Jobs

Jobs

214 Jobs found

SECRETARESSE

Liège, Belgique

TWEETALIGE SECRETARESSE FR-NL (H/F/X)Sluit je aan bij een telesecretariaat dat kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan.  Ontwikkel je vaardigheden in een unieke sfeer waar teamwork voorop staat. Draag bij aan de bedrijfsontwikkeling van uw klanten. Ontwikkel je in een omgeving waar welzijn centraal staat.Uw taken:  ✅ Afspraken maken ✅ Telefonische prospectie ✅ Afspraken maken met klanten ✅ Training in NL ✅ Bellen IN/UIT
OfficeMarketingFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Management Assistent

Tongeren, België

Voor een klant in Tongeren, actief in transport zijn we op zoek naar een Management assistent. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: HR Administratie: Contacten met sociaal secretariaat, hulplijn personeel, sociale documenten opstellen, opmaak arbeidsovereenkomsten, loonadministratie, etc.Ondersteuning financiële administratie: Afhandelen betalingen, verwerken verkoopfacturen, debiteurenbeheer, etc.Office management: Voorraadbeheer, agendabeheer, organiseren van bijeenkomsten, etc.
OfficeTransportFull-timeFixed contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Administratief bediende

Tongeren

Voor een klant in Tongeren, actief in de buitenschrijnwerkerij , zijn we op zoek naar een administratief bediende.Jouw takenpakket zal bestaan uit: Prijs vragen en bestellen van investeringen, machines, wagens e.d.Verzekeringen opvolgen en aangevenTelefoon opnemen en doorverbindenAdministratieve taken zoals post openen, brieven opsturen,…Facturen controleren a.d.h.v. ERP programma en bespreken met projectleidersDirectie ondersteunen met projecten, zoals verbouwingen kantoor e.d.Klanten bellen voor planning naservice…
OfficeConstructionFull-timeFixed contract

Administratief Bediende

Tongeren, België

Onze klant te Tongeren behoort tot een internationaal bedrijf en staat al sinds 1990 garant als de partner in het auto-transport. Daarnaast bieden ze de klanten ook diensten aan als opslagcapaciteit voor voertuigen, carrosseriewerken en pre-delivery services.   Wegens een sterke groei zijn we op zoek naar een dynamische enthousiaste Administratief Bediende voor de afdeling Carrosserie   Ben jij een administratieve duizendpoot met een passie voor administratie en wagens? Wil je een sleutelrol spelen in het ondersteunen van ons bedrijf? Dan is deze functie iets voor jou!   Functieomschrijving: Je staat mee in voor de opvolging en de planning van de herstellingen.Daarvoor volg je de voorraad op en bestel je de nodige onderdelen.Bij ontvangst van die onderdelen controleer je de levering.Daarnaast handel je de administratie rond de onderdelen af: facturen, creditnota's, retour foutief geleverde onderdelen, ...
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

Borgloon, België

Voor onze klant, een boekhoudkantoor gelegen te Borgloon, zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder. Heb jij na het lezen van deze vacature zin om erin te vliegen? Contacteer ons dan op 013 48 01 87 of solliciteer online.Als dossierbeheerder heb je volgend takenpakket:  Je staat in voor het verwerken en nakijken van boekhoudkundige data in AdsolutInboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankverrichtingen Voorbereiding btw-aangiftesVoorbereiding jaarrekeningen, balansen, etc.Je overlegt regelmatig met de zaakvoerder over je lopende dossiers
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Borgloon, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende/ administratief medewerker voor onze klant in Borgloon. Onze klant is gespecialiseerd in transport en warehousing. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als administratief bediende/ administratief medewerker bestaat uit: Je staat in voor de opvolging van de transportdocumenten van de chauffeurs en van de onderaannemers;Je bent verantwoordelijk voor de facturatie van de klanten;Je zorgt dat de onderaannemers tijdig hun prefacturatie ontvangen;Je ondersteunt de boekhouding met het verwerken van inkomende facturen.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Secrétaire bilingue FR-NL

Lontzen, Belgique

Etes-vous le secrétaire bilingue FR/NL (H,F,X) que nous recherchons pour notre client ? > Mission en vue d'engagement> Temps plein 38h/semaine (8h-17h et 8h-15h le vendredi - tooooop)> Package salarial attractif (écochèques, chèques-repas, frais de déplacement, assurance hospi, assurance groupe)Vos missions : Vous travaillez au sein d'une équipe administrative.Tâches principales : appels, encodages dans des tableurs, rédaction de courriers - rapports - documents administratifs divers, gestion des @, classement, archivage, agenda, organisation des réunions,...Job 100 % administratif dont 80 % d'encodage. Bref, une fonction hyper variée au sein d'une équipe de choc !
InterimChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Secretaire juridique

Huy, Belgique

Nous sommes à la recherche d’un(e) secrétaire juridique EXPERIMENTE(E) (plusieurs années d’expérience dans un cabinet d’avocat) et ce pour : tout type de tâches administratives et spécialement les tâches de dactylographie,téléphonie,comptabilité,classement,préparation d’audiences.
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Diepenbeek, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief medewerker/ administratief bediende voor een opticien in Diepenbeek.  Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als administratief medewerker / administratief bediende bestaat uit: Je bent het centraal aanspreekpunt voor de klanten en leveranciers, zowel in de winkel als via telefoon en mail;Je verzorgt de administratie omtrent de klanten, patiënten en oogartsen;Je houdt de website en webshop up to date;Je staat in voor het stockbeheer van de contactlenzen, contactlensvloeistoffen en accessoires;Je ondersteunt de collega's bij de verkoop in de winkel;Je biedt de lens-instructies en advies over lenzen, vloeistoffen, etc. aan en voert de vooronderzoeken uit.
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Maasmechelen, België

Onze klant is een toonaangevende organisatie binnen de reisindustrie. Hier geloven ze dat reizen niet alleen een ontdekkingstocht is, maar ook een essentiële investering in persoonlijke groei. Ze onderscheiden zich door het aanbieden van onvergetelijke ervaringen en cultureel verrijkende excursies. Het streven is het creëren van unieke reismomenten die de klanten koesteren.   We zijn op zoek naar een Administratief Medewerker /Management Assistant groepsreizen.   Functieomschrijving:   Je rol is cruciaal voor het ondersteunen van de administratieve processen en biedt tegelijkertijd de ruimte voor het inbrengen van innovatieve ideeën die onze dienstverlening verrijken.   Verantwoordelijkheden:   Het bieden van een warm welkom aan klanten en hen informeren over ons uitzonderlijke reisaanbod.Efficiënt beheer van klantgerelateerde vragen en geschillen.Actueel houden van onze reisinformatie en deelnemen aan promotieactiviteiten.Het ontwikkelen van gepersonaliseerde reisplannen die voldoen aan de specifieke wensen van onze klanten.Verzamelen en distribueren van toeristische documentatie.Registratie en communicatie van relevante gegevens aan betrokken partijen.Adviseren van klanten over een breed scala aan producten en diensten.
OfficeTourismFull-timeFixed contract

Juridisch Administratief bediende

Maasmechelen

Voor een gerechtsdeurwaarderskantoor gelegen te Maasmechelen, zijn wij op zoek naar een juridisch administratief bediende.   Als administratief bediende sta je in voor :  De algemene administratieDossiers rond bewindvoering opvolgen.Dossiers rond schuldbemiddeling opvolgen.Echtheid van documenten of eigendomstitels of de juistheid van een inventaris controlerenJuridische documenten opmaken (dagvaarding, onderhandse akte, huwelijkscontract, ...)Documentatie zoeken, doorsturen of beherenTaken opnemen m.b.t. het administratief beheer (planning, (elektronische) briefwisseling, facturatie, vergunningsaanvraag, …)Archieven, vonnissen, bewijsstukken inventariseren, indelen en bewaren (wapens, diverse voorwerpen, ...)
OfficeServicesFull-timeFixed contract

Administratief Bediende

Sint-Truiden, België

Voor onze klant in Sint-Truiden, een bedrijf gespecialiseerd in de verkoop, verhuur & service van grondverzetmachines en hoogwerkers, zijn we op zoek naar een administratief bediende / administratief medewerker. Als administratief bediende/ administratief medewerker heb je volgend takenpakket: Je bent het eerste aanspreekpunt binnen het bedrijf;Beantwoorden van inkomende en uitgaande telefoons (NL - FR);Beantwoorden van mails;Algemene administratieve taken;Registreren en beheren van alle klanten binnen het CRM-systeem;Ontvangen van orders en deze omzetten in klantendossiers;Beheren van leasings en rentings.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

Pelt, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87 of via mail. Voor een boekhoudkantoor met meerdere vestigingen zijn we op zoek naar junior en senior dossierbeheerders in Genk, Hasselt en Pelt. Je takenpakket als financieel medewerker bestaat vnl. uit: Je beheert een portefeuille van een aantal klanten, je verzorgt de dagdagelijkse boekhouding voor verschillende dossiers samen met je teamBalansen en resultatenrekeningen opstellenFinanciële verrichtingen verwerkenJe bent, na een inloopperiode, verantwoordelijk voor de boekhouding, jaarrekeningen en fiscale aangiftesJe bereidt de fiscale aangiftes voor zoals inkomstenfiches, aangifte vennootschapsbelasting, aangifte personenbelasting  
FinanceServicesFull-timeFixed contract

Dossierbeheerder

Genk, België

Voor een notariaat te Genk, zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring binnen een notariaat.Je takenpakket als dossierbeheerder bestaat uit: Beheren van vastgoeddossiers, inclusief documentatie, onderzoek en rapportage.Coördineren van communicatie tussen cliënten, notarissen en andere partijen.Verstrekken van juridisch advies met betrekking tot vastgoedtransacties en -kwesties.Zorg dragen voor nauwkeurige en tijdige archivering van documenten.Het bijhouden van wet- en regelgeving met betrekking tot vastgoedtransacties.Het beoordelen van contracten en documenten om de belangen van cliënten te beschermen.
OfficeVariousFull-timeFixed contract

Juridisch Administratief bediende

Genk, België

Voor een gerechtsdeurwaarderskantoor gelegen te Genk, zijn wij op zoek naar een juridisch administratief bediende.Als administratief bediende sta je in voor :  De algemene administratieDossiers rond bewindvoering opvolgen.Dossiers rond schuldbemiddeling opvolgen.Echtheid van documenten of eigendomstitels of de juistheid van een inventaris controlerenJuridische documenten opmaken (dagvaarding, onderhandse akte, huwelijkscontract, ...)Documentatie zoeken, doorsturen of beherenTaken opnemen m.b.t. het administratief beheer (planning, (elektronische) briefwisseling, facturatie, vergunningsaanvraag, …)Archieven, vonnissen, bewijsstukken inventariseren, indelen en bewaren (wapens, diverse voorwerpen, ...)
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder regio Genk - Finance

Genk, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87 of via mail.    Voor een boekhoudkantoor, gelegen te Genk, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder. Als dossierbeheerder ben jij verantwoordelijk voor het volgende: Je verzorgt de dagdagelijkse boekhouding zowel voor verschillende dossiersJe verwerkt de aankopen, verkopen, diverse en financiële verrichtingenJe stelt zelfstandig de periodieke aangiftes op zoals btw-aangiftes, btw-listing, intrastat aangiftes...Je hebt oog voor het optimaliseren van het boekhouddossier (zowel algemeen als analytisch) Je verzorgt de tussentijdse, periodieke afsluitingen in overleg met de senior accountantJe bereidt de jaarafsluiting voor alsook de opmaak van de jaarrekening en de jaarverslagenJe bereidt de fiscale aangiftes voor zoals inkomstenfiches, aangifte vennootschapsbelasting, aangifte personenbelasting…Voor de grotere dossiers stuur jij de boekhouder aan en fungeer jij als de verantwoordelijke dossierbeheerder
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Kantoorverantwoordelijke Dienstencheques

Genk, België

Vivaldis Office is op zoek naar een kantoorverantwoordelijke voor een dienstencheques kantoor te Genk!   Als Branch Manager, sta jij in voor:Klanten opvolgen, cijfers beheren, een kantoor managen van A tot Z, …Naast het begeleiden en coachen van de huishoudhulpen en consulenten, ben je zelf een hardwerkende schakel op kantoor.Knallende targets stellen en ze met glans behalen, is dan ook helemaal jouw ding.
OfficeServicesFull-timeFixed contract

Administratief bediende

Gingelom, België

Onze klant is een Belgische fabrikant, gespecialiseerd in het ontwikkelen van duurzame, luxueuze en hoogwaardige badkameroplossingen. Alles wordt in eigen huis ontworpen en geproduceerd.   Om hun team te vervolledigen zoeken ze een administratief bediende om de backoffice en naservice te ondersteunen.   Jouw verantwoordelijkheden: Aannemen en verwerken van orders, van bestelling tot facturatie en eventuele nazorg.Dagelijkse administratieve taken, zoals het opstellen en opvolgen van klantendossiers in het ERP-systeem.Klanten begeleiden en adviseren via e-mail en telefoon met betrekking tot hun dossier.Verlenen van service na verkoop.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Hasselt, België

Vivaldis Office is op zoek naar administratief medewerker voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een bouwkundig laboratorium. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw toekomstig takenpakket als onthaalmedewerker / administratief medewerker bestaat uit: Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten en ontvangt hen aan de balie; Je ontvangt mensen die de stalen komen brengen; Je staat in voor telefonische oproepen; Je brengt de documenten voor de stalen in orde; Je typt rapporten met informatie uit voor aan de klant mee te geven. 
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Employé Administratif

Malmedy

Vivaldis intérim recherche un employé administratif pour son client situé proche de Malmedy.   Vous serez chargé: D'accueillir les clientsDe gérer les appelsD'encoder des factures ainsi que des extraits de banquesDe travailler avec l'équipe comptable et administrativesDe tenir la caisse  
InterimWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter