Jobs

Jobs

206 Jobs found

Management assistant garage/verantwoordelijke aflevering (parttime 25u)

Hoogstraten

Vivaldis Office is op zoek naar een Administratieve duizendpoot/Management Assistant/aanspreekpunt en verantwoordelijke afleveringen.   Waar kom je terecht? Bij een garage met een familiale sfeer, te Hoogstraten.Deeltijdse tewerkstelling: 25u Je zal instaan voor volgende taken: Als spilfiguur tussen klant, bureau en werkplaats sta je in voor de administratieve ondersteuning van de verkoop/salesOnthaal + aanspreekpunt van de klant mbt correcte en zorgeloze afleveringen wagensAgendabeheer + planning afhalingen (nieuwe en tweedehandswagens)Opbellen van klanten na levering (klanttevredenheid, klantenbinding)  Administratieve afhandeling (papieren doorsturen, vragen beantwoorden, klanten dossiers en onderhoudscontracten aanmaken, bestellingen zowel voor kantoor als materialen voor werkhuis, werkfiches/werkorders maken, opzoeken artikelnummers mbt accessoires, opmaak lever-bestelbonnen + verwerking, postverdeling...)Foto’s maken van tweedehandswagens + beheer website en social mediaOrganisatie keuringen  
OfficeCarPart-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende - Service Advisor garage

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt...... Technisch administratief bediende - naverkoop- Service Advisor.  Waar moet je zijn?  Omgeving Beerse Specialisatie: Automotive, garage, bedrijfscamionetten, trucks, campers...  Takenpakket?    Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen, uit te voeren werken (mail, receptie, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opUitvoeringsplanning voor het werkhuis, agendabeheer, advies (kost, tijdsduur, onderhoud, ...)Administratie : Ondersteuning facturatie, klantendossier aanmaken, bestellingen en orders opvolgen, opmaak werkfiches/ werkinstructies, opzoekingen accessoires, garanties in orde brengen, leasing contracten opmaken ...  Schadecontroles, inspectie Naverkoop en customer service 
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Technisch administratief bediende balie

Beerse, België

Vivaldis Technics Bedienden zoekt ....... Technisch administratief bediende- onthaal. + commerciële flair. Waar moet je zijn? BeerseSpecialisatie: Techniek, bouwmaterialenBelangrijk: Kennis en passie voor techniek, bouw, HVAC, gereedschappen...  Takenpakket Als spilfiguur aan de balie ben je HET aanspreekpunt voor klanten, bezoekers en leveranciers. Je geeft hen gepast advies en helpt hen verder met bestellingen (voornamelijk aannemers, zelfstandigen, professionelen...)Je fungeert graag als eerste aanspreekpunt via mail, telefoon of aan het onthaal/balie Administratie: Offertes opmaken/opvolgen verwerken, ondersteuning planning chauffeur, bestelbonnen, verwerking in PC (Word, Excel), Orderbeheer, stockcontrole, voorraadbeheer Na inwerkperiode: kostprijsberekening mbt materialen VB. isolatie, ventilatie, ... 
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Management Assistant - projectadministratie bouw

Beerse, België

Vivaldis Technics bedienden zoekt.............. Management Assistant/ projectadministratie bouw.Waar moet je zijn? Omgeving BeerseSpecialisatie: Bouw, maatwerkVoltijdse tewerkstelling of 32u/week  Wat moet je doen? OnthaalTelefonie/mailingAanmelden en registratie nieuwe werven/projecten Ondersteuning directie met offertes, inboeken facturen, contact leveranciers, bestellingen van grondstoffen/materiaal voor atelier, uurregistratie collega's, inschatten werkuren/materiaalkost per project, analyse lastenboek/meetstaat, ... Vlotte werking met MS Office, Outlook + basis plan lezenOndersteuning dienst naverkoop 
Technics EmployeesMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende- toonzaal luxe artikelen

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende- Spilfiguur toonzaal- klantbegeleiding.Waar moet je zijn? Regio BeerseSpecialisatie: Bouw, technische installatie, luxe artikelenBelangrijk: zaterdagwerk Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers De toonzaal is jouw terrein. Professionelen + particulieren zoals zelfstandige tuinaannemers komen bij jou langs voor advies en hen de begeleiden naar een droomcreatie VB. zwembaden, whirlpools en toebehorenAls rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant Contact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Je beantwoordt vragen van klanten en polst naar hun wensen om hen te begeleiden naar hun droomcreatieAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: offertes opmaken en opvolgen, verkoopsdossier opmaken en afronden, bestellingen, orders verwerken, klantendossiers beheren, webshop, ...Aftersales Doorheen de werkzaamheden maak je de klant wegwijs en zorg je voor de juiste begeleiding Klachtenbehandeling en klanttevredenheid waarborgen
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Management Assistant / onthaal/ customer service

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ......Management assistant /onthaal/customer service specialist.   Waar moet je zijn? Turnhout   Specialisatie: Productie Wat moet je doen? Onthaal en verwelkomen bezoekersTelefonie/mail, postverdelingBeheer customer service proces: veelvuldig contact met klanten, polsen naar wensen/behoeften, verwerking/beheer orders, aanpassen klantendossiers, opvolging bestellingen tot levering, SAPProblem solving bij foutieve leveringen, laattijdige levering, ...Jij denkt graag mee over optimalisatie, verbeteringenBeheer sponsoraanvragen + meedenken aan promo's, actiesAlgemene administratie ter ondersteuning management    
OfficeBeveragesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende- Service coördinator techniek

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende, service coördinator- support technieken.   Waar moet je zijn? Regio Turnhout Specialisatie: Techniek, elektriciteit, installatie, energiemanagement  Voltijds of 4/5de werken mogelijk  Takenpakket   Jij bent het aanspreekpunt van de klant met vragen + servicetechniekers, installatiemonteurs kortom de collega's op de werven/ projecten mbt storingen, problemenDoor het nauwe klantencontact sta je ook in om klanten orders, bestellingen aan te nemenAlgemene administratie : aanvraag vergunningen/attesten, opvolging onderhoud gereedschappen, voorraad- stockbeheer, controle uitgevoerde werkzaamheden, diagnoses uitwerken, keuringen in orde brengen van de installaties + dossiers administratief afhandelen, orderbeheer, opmaak werkfiches + controle rapporten van techniekers, facturatie, ...Grondige voorbereiding tot oplevering van deze projecten (analyse problemen, nauw contact met planning,...)Garantiedossiers in orde brengen van de installatiesSporadisch tekenwerk VB. elektrisch schemaSporadisch ga je op verplaatsing naar de werf indien nodig    
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende rechterhand boekhouder

Turnhout, België

Vivaldis Technics bedienden zoekt..............Administratieve duizendpoot- rechterhand boekhouding + basis Frans VB. contact techniekers/leveranciersWaar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagementVoltijds of 4/5de werken mogelijk Wat moet je doen? Opvolgen van dossiers/projecten, orders + verwerking en administratief in orde brengenAls echte duizendpoot/administratief bediende, Wat is prioriteit? Correcte toetsing en communicatie met verschillende partijen. Hierbij neem je de haalbaarheid, prijs, leveringstermijn... in het achterhoofd. Algemene administratieOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding en ondersteuning BTW /maandafsluiting, betalingen, debiteurenbeheer, ... Telefonie/mail
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Onthaal- office assistant/ aanspreekpunt garage

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt...... Receptie - administratieve allrounder automotive - ondersteuning Aftersales- Service Advisor.  Waar moet je zijn?  TurnhoutSpecialisatie: Automotive Takenpakket?  Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen, uit te voeren werken (mail, op de firma, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opBrug tussen klanten en werkplaats/magazijn om een nauwkeurige diagnose en effectieve reparaties te waarborgenOndersteuning planning- coördinatie werkhuisAdministratie : Ondersteuning Facturatie, klantendossiers aanmaken, bestellingen en orders opvolgen, opmaak werkfiches/ werkinstructies, opzoekingen accessoires, opmaak bestek... Samen met de zaakvoerders ondersteuning Naverkoop en customer service 
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende commerciële flair-toonbank

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende- Commercieel bediende met kennis elektriciteit, verlichting, bekabeling, ...Waar moet je zijn? Turnhout.Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, bekabeling, HVAC, Domotica, ... Belangrijk: Kennis techniek Takenpakket Als Technische administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen.Je bekijkt deze kritisch, stelt eventuele alternatieven voor + nacalculatieInterpreteren technische plannen Van zodra het contract getekend is, geef je het project door aan de branch manager, winkelverantwoordelijke​​​​​​Het hele offerteproces + ondersteunen en begeleiden van  klanten is jouw verantwoordelijkheid: het contact met de klant, afstemmen behoeftes, advies over productgamma Orderbeheer/verwerking, aanmaken en updaten klanten dossiersContact leveranciers: VB. levertermijnen, prijsvergelijking, aanpassen prijslijst ... Door de bestaande klantenportefeuille en jouw sterke prospectie skills zorg je voor klantenbinding en een optimale klantentevredenheid. Jij bent hun favoriete vertrouwenspersoon!
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende calculatie

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke calculatieWaar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: Bouw, omgevingswerken, infra Takenpakket Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. (analyse aanbestedingen, bestek, lastenboeken, ...) Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers en onderaannemersAls rekenkundig talent maak je offertes/ kostprijsberekening op maat van de klant Nadien bel je onderaannemers, leveranciers, ... om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Offertedossiers zijn jouw prioriteit! Van opname prijsaanvragen tot registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestellingWelke materialen er nodig zijn weet je als geen ander (rekening houdend met kwaliteit, prijs, levertermijn, ...) + opvragen prijzen en de nodige info bij verschillende leveranciers, onderaannemers, ... Offertedossier en aanbestedingsdossier opstellen dit in nauwe samenwerking de andere afdelingen en... natuurlijk ook de klant. Is je dossier in orde en volledig? Perfect! Jij bezorgt de correcte administratie aan projectverantwoordelijke, aankoop Algemene administratie/ondersteuning collega's 
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende- rechterhand afdelingsverantwoordelijke bouw

Rijkevorsel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief duizendpoot bouwsector- rechterhand afdelingsverantwoordelijke.Belangrijk: ervaring en/of opleiding als technisch admin. bediende  Waar moet je zijn? RijkevorselSpecialisatie: Bouw Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaJe rol bestaat uit het administratief ontlasten van de afdelingsverantwoordelijke (deeltje aankoop, werkplanning, operationele administratie, ...) Je staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot leveringAlgemene administratie: Opvolgen materialen/bestellingen, contact leveranciers, stock- voorraadbeheer, organisatie preventieve onderhoud, de technische bijstand en de wettelijke controles van het machinepark, contractbeheer, ... Ondersteuning planning werkhuis en offertedienst: kostprijsberekening, offertes opvolgen/opmaken, contact leveranciers, ...Werkplanning in samenwerking met de meestergastenRapporteren
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker grootkeuken

Malle, België

Ben jij een veelzijdige administratieve kracht met een passie voor voeding en zorg? Heb je ervaring in een grootkeuken en een achtergrond in voeding? Dan zoeken wij jou!   Functieomschrijving: Als Administratief Medewerker in onze grootkeuken vervul je een sleutelrol bij het aansturen en verbeteren van de dagelijkse productieprocessen. Je zorgt ervoor dat de productie van voeding voor de zorgsector soepel en volgens de hoogste kwaliteitsstandaarden verloopt. Taken en verantwoordelijkheden: Coördinatie van productie: Je plant en coördineert de productieactiviteiten, zodat de juiste hoeveelheden voeding op tijd en volgens de vereiste specificaties worden geproduceerd.Kwaliteitsbewaking: Je garandeert dat de voeding voldoet aan de geldende kwaliteitsnormen en voedingsrichtlijnen binnen de zorgsector.Administratie: Je houdt de productiedocumentatie bij, beheert de voorraden en verwerkt productie- en leveringsgegevens nauwkeurig.Communicatie: Je fungeert als schakel tussen keukenmedewerkers, leveranciers en de verschillende afdelingen binnen de organisatie.Procesverbetering: Je draagt actief bij aan het optimaliseren van productieprocessen en het implementeren van best practices in de grootkeuken.
InterimLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker grootkeuken deeltijds (dispatch afdeling)

Malle, België

Voor onze klant, een dynamische grootkeuken zijn wij op zoek naar een gedreven en nauwkeurige Medewerker voor de Dispatch Afdeling. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het zorgvuldig voorbereiden en klaarzetten van maaltijden voor transport naar de klanten.   Functieomschrijving: Als Medewerker op de Dispatch Afdeling ben je een belangrijke schakel in het productieproces. Je zorgt ervoor dat maaltijden nauwkeurig worden samengesteld en verpakt, zodat ze klaar zijn voor verzending naar onze klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Samenstellen en verpakken: Je stelt maaltijden zorgvuldig samen en verpakt deze volgens de bestellingen van klanten.Labeling en etikettering: Je controleert de correcte labeling en etikettering van de maaltijdverpakkingen.Kwaliteitscontrole: Je controleert de kwaliteit en versheid van de maaltijden voordat deze worden klaargezet voor transport.Verzendvoorbereiding: Je ondersteunt bij het verzendproces van de maaltijden.Voorraadbeheer: Je houdt de voorraden bij en meldt eventuele tekorten.Hygiëne en veiligheid: Je zorgt voor een schone en veilige werkomgeving volgens de geldende hygiëne- en veiligheidsnormen.
InterimLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende- commerciële flair technieken/hvac

Lille, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende- commerciële flair technieken/hvac   Waar moet je zijn? Omgeving Lille Specialisatie: Technieken, Elektrische installatie, HVAC, onderhoud, herstelling, renovatie, domotica, ...  Takenpakket   Aanspreekpunt klant mbt technische installatie, hvac, technieken + begeleiding en adviesKlantenbezoek + offerte op maatDoor het nauwe contact met de techniekers-installateurs, collega's van de verschillende afdelingen en klant zal je een echte professional worden met de nodige opvolging en serviceTechnische administratie/ werkvoorbereiding: opzoekingen doen, vergunningen/attesten aanvragen, bestellingen, contact leveranciers, prijzen opvragen, opmaak werkorders, controle bestelbonnen, rapporten + verwerking ... (zowel particulier als grotere bouwprojecten) Agendabeheer
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende bouwmarkt - commerciële flair

Hoogstraten, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende bouwmaterialen, ondersteuning balie-toonzaal Specialisatie: Bouwmaterialen, AFWERKING/TEGELS  Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers  De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander dmv een lastenboek en plannen + analyse bestek, kostprijsberekeningContact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Offertedossiers zijn jouw prioriteit! Van opname prijsaanvragen tot registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestelling/leveringWelke materialen er nodig zijn weet je als geen ander (rekening houdend met kwaliteit, prijs, levertermijn, ...) + opvragen prijzen en de nodige info bij verschillende leveranciersJe luistert naar de klant, stelt de juiste vragen en geeft ondersteuning bij het nemen van beslissingen. (zowel aannemers, zelfstandigen als particulieren) Je bent verantwoordelijk voor een correcte presentatie van de goederen Orderbeheer, verwerking, ondersteuning collega's op administratief vlak Doorgroei kansen tot commercieel adviseur, pricing, ... 
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende interieur

Kasterlee, België

  Vivaldis Bedienden zoekt.... Technisch admin. bediende interieur, eerste aanspreekpunt, ondersteuning werkvoorbereiding/ calculatie. Waar kom je terecht? Omgeving KasterleeSpecialisatie: Interieur, bouw Je zoekt een fijne job met een mooi evenwicht tussen administratie, klantencontact + ondersteuning werkvoorbereiding/calculatie. Leuk om mee te geven: je werkt niet elke zaterdag, maar 1 op 2 zaterdagvoormiddagen  Vriendelijk onthaal en begeleiding van klanten. Je fungeert als eerste aanspreekpunt. (website, mail/social media, toonzaal, ...)Begeleiding klanten + fungeren als vertrouwenspersoon zodat de klant de beslissing maakt het project te laten starten. Je maakt een offerte op maat en je berekent de nodige materialen, kostprijs, levertermijn, calculatie... Je volgt offertes verder op en na goedkeuring maak je het dossier administratief klaar Je houdt contact met de klant en houdt hen op de hoogte ivm leveringstermijnen en leveringsdata. Administratie ter ondersteuning van management en werkvoorbereider=  Orderbeheer/verwerking aanvragen, offertes, bestel-orderbonnen opmaken/verwerken, klanten dossiers voorbereiden en aanvullen, voorbereiding facturatie van opgeleverde projecten + controle, ondersteuning planning in samenspraak met zaakvoerders... Opbouw klantenrelaties (B2B, B2C) + uitbreiding klantenportefeuille, opvolgen leadsNazorg VB. wijzigingen na het voorontwerp? Je maakt een nieuwe offerte op.
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Brecht

Voor een bedrijf gespecialiseerd in het verhuren van materialen en machines zijn we op zoek naar een Administratief bediende:   Je staat in voor de algemene administratie alsook de facturatie.Je onderhoudt contacten met klanten, zowel telefonisch als aan de balie.Je zorgt voor het voorbereiden, uitwerken en opvolgen van offertes.  
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Herentals, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief Bediende Order Entry en Financiële administratie.   Ben je op zoek naar een afwisselende baan waarin je jouw administratieve talenten volop kunt benutten? Wil je deel uitmaken van een groeiende organisatie? Dan is deze job misschien wel iets voor jou!   In deze sleutelpositie ben je verantwoordelijk voor het beheren van het logistieke proces en draag je bij aan het financiële beheer.   Een greep uit jouw takenpakket: Je bent verantwoordelijk voor de SAP-logistiek.Hierbij ben jij verantwoordelijk voor het aannemen en afhandelen van bestellingen.Je bent het aanspreekpunt voor zowel klanten als collega’s rondom de bestellingenJe gaat over de orderverwerking in SAPJe bewaakt de voorraad van het magazijnDaarnaast ben je medeverantwoordelijk voor de financiële administratie
OfficeChemistryFull-timeFixed contract

Administratief Bediende/klantenadviseur

Herentals

Voor een garage zijn we op zoek naar een ervaren ADMINISTRATIEF BEDIENDE ONTHAAL, KLANTENADVISEUR.  Samen met je collega's zorg je voor de receptietaken: Je bent het gezicht van ons bedrijf en verzorgt de receptietaken; telefonie, mails, enquêtes, ....Als centrale aanspreekpartner in de dienst naverkoop adviseer en begeleid je de klanten.Je ontvangt de klanten aan de receptie en bespreekt hun vragen of situaties.Je bepaalt de acties om tot juiste oplossingen te komen en stelt werkorders op.Je beslist welke collega of dienst de klant verder kan helpen en maakt hiervoor de nodige afspraken.Je zorgt voor administratieve ondersteuning van de verschillende afdelingen.Telefonisch heb je de capaciteit om steeds met de glimlach elke oproep aan te nemen en af te sluiten. Kortom als onthaalbediende steek je graag de handen uit de mouwen en ben je flexibel ingesteld naar taakinhoud toe.
OfficeCarFull-timeFixed contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter