Jobs

Jobs

349 Jobs found
Urgent

Logistiek Bediende

Genk

Voor een productiebedrijf gelegen te Genk, zoeken we een logistiek planner met kennis van SAP & Excel. Je takenpakket als logistiek planner bestaat uit:   Je ondersteunt de logistiek manager en zorgt voor dagelijkse interactie met de sales afdeling om nieuwe en gewijzigde orders op te volgen.Je zorgt dat de bestellingen tijdig bij onze klanten afgeleverd worden;Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse en meerdaagse magazijnplanning;je staat in om verzendplannen, het ontwikkelen en aanpassen van verzendschema en en coördinatie met scheepvaartmaatschappijen;Je volgt voorraden op en de interne communicatie op;Je volgt ook samen met de logistiek manager het facturatie proces op voor transport en de externe magazijnen;Je beheert het proces om pallets en tussenlagen terug te sturen;.....
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende - aankoop (bouw)

Ternat, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke aankoop   Waar moet je zijn? Specialisatie: Bouwprojecten  Takenpakket Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. Dit zijn grote projecten, soms ook complexe opdrachten die een speciale aanpak vereisen. Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijenGeschikte leveranciers en onderaannemers selecteren, evalueren + kritische blikAnalyse bouwdossier, aanbestedingen + onderhandelingen over prijzen, opstellen contractenNauw contact met verschillende afdelingen: calculatie, projectmanager, ...Elk project/werf dossier heeft jouw administratieve zorg nodig Beheer bestellingen/stock en voorraad, controle leveringenOndersteuning inkoopproces dmv offertes/ prijsafsprakenAlgemene administratie: klassement, controle en verwerking leverbonnen, verwerking Markttrends, concurrentiepositie onderzoeken, evaluatie leveranciersopdrachtenMeedenken aan verbeteringen
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Technisch administratief bediende - aankoop

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke aankoop   Waar moet je zijn? Arendonk Specialisatie: Bouwprojecten A-Z Takenpakket Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. Dit zijn grote projecten, soms ook complexe opdrachten die een speciale aanpak vereisen. Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijenGeschikte leveranciers en onderaannemers selecteren, evalueren + kritische blikAnalyse bouwdossier, aanbestedingen + onderhandelingen over prijzen, opstellen contractenNauw contact met verschillende afdelingen: calculatie, projectmanager, ...Elk project/werf dossier heeft jouw administratieve zorg nodig Beheer bestellingen/stock en voorraad, controle leveringenOndersteuning inkoopproces dmv offertes/ prijsafsprakenAlgemene administratie: klassement, controle en verwerking leverbonnen, verwerking en problem solving mbt werfbestellingenMarkttrends, concurrentiepositie onderzoekenMeedenken aan verbeteringen
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende aankoop en logistiek

Brugge, België

Voor onze klant te Brugge zijn wij op zoek naar een administratief bediende aankoop en logistiek. Zo zou jouw dag er binnenkort kunnen uitzien: Je plaats bestellingen bij bestaande leveranciers.Je houdt rekening met reeds geplaatste bestellingen van klanten.Je houdt rekening met goederen die besteld zijn maar nog niet geleverd zijn.Je houdt zeker ook rekening met uitgestelde bestellingen die speciaal voor de firma worden geproduceerd.Je houdt rekening met versheidsdata.Je regelt transporten vanuit het buitenland.Je hebt nauw contact met de verkopers.  
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Admin- en inkoopmedewerker

Zele, België

Voor een bouwbedrijf in Zele zijn wij op zoek naar aan admin- en inkoopmedewerker.   Hoe ziet jouw takenpakket er uit: Administratieve ondersteuning aan het projectteamProjectgebonden briefwisseling naar leveranciers en klantenTelefonische oproepen aannemenGegevens verzamelen, controleren en registreren in het ERP-systeemCommunicatie met klanten betreffende o.a. planningPlaatsen van kleine bestellingen van diensten, materiaal en materieelZorgen voor de nodige parkeervergunningen en aanvragen voor nutsvoorzieningenVerantwoordelijk voor de werfmelding en 'Check-in-at-work'
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratieve krak - aankoop/purchase bediende (bouw)

Rijkevorsel, België

Vivaldis Office zoekt: Administratieve krak - aankoop/purchase bediende (bouw)  Specialisatie: Bouw Takenpakket: Samen met je twee naaste collega's sta je in voor beheer en verwerking van alle aankopen die binnen de firma gebeuren (grondstoffen, machines, ...)Met een lach sta je de klant en leveranciers te woord (offertes, stock-voorraadbeheer, bestellingen plaatsen/opvolgen/verwerken), administratieve verwerking goederenontvangst, ordermanagement, ...Hierbij sta je nauw in contact met je collega's VB. calculatie, productiemanager, ...Jij zorgt ervoor dat de productie niet stil valt, aangezien jij zorgt voor de juiste materialenBij eventuele onderhandelingen met leveranciers sta je sterk in je schoenen, want jij wil natuurlijk DE beste prijs. Hierbij houdt je rekening met het aankoopbudget/prijslijsten, ...RapporterenOpvolgen markt + opstellen aankoopprognoses/resultaten/behoeften
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Temse, België

Spreek jij een goede basiskennis Frans? En heb je ervaring in administratie? Dan hebben wij een super toffe job voor jou binnen een familiale bouwbedrijf in Temse Om hun team te versterken zijn ze op zoek naar een administratief bediende.    Je hebt een diverse takenpakket:Je verwerkt en maakt offertes, contractstukken en facturen (ERP) op.Je kijkt de tekorten na en plaatst bestellingen. Je staat ook in voor het boeken van hotels en het beheren van sociale media.Ontvangen van bezoekers en verwerken van poststukken en goederen.Opvolgen van telefoons, e-mails en andere correspondentie.Je bent in contact met de klanten en leveranciers (zowel Nederlands als Frans).Je archiveert administratieve documenten en gegevens. Nog geen ervaring met bovenstaande taken? Maar ben je wel een administratieve duizendpoot? Solliciteer dan snel!
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende dispatch

2030 Antwerpen, België

Voor onze klant in de haven van Antwerpen, kijken we uit naar een administratief bediende die ondersteuning zal bieden op de dispatchafdeling.   Onze klant is een gespecialiseerd in de verwerking en distributie van koffie en cacao.   Je zal terechtkomen in een driekoppig team.   Het takenpakket: Je zal instaan voor het aanmaken van TAS- en TARcodes voor de transportenJe geeft correcte informatie in het systeem voor de dispatchers.Je geeft wijzigingen/annulaties aan de dispatchers door.Je sorteert de transportdocumenten (CMR's, rittenbladen, eventuele wachturen,..)...
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende douaneafdeling

Antwerpen, België

Voor een bedrijf gelegen in 2030 Antwerpen (Haven) zijn wij op zoek naar een Administratief bediende douaneafdeling. Als administratief medewerker op de douaneafdeling ben je samen met je team verantwoordelijk voor de afhandeling van alle douaneformaliteiten binnen het logistieke proces, waaronder invoer-, doorvoer- en uitvoeractiviteiten. Je onderhoudt nauwe contacten met operationele medewerkers, klanten en diverse douanediensten voor het uitwisselen van informatie.   het aanmaken van een dossier door registratie van ontvangen gegevens in het softwaresysteem;het controleren van de juistheid van de aangeleverde gegevens, douanecodes en -tarieven;het opstellen van documenten ter voorbereiding op en het doorsturen van de douaneaangifte;het opvolgen en afronden van opdrachten met betrekking tot de douanetransacties.  
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Antwerpen, België

Voor een technisch bedrijf gelegen in Antwerpen (2030) zijn wij op zoek naar een Administratief Bediende. Ze zijn gespecialiseerd in het onderhouden en reinigen van tankcontainers.   Je takenpakket bestaat uit:   Het registreren van reparatie aanmeldingen en aanmaken van werkordersHet doorzenden van foto’s van eventuele schades aan containersHet inbrengen van bestekken in de computer en het doorzenden naar de klantHet registreren en verwerken van de goedkeuringenHet opvolgen van de reparatie planning in samenspraak met de werkplaats teamleaderHet up to date houden van de status van containers in alle systemenHet contacteren en opvolgen van surveys
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch Administratief Bediende

Beveren, België

Ben jij op zoek naar een tijdelijke job als technisch administratief bediende? Neem dan snel een kijkje hieronder!Taken je regelt de check-in voor de mensen op de werfopleidingen voor collega's plannenje verwerkt de administratieve kant van de mensen die technisch werkloos zijnarbeidsongevallen doorgeven en administratief verwerkenmedische onderzoeken plannenprestaties doorgevenofferteaanvragen en projecten in het ERP-systeem zettenservice- en bestelbonnen verwerkeninkomende en uitgaande facturatie verwerkenrappels van de leveranciers behandelenje bent het telefonisch aanspreekpuntstockbeheer van de werkkledijtest- en onderhoudsverslagen verwerkenagenda beheren
InterimConstructionFull-timeTemporary

Aankoopcoördinator MRO

Antwerpen, België

Ben jij een geboren onderhandelaar met oog voor detail en een passie voor techniek? In deze functie als Aankoopcoördinator MRO ben je verantwoordelijk voor het volledige aankoopproces van technische materialen gericht op Maintenance (onderhoud), Repair (reparatie) en Operations (exploitatie). Je houdt de stock op peil, beheert de artikelen en ondersteunt andere afdelingen in het aankopen van materialen zoals marketing, IT en kantoorbenodigdheden. Daarnaast bewaak je prijzen, levertermijnen en betalingen, zodat interne afdelingen optimaal bediend worden en mogelijke problemen vroegtijdig worden opgelost.
Technics EmployeesMaterialsFull-timeFixed contract

Administratief bediende

Mortsel, België

Voor een bedrijf gelegen in Morstel zijn wij op zoek naar een Administratief bediende. Ben jij een administratief talent met een hart voor klantenservice? Heb je zin om een ​​belangrijke rol te spelen in het beheren van onze zakelijke klanten en bij het dragen aan hun succes? Dan zijn wij op zoek naar jou!   Als Administratief Medewerker ben jij de spil binnen ons team en het vaste contactpersoon voor een portfolio van Proximus zakelijke klanten. Samen met een Accountmanager zorg jij voor de dagelijkse opvolging en ondersteuning van deze klanten.   Je takenpakket is allround en gevarieerd: Je onderhoudt uitgebreide klantencontacten, zowel telefonisch als via e-mail.Je bent het eerste aanspreekpunt en zorgt voor de administratieve opvolging van mobiele diensten en hardware bestellingen.Nauwkeurige en efficiënte administratieve afhandeling, zodat alles op rolletjes loopt.Je werkt nauw samen met onze logistieke en boekhoudkundige afdeling.Je beheert en volgt het volledige proces op.  
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Juridisch administratief bediende

Berchem, Antwerpen, België

Voor een advocatenkantoor gelegen in Berchem zijn wij op zoek naar een Juridisch bediende voor 2 dagen in de week.   Telefonische oproepen aannemenDoorverbinden naar de gevraagde gesprekspartnersKopiëren, klasseren, intikken, lay-out verzorgen, ... van documentenGegevens op computer raadplegen, invoeren of bijwerken (aanmaken van badges, inschrijving in registers, rapporten van telefonische oproepen, ...)Kleine defecten op kantoor oplossen (vb: lampen bestellen)Kantoorgerief bestellenEen gesprekspartner adviseren en bijstaan bij administratieve en dagdagelijkse aspectenBriefwisseling registreren, sorteren, frankerenDossiers van Advocaten opvolgen Agenda beheren    
OfficeServicesPart-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende balie

Mechelen, België

Voor een bedrijf, actief in de voeding, kijken we uit naar een administratief bediende / baliemedewerker die verantwoordelijk is voor de bestellingen.    Deze persoon is het eerste gezicht en stem die klanten te zien of te horen krijgen.   Takenpakket : Zeer stipt inbrengen van bestellingen die binnenkomen per mail, per telefoon of ter plaatse.Je bent communicatief vlot en staat de klanten telefonisch en aan de balie te woord.Je werkt heel stipt en nauwkeurig.Verwerken van algemene administratieve ondersteuning en je werkt veel in Excel.  
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Waasmunster, België

Wij, Vivaldis, zoeken een administratief bediende voor een bedrijf in de tuinbouw.   In deze rol ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve taken, waaronder: HR-taken: Voorbereiden van lonen, doorgeven van prestaties en weerverlet. Je staat in nauw contact met het sociaal secretariaat.Facturatie: Koppelen van binnenkomende facturen aan projecten, controleren van facturen en nakijken van werkbonnen.Algemene administratie: Verantwoordelijkheid voor het wagenpark (verzekeringen, keuringen, onderhoud), algemene verzekeringen (arbeidsongevallen), en het bestellen van werkkledij.
InterimAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Employé service achat et qualité

Enghien, Belgique

Un de nos partenaires est à la recherche d'un(e) employé(e) service achats et contrôle qualité FR/NL pour travailler dans le secteur de la menuiserie en aluminium.Tes tâches :  ✅ Gérer l'administration des achats  ✅ Rechercher de nouveaux fournisseurs potentiels ✅ Faire les prévisions d'achats ✅ Faire le suivi des fournisseurs ✅ Rencontrer les fournisseurs afin de voir les nouveautés et discuter des tarifs ✅ Contrôler la qualité des produits entrants et sortants de l'entreprise ✅ Développer l'optimalisation des contrôles qualités et des procédures d'achats ✅ Avec l'équipe  solutionner les problèmes de qualités rencontrés ✅ Optimaliser le workflow et l'espace de stockage ✅ Mettre au point un système de code-barres d'identification
InterimMetalFull-timeTemporary

Juridisch administratief bediende

Lier

Vivaldis Office is op zoek naar een........ Juridisch bediende/legal assistent 📍Waar kom je terecht? Een boekhoudkantoor te Lier. 🗒 Hoe ziet je dag eruit als juridisch bediende? Je administratieve takenpakket is zeer breed, gaande van het voorbereiden van allerhande bedrijfs gerelateerde contracten en vennootschapsrechtelijke documenten en verslagen tot administratieve ondersteuning bij diverse cliënt-gerelateerde verplichtingen (o.a. aansluiting als zelfstandige, oprichtingsformaliteiten vennootschap, registratie in UBO-register, …);Je zorgt er ook voor dat de contracten en verslagen op een correcte manier ondertekend worden en je garandeert de aanwezigheid en correctheid van alle relevante bijhorende documenten;Je staat ook in voor de verzorging en opvolging van alle correspondentie die betrekking heeft op de opmaak, verwerking en opvolging van deze contracten en verslagen en dit met alle betrokken partijen (klanten, eigenaars, overheden, notarissen, advocaten…);Je staat mee in voor de voorbereiding van vergaderingen met het cliënteel;Je zorgt ervoor dat de contract templates steeds up to date zijn;
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende/receptionist

Lier, België

Vivaldis Office, is op zoek naar een Allround Administratief Bediende!   Waar kom je terecht?   Bij een bedrijf te Lier, gespecialiseerd in verpakkingen in alle soorten en maten!   Als Administratief Bediende, sta je in voor een zeer gevarieerd takenpakket. Telefoon-en mailverkeerReceptieDossierbeheer....
InterimVariousFull-timeFixed contract

Administratieve bediende rechterhand aankopers (backoffice)

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve allrounder- rechterhand aankopers (Backoffice + punctueel!)   Waar moet je zijn? Regio Arendonk Specialisatie: Bouw, Engineering Takenpakket FOCUS: Administratie all day long: verwerken en opvolgen facturen, opmaak documenten, rapporten, orderbevestigingen beheren en controle, bestellingen plaatsen + contract en document management en beheer in ERP Nauw contact met leveranciers, opvragen offertes en vergelijken, voorraad - stock managementNauw contact met leveranciers mbt leveringen, klachtenbeheerData input en klassement (Excel)
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter