Jobs

Jobs

163 Jobs found
Urgent

Operations Specialist

Overijse

Onze klant in Overijse, gespecialiseerd in de dentale sector, is op zoek naar een Operations Specialist.  Benieuwd hoe je dag er zal uitzien?  Als aanspreekpunt voor de praktijk zul je regelmatig ter plaatse zijn. De frequentie van je bezoeken bepaal je op basis van de behoeften van de praktijk.Je werkt nauw samen met de praktijkverantwoordelijken, onderhoudt regelmatig contact en hebt wekelijks overleg. Samen vormen jullie de ogen en oren van Mint binnen de praktijk.Daarnaast voer je ook periodieke 1-op-1 gesprekken met assistentes en tandartsen.Je stelt samen met het SSC en de praktijk de jaarbudgetten op, bewaakt deze, volgt de P/L en forecast, en zorgt voor de uitvoering van gerichte acties om de doelen te bereiken.Je hebt altijd een goed overzicht van de praktijk, inclusief de financiële situatie en de actuele ontwikkelingen. Je bent op de hoogte van de eigenheden en kunt problemen tijdig opsporen.Je stelt actieplannen op samen met de praktijk om efficiëntieslagen te maken.Je verwijst praktijkvragen door naar het juiste SSC-departement en fungeert als escalatiepunt bij niet nagekomen SLA's door interne diensten.Je rapporteert aan de Operations manager.  
OfficeHealthFull-timeFixed contract
Work at Vivaldis
Vivaldis Interim
Urgent

Consultant d'intérim

Bruxelles, België

Es-tu le(la) consultant(e) commercial(e) que nous recherchons? Pour notre agence à Bruxelles nous cherchons un nouveau collègue. L'agence se spécialise dans les profiles Technic.    Tu travailles en permanence à la prospection de nouveaux clients et à la relation entre les entreprises clientes et ton agence. Tu recherches quotidiennement de nouvelles opportunités pour ton agence dans ta région. Par le biais d'actions téléphoniques, tu recherches des entreprises intéressantes, tu établis des contacts et tu visites des entreprises et tu assures des rendez-vous commerciaux ou pour assurer le suivi de clients réguliers.Tu es également responsable de l'afflux et du recrutement d'intérimaires appropriés par le biais d'actions ciblées et de la conduite d'entretiens avec les candidats lors de leur inscription. Tu sélectionnes des candidats intérimaires pour tes clients et tu les présentes aux client ou prospect pour d'autres entretiens de sélection ou pour un démarrage immédiat. Tu veilles également à une administration correcte et rapide et tu te tiens au courant de la législation sociale. Tu t'assures d'avoir une approche professionnelle à la fois du client et du candidat.
InternalServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Consulent dienstencheques

Middelkerke, België

Probleemoplossend en communicatief? Stressbestendig? Wil je graag het verschil maken voor de kantoren en voor de klanten van onze klant, door het zoeken naar de juiste huishoudhulpen? Dan ben jij de consulent die we zoeken voor het kantoor in Middelkerke. Hoe ziet jouw takenpakket eruit?  Zoeken naar de geschikte profielenSollicitatiegesprekken voerenHuishoudhulpen aannemenDe match maken met de juiste bedrijvenJe vervult ook de rol van contactpersoon met alle mogelijk partners zoals VDAB, interimkantoren en andere instanties
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Consulent dienstencheques

Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Consulent Dienstencheques voor een kantoor te Lier! Als Consulent, ben jij verantwoordelijk voor: De administratieve ondersteuning van de verantwoordelijkeOpstellen van contracten van huishoudhulpenDimona-aangiftesKlassementAangeven en opvolgen van arbeidsongevallenInventaris van openstaande chequesInscannen van dienstencheques in ons systeemVeelvuldig contact met klanten en huishoudhulpen in kader van retentieVervangingen zoeken voor zieke huishoudhulpenEventuele klachten en opmerkingen van de klanten op een constructieve manier verwerken en oplossenPlanningen maken en aanpassen rekening houdend met de noden, behoeften en beperkingen van zowel de klanten als huishoudhulpenOp langere termijn: mee organiseren van selectiedagen en het uitvoeren van sollicitatiegesprekken
InterimServicesFull-timeFixed contract

Consulent dienstencheques

Geel

Vivaldis Office is op zoek naar een Consulent Dienstencheques voor een kantoor te Geel! Als Consulent, ben jij verantwoordelijk voor: De administratieve ondersteuning van de verantwoordelijkeOpstellen van contracten van huishoudhulpenDimona-aangiftesKlassementAangeven en opvolgen van arbeidsongevallenInventaris van openstaande chequesInscannen van dienstencheques in ons systeemVeelvuldig contact met klanten en huishoudhulpen in kader van retentieVervangingen zoeken voor zieke huishoudhulpenEventuele klachten en opmerkingen van de klanten op een constructieve manier verwerken en oplossenPlanningen maken en aanpassen rekening houdend met de noden, behoeften en beperkingen van zowel de klanten als huishoudhulpenOp langere termijn: mee organiseren van selectiedagen en het uitvoeren van sollicitatiegesprekken
InterimServicesFull-timeFixed contract

Consulent dienstencheques

Genk, België

Onze klant is op zoek naar een Consulent Dienstencheques voor hun kantoor te Genk!   Als Consulent, ben jij verantwoordelijk voor: De administratieve ondersteuning van de verantwoordelijkeOpstellen van contracten van huishoudhulpenDimona-aangiftesKlassementAangeven en opvolgen van arbeidsongevallenInventaris van openstaande chequesInscannen van dienstencheques in ons systeemVeelvuldig contact met klanten en huishoudhulpen in kader van retentieVervangingen zoeken voor zieke huishoudhulpenEventuele klachten en opmerkingen van de klanten op een constructieve manier verwerken en oplossenPlanningen maken en aanpassen rekening houdend met de noden, behoeften en beperkingen van zowel de klanten als huishoudhulpenOp langere termijn: mee organiseren van selectiedagen en het uitvoeren van sollicitatiegesprekken
InterimServicesFull-timeFixed contract

Adviseur

Oostkamp, België

Jouw droomjob start hier. Samen met Vivaldis Finance die je een zetje geeft in de richting van onze partner.Onze partner is gespecialiseerd verzekeringsmakelaar met een sterke afdeling financieel advies. Als Klanten adviseur voor het segment particulieren en KMO sta je voor volgende zaken in: Je bent de geprivilegieerde gesprekspartner van toegewezen klanten binnen het segment KMO (tot 50 werknemers)Je staat in voor een pro actief beheer van hun verzekeringspolissen en dat voor de diverse takken niet leven (auto, arbeidsongevallen, brand, aansprakelijkheid, …).Je zorgt voor het uitwerken van offertes en marktstudies op maat van de klant nadat je de polisvoorwaarden, tarieven en dekking van de diverse verzekeraars hebt geanalyseerd.Je zorgt voor een tijdige en juiste afhandeling van jouw toegewezen dossiers en de daarbij horende administratie. Polissen opmaken en aanpassingen opvolgen.Je adviseert klanten en helpt hen verder met vragen of problemen.Je  ondersteunt de Accountmanager in zijn commerciële contacten met de klanten en helpt mee in het analyseren van de behoeftes van de klant en het spotten van potentiële te verzekeren risico's.Je helpt samen met het team mee om onze klanten de beste service te geven op alle mogelijke vlakken.
FinanceFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Service Advisor

Brugge, België

Heb je ervaring in de automotive sector? Wil je een job waar geen enkele dag dezelfde is? Werk je graag in team en kan je terugvallen op technische kennis? Kan jij plannen? Dan is de functie van service advisor te Brugge misschien wel iets voor jou! Jouw taken:  Je plant het onderhoud in van de klanten en probeert hun vraag of nood zo goed mogelijk technisch te vertalen zodat de werkplaats weet wat er moet gebeuren. Wanneer een onderhoud heeft plaats gevonden, speel je terug een belangrijke rol in het feedback geven over de uitgevoerde werken, zodat de klant begrijpt welke werkzaamheden zijn gebeurd. Je zorgt voor de dagelijkse werkbezetting van de werkplaats en de terugkoppeling van de werkzaamheden aan de hand van werkbons.Alles wat betreft opvolging, facturatie, planning komt bij jou terecht.Je zorgt voor inspectie op nieuwe wagen op eventuele schade.Je werkt nauw samen met de magazijnier en de werkplaatsverantwoordelijke. Je rapporteert aan de vestigingsmanager.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

IT Consultant - regio Brugge

Brugge

Voor een toonaangevend bedrijf, met core business op vlak van het aanbieden van IT- gerelateerde oplossingen, voor de regio van Brugge, gaan we op zoek naar een Cloud Consultant.   Onderdeel vormen van een bruisende onderneming waarbij kwaliteit en toegevoegde waarde centraal staan?Zet je graag in op het dienstverlenende aspect en een ware krak in het vinden van de gepaste oplossing voor een probleem die zich stelt?Zijn termen als: Azure, Entra ID, Intune, Exchange, Sharepoint, Defender for endpoint & Cloud je niet wereldvreemd? Herkenbaar? Zeker verder lezen! Deze vacature zou je wel eens op het lijf geschreven kunnen zijn!   Onder welke verantwoordelijkheden jij je schouders mag zetten? Ontwerp & implementatie van cloud oplossingen voor onze klantenBoordeling & optimalisatie van bestaande cloudoplossingen voor klanten, waardoor deze veilig, efficiënt & kosteneffectief zijnNodige uitleg en toelichting van de installatie voorzienUitwerken van een opleidingsplatform, betreffende Cloud, user awareness & security, waarbij je ook collega consultants zal ondersteunen Kortom: een boeiend en gevarieerd takenpakket ligt alvast voor je klaar!
OfficeOfficeFull-timeFixed contract

Service Advisor

Brugge, België

Heb je ervaring in de automotive sector? Wil je een job waar geen enkele dag dezelfde is? Werk je graag in team en kan je terugvallen op technische kennis? Kan jij plannen? Dan is de functie van service advisor te Brugge misschien wel iets voor jou!    Jouw taken:  Je plant het onderhoud in van de klanten en probeert hun vraag of nood zo goed mogelijk technisch te vertalen zodat de werkplaats weet wat er moet gebeuren. Wanneer een onderhoud heeft plaats gevonden, speel je terug een belangrijke rol in het feedback geven over de uitgevoerde werken, zodat de klant begrijpt welke werkzaamheden zijn gebeurd. Je zorgt voor de dagelijkse werkbezetting van de werkplaats en de terugkoppeling van de werkzaamheden aan de hand van werkbons.Alles wat betreft opvolging, facturatie, planning komt bij jou terecht.Je zorgt voor inspectie op nieuwe wagen op eventuele schade.Je werkt nauw samen met de magazijnier en de werkplaatsverantwoordelijke. Je rapporteert aan de vestigingsmanager.  
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Service Advisor

Zedelgem

Heb je ervaring in de automotive sector? Wil je een job waar geen enkele dag dezelfde is? Werk je graag in team en kan je terugvallen op technische kennis? Kan jij plannen? Dan is de functie van service advisor te Zedelgem misschien wel iets voor jou!    Jouw taken:  Je plant het onderhoud in van de klanten en probeert hun vraag of nood zo goed mogelijk technisch te vertalen zodat de werkplaats weet wat er moet gebeuren. Wanneer een onderhoud heeft plaats gevonden, speel je terug een belangrijke rol in het feedback geven over de uitgevoerde werken, zodat de klant begrijpt welke werkzaamheden zijn gebeurd. Je zorgt voor de dagelijkse werkbezetting van de werkplaats en de terugkoppeling van de werkzaamheden aan de hand van werkbons.Alles wat betreft opvolging, facturatie, planning komt bij jou terecht.Je zorgt voor inspectie op nieuwe wagen op eventuele schade.Je werkt nauw samen met de magazijnier en de werkplaatsverantwoordelijke. Je rapporteert aan de vestigingsmanager.  
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Service Advisor regio Aalter

Aalter

Zin in een nieuwe uitdaging als Service Advisor / Parts bij een gekende speler binnen de Automotive?  We zoeken jou! Solliciteer snel online of bel ons op 09 381 91 95.    Jouw takenpakket als Service Advisor / Parts in Nazareth is heel allround en gevarieerd!   Zowel in het magazijn als aan de receptie: Binnen het magazijn sta je in voor het assisteren bij het beheer van de wisselstukken en accessoires. Meespringen waar nodig bij logistiek werk; verzenden, levering, ontvangst. Elke ontvangst van goederen wordt gecontroleerd.Beheren van stock op een proactieve manier en het meehelpen bepalen van de bevoorradingsbehoeften en correcte bestelprocedures.Betalingen, klachten en terugzendingen opvolgen, doe je met plezier! Aan de receptie ben je het eerste aanspreekpunt voor de klant, alles te maken met naverkoop.Info van de klant ga je mooi analyseren en briefen aan de mechaniekers. A-Z service verlenen; je gaat de afspraken inplannen en het helder uitleggen van de gedane werken. Oplossen van de problemen waar de klant mee zit, herinplannen van een afspraak tot het regelen van een vervangwagen.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Adviseur Verzekeringen (Gistel)

Gistel, België

Vivaldis Finance is samen een verzekeringskantoor, gelegen in Gistel, op zoek naar een adviseur verzekeringen. Een greep uit jouw takenpakket: Je zoekt en ontmoet prospectenJe formuleert oplossingen op maat van behoeften van je klantenJe zorgt mee voor de uitbouw van het klantenbestandJe werkt commerciële acties uit en volgt deze opJe draagt bij tot de groei van het kantoor en algemene klantentevredenheidJe helpt met de nodige administratie voor het verzorgen van de dossiers
FinanceFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Senior Accountant -Tax Consultant

Kortrijk, België

Ben jij een expert in het werken met cijfers en voelt jij je thuis in de ondernemingswereld? Dan hebben wij de perfecte job voor jou! Voor een van onze klanten in Gits zijn we op zoek naar een gedreven en ervaren Senior Accountancy. Bij Vivaldis helpen we onze klant bij het vinden van de perfecte match, en misschien ben jij dat wel!   In deze rol neem je een brede waaier van verantwoordelijkheden op je, waaronder: Je bent het eerste aanspreekpunt en rechterhand van menig ondernemer.Het beheren van de volledige boekhouding van A tot Z.Toepassen en beheren van live accounting.Verstrekken van fiscale adviezen aan diverse klanten.Bieden van hulp en begeleiding tijdens fiscale controles.Actief volgen van taken en projecten.  
FinanceHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales advisor

Eeklo, België

Voor een klant te Eeklo zijn we op zoek naar een verkoper. Mensen helpen en adviseren is jouw energiebron? Al helpt straffe koffie en een goede babbel onder topcollega's ook?   Wat is je avontuur als verkoper:   Je verwelkomt en adviseert elke klant met de glimlachJe luistert naar de behoeften van de klant en werkt op basis daarvan een commercieel voorstel uitJe volgt je offertes zelf opBij vragen over het aanbod, win jij verder advies in bij onze leveranciersJe houdt de winkel op orde  Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Service Advisor

Oostende, België

Heb je ervaring in de automotive sector? Wil je een job waar geen enkele dag dezelfde is? Werk je graag in team en kan je terugvallen op technische kennis? Kan jij plannen? Dan is de functie van service advisor te Brugge misschien wel iets voor jou! Jouw taken:  Je plant het onderhoud in van de klanten en probeert hun vraag of nood zo goed mogelijk technisch te vertalen zodat de werkplaats weet wat er moet gebeuren. Wanneer een onderhoud heeft plaats gevonden, speel je terug een belangrijke rol in het feedback geven over de uitgevoerde werken, zodat de klant begrijpt welke werkzaamheden zijn gebeurd. Je zorgt voor de dagelijkse werkbezetting van de werkplaats en de terugkoppeling van de werkzaamheden aan de hand van werkbons.Alles wat betreft opvolging, facturatie, planning komt bij jou terecht.Je zorgt voor inspectie op nieuwe wagen op eventuele schade.Je werkt nauw samen met de magazijnier en de werkplaatsverantwoordelijke. Je rapporteert aan de vestigingsmanager.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Private Equity Specialist

Roeselare, België

Voor onze klant, gelegen in Roeselare, zijn wij op zoek naar een Private Equity Specialist. Je bent verantwoordelijk voor het beheer en de groei van de portefeuille van private equity investeringenJe werkt nauw samen met het investeringsteam om kansen te identificeren en due diligence processen uit te voerenJe bent betrokken bij alle aspecten van het investeringsproces, waaronder het initiëren van deals en het beheren van exitstrategieënJe selecteert private equity fondsen, stelt rapporten op en volgt investeerders en het directiecomité op
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Transportspecialist I Chauffeur CE I Nationaal I Vrachtwagen mee

Zulte, België

Wij zijn op zoek naar een ervaren en toegewijde transportspecialist chauffeur met rijbewijs CE.   🚚 Voor onze klant in Zulte zoeken wij een enthousiaste chauffeur CE. Wat ga je doen? Vervoeren van verschillende goederenBeheren van transportdocumentenHelpen bij het laden en lossen van de vrachtwagen  
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Service advisor Sint-Martens-Latem

Sint-Martens-Latem, België

Voor een autobedrijf regio Sint-Martens-Latem zijn wij op zoek naar een Service Advisor voor het merk Audi: Als Service Advisor ben je voor veel klanten het gezicht van de garage - Audi, waarbij je jouw technische kennis kan combineren met jouw commerciële flair.​​​​​​ Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten voor alles wat met naverkoop te maken heeft.Je analyseert de input van de klant en bent in staat deze op een duidelijke manier door te briefen aan de mechaniekers.Je begeleidt klanten doorheen het volledige proces, gaande van inplannen van een afspraak tot het helder uitleggen van de geleverde werken.Je helpt klanten bij het oplossen van hun problemen, gaande van herinplannen van een afspraak tot het regelen van een vervangwagen.
InterimCarFull-timeFixed contract

HR specialist

Drongen, Gent, België

Voor een mooie firma en grote speler in het Gentse, zijn we vandaag op zoek naar een HR specialist. Jouw rol: Je beantwoordt ‘one call questions’ van medewerkers en managers rond topics zoals loon, vakantie, interne procedures,… en adviseert in individuele dossiers op werknemersniveau, indien nodig na afstemming met de HR Business PartnerJe zorgt voor wekelijkse, maandelijkse, periodieke rapportages voor de verschillende stakeholders binnen de organisatie (groeps-en hospitalisatieverzekering, in-en uitstroom, verzuimrapporten, arbeidsongevallen,….)Verwerken en controle van de payroll (arbeiders en bedienden) in samenwerking ons sociaal secretariaat.Door je gedegen kennis van de sociale wetgeving en ondersteuning van de HR BP’s ben je in staat om complexere dossiers op te lossen en te vertalen naar de medewerkers en leidinggevende.Je staat mee in voor de van een correcte HR-administratie dit gaat van contract opmaak tot het afsluiten van dossier bij uit dienst, aangiftes arbeidsongevallen,… (en een correct datamanagement in het personeelssysteem)Actueel houden van interne documenten m.b.t de Hr-processen.Je werkt nauw samen je collega's binnen het HR team zoals de compensation & benefits medewerker, HR Business Partners en Recruiters.Ondersteunen van het HR-team bij HR-projecten.  
InterimCarFull-timeFixed contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter