de opmaak van de jaarrekening en de jaarverslagenJe bereidt de fiscale aangiftes voor zoals inkomstenfiches, aangifte vennootschapsbelasting, aangifte personenbelasting…Voor de grotere dossiers stuur jij de boekhouder aan en fungeer jij als de verantwoordelijke dossierbeheerder
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Kantoorverantwoordelijke Dienstencheques

Genk, België

Vivaldis Office is op zoek naar een kantoorverantwoordelijke voor een dienstencheques kantoor te Genk!   Als Branch Manager, sta jij in voor:Klanten opvolgen, cijfers beheren, een kantoor managen van A tot Z, …Naast het begeleiden en coachen van de huishoudhulpen en consulenten, ben je zelf een hardwerkende schakel op kantoor.Knallende targets stellen en ze met glans behalen, is dan ook helemaal jouw ding.
OfficeServicesFull-timeFixed contract

Administratief bediende

Maaseik, België

Voor een zaak in kostuums en feestartikelen zijn we op zoek naar een office manager   Ben jij een echte duizendpoot die houdt van variatie in en een hoge portie verantwoordelijkheid je job? Heb je een affiniteit met confectie van kleding?Heb je een passie voor Traditie in de Ambacht?Dan lees je hier graag verder!   Wij zijn op zoek naar een vaste waarde op lange termijn die ambitie heeft voor continue verbetering.   Onze klanten willen een op maat gemaakt kostuum of jurk, waar ze lange tijd van dromen. Een ontwerp uniek voor hen, van exclusieve waarde en kwaliteit. Wij hebben meer dan 65 jaar ervaring verspreid over 3 generaties. Wij hechten waarde aan een positieve attitude op de werkvloer.   Je zal assisteren op meerdere gebieden en werkt nauw samen met de zaakvoering:   Verkoop;Aankoop;Administratie;Marketing & communicatie;Productieplanning en opvolging;Webshop-beheer;...
OfficeTextileFull-timeFixed contract

Administratief Bediende

Diepenbeek, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief medewerker/ administratief bediende voor een opticien in Diepenbeek.  Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als administratief medewerker / administratief bediende bestaat uit: Je bent het centraal aanspreekpunt voor de klanten en leveranciers, zowel in de winkel als via telefoon en mail;Je verzorgt de administratie omtrent de klanten, patiënten en oogartsen;Je houdt de website en webshop up to date;Je staat in voor het stockbeheer van de contactlenzen, contactlensvloeistoffen en accessoires;Je ondersteunt de collega's bij de verkoop in de winkel;Je biedt de lens-instructies en advies over lenzen, vloeistoffen, etc. aan en voert de vooronderzoeken uit.
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

Borgloon, België

Voor onze klant, een boekhoudkantoor gelegen te Borgloon, zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder. Heb jij na het lezen van deze vacature zin om erin te vliegen? Contacteer ons dan op 013 48 01 87 of solliciteer online.Als dossierbeheerder heb je volgend takenpakket:  Je staat in voor het verwerken en nakijken van boekhoudkundige data in AdsolutInboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankverrichtingen Voorbereiding btw-aangiftesVoorbereiding jaarrekeningen, balansen, etc.Je overlegt regelmatig met de zaakvoerder over je lopende dossiers
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Borgloon, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende/ administratief medewerker voor onze klant in Borgloon. Onze klant is gespecialiseerd in transport en warehousing. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als administratief bediende/ administratief medewerker bestaat uit: Je staat in voor de opvolging van de transportdocumenten van de chauffeurs en van de onderaannemers;Je bent verantwoordelijk voor de facturatie van de klanten;Je zorgt dat de onderaannemers tijdig hun prefacturatie ontvangen;Je ondersteunt de boekhouding met het verwerken van inkomende facturen.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

Brugge

Voor een boekhoudkantoor in Brugge dat gepassioneerd is door accountancy, audit en advies zijn we op zoek naar een junior dossierbeheerder: Als dossierbeheerder verleen je advies op boekhoudkundig en fiscaal vlak en zorg je ervoor dat onze klanten voldoen aan alle wettelijke verplichtingen en hun kosten kunnen reduceren.Je verzorgt nauwgezet de boekhouding van je klanten, verduidelijkt waar nodig en zorgt ervoor dat zij een goed inzicht verwerven in hun financiële situatie.Rapporteren en adviseren bij complexe vraagstukken.Controle van diverse extern gevoerde boekhoudingen doen.Aangiften doen van BTW, vennootschaps- en personenbelasting.Je maakt tussentijdse balansen en eindejaarsbalansen.
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief logistiek bediende

Zeebrugge

Voor onze klant regio Zeebrugge, zijn we op zoek naar een administratief logistiek bediende.   Jouw taken: Je volgt de logistieke flow op van de VPC activiteiten.Je stuurt de logistieke flow in de verschillende afdelingen aan.Je communiceert pro-actief met de customer service experts.Je assisteert mee inde administratieve afdeling van schadebestekken.Je geeft de werkuren en de dagelijkse planning in in het systeem.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter