Jobs

Jobs

3 Jobs found

Bediende technische helpdesk

Aarschot, België

Voor een bedrijf in Aarschot, specialist in security-oplossingen, zijn wij momenteel op zoek naar een Technisch Helpdeskmedewerker. Een greep uit je takenpakket:   Klanten telefonisch verder helpen bij technische problemen met hun alarmcentrale, brandcentrale,....De vraag van de klant analyseren Oplossingen bieden vanop afstand, indien niet mogelijk, een technicus ter plaatse sturenNauw samenwerken met de planningDetecteren waar verbeteringen mogelijk zijn en deze communiceren naar de ManagerRapporteren aan de Helpdesk Manager
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

IT talent- technical helpdesk- first line (commerciële flair)

Mol, België

Vivaldis Office is op zoek naar een IT talent- technical helpdesk - first line customer relations bediende. Waar kom je terecht?  MolSpecialisatie: Telefonie, Software Takenpakket  Als spilfiguur tussen bureau en klant (bestaande en nieuwe) ben je HET aanspreekpuntKomt er een storing binnen, een vraag, ... TOP! Jij doet de opvolging via mail en telefoon. Dit doe je samen met enkele collega'sVeel bellen en mailen schrikt je niet afAnalyse en verwerking van de storingen, nieuwe aanvragen doe je met plezier alsook implementeren van de toepassingen bij de klant (na opleiding natuurlijk!)Klachtenbehandeling + klantenbinding, customer supportBestaande procedures weet je aan te passen zodat storingen in de toekomst sneller opgevolgd kunnen wordenTechnische binnen- en buitendienstOndersteuning collega's van programmatie en salesAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: storingen verwerken, tickets aanmaken, ... 
OfficeOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

It support engineer

Mortsel, België

Voor een bedrijf gelegen in Morstel zijn wij op zoek naar een It support engineer. Als Support Engineer ben jij de sleutel tot het bieden van uitstekende technische ondersteuning aan onze klanten. Je zult verantwoordelijk zijn voor het oplossen van IT- gerelateerde problemen, het bieden van advies en het waarborgen van een soepele werking van de IT-systemen.   Technische Ondersteuning: Bied deskundige technische ondersteuning aan klanten, waarbij je problemen analyseert en oplost binnen afgesproken SLA's.Klantinteractie: Onderhoud proactief contact met klanten om hun behoeften te begrijpen, problemen te identificeren en oplossingen aan te dragen.Documentatie: Houd gedetailleerde documentatie bij van klantinteracties, oplossingen en eventuele technische wijzigingen.Samenwerking met Teams: Werk nauw samen met interne teams om complexe vraagstukken aan te pakken en kennis te delen.Ondersteuning corporate projecten: Ondersteunen day to day operations van grootschalige projecten waarbij grote aantallen van devices uitgerold en hersteld moeten worden.
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.

Subscribe to our newsletter