Jobs

Jobs

286 Jobs found

Collaborateur administratif au service Logistics Support Team

les Isnes

Collaborateur administratif au service Logistics Support Team (h,f,x) : Vos tâches : Vous gérez et complétez les données de base pour les nouveaux articles dans SAP Retail. Il peut s’agir de données telles que les quantités minimales de commande, les prix, les détails des articles, etc.Vous effectuerez de nombreuses tâches administratives, telles que : Contrôler les prix d’achatGérer les retours et les rappels de certains produits de nos filialesSignaler les quantités divergentes et les retards de livraisonFacturer des amendes aux fournisseurs en cas de livraisons tardives/incomplètes/non qualitatives de produits fraisParamétrer les contrats des fournisseurs dans SAPGérer les DLC des produits de l'entrepôtEchanges réguliers par mails avec les fournisseurs et le Warehouse PlannerParticiper à des réunions avec les équipes logistique  
InterimVariousFull-timeTemporary

Employé Administratif

Tervuren, Belgique

Pour un de nos clients, une école internationale, nous sommes à la recherche d'un.e Coordinateur des Services ITS - Services Internes pour une mission temporaire à pourvoir jusqu'à décembre 2024.   Secteur : École internationale Localisation : Bruxelles (TERVUREN) Type de contrat : Intérim - 4 mois - (septembre à décembre)   Votre mission : Vous répondrez aux questions des appelants et des visiteurs sans rendez-vous, enregistrerez et créerez des tickets, et résoudrez les problèmes lorsque cela est possible.Vous assurerez la liaison avec les équipes de garde pour traiter les questions urgentes.Vous coordonnerez et gérerez les calendriers des collaborateursVous offrirez le plus haut niveau de service client lors du traitement des demandes par téléphone ou en personne.Vous recevrez et coordonnerez la distribution des marchandises, maintiendrez et enregistrerez les inventaires.Vous allez gérer les commandes: devis, simulation de prix, offre d'achats.Vous mettrez à jour les contrats/abonnements et examinerez les renouvellements.Vous rencontrerez et accueillerez nos visiteurs.
OfficeServicesFull-timeTemporary

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Front-office medewerker

BRUGGE

Voor onze partner, een luxe hotel in Brugge, zijn wij op zoek naar een gemotiveerde front-office medewerker.Jouw taken zijn: Je checkt de mensen in/uit op een steeds klantvriendelijke manier. Je maakt reserveringen.Je staat de gasten te woord en helpt hen verder met hun wensen.Je neemt telefoons aan en assisteert jouw collega's....
OfficeLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker

Sint-Katelijne-Waver, België

Onze klant in Sint-Katelijne-Waver heeft als eerste doelstelling een aangename en goede werkomgeving te bieden voor hun medewerkers. voor de Administratieve en logistieke opvolging functie.   Ze zoeken iemand die administratieve ondersteuning kan bieden bij de aan -en verkoopafdeling en de logistieke afdeling.Je bied ondersteuning aan de commerciële directeur.Je volgt de boekhouding op en controleert betaalde facturen.Ook klanten die inbellen met vragen behandel jij commercieel. 
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker

Machelen, België

Voor onze klant, actief met Trucks, Trailers and Vans, zijn wij op zoek naar een administratief/magazijn medewerker. Je staat regelmatig in contact met onze klanten en ontvangt hen aan het onthaal.Je staat in voor het dagdagelijks behandelen van mails en het beantwoorden van binnenkomende lijnen.Je volgt de klanten contracten administratief op en verwerkt deze in ons computersysteem.Je staat in voor het inplannen van de nodige onderhouden en herstellingen.Nadat de mechaniekers de nodige herstellingen hebben uitgevoerd, maak je een factuur op.Je contacteert de klanten ivm hun openstaande facturen.Dagelijkse bestellingen ontvangenStockbestellingen makenStockbestellingen wegzettenOnderdelen ontvangen en stockerenStukken klaarleggen en opzoeken voor het atelier  
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Boekhoudkundig medewerker

Assenede, België

We zijn dringend op zoek naar een boekhoudkundig medewerker voor onze vestiging te Assenede. More info: Uurrooster is van 8u30 tot 17u00 met een halfuurtje pauze / geen thuiswerk mogelijkWe sluiten 4 weken in de zomervakantie (laatste 2 weken van juli en eerste 2 weken van augustus + 2 weken gesloten in de kerstvakantie)40-uren stelsel (+ 12 extra ADV-dagen)Verloning: tussen de 2500 bruto en 3200 bruto + maaltijdcheques van €6 , ecocheques, groeps- en hospitalisatieverzekering in een sterk groeiende en dynamische KMO waar mensen centraal staan.     Als boekhoudkundig medewerker heb je volgend takenpakket:  Controleren en inboeken van aankoopfacturen in Exact onlineBack up zijn in geval van afwezigheid van de collega van de verkoopboekhoudingFacturen van klanten & leveranciers opmaken, opvolgen en beherenBetalingen in Isabel uitvoerenAankoopfacturen in ons ERP systeem (Construsteel) linken en inboekenJe verzorgt de correspondentie met leveranciers en houdt hun gegevens up to dateJe beheert de contracten van de nutsvoorzieningenDiv. mailverkeerAdministratief bijspringen bij collega’s
Technics EmployeesMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch Administratief Medewerker

Pelt, België

Voor onze klant gelegen te Overpelt en gespecialiseerd in het produceren van kwaliteitsvolle telescopische tribunes en stoelen, zijn wij op zoek naar een technisch administratief bediende.   Blaas jij iedereen omver met jouw technische kennis? Dan is dit de ideale job voor jou! Solliciteer vandaag nog via lommelbedienden@ vivaldistechnics. be of 011/153729   Als administratief technisch bediende is je takenpakket:  Je interpreteert technische tekeningen en volgt de nodige stappen die genomen moeten worden verder op; Je communiceert met klanten; Je voert gesprekken met leveranciers; Je biedt versterking in administratieve activiteiten voor verschillende afdelingen.
Technics EmployeesLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker - regio Middelkerke

Middelkerke, België

Voor een bedrijf actief in vastgoed, gelegen in de regio van Middelkerke, gaan we op zoek naar een Administratief medewerker Syndic!Op zoek naar een boeiende en gevarieerde functie?Spreek je een aardig mondje Frans?Herken jij jezelf hier al in?Zeker verder lezen! Deze functie zou je wel eens op het lijf geschreven kunnen zijn!Welke taken jij onder je vleugels mag nemen in deze functie als Administratief medewerker Syndic? Verantwoordelijkheid over onze syndicportefeuille, samen met je gedreven collega's!Vergaderingen leidenOpstellen van verslagen en de technische opvolging ervanVoorbereiden van kostenafrekeningen en de opvolging ervan Kortom: een boeiend en gevarieerd takenpakket ligt voor je klaar!
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch Administratief Medewerker

Hamont-Achel, België

Voor een bedrijf in Hamont-Achel met meer dan 30 jaar ervaring in de plaatsing van ramen, deuren, overkappingen,... zijn wij op zoek naar een technisch administratief medewerker.Je takenpakket bestaat uit:  Je communiceert met klanten en beantwoordt hun vragen;  Je maakt offertes op; Je werkt tekeningen uit in autocad; Je voert gesprekken met leveranciers; Je biedt versterking in administratieve activiteiten voor verschillende afdelingen.
Technics EmployeesMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker

Heverlee, Leuven, België

Voor een bedrijf gespecialiseerd in lichtadvies, lichtplanning en in de verkoop van verlichting zoeken wij ter ondersteuning van de verkopers en de dienst boekhouding een administratief bediende.   Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en leveranciers.Ondersteuning bij opvolging van claims.Je ondersteunt de interne boekhouder.Je volgt de planning op van de externe huisinstallateurs samen met je collega.    
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Familiebedrijf zoekt Administratief Medewerker

Overijse, België

Ben je organisatorisch sterk?Heb je een passie voor keukens en interieur?Word jij het gezicht van een topbedrijf actief in keukens en interieur?Een familiebedrijf in Overijse zoekt een nieuwe administratief medewerker die de front- en backoffice in goede banen kan leiden. Je hebt een afwisselend takenpakket dat bestaat uit deze verantwoordelijkheden: Je bent het aanspreekpunt voor klanten en zorgt voor een goed ontvangst;Als office medewerker in de toonzaal zorg je voor een representatieve showroom;Je zorgt voor een vlotte behandeling van de administratie;Dankzij jou verloopt het agendabeheer en backoffice van het salesteam op wieltjes;Je volgt nieuwe leads nauwkeurig op;Daarnaast optimaliseer je dagelijks de bedrijfsprocessen en administratieve taken.
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch Administratief Medewerker

Kontich, België

Voor onze klant te Kontich, een elektriciteits- en beveiligingsfirma, zijn wij op zoek naar een technisch medewerker Als technisch medewerker sta je in voor het magazijnbeheer (stockverantwoordelijke, opvolging in- en uitgaande goederen, contacteren van leveranciers met het oog op het bij bestellen van producten en materialen, opvolgen van bestellingen, beheren van retour van materialen, garantieclausules, leverdata,...)Je beheert het machineparkJe staat in voor de technische administratie inzake het afrekenen van werkbonnen, aanpassen van artikelprijzen,...
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief medewerker

Koningshooikt, Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een technisch administratief bediende voor een garage in Lier!   Je zal voornamelijk instaan voor volgende taken: Afhandelen van garantie aanvragenOnderhoudscontracten opstellenVerzekeringsdossiers opvolgenAlgemene administratieve taken
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Parttime administratief boekhoudkundig medewerker

Wevelgem, België

Voor onze klant, bouwbedrijf in Wevelgem, zijn wij op zoek naar een parttime administratief boekhoudkundig medewerker.   Welk takenpakket mag jij behartigen? Je bent verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van projecten en staat in voor de communicatie met klanten en leverancierJe staat in voor het inboeken van aan-en verkoopfacturen, opvolgen van betalingen, het voorbereidend werk voor de externe accountantJe helpt administratief mee met de dossiers: bestellingen ingeven, orderbevestigingen, leveringsbonnen, facturatie enzovoort in samenspraak met de collega'sJe plaatst, samen met andere medewerkers, bestellingen en staat in voor het opvolgen ervan, controleren van orderbevestigingen en Facturatie.Je helpt klanten en leveranciers met plezier verder met al hun vragen. Indien nodig verwijs je hen door naar één van jouw collega's
FinanceConstructionFull-timeFixed contract

Boekhoudkundig medewerker (Roeselare)

Roeselare, België

Voor een groeiend bedrijf te Roeselare zijn we op zoek naar een voltijdse bediende in de boekhouding. Ben jij de persoon die ervan houdt om met cijfers te werken en graag wil doorgroeien? Hier ben je meer dan welkom en lees dan zeker verder. Jouw taken:Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van de aankoopfacturenJe staat in voor het debiteurenbeheerAdministratieve taken ter opvolging van de boekhoudingJe bent een aanspreekpunt voor de collega's, waarmee je telefonisch of via mail in contact staat
FinanceMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Boekhoudkundig medewerker (deeltijds))

Heule, Kortrijk, België

Voor een leuk bedrijf te Heule zijn we op zoek naar een boekhoudkundig medewerker (4/5de) Ben jij de persoon die houdt van cijfers, sociaal en dynamisch is?Dan is onderstaande vacature zeker iets voor jou! Inboeken van de facturenVerwerken van bankafschriften en reconciliatiesOndersteuning bieden bij het opstellen van financiële rapportagesCrediteuren- en debiteurenbeheerAdministratieve taken betreffende personeelsadministratie
FinanceVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

juridisch administratief medewerker fulltime

Westerlo, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief Medewerker voor een advocatenkantoor te Westerlo!   Als Administratief Medewerker sta je in voor volgende taken: Je bent verantwoordelijke voor de administratieve opvolging van dossiers inzake familierechtJe beantwoordt telefoons en mailsJe beheert de agenda. Je plant afspraken met cliënten en notarissen in.Je werkt heel nauw samen met de advocaatJe voert kopieerwerk uit en je maakt stukkenbundels opJe staat in voor het uittypen van dictatenAllround administratie, zoals kopiëren, archiveren, ... 
InterimServicesFull-timeFixed contract

Boekhoudkundig medewerker (Deerlijk)

Deerlijk, België

Voor onze klant in Deerlijk, zijn we op zoek naar een boekhoudkundig medewerker gespecialiseerd in leveranciersboekhouding. Welke boeiende uitdaging staat je te wachten als boekhoudkundig medewerker? Je zorgt voor een vlotte boeking van inkomende facturenJe onderhoudt interne contacten en bouwt sterke relaties met leveranciersJe zorgt ervoor de date mailbox up-to-date-blijft
FinanceConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker grootkeuken

Malle, België

Ben jij een veelzijdige administratieve kracht met een passie voor voeding en zorg? Heb je ervaring in een grootkeuken en een achtergrond in voeding? Dan zoeken wij jou!   Functieomschrijving: Als Administratief Medewerker in onze grootkeuken vervul je een sleutelrol bij het aansturen en verbeteren van de dagelijkse productieprocessen. Je zorgt ervoor dat de productie van voeding voor de zorgsector soepel en volgens de hoogste kwaliteitsstandaarden verloopt. Taken en verantwoordelijkheden: Coördinatie van productie: Je plant en coördineert de productieactiviteiten, zodat de juiste hoeveelheden voeding op tijd en volgens de vereiste specificaties worden geproduceerd.Kwaliteitsbewaking: Je garandeert dat de voeding voldoet aan de geldende kwaliteitsnormen en voedingsrichtlijnen binnen de zorgsector.Administratie: Je houdt de productiedocumentatie bij, beheert de voorraden en verwerkt productie- en leveringsgegevens nauwkeurig.Communicatie: Je fungeert als schakel tussen keukenmedewerkers, leveranciers en de verschillende afdelingen binnen de organisatie.Procesverbetering: Je draagt actief bij aan het optimaliseren van productieprocessen en het implementeren van best practices in de grootkeuken.
InterimLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker grootkeuken deeltijds (dispatch afdeling)

Malle, België

Voor onze klant, een dynamische grootkeuken zijn wij op zoek naar een gedreven en nauwkeurige Medewerker voor de Dispatch Afdeling. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het zorgvuldig voorbereiden en klaarzetten van maaltijden voor transport naar de klanten.   Functieomschrijving: Als Medewerker op de Dispatch Afdeling ben je een belangrijke schakel in het productieproces. Je zorgt ervoor dat maaltijden nauwkeurig worden samengesteld en verpakt, zodat ze klaar zijn voor verzending naar onze klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Samenstellen en verpakken: Je stelt maaltijden zorgvuldig samen en verpakt deze volgens de bestellingen van klanten.Labeling en etikettering: Je controleert de correcte labeling en etikettering van de maaltijdverpakkingen.Kwaliteitscontrole: Je controleert de kwaliteit en versheid van de maaltijden voordat deze worden klaargezet voor transport.Verzendvoorbereiding: Je ondersteunt bij het verzendproces van de maaltijden.Voorraadbeheer: Je houdt de voorraden bij en meldt eventuele tekorten.Hygiëne en veiligheid: Je zorgt voor een schone en veilige werkomgeving volgens de geldende hygiëne- en veiligheidsnormen.
InterimLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter