Jobs

Jobs

480 Jobs found

Jobstudent administratief Bediende

Antwerpen

Voor onze klant gelegen in Antwerpen, actief in de vastgoed sector zijn wij op zoek naar een Jobstudent Administratief Medewerker. Jouw takenpakket bestaan uit:  Huurders intredes en uittredesAdministratieve opvolging verhuur residentiele unitsOpvolgen meldingen huurdersPostFacturen klasseren en voorbereidenOpmaak planning klusjesmanBestellen goederen
OfficeReal estateFull-timeStudent job

Administratief Bediende

Borgerhout, Antwerpen, België

Voor een maritiem bedrijf gelegen in Antwerpen (2060) zijn wij op zoek naar een administratief medewerk(st)er. Zij regelen dagelijks vanuit hun kantoor vele import van stalen partijen voor verschillende klanten.   Takenpakket: Dagelijks contact met klanten (voornamelijk per email)Verwerken van nieuwe ordersContact met leveranciersOrganiseren en opvolgen van transportenControle van inkomende facturen en facturatie naar klanten toeTrucks en lichters aanmelden in het computersysteem
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Administratief bediende

Mortsel, België

Voor een bedrijf gelegen in Morstel zijn wij op zoek naar een Administratief bediende. Ben jij een administratief talent met een hart voor klantenservice? Heb je zin om een ​​belangrijke rol te spelen in het beheren van onze zakelijke klanten en bij het dragen aan hun succes? Dan zijn wij op zoek naar jou!   Als Administratief Medewerker ben jij de spil binnen ons team en het vaste contactpersoon voor een portfolio van Proximus zakelijke klanten. Samen met een Accountmanager zorg jij voor de dagelijkse opvolging en ondersteuning van deze klanten.   Je takenpakket is allround en gevarieerd: Je onderhoudt uitgebreide klantencontacten, zowel telefonisch als via e-mail.Je bent het eerste aanspreekpunt en zorgt voor de administratieve opvolging van mobiele diensten en hardware bestellingen.Nauwkeurige en efficiënte administratieve afhandeling, zodat alles op rolletjes loopt.Je werkt nauw samen met onze logistieke en boekhoudkundige afdeling.Je beheert en volgt het volledige proces op.  
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch Administratief Bediende

Beveren, België

Ben jij op zoek naar een tijdelijke job als technisch administratief bediende? Neem dan snel een kijkje hieronder!Taken je regelt de check-in voor de mensen op de werfopleidingen voor collega's plannenje verwerkt de administratieve kant van de mensen die technisch werkloos zijnarbeidsongevallen doorgeven en administratief verwerkenmedische onderzoeken plannenprestaties doorgevenofferteaanvragen en projecten in het ERP-systeem zettenservice- en bestelbonnen verwerkeninkomende en uitgaande facturatie verwerkenrappels van de leveranciers behandelenje bent het telefonisch aanspreekpuntstockbeheer van de werkkledijtest- en onderhoudsverslagen verwerkenagenda beheren
InterimConstructionFull-timeTemporary

Administratief Bediende

Kontich

Voor onze klant te Kontich, gespecialiseerd in industriële elektriciteitswerken, zijn wij op zoek naar een (technisch) administratief bediende. Als administratief manusje-van-alles zal je instaan voor: het assisteren van de projectleiders op administratief vlak. Dit houdt ondermeer in: offertes opmaken in een ERP-systeem, bestellingen plaatsen bij leveranciers voor onderdelen, voorbereiding doen voor de facturatie,...Je werkt ook mee aan aanbestedingsdossiers, de documentatie, klanten te woord staan via mail en telefoon,...Verder spring je in waar nodig  
TechnicsConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief en boekhoudkundig bediende

Schoten, België

Voor een bedrijf gelegen in Schoten zijn wij op zoek naar een hulpboekhouder.   Je takenpakket bestaat uit: Verwerking van aankoopfacturenAanmaak en verwerking van verkoopfacturenNakijken van correctheid van facturen mbt BTW en andere wettelijke eisenContact met klanten en leveranciers mbt boekhoudkundige zakenVerantwoordelijk voor betalingsproces van aankoopfacturen via IsabelContacten met de banken indien nodig.Bijstand bij de kwartaalafsluitingen en jaarafsluitingenAanleveren van boekhoudkundige informatie voor andere diensten indien gevraagdAndere zaken die de algemene boekhouding aanbelangen..
OfficeEnergyFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Temse, België

Spreek jij een goede basiskennis Frans? En heb je ervaring in administratie? Dan hebben wij een super toffe job voor jou binnen een familiale bouwbedrijf in Temse Om hun team te versterken zijn ze op zoek naar een administratief bediende.    Je hebt een diverse takenpakket:Je verwerkt en maakt offertes, contractstukken en facturen (ERP) op.Je kijkt de tekorten na en plaatst bestellingen. Je staat ook in voor het boeken van hotels en het beheren van sociale media.Ontvangen van bezoekers en verwerken van poststukken en goederen.Opvolgen van telefoons, e-mails en andere correspondentie.Je bent in contact met de klanten en leveranciers (zowel Nederlands als Frans).Je archiveert administratieve documenten en gegevens. Nog geen ervaring met bovenstaande taken? Maar ben je wel een administratieve duizendpoot? Solliciteer dan snel!
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Kapellen, België

Voor een bedrijf gelegen in Kapellen zijn wij op zoek naar een administratief bediende.    Je staat dagelijks in contact met onze klanten voor alles wat betreft service en onderhoud van hun fotovoltaïsche installaties;Op dagelijkse basis check je op ons monitoringplatform de verschillende installaties op storingen en uitvallen;Je bent verantwoordelijk voor het opmaken van de korte en lange termijn plannen waarbij je onze service techniekers optimaal inzet rekening houdende met hun kennis en kunde;Je volgt de uitvoering van de service opdrachten op en waakt erover dat alle interventies terechtkomen in ons service management systeem;Indien nodig zorg je ervoor dat de juiste materialen en werkmiddelen voor handen zijn om de geplande interventie tot een goed einde te brengen;De planning houdt rekening met de afspraken die we hebben met onze klanten, de bestaande werkinstructies en veiligheidsmaatregelen;Je houdt onze klanten op de hoogte en voorziet ook in de rapportering hierover;Je werkt nauw samen met de andere afdelingen binnen het bedrijf, sales, projects en finance;Je rapporteert rechtstreeks aan de verantwoordelijke van de service-afdeling van het bedrijf.
OfficeEnergyPart-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Kapellen, België

Voor en bedrijf gelegen in Kapellen zijn wij op zoek naar een Administratief bediende.  Beantwoorden van telefoons Orders ingeven in het softwaresysteem Briljant en Exact Contact opnemen met Leveranciers om details van leveringen kort te sluiten Ingeven van aankoopfacturen Opmaken en opvolgen van offertes
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Kapellen, België

Voor een bedrijf gelegen in Kapellen zijn wij op zoek naar een Commercieel medewerker binnendienst. Wat kan het takenpakket van een commercieel binnendienst medewerker inhouden? Opstellen van offertesDocumentatie voorzienAanspreekpunt zijn voor klanten, relaties en interne afdelingenFacturen opstellen en verzendenDienst-na-verkoop verzorgenKlachten behandelen
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Bornem, België

Voor onze klant in Bornem, kijken we uit naar een administratief medewerker.   Als administratief bediende kom je terecht in een bedrijf actief in alarmsysteme. Hier bestaat je takenpakket uit: opmaken van facturenverzamelen van werkbonnenactivatie/stopzetting/overnames/wijzigingen/opvolging en facturatie van de meldkamerfacturen nakijken van alle meldkamers + tele2controleren van de uren van de techniekersincerts attest maken en opvolgenbeantwoorden van telefoons en mailsopvolgen van wijzigingen in de wetgevingjaarlijks berekenen van indexatie onderhoudscontracten/meldkamercontracten
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Willebroek, België

Voor een bedrijf gelegen in Willebroek zijn wij op zoek naar een Administratief bediende.  de dagelijks contacten met klanten en relaties verzorgt, zowel telefonisch als via email, in vloeiend Nederlands en Frans.de binnenkomende bestellingen administratief verwerktonze website actualiseert en acties onderneemt om nog sterker te profileren op de verschillende digitale kanalende grafische uitwerking en communicatie van promotieacties, folders en nieuwsbrieven – zowel print als digitaal – creëertde webshop en social media beheert en verder professionaliseertdealerevents mee coördineert, deelname aan beurzen organiseert en commerciële acties opzet  
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Schilde, België

Voor een verzekeringsbedrijf gelegen in Schilde zijn wij op zoek naar een administratief commercieel bediende.  Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon Je werkt offertes + polissen uit voor de klantOp termijn neem je een trekkersrol, advies functie op Klantendossiers, polissen, contracten verwerken en bijwerken alsook up to date houden Behoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!). Nauw contact met andere verzekeringsmaatschappijen, telefonie/mailing (geen particuliere klanten, enkel ondernemers- KMO) De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeldDoorgroeimogelijkheden Networking en aanwezigheid op events 
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Juridisch administratief bediende

Lier

Vivaldis Office is op zoek naar een........ Juridisch bediende/legal assistent 📍Waar kom je terecht? Een boekhoudkantoor te Lier. 🗒 Hoe ziet je dag eruit als juridisch bediende? Je administratieve takenpakket is zeer breed, gaande van het voorbereiden van allerhande bedrijfs gerelateerde contracten en vennootschapsrechtelijke documenten en verslagen tot administratieve ondersteuning bij diverse cliënt-gerelateerde verplichtingen (o.a. aansluiting als zelfstandige, oprichtingsformaliteiten vennootschap, registratie in UBO-register, …);Je zorgt er ook voor dat de contracten en verslagen op een correcte manier ondertekend worden en je garandeert de aanwezigheid en correctheid van alle relevante bijhorende documenten;Je staat ook in voor de verzorging en opvolging van alle correspondentie die betrekking heeft op de opmaak, verwerking en opvolging van deze contracten en verslagen en dit met alle betrokken partijen (klanten, eigenaars, overheden, notarissen, advocaten…);Je staat mee in voor de voorbereiding van vergaderingen met het cliënteel;Je zorgt ervoor dat de contract templates steeds up to date zijn;
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende/receptionist

Lier, België

Vivaldis Office, is op zoek naar een Allround Administratief Bediende!   Waar kom je terecht?   Bij een bedrijf te Lier, gespecialiseerd in verpakkingen in alle soorten en maten!   Als Administratief Bediende, sta je in voor een zeer gevarieerd takenpakket. Telefoon-en mailverkeerReceptieDossierbeheer....
InterimVariousFull-timeFixed contract

Commercieel administratief bediende

Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een...COMMERCIEEL ADMINISTRATIEF BEDIENDE!📍Waar kom je terecht? LierSector: Tuinbenodigdheden 🗒 Hoe ziet jouw dag eruit als commercieel administratief bediende? Opvolgen en verwerken van bestellingenTransporten inplannenTelefoongesprekken met klanten en leveranciersMaken van offertes en facturerenVoorraadmanagement
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Mechelen, België

Voor onze klant zijn we op zoek naar een financieel administratief bediende.  Je taken zijn als volgt:  Je staat in voor de administratieve opvolging van de aankoopdienst.Je ondersteund de logistieke afdeling waar nodig.Je collega's kunnen je hulp vragen en jij helpt hen waar nodig.Je bent verantwoordelijk voor de binnenkomende en uitgaande post en telefoons.Dankzij je organisatie skills voer je vlot het agendabeheer uit.
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende met achtergrond boekhouding

Hamme, België

Voor een betonbedrijf in Hamme zoeken wij een allround administratief bediende.   Je takenpakket zal zeer gevarieerd zijn zo zal je instaan voor:   Boekhouding: Inboeken van aankoop- en verkoopfacturenInboeken kas en bankOpvolgen van openstaande klanten/leveranciersBijstand verlenen externe boekhouderAanmanen van wanbetalers Bijstand personeelsbeheer: Opvolgen uitlezen bestuurderskaarten/voertuigenOpvolgen Benor personen en voertuigen Administratieve taken/facturatie: Dagelijks werkbonnen van chauffeurs opvolgen en verwerken in excelLeveringsbonnen van klanten opvolgen voor facturatieBehandelen van telefoon en mailsAlgemeen klassementBijstand verlenen aan collega’s indien nodig
InterimTransportFull-timeFixed contract

Administratief medewerker grootkeuken deeltijds (dispatch afdeling)

Malle, België

Voor onze klant, een dynamische grootkeuken zijn wij op zoek naar een gedreven en nauwkeurige Medewerker voor de Dispatch Afdeling. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het zorgvuldig voorbereiden en klaarzetten van maaltijden voor transport naar de klanten.   Functieomschrijving: Als Medewerker op de Dispatch Afdeling ben je een belangrijke schakel in het productieproces. Je zorgt ervoor dat maaltijden nauwkeurig worden samengesteld en verpakt, zodat ze klaar zijn voor verzending naar onze klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Samenstellen en verpakken: Je stelt maaltijden zorgvuldig samen en verpakt deze volgens de bestellingen van klanten.Labeling en etikettering: Je controleert de correcte labeling en etikettering van de maaltijdverpakkingen.Kwaliteitscontrole: Je controleert de kwaliteit en versheid van de maaltijden voordat deze worden klaargezet voor transport.Verzendvoorbereiding: Je ondersteunt bij het verzendproces van de maaltijden.Voorraadbeheer: Je houdt de voorraden bij en meldt eventuele tekorten.Hygiëne en veiligheid: Je zorgt voor een schone en veilige werkomgeving volgens de geldende hygiëne- en veiligheidsnormen.
InterimLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Waasmunster, België

Wij, Vivaldis, zoeken een administratief bediende voor een bedrijf in de tuinbouw.   In deze rol ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve taken, waaronder: HR-taken: Voorbereiden van lonen, doorgeven van prestaties en weerverlet. Je staat in nauw contact met het sociaal secretariaat.Facturatie: Koppelen van binnenkomende facturen aan projecten, controleren van facturen en nakijken van werkbonnen.Algemene administratie: Verantwoordelijkheid voor het wagenpark (verzekeringen, keuringen, onderhoud), algemene verzekeringen (arbeidsongevallen), en het bestellen van werkkledij.
InterimAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter