Jobs

Jobs

485 Jobs found

Administratief/boekhoudkundig bediende

Putte, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief/boekhoudkundig bediende, voor een bedrijf in Putte!   Als administratief/boekhoudkundig bediende sta je in voor: Dagelijks verwerken van de digitaal inkomende facturen en creditnota’s via KPD/Bouwoffice.Controle van de facturen op inhoud en specifiek op gebruikt BTW-tarief, facturatie aan juiste entiteit/firma,…Opmaken van leverbons en/of vorderingsstaten en deze afstemmen met de ingekomen facturen.Onderhouden van contacten met de leveranciers.Beheer van mailbox en binnenkomende oproepen van leveranciers.Uitvoeren van diverse administratieve taken.
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief en boekhoudkundig bediende

Schoten, België

Voor een bedrijf gelegen in Schoten zijn wij op zoek naar een hulpboekhouder.   Je takenpakket bestaat uit: Verwerking van aankoopfacturenAanmaak en verwerking van verkoopfacturenNakijken van correctheid van facturen mbt BTW en andere wettelijke eisenContact met klanten en leveranciers mbt boekhoudkundige zakenVerantwoordelijk voor betalingsproces van aankoopfacturen via IsabelContacten met de banken indien nodig.Bijstand bij de kwartaalafsluitingen en jaarafsluitingenAanleveren van boekhoudkundige informatie voor andere diensten indien gevraagdAndere zaken die de algemene boekhouding aanbelangen..
OfficeEnergyFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Administratief bediende boekhouding groei tot dossierbeheer

Retie, België

Ben je boekhoudkundig, administratief en cijfermatig sterk? Neem je graag de verantwoordelijkheid?  Vivaldis Bedienden zoekt Administratief bediende, boekhouding met doorgroeikans tot dossierbeheer A-Z!  Waar kom je terecht? Boekhoudkantoor te Retie. Wat zullen je taken zijn als boekhoudkundig administratief bediende? Met een lach ben je het aanspreekpunt van de klant (Zowel ter plaatse op kantoor als via telefoon en mail)Administratieve verwerking, voorbereiding van dossiers voor verschillende vennootschappen, KMO's en eenmanszaken (administratie en boekhouding) Na een intensieve opleiding van je collega's en verantwoordelijke kan je zelfs de dossiers met de klant besprekenAls rekenknobbel sta je in voor verschillende boekhoudkundige taken: Afsluiten van balansen, verwerken van facturen, Opmaken van jaarrekeningen, inboeken van boekhoudkundige documenten VB. bankstukken, resultatenrekeningen opstellen, BTW-aangiftes en fiscale aangiftes voorbereiden, aangifte personen- en vennootschapsbelasting, administratieve verplichtingen van klant opvolgen ... 
Technics EmployeesServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief boekhoudkundig bediende

Zonnebeke, België

Voor een bedrijf in Zonnebeke zijn wij op zoek naar een administratief boekhoudkundig bediende.   Hier zal je instaan voor volgende taken: Inboeken van Aankoopfacturen & VerkoopfacturenOpmaak BalansOpmaak jaarrekeningAdministratieve takenMailverkeerContact met klanten....
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende met achtergrond boekhouding

Hamme, België

Voor een betonbedrijf in Hamme zoeken wij een allround administratief bediende.   Je takenpakket zal zeer gevarieerd zijn zo zal je instaan voor:   Boekhouding: Inboeken van aankoop- en verkoopfacturenInboeken kas en bankOpvolgen van openstaande klanten/leveranciersBijstand verlenen externe boekhouderAanmanen van wanbetalers Bijstand personeelsbeheer: Opvolgen uitlezen bestuurderskaarten/voertuigenOpvolgen Benor personen en voertuigen Administratieve taken/facturatie: Dagelijks werkbonnen van chauffeurs opvolgen en verwerken in excelLeveringsbonnen van klanten opvolgen voor facturatieBehandelen van telefoon en mailsAlgemeen klassementBijstand verlenen aan collega’s indien nodig
InterimTransportFull-timeFixed contract

Administratief boekhoudkundig bediende- rechterhand finance team

Baarle-Hertog, België

Vivaldis Office zoekt..............Administratieve boekhoudkundige duizendpoot- rechterhand finance team!   Waar moet je zijn? Baarle-Hertog Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie Voltijds of 4/5de werken mogelijk   Wat moet je doen? Opvolgen van dossiers/projecten, orders + verwerking en administratief in orde brengenAlgemene administratie + finance team ondersteunen met boekhoudkundige takenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding en ondersteuning BTW /maandafsluiting/ rapportages...Debiteuren- crediteurenbeheerTelefonie/mail
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Parttime administratief boekhoudkundig medewerker

Wevelgem, België

Voor onze klant, bouwbedrijf in Wevelgem, zijn wij op zoek naar een parttime administratief boekhoudkundig medewerker.   Welk takenpakket mag jij behartigen? Je bent verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van projecten en staat in voor de communicatie met klanten en leverancierJe staat in voor het inboeken van aan-en verkoopfacturen, opvolgen van betalingen, het voorbereidend werk voor de externe accountantJe helpt administratief mee met de dossiers: bestellingen ingeven, orderbevestigingen, leveringsbonnen, facturatie enzovoort in samenspraak met de collega'sJe plaatst, samen met andere medewerkers, bestellingen en staat in voor het opvolgen ervan, controleren van orderbevestigingen en Facturatie.Je helpt klanten en leveranciers met plezier verder met al hun vragen. Indien nodig verwijs je hen door naar één van jouw collega's
FinanceConstructionFull-timeFixed contract

Administratief bediende

Tienen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een allround administratief medewerker voor onze klant in Tienen. Onze klant gespecialiseerd in sanitair en centrale verwarming.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit: Je helpt bij het maken van de planningen van de installateurs;Je plant herstellingen in en brengt de techniekers hiervan op de hoogte;Je staat in voor het plaatsen van bestellingen;Je contacteert de klanten met de nodige informatie;Je maakt facturen op;Tot slot ondersteun je de collega's administratief waar nodig.
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Bierbeek, België

Weet je alles over schadedossiers?Ben je er ook graag mee bezig?Kan je goed Frans?Goed nieuws, want een zakenkantoor in Bierbeek is op zoek naar een schadebeheerder. Hoe jouw takenpakket eruit ziet? Ontdek het alvast hier: Jouw verantwoordelijkheid ligt vooral bij de aangifte, opvolging en afhandeling van de schadedossiers in auto, brand, rechtsbijstand, burgerlijke aansprakelijkheid en lichamelijke ongevallen;Je keert ziekte-, pensioen- of invaliditeitsvergoedingen uit, je controleert de vereffening en je regelt de afwikkeling;Als schadebeheerder stel je een minnelijke schikking of bemiddeling voor, of start je de geschillenprocedure op;Je informeert de klant over de afhandeling van zijn dossier en je adviseert hem over te ondernemen stappen (neerleggen van een klacht, expertise...);Bewijzen en bijkomende informatie zoals loonfiches, medische attesten, expertise verslagen... vergeet jij niet op te vragenJe volgt de vereffening van dossiers van verzekerden of derden op, of je bezorgt de dossiers aan de geschillendienst;Je registreert gegevens in het bestand van de verzekerde of derde en je bezorgt hen de contract- of bewijsstukken;Daarnaast start je ook nog schadevergoedingsprocedures op voor verzekerden of slachtoffers op basis van een beoordeling van de schade en de aansprakelijkheden van de betrokkenen.
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Gingelom, België

Onze klant is een Belgische fabrikant, gespecialiseerd in het ontwikkelen van duurzame, luxueuze en hoogwaardige badkameroplossingen. Alles wordt in eigen huis ontworpen en geproduceerd.   Om hun team te vervolledigen zoeken ze een administratief bediende om de backoffice en naservice te ondersteunen.   Jouw verantwoordelijkheden: Aannemen en verwerken van orders, van bestelling tot facturatie en eventuele nazorg.Dagelijkse administratieve taken, zoals het opstellen en opvolgen van klantendossiers in het ERP-systeem.Klanten begeleiden en adviseren via e-mail en telefoon met betrekking tot hun dossier.Verlenen van service na verkoop.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Sint-Truiden, België

Voor onze klant in Sint-Truiden, een bedrijf gespecialiseerd in de verkoop, verhuur & service van grondverzetmachines en hoogwerkers, zijn we op zoek naar een administratief bediende / administratief medewerker. Als administratief bediende/ administratief medewerker heb je volgend takenpakket: Je bent het eerste aanspreekpunt binnen het bedrijf;Beantwoorden van inkomende en uitgaande telefoons (NL - FR);Beantwoorden van mails;Algemene administratieve taken;Registreren en beheren van alle klanten binnen het CRM-systeem;Ontvangen van orders en deze omzetten in klantendossiers;Beheren van leasings en rentings.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Leuven, België

Onze klant in Leuven, een advocatenkantoor, is op zoek naar een administratief bediende. Je takenpakket zal bestaan uit:  Je staat in voor de administratieve ondersteuning aan de vennoten van het kantoor; Je helpt met de administratieve voorbereiding van voornamelijk faillissementsdossiers; Verwerken van mails en post; Aanspreekpunt van bezoekers en cliënten bij diverse vragen; Diverse ondersteunende administratieve taken. 
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Rotselaar, België

Voor een bedrijf te Rotselaar, dat zich wereldwijd richt op de gebruikers van stadverwarmingsbuizen, zijn wij op zoek naar een Administratief medewerker. Je takenpakket:   Binnenkomende orders verwerker en opvolgenAdministratieve takenOnderhouden van klantcontact via e-mailRapporten en documenten voorbereidenInterne en externe communicatie coördinerenOndersteuning bieden bij diverse kantoorwerkzaamheden
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Winksele, Herent, België

Wij zijn op zoek naar Assistent filiaalverantwoordelijke voor onze klant in Winksele. Onze klant is gespecialiseerd in bandenservice. Interesse? Lees zeker verder, vragen? Bel ons 016 77 04 93   Jouw takenpakket als assistent filiaalverantwoordelijke bestaat uit: Je bent het aanspreekpunt voor de klanten;Je maakt prijsoffertes op en bespreekt deze ook met de klant;Je bent bereid om bestellingen te plaatsen en de administratie te onderhouden;Je bent de rechterhand van de Filiaalleider en vindt het niet erg om een deel van de taken van de filiaalleider over te nemen als hij/zij afwezig is.   
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende sales

Werchter, Rotselaar, België

Administratief sterk? Een krak in Frans? En beschik je over enig technisch inzicht?   Voor een bedrijf te Werchter dat stroomvoorziening voor tal van events voorziet zijn we op zoek naar een Administratief Assistent Sales. Je fungeert als assistent van de afdeling. Ontdek hier jouw takenpakket: Je ondersteunt het Sales team op administratief vlak: facturatie voorbereiden, klassement...Als assistent van de afdeling maakt je kleinere offertes op en verzorg je de opvolging van andere offeres voor (inter)nationale projecten.Je bereidt het indienen van offertes van openbare aanbestedingen voor.Communicatie met zowel klanten als interne afdelingen (planning, administratie..) verloopt vlotjes.Tot slot beantwoord je ook telefonische oproepen.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Alken, België

Vivaldis Office is op zoek naar een allround administratief bediende voor onze klant in Alken. Onze klant is gespecialiseerd in HVAC.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit: Je staat in voor de telefonie, mail en inkomende post;Je voert de betalingen correct uit;Je bent verantwoordelijk voor het debiteurenbeheer (opvolgen van facturen, aanmaningen verzenden, etc.);Je voert de verkopen en onderhouden online in het systeem in;Je neemt deel aan besprekingen en rapporteert aan de zaakvoerder;Je ondersteunt waar nodig, onder andere bij de boekhouding.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Borgloon, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende/ administratief medewerker voor onze klant in Borgloon. Onze klant is gespecialiseerd in transport en warehousing. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als administratief bediende/ administratief medewerker bestaat uit: Je staat in voor de opvolging van de transportdocumenten van de chauffeurs en van de onderaannemers;Je bent verantwoordelijk voor de facturatie van de klanten;Je zorgt dat de onderaannemers tijdig hun prefacturatie ontvangen;Je ondersteunt de boekhouding met het verwerken van inkomende facturen.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Beringen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende / administratief medewerker voor onze klant in Beringen. Onze klant is een bouwbedrijf. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit: Je bent het eerste aanspreekpunt voor het personeel; Je bent verantwoordelijk voor volgende taken: opleidingen, medische keuringen, huisvesting,...; Je bent de contactpersoon voor de vakbond, ziekenkas,...;Je beheert het wagenpark; Je staat in voor de controle van werfdossiers en werkt deze administratief af; Je staat in voor het beheer van de sociale media en marketing.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Beringen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een deeltijds administratief bediende / administratief medewerker voor onze klant in Beringen. Onze klant is een internationaal productiebedrijf met het hoofdkantoor in Beringen. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit: Je staat in voor de opvolging en organisatie van ondersteunende taken tijdens de projectfasering; Opvolging van transporten van grondstoffen, onderdelen en gereedschappen. Dit van offerteaanvraag tot levering; Je staat in voor de follow-up met de productiefabrieken/leveranciers over de behoeften aan grondstoffen tijdens de projectfase en het opstarten van het project;Je volgt de globale projectbudgetten op; Opvolgen van PO-facturen gekoppeld aan verschillende projecten;Opvolgen en up-to-date houden van de databases; Algemene administratie met betrekking tot projectopvolging;Je neemt ook de telefoon op, ontvangt leveranciers,...Nummering van klantdocumenten en opstellen van rapporten;Beheer van opslag van monsters.
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Tessenderlo, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende/ administratief medewerker voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in het produceren van vloeibare eiproducten. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als administratief bediende/ administratief medewerker bestaat uit: Het ingeven van orders in het systeem; Het beantwoorden van telefoons; Het opmaken van een planning voor transport; Het maken van analyses aan de hand van rapporten; Het opmaken van facturen en offertes.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter