Jobs

Jobs

257 Jobs found

Hulpboekhouder

Kruisem, België

Voor onze klant te Kruisem, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder: Je staat in voor het inboeken van facturen, creditnota'sJe stemt de leveringsbonnen af met de facturenJe staat in voor de opvolging van het debiteurenbeheerJe maakt af en toe manuele facturen opJe klasseert de facturen en maakt klanten- en leveranciersfiches aanJe springt bij bij allerhande administratieve taken Heb je al zin om erin te vliegen? Solliciteer dan snel!
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Hulpboekhouder

Harelbeke, België

Voor onze klant in Harelbeke, importeur van hout en platen, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder.   Jouw taken: Verkoop: wekelijkse verkoopfacturen doorgeven aan factoring en verwerken in de boekhoudingen van de verschillende vennootschappenFranse boekhouding: boeken aan- verkoopfacturen + financiële & diverse boekingenJaarafsluitingen van de verschillende vennootschappen voorbereidenMaandelijks de Excel files lonen en wedden bijwerkenVerwerken & boeken van aankoopfacturen en digitale leveranciersfacturenAankoopfacturen inplannen in betaalagendaInboeken bankuittrekselsOpvolgen huurbetalingen en indexeringenMaandelijkse loonboekingenMaandelijkse afschrijvingen en provisies
FinanceWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Hulpboekhouder

Roeselare, België

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging in de financiële sector? Een functie met uitdaging, variatie en verantwoordelijkheidszin? Dan is onderstaande functie van hulpboekhouder vast iets voor jou! Voor onze klant, gelegen in Roeselare, zijn wij op zoek naar een hulpboekhouder. Een greep uit jouw takenpakket: Inboeken van aankoopfacturen, financiële en diverse verrichtingenOpvolgen van facturen en betalingenVerantwoordelijk voor de boekhoudafdeling van 2 filialen
FinanceCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Hulpboekhouder (Brugge)

Brugge, België

voor onze klant, gelegen in Brugge, zijn wij op zoek naar een ambitieuze hulpboekhouder.   Een greep uit jouw takenpakket: Je ondersteunt je collega's met boekhoudkundige taken: inboeken van facturen, verzorgen van de financiële verrichtingen, debiteurenbeheerJe helpt mee met het indienen van btw-aangiftesJe werkt en denkt actief mee bij het ontwikkelen en implementeren van procesverbeteringenJe bent het aanspreekpunt bij audits
FinanceNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Hulpboekhouder

Middelkerke, België

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging in de financiële sector? Contacteer Vivaldis Finance: 050 15 21 00 Voor onze klant, gelegen in Middelkerke, zijn wij op zoek naar een ervaren hulpboekhouder. Jouw verantwoordelijkheden: Inboeken van aankoopfacturen en financiële transactiesPeriodieke afsluiting van de boekhoudingVoorbereiding en opvolging van de betalingenBTW-aangiftes voorbereiden en indienenDigitaliseren van de boekhouding
FinanceLeisureFull-timeFixed contract

Hulpboekhouder

Lanaken, België

Voor een bedrijf gespecialiseerd in edelmetalen, zijn we op zoek naar een boekhoudkundig medewerker in Lanaken. Dit is ter vervanging van iemand die in zwangerschapsverlof gaat. Bij dit bedrijf willen ze zeker en vast bekijken of er na de vervangingsopdracht een verlenging mogelijk is.   Hoe zal je takenpakket er uitzien? KlasserenOpmaken van facturenBetalingen uitvoerenInboeken van facturen, kas- en bankafschriftenOpenstaande betalingen opvolgenVoorbereiding van de maandafsluitingRapporteringen opmakenAlgemene ondersteuning bij administratieve taken
FinanceJewelryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Hulpboekhouder/Administratief bediende facturatie

Mol, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende die graag bezig is met cijfers. Waar? DesselSpecialisatie: reissector  Leuk om te weten: Onze klant hecht veel belang aan collegialiteit, een fijne teamgeest en professionele communicatie. Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen + update klantdossiersJij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenSpilfiguur op Facturatie afdeling: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen/debiteuren opvolgen, boeken aankoop-verkoop facturen, verwerking transportdocumenten, verwerking orders + controle adhv factuurVerantwoordelijke orderproces en veelzijdig klantencontact, boeken van banken/bankuittreksels/kasverrichtingen, aanmaningen, crediteuren opvolging, klantenboekhouding...Telefonie/mailing  
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Hulpboekhouder

Kallo

Voor een logistiek bedrijf te Kallo zijn we op zoek naar een ervaren hulpboekhouder.Taken: Je bent verantwoordelijk voor het inboeken van de aankoop- en verkoopfacturenJe helpt mee met het opmaken van aangiftesJe boekt de banken dagelijks bijJe controleert de verkoopprijzen van de verwerkte orders van onze binnendienstJe helpt bij het opvolgen van de debiteuren en het versturen van aanmaningen
InterimTransportFull-timeFixed contract

Hulpboekhouder

Antwerpen, België

Voor een verzekeringskantoor gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een hulpboekhouder.    Inboeken aankoopfacturenInboeken van de banken op dagbasis (via Codabestanden & uitzoeken verschillen)Ingeven van manuele betalingen aan verzekerdenContact met makelaars/verzekerden per telefoon/mailAfpunten van R/Cs met tegenpartijen en opvolgen van de verschillenIn een later stadium – opvolgen van rappels/aangetekende zendingen/advocatenbrieven.In een later stadium – opvolgen van algemene boekhoudkundige zaken of deze wel correct verlopen
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Hulpboekhouder

Hasselt, België

Voor een bedrijf actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y voor verschillende automerken.Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket: Inboeken van aan- en verkoopfacturenBoeken van financiële verrichtingen Opvolgen van crediteuren Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting Btw-aangiftes voorbereidenRapporteringen 
FinanceCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Hulpboekhouder

Middelkerke, België

Voor een syndicuskantoor regio Oostende, met een team van een 30-tal werknemers, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder. Ben je op zoek naar een nieuwe job waar er vlakke structuur en familiale sfeer heerst?Lees dan snel verder! Welke boeiende uitdaging staat je te wachten als hulpboekhouder? Inboeken van inkomende en uitgaande facturen;Klaarzetten en uitvoeren van betalingen;Verwerken van de bankafschriften;Voorbereiden en indienen van btw-aangiften;Diverse aangiftes, contact met klanten en leveranciers, mailverkeer;
FinanceReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Junior Accountant - Assistant

Zandhoven, België

Vivaldis Interim is op zoek naar een enthousiaste en leergierige Junior Accountant - Assistent.   Hoe ziet jouw toekomstige werkweek er uit als Junior Accountant - Assistant?   Wel, dat is moeilijk te zeggen! Elke dag zal er namelijk anders uitzien, afhankelijk van de periode van het jaar, de dossiers in je portefeuille, de wensen en vragen van je klant... Uiteraard ben je frequent bezig met accountancy & fiscale werkzaamheden.   Concreet ga je aan de slag met een gevarieerd takenpakket. Denk aan: BTW-verplichtingenvoorbereiden van eindejaarsafsluitingende aangiften van zowel personen- als vennootschapsbelastinghet opmaken van jaarrekeningenverwerken van boekhoudkundige stukken Hierbij werk je in een moderne, digitale omgeving en word je omringd door toffe collega's die jou door en door steunen.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Veelzijdige Office assistant - projectadministratie bouw-technieken

Merksplas, België

Vivaldis Bedienden zoekt ....... Veelzijdige Office Assistant- projectadministratie (rechterhand projectmanagement) Waar moet je zijn? Merksplas Specialisatie: Bouw, HVAC, techniek, installatie, energie Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de verschillende afdelingen (aanspreekpunt klant/leveranciers, operationele administratie, werfadministratie...) Ondersteuning personeelsadministratieJe staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot facturatie (inboeken orders, bestellingen, opvolging facturen, aanvraag vergunningen, opvraag offertes, ...)Algemene administratie: Opvolgen materialen/bestellingen, contact leveranciers, stock- voorraadbeheer, organisatie preventieve contracten opmaken, aanmelden en selectie onderaannemers, verzorgen van vergunningen/onderhoud wagenpark, offertes, verwerken facturen, ... Ondersteuning planning installateurs, techniekersRapporteren
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Veelzijdige Office assistant - projectadministratie bouw-technieken

Arendonk, België

Vivaldis Bedienden zoekt ....... Veelzijdige Office Assistant- projectadministratie (rechterhand projectmanagement)Waar moet je zijn? ArendonkSpecialisatie: Bouw, HVAC, techniek, installatie, energie Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaJe rol bestaat uit het administratief ontlasten van de verschillende afdelingen (aanspreekpunt klant/leveranciers, operationele administratie, werfadministratie...) Ondersteuning HR/personeelsadministratieJe staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot facturatieAlgemene administratie: Opvolgen materialen/bestellingen, contact leveranciers, stock- voorraadbeheer, organisatie preventieve contracten opmaken, aanmelden en selectie onderaannemers, verzorgen van vergunningen/onderhoud wagenpark, offertes, verwerken facturen, ... Ondersteuning planning installateurs, techniekersRapporteren
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Veelzijdige Office assistant - projectadministratie bouw-herstellingswerk

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Veelzijdige Office Assistant- projectadministratie (zaakvoerders) Waar moet je zijn? Turnhout Specialisatie: Bouw, herstellingswerken, reparatie, schade, ...   Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma (aanspreekpunt klant: nieuwe en lopende projecten over heel België VB. Schade aan poorten, herstelling inbraakschade, herstelling aan douches, ... ) Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de zaakvoerders (man/vrouw)Je staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. (dossiers administratief in orde brengen en ervoor zorgen dat geen document ontbreekt)Algemene administratie: Opvolgen materialen/bestellingen die de techniekers/arbeiders nodig hebben, contact leveranciers, contractbeheer, verzorgen van vergunningen/onderhoud wagenpark, offertes opmaken en opvolgen, organisatie medische keuringen/VCA opleidingenOndersteuning planning arbeiders (4-5 mensen)Rapporteren
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Onthaal- office assistant/ aanspreekpunt garage

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt...... Receptie - administratieve allrounder automotive - ondersteuning Aftersales- Service Advisor.  Waar moet je zijn?  TurnhoutSpecialisatie: Automotive Takenpakket?  Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen, uit te voeren werken (mail, op de firma, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opBrug tussen klanten en werkplaats/magazijn om een nauwkeurige diagnose en effectieve reparaties te waarborgenOndersteuning planning- coördinatie werkhuisAdministratie : Ondersteuning Facturatie, klantendossiers aanmaken, bestellingen en orders opvolgen, opmaak werkfiches/ werkinstructies, opzoekingen accessoires, opmaak bestek... Samen met de zaakvoerders ondersteuning Naverkoop en customer service 
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Parttime administratief boekhoudkundig medewerker

Wevelgem, België

Voor onze klant, bouwbedrijf in Wevelgem, zijn wij op zoek naar een parttime administratief boekhoudkundig medewerker.   Welk takenpakket mag jij behartigen? Je bent verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van projecten en staat in voor de communicatie met klanten en leverancierJe staat in voor het inboeken van aan-en verkoopfacturen, opvolgen van betalingen, het voorbereidend werk voor de externe accountantJe helpt administratief mee met de dossiers: bestellingen ingeven, orderbevestigingen, leveringsbonnen, facturatie enzovoort in samenspraak met de collega'sJe plaatst, samen met andere medewerkers, bestellingen en staat in voor het opvolgen ervan, controleren van orderbevestigingen en Facturatie.Je helpt klanten en leveranciers met plezier verder met al hun vragen. Indien nodig verwijs je hen door naar één van jouw collega's
FinanceConstructionFull-timeFixed contract

Boekhoudkundig medewerker (Deerlijk)

Deerlijk, België

Voor onze klant in Deerlijk, zijn we op zoek naar een boekhoudkundig medewerker gespecialiseerd in leveranciersboekhouding. Welke boeiende uitdaging staat je te wachten als boekhoudkundig medewerker? Je zorgt voor een vlotte boeking van inkomende facturenJe onderhoudt interne contacten en bouwt sterke relaties met leveranciersJe zorgt ervoor de date mailbox up-to-date-blijft
FinanceConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief boekhoudkundig bediende

Zonnebeke, België

Voor een bedrijf in Zonnebeke zijn wij op zoek naar een administratief boekhoudkundig bediende.   Hier zal je instaan voor volgende taken: Inboeken van Aankoopfacturen & VerkoopfacturenOpmaak BalansOpmaak jaarrekeningAdministratieve takenMailverkeerContact met klanten....
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratieve boekhouder- rechterhand revisor

Rijkevorsel, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Administratieve boekhouder- rechterhand revisor. Waar kom je terecht? RijkevorselSpecialisatie: Voeding, productie omgeving Wat zullen je taken zijn als bediende administratie en boekhouding? Je ondersteunt de boekhouding met het tijdig en correct uitvoeren van financiële verrichtingen/acties Onder de vleugels van de revisor neem je de verantwoordelijkheid voor de algemene administratie, verzekeringen, contractbeheer, contacten met accountants/bankenDe kar trekken mbt margeberekening verkochte goederen, Maandelijkse en jaarlijkse aangiften, BTW, betalingen, facturatie, aanmaningenJe verzorgt managementrapportages Loon- en personeelsadministratieJe staat in voor het verbeteren van financiële en administratieve processen en procedures.Algemene administratieve/boekhoudkundige taken: Boeken aankoop- en verkoopfacturen, debiteurenbeheer, opvolging betalingen, boeken van banken, verwerken productie orders ...  KORTOM: je zorgt ervoor dat de Finaciële en Administratieve afdeling vlot verloopt en dat dagdagelijkse taken correct worden uitgevoerd. 
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter