Employee
Employer
About Vivaldis
Offices
Blog
FAQ
Contact
English
Vivaldis Interim
Jobs
Charlotte, your digital assistant
Spontaneous application
Job guide
Interim
Construct
Office
Finance
Drivers
Technics
Technics Employees
Working at Vivaldis
Recruitment consultant
Our strengths
Application process
Collega's aan het woord
Internal jobs
Spontaneous internal application
Why Vivaldis
Work in Belgium
My Vivaldis
Vivaldis Interim
Open menu
Jobs
jobs.search_location.max_distance
5 km
10 km
15 km
20 km
50 km
Show me the jobs
Work regime
Contract type
Language
Speciality
Sector
Filters
Work regime
Full-time
(3)
Contract type
Temporary, with option of permanent contract
(2)
Fixed contract
(1)
Language
Dutch
(2)
French
(1)
Speciality
Office
(2)
Interim
(1)
Sector
Nutrition
(1)
Materials
(1)
Mechanical engineering
(1)
3 Jobs found
HR Officer
Heverlee, Leuven, België
Passie voor recruitment? Ook kennis van generalistische HR? Zet jij werknemers op de eerste plaats? Een toonaangevend bedrijf in heftrucks te Heverlee is op zoek naar een HR Officer om hen te helpen de juiste collega's te vinden. Dit is alvast een overzicht van jouw verantwoordelijkheden: Je verzorgt het selectieproces van begin tot eind: vacatures opstellen, wervingskanalen selecteren en coördineren tot loononderhandeling en onboarding;Tijdens alle activiteiten bewaak je de employer brand en bouw je mee aan het imago. Denk aan scholen, stages, jobbeurzen en sociale media;Medewerkers kunnen bij jou en je collega terecht met al hun HR-vragen;Je bent actief betrokken bij de onboarding, werkt mee trainingsplannen uit en ondersteunt de HR Director met projecten: absenteïsme, welzijn, werkregimes...;Samen met je collega en het loonsecretariaat verzorg je de loonsverwerking;Je zorgt ervoor dat de personeelsadministratie in orde is;Als HR Officer stel je maandelijks HR-gerelateerde KPI's op;Tot slot rapporteer je aan de HR Director.
Office
Mechanical engineering
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
HR Officer
Engis, Belgique
Vous travaillerez au sein de l’équipe People et en tant que HR Officer (H/F/X), vous serez le référent pour les sujets Soft HR tel que le recrutement et la formation. Vos principales responsabilités incluent : Recrutement : Via nos outils internes, sélectionner les candidatures ou gérer les relations avec les recruteurs externes, suivre les candidatures, et préparer l'arrivée des nouveaux employés et ouvriers.Formation : Coordonner les relations avec les organismes de formation, gérer les formations du personnel, accompagner les managers et leurs équipes dans la mise en place de formation, …Administration RH : Suivis du personnel, maintient des bases de données RH, reporting liés à la fonction Support RH : Participer à divers projets du département et assurer le back-up sur plusieurs tâches de ses collègues (administration paie, reporting, gestion ISO, …)
Interim
Materials
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Didn't find what you're looking for?
Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
Personeelsverantwoordelijke
Maasmechelen, België
Voor onze klant in de voedingssector zijn we op zoek naar een personeelsverantwoordelijke Je komt terecht in een gevarieerde allround HR-functie.Samen met het sociaal secretariaat sta je in voor een correcte en tijdige loonadministratie.Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en leidinggevenden voor vragen rond sociale wetgeving, vakantie, thematische verloven, tijdsbeheer, HR-processen, ....Je staat in voor een effectieve en foutloze verwerking van de personeelsadministratie.Je bent tevens verantwoordelijk voor de gehele tijdsregistratie. Dagelijks controleer je de tikkingen en corrigeer je anomalieën.
Office
Nutrition
Full-time
Fixed contract
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.
Chat with Charlotte
Subscribe to our newsletter
First name
Last name
Email address
Keep me informed
I have read the
privacy statement
and agree that my data will be used to present me with jobs.