Urgent
Import Medewerker Gent
Gent, België
Voor onze klant te Gent, een gekende speler zoeken we een import medewerker.
Je takenpakket:
Opmaken van dossiers in ons TMS systeemAlle inkomende zendingen verwerken en opvolgenAfspraken maken met klanten zowel per mail als per telefoonDagelijks contact met partners, klanten en collega’s van andere filialenPro-actief over problemen / vertragingen communiceren en de nodige oplossingen zoeken en aanbieden
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
klanten adviseur
Schoten, België
Ben jij een commercieel talent dat op zoek is naar een job met een goede work-life balance? Heb je daarnaast een sociale kant die graag met een glimlach klanten verder helpt? Fantastisch! Dan zijn wij op zoek naar jou!
Voor onze divisie in Schoten zijn wij op zoek naar een enthousiaste: klanten adviseur
Wat ga je doen?
Na een interne opleiding over onze organisatie en klanten, duik je in het commerciële avontuur als binnendienstmedewerker voor de regio Antwerpen (schoten).
Behandelen van prijsaanvragen, opstellen en opvolgen van offertes.Administratieve ondersteuning bieden aan de Accountmanagers.Onderhouden van klantcontacten en realiseren van groei bij bestaande klanten.Prospecteren naar nieuwe potentiële klanten.Je geeft eenvoudig technisch advies en lost eventuele salesklachten op.Je helpt bij het wegen van inkomende en uitgaande vrachtwagens en zorgt voor de bijhorende administratie.Rapporteren doe je rechtstreeks aan de Plant Manager en Accountmanagers van jouw regio
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Customer Service Officer
Hasselt, België
Vivaldis Office is looking for a Customer Service Officer for our client in Hasselt. Our client is specialised in incident management and roadside assistance.Feel free to take a look at the vacancy! If you have any questions, you can reach us by phone on +3211 94 81 56.Your duties as a customer service officer will include:
You'll respond to incoming phone calls and mails;You'll gather the necessary information and check it's accuracy and completeness;You'll provide the needed technical support and communicate with the workshops;You'll update all the involved parties;You'll monitor the agreements;You'll follow the contract-related issues up and respect the imposed deadlines.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder
Marke, Kortrijk, België
Voor een groeiend boekhoudkantoor te Marke zijn wij om hun team te versterken op zoek naar een gedreven, dynamische senior Dossierbeheerder Boekhouder - Fiscalist
Uitvoeren van boekhoudingen en controleren van boekhoudingen op de correcte toepassing van de fiscale wetgeving en boekhoudwetgeving;Zelfstandig een aantal klantendossiers beheren;Voorbereidingen maken voor de optimalisatie van de dossiers;In staan voor de fiscale aangiften die je binnen de deadlines afwerk;Je staat in rechtstreeks contact met klanten, alles in samenspraak.
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Teamleader verkoopadministratie
Lochristi, België
Voor onze klant, een gerenommeerde autogarage, zoeken we een teamleader verkoopadministratie!
Je zal een klein team van 2 personen mee helpen ondersteunen in de verkoopadministratie en bijsturen waar nodig. De eindverantwoordelijkheid ligt in jouw handen.
Een greep uit je takenpakket:
Verwerken van verkoopovereenkomstenFacturen inboeken en nacalculatieDocumenten aanvragen en opvolgen: kentekenbewijs, boordocumenten,..Leasings en premies aanvragenAfsluiten verkoopdossiersPlanningen opvolgenRapportage aan de Sales Manager
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief commercieel bediende
Olen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief commercieel medewerker. Waar kom je terecht?
OlenSector: verpakkingen
Hoe ziet jouw dag eruit?
Administratief (30%)
Post - e-mailReceptieBestellen van kantoorbenodigdheden, cateringproducten, enz.Facility management: Onderhoud gebouwbeheer: energie, water, schoonmaak, receptie, loodgieter, elektricien, etc.
Klantenservice (70%)
Beheer van bestellingen van A tot Z: contact met klanten, bestellingen van klanten opnemen, bestellingen in het systeem invoeren, het magazijn informeren en verzendnota's sturen om leveringen voor te bereiden, het transport van bestellingen plannen en vrachtwagens bestellen, contact opnemen met vervoerders, contact opnemen met de klant over de leverdatumFactureren en creditnota's opstellenMails en telefoonontvangstKlantenservice: dienst na verkoop, afspraken maken enz.
InterimVariousFull-timeFixed contract
Inside sales specialist - ondersteuning calculatie
Rijkevorsel, België
Vivaldis Office zoekt ....... Inside sales specialist - ondersteuning calculatie (Sterke basis Frans + affiniteit en sterke interesse in bouw / techniek)
Waar moet je zijn?
Rijkevorsel.
Specialisatie: Bouw, afwerking, Schrijnwerk
Takenpakket
Je bent ambassadeur en eerste aanspreekpunt van de klant.Advies, begeleiding + screening/opvolging offerte aanvraag, opmaak offertedossier. Je bekijkt deze kritisch, stelt eventuele alternatieven voor (de commerciële flow verloopt mede door jou van leien dakje!Interpretatie lastenboek, technische plan + calculatieVan zodra het contract getekend is, geef je het project door aan de projectleider.Met een lach heb je veelvuldig contact met de verschillende partijen: klant, leveranciers, collega's werkhuis/werf, bureau , aankoop, ...Door het nauwe contact met de klant, collega's van de verschillende afdelingen neem je de kwaliteit, budget, haalbaarheid, ... mee in je berekeningenBeantwoorden van technische vragen en begeleiding doorheen het procesAlgemene administratie: verwerking orders, bestellingen doen, financiële opvolging VB. facturatie, bestelde projecten voor uitvoering voorbereiden, ondersteuning vestiging in Frankrijk, ...
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Commercieel Bediende
Zele, België
Ben jij administratief sterk?
Heb je een goede kennis Nederlands en Frans?
Heb je kennis van auto onderdelen?
Lees dan snel verder!
Voor een bedrijf in Zele zoeken we een administratief commercieel bediende.
Het bedrijf heeft een groot magazijn met auto onderdelen.
Als administratief commercieel bediende zal je instaan voor volgend takenpakket:
Opvolgen van backorder lijsten. Commerciële rapporten opmaken. Bijspringen bij de facturatie en creditering. Klanten verwelkomen die onderdelen komen halen. Opnemen van de telefoon tijdens drukke momenten. Soms zal je expresleveringen uitvoeren in Zele of Lokeren.📍
Je werkt in een 39 uren week in daguren.
Interesse?
Stuur dan snel jouw recent cv door naar dendermonde@vivaldisinterim.be 📧
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief commercieel bediende interieuradvies
Turnhout, België
Vivaldis Office Turnhout zoekt ....... Administratief bediende- Commercieel bediende met kennis elektriciteit, verlichting, interieur, ... Waar moet je zijn?
Turnhout.Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, interieur, lichtstudie en lichtplannen Je werkt 1 op de 2 zaterdagen (beurtrol)
Takenpakket
Als Interieuradviseur -administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen.Als specialist ben je samen met je collega's DE spilfiguur in de toonzaal + ben je verantwoordelijk voor de begeleiding / advies Ze zijn specialist op het gebied van interieur, lichtprojecten, design. Je komt terecht in een klein hecht team van 6 personen.Er is een kleine toonzaal waar professionelen, particulieren, zelfstandige installateurs, architecten, ... langskomen voor een bestelling, advies, ... Als technisch talent kan je hen helpen met de nodige info en hun begeleiden naar hun droomcreatieAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: opvolging klanten dossiers, offertes opmaken-opvolgen en verwerking, opvolging projecten, technische plannen lezen en interpreteren, lichtstudies, ontwerp lichtplannen/interpretatie, ondersteuning calculaties, ... Je volgt de markt op de hielen
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief commercieel bediende
Tessenderlo, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende / commercieel bediende voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in poederlakken van aluminium, staal, en verzinkt staal.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief bediende / commercieel bediende bestaat uit:
Je bent verantwoordelijk voor het verwerken, ingeven en versturen van prijslijsten;Je zet prijzen voor automatische prijszetting in en leest deze in;Je maakt mailings op;Je voert verkooporders in en geeft deze vrij;Je maakt verkoopfacturen en creditnota's op;Je controleert facturen en vergelijkt deze met inkooporders;Je volgt de inkooporders op, controleert deze en registreert de ontvangst;Je klasseert orders, facturen en leveringsnota's;Je onderhoudt contact met personeel, klanten en leveranciers.
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Vertegenwoordiger Automobiel
Ingelmunster, België
Ben je gepassioneerd door externe verkoop en klantencontacten en gebeten door automobiel? Ben je een durver die in teamverband resoluut naar resultaten streeft? Dan zit je bij ons aan het juiste adres. Bij ons, een toonaangevend bedrijf met ruim 79 jaar ervaring in voertuigonderdelen, testapparatuur, gereedschap en garage-inrichting, vind je een professionele en stimulerende werkomgeving in de automobielsector. Wij bieden een sterke voorraad en logistiek, evenals een rijke expertise aan onze medewerkers. Daarnaast bieden wij een aantrekkelijk salarispakket en vele extralegale voordelen.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder (Izegem)
Izegem, België
Voor onze klant, een boekhoudkantoor te Izegem, zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder.
Als dossierbeheerder ontpop je jezelf tot vertrouwenspersoon van de klantenJe beheert je eigen klantenportefeuilleInstaan voor het opstellen van tussentijdse en definitieve balansenFiscale aangiftes opmakenDigitale boekhouding (incl. BTW-aangiften) bijwerken en/of controlerenJe geeft advies aan klanten inzake diverse boekhoudkundige en fiscale aangelegenheden bv.: advies aan starters, advies inzake investeringen, advies bij overnames…
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Sales assistant Frans
Wielsbeke, België
Gezocht: Customer Service Medewerker!
Je hebt zin om voor volgend takenpakket uit jouw bed te komen, na jouw potje koffie / thee natuurlijk:
Je bent van A-Z, voor jouw toegewezen klanten het aanspreekpunt voor alle vragen rond product-en leverinformatie.Alle binnenkomende bestellingen verwerk je correct in SAP.Je stemt met klant als transportafdeling af over leveringen. Je hebt daarbij vaak contact met magazijn en productie om zeker te zijn dat klanten op tijd geholpen worden.Potentiële vragen voorzie je waardoor je hen steeds proactief kan bijstaan in het beheer van hun orderboek.Je krijgt ook de ruimte om initiatief te nemen en op zoek te gaan naar optimalisatiemogelijkheden en draagt graag jouw steentje bij rond lopende projecten binnen de afdeling Customer Service.Je bent verantwoordelijk voor jouw eigen klantenportefeuille, maar iedereen is ook back-up voor elkaar.Naast jouw klanten, sta je ook in contact met diverse interne stakeholders. Zo voorzie je bijvoorbeeld de sales managers, agenten en de commerciële directie van de nodige commerciële gegevens.
InterimWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Medewerker
Wielsbeke, België
Voor onze klant, een internationale bedrijvengroep, zijn we op zoek naar een Customer Service medewerker: Je staat in voor de opvolging van hun bestelflow (offerteopvolging, bestellingen, planning, leveringen, facturatie opvolging, artikelbeheer, klachten, staalaanvragen, stockbeheer, e.d.) en het bezorgen van alle product- en bedrijfsdocumentatie
Je bent de schakel tussen de klant en het bedrijf en hebt in die hoedanigheid, naast regelmatig klantcontact via telefoon of mail, ook vaak contact met andere interne afdelingen (IT, logistiek, productie, technische dienst, boekhouding…).Je stemt de belangen van beide, klant & bedrijf, op elkaar af.Je werkt nauw samen met de buitendienst (verkoper) en productieJe ondersteunt hen bij de opmaak en verdere opvolging van offertes en stalenJe helpt klantenbezoeken, intern of extern, voor te bereidenJe rapporteert aan de Customer Service Verantwoordelijke
Interesse? Stuur dan snel je CV door naar deinze@vivaldis interim.be!
InterimTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Sales assistant Frans
Wielsbeke, België
Gezocht: Customer Service Medewerker!
Je hebt zin om voor volgend takenpakket uit jouw bed te komen, na jouw potje koffie / thee natuurlijk:
Je bent van A-Z, voor jouw toegewezen klanten het aanspreekpunt voor alle vragen rond product-en leverinformatie.Alle binnenkomende bestellingen verwerk je correct in SAP.Je stemt met klant als transportafdeling af over leveringen. Je hebt daarbij vaak contact met magazijn en productie om zeker te zijn dat klanten op tijd geholpen worden.Potentiële vragen voorzie je waardoor je hen steeds proactief kan bijstaan in het beheer van hun orderboek.Je krijgt ook de ruimte om initiatief te nemen en op zoek te gaan naar optimalisatiemogelijkheden en draagt graag jouw steentje bij rond lopende projecten binnen de afdeling Customer Service.Je bent verantwoordelijk voor jouw eigen klantenportefeuille, maar iedereen is ook back-up voor elkaar.Naast jouw klanten, sta je ook in contact met diverse interne stakeholders. Zo voorzie je bijvoorbeeld de sales managers, agenten en de commerciële directie van de nodige commerciële gegevens.
InterimWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel bediende
Wielsbeke, België
Heb jij een passie voor moto's en motoren? En een passie voor service na verkoop?
Commercieel, technisch en communicatief ingesteld?
Lees snel verder, dit kan jouw volgende job worden - Commercieel bediende service na verkoop:
Jij biedt met plezier de technische ondersteuning naar onze klanten toe, dit kan via e-mail of per telefoonJij weet als geen ander klachten en vragen correct te behandelen in het Frans en NederlandsJij bent de schakel tussen de binnendienst en de klantenJe zorgt ervoor dat elke klantenorder of klantenvraag administratief correct wordt geregistreerd en zo goed mogelijk behandeldJe houdt contact met de klanten over de vooruitgang van hun bestellingJe biedt ondersteuning bij tal van andere administratieve zaken
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder
Izegem, België
Voor een boekhoudkantoor te Izegem zijn we op zoek naar een ervaren dossierbeheerder.
Je krijgt het als dossierbeheerder warm van...
Verantwoordelijkheid: je bent verantwoordelijk voor je eigen dossiers en fungeert als eerste aanspreekpunt voor de klant.Ondernemers helpen ondernemen: je gaat een vertrouwensrelatie aan en denkt mee met de klant. Je wordt hun compagnon de route doorheen hun ondernemerschap en staat ze bij doorheen de verschillende levensfases.Werken van A tot Z: het verwerken van de facturen, afsluiten van de balans, opmaken van rapporten, bespreking van de cijfers en proactief meedenken over fiscale optimalisaties.Fiscaliteit: toezicht houden op balansen, jaarrekeningen, eindejaarafsluitingen en fiscale aangiftes. BTW, PB en VenB kennen voor jou geen geheimen meer en van fiscale controles heb je geen schrik.Open kennisdeling: onze collega's staan met hun expertise klaar om je bij te staan bij complexe vraagstukken.
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Internal Sales regio Waregem
Waregem, België
Voor onze klant, een bedrijf actief in waterbehandelingssystemen en componenten voor huishoudelijke commerciële en industriële toepassingen, zoeken wij een Internal Sales medewerker.
offerteopmaak en offerteaanvragen van "catalogusartikels"vinden van de juiste documenten binnen de centrale database en actuele technisch-commerciële documentatieandere divisies binnen het bedrijf op de hoogte stellen zodat zij up to date zijn en de verdere acties kunnen ondernemenje bent pro- actief in het informeren van klantenklanten te woord staan (mail, persoonlijk, telefonisch)orders inputten en verstrekken van correcte levertermijnen, opvolgen van retourzendingen, klachtenbehandeling,...commerciële uitbouw van klanten in de regioproactief nieuwe producten voorstellen en prijzen berekenenje rapporteert hierbij aan de Commercial Operations ManagerJij bent samen met de Area Sales Manager, dé perfecte tandem!
InterimHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Medewerker Binnendienst
Waregem, België
Voor onze klant, zeer mooi en internationaal bedrijf, actief in de metaalsector, zijn we op zoek naar een commercieel medewerker voor op de binnendienst.
Je zal instaan voor volgende zaken:
De eerste weken zal je een intensieve opleiding op de werkvloer krijgen, waar je eerst het reilen en zeilen van het productengamma zal leren kennen.Na enkele weken zal je hét aanspreekpunt worden van de klanten en hun vragen. Dit zowel via email als via de telefoon. Na verloop van tijd ben jij het aanspreekpunt voor alle technisch commerciële vragen van zowel de klant als jouw collega'sJij staat in voor alle bijkomende administratieve taken, opvolging retours,...
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch Commercieel Bediende HVAC
Anzegem, België
Ben je thuis in de wereld van HVAC en sanitair? Ben je administratief sterk en kan je vlot omgaan met klanten? Dan is dit de ideale job voor jou!
Als Technisch Commercieel Bediende ben je het aanspreekpunt voor onze (professionele) klanten met betrekking tot technische vragen, waarbij de focus ligt op airco, ventilatie, warmtepompen, en wisselstukken.
Je werkzaamheden omvatten onder andere:
Opmaak en bespreking van offertes voor HVAC, gebaseerd op aangeleverde plannen.Verlenen van technisch advies, inclusief het volgen van nieuwe trends in verwarming en energie.Opbouwen van professionele relaties met klanten en leveranciers.Ondersteuning van de commerciële medewerkers binnen de groothandel vanuit je technische expertise.Occasionele bediening van klanten aan de toonbank.
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.