Jobs

Jobs

371 Jobs found
Urgent

Aankoper

Lint, België

Vivaldis Technics Bedienden Geel zoekt ......... AANKOPER! Waar moet je zijn?Regio KontichSpecialisatie: metaal Wat moet je doen als aankoper?Telefonisch contact onderhouden met klanten en leveranciersUitvoeren van nacalculaties op basis van digitale dataUitwerken en opstellen van offertesPrijzen berekenen aan de hand van technische tekeningenLogistieke werkzaamhedenVoorbereiden en creëren van werkopdrachten en bestellingenOrders doorgeven aan de ontwerpafdeling of productie-eenheidBewaken en verbeteren van productieprocessenNeem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geelbedienden@vivaldistechnics .be
Technics EmployeesMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Onthaalbediende verzekeringen

Sint-Job-in-'t-Goor, Brecht, België

Interesse om te werken in verzekeringen? Lees dan zeker verder.... Je bent het gezicht van een modern kantoorEerste aanspreekpunt voor klantenVerwelkomen van klanten en helpt klanten verder met hun vragen en stuur door naar de juiste relatiebeheerderDaarnaast ondersteun je het team met administratieve takenBellen in opdracht van relatiebeheerders bijv over beleggingen
InterimFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Administratief Bediende Aankoop

Nijlen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende aankoop-en voorraadbeheer te Nijlen!   In deze functie ben je verantwoordelijk voor de administratieve ondersteuning van de aankoopafdeling, waarbij je bijdraagt aan de vlotte werking van de import en verkoop.   Jouw takenpakket: Je staat in voor voorraadbeheerJe plaatst bestellingen en volgt deze opJe maakt de voorraadplanning opJe werkt samen met externe en gelieerde leveranciersJe volgt vraag en aanbod op, in nauw contact met de verkoopafdeling, zodat de bevoorrading optimaal afgestemd wordt op de klanten- en bedrijfsnodenJe werkt actief mee aan de verbetering van de supply-keten en het beheer ervanOp langere termijn kunnen je verantwoordelijkheden uitbreiden.
OfficeWoodFull-timeFixed contract

Technisch administratief bediende - aankoop (bouw)

Ternat, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke aankoop   Waar moet je zijn? Specialisatie: Bouwprojecten  Takenpakket Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. Dit zijn grote projecten, soms ook complexe opdrachten die een speciale aanpak vereisen. Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijenGeschikte leveranciers en onderaannemers selecteren, evalueren + kritische blikAnalyse bouwdossier, aanbestedingen + onderhandelingen over prijzen, opstellen contractenNauw contact met verschillende afdelingen: calculatie, projectmanager, ...Elk project/werf dossier heeft jouw administratieve zorg nodig Beheer bestellingen/stock en voorraad, controle leveringenOndersteuning inkoopproces dmv offertes/ prijsafsprakenAlgemene administratie: klassement, controle en verwerking leverbonnen, verwerking Markttrends, concurrentiepositie onderzoeken, evaluatie leveranciersopdrachtenMeedenken aan verbeteringen
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende - aankoop

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke aankoop   Waar moet je zijn? Arendonk Specialisatie: Bouwprojecten A-Z Takenpakket Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. Dit zijn grote projecten, soms ook complexe opdrachten die een speciale aanpak vereisen. Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijenGeschikte leveranciers en onderaannemers selecteren, evalueren + kritische blikAnalyse bouwdossier, aanbestedingen + onderhandelingen over prijzen, opstellen contractenNauw contact met verschillende afdelingen: calculatie, projectmanager, ...Elk project/werf dossier heeft jouw administratieve zorg nodig Beheer bestellingen/stock en voorraad, controle leveringenOndersteuning inkoopproces dmv offertes/ prijsafsprakenAlgemene administratie: klassement, controle en verwerking leverbonnen, verwerking en problem solving mbt werfbestellingenMarkttrends, concurrentiepositie onderzoekenMeedenken aan verbeteringen
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Aankoop specialist -purchase bediende

Hoogstraten, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Administratieve krak/ Aankoop talent - purchase bediende.   Waar kom je terecht? Omgeving Hoogstraten Specialisatie: Productie, voedingsprocessen, milieu, innovatie   Focus= Beheer Purchase en productieproces, verwerkbaarheid machines, Testen uitvoeren, contact leveranciers, aanvraag/opvolging offertes, voorraad beheren, tekorten signaliseren   De resultaten analyseren, Het product en proces op punt stellenHet budget draag je hoog in het vaandel VB. werken met raamcontractenKritische blik op selectie leveranciers + marktonderzoek (product risicoanalyse + bepalen materiaalkeuze en de meest geschikte productiestappen) en eventueel nieuwe sourcingsgebieden zoeken/onderzoekenControle kwaliteit bij levering en je regelt gebreken/geschillen met de leveranciersMeedenken aan verbeteringen/ quality & development , aankoopstrategie mee uitwerken/bouwenOpvolging magazijn/stock/voorraad + bestellingenAf en toe een leveranciersbezoek of beursKlantencontact (mail, telefoon)
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Admin- en inkoopmedewerker

Zele, België

Voor een bouwbedrijf in Zele zijn wij op zoek naar aan admin- en inkoopmedewerker.   Hoe ziet jouw takenpakket er uit: Administratieve ondersteuning aan het projectteamProjectgebonden briefwisseling naar leveranciers en klantenTelefonische oproepen aannemenGegevens verzamelen, controleren en registreren in het ERP-systeemCommunicatie met klanten betreffende o.a. planningPlaatsen van kleine bestellingen van diensten, materiaal en materieelZorgen voor de nodige parkeervergunningen en aanvragen voor nutsvoorzieningenVerantwoordelijk voor de werfmelding en 'Check-in-at-work'
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Bornem, België

Voor onze klant in Bornem, kijken we uit naar een administratief medewerker.   Als administratief bediende kom je terecht in een bedrijf actief in alarmsysteme. Hier bestaat je takenpakket uit: opmaken van facturenverzamelen van werkbonnenactivatie/stopzetting/overnames/wijzigingen/opvolging en facturatie van de meldkamerfacturen nakijken van alle meldkamers + tele2controleren van de uren van de techniekersincerts attest maken en opvolgenbeantwoorden van telefoons en mailsopvolgen van wijzigingen in de wetgevingjaarlijks berekenen van indexatie onderhoudscontracten/meldkamercontracten
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Temse, België

Spreek jij een goede basiskennis Frans? En heb je ervaring in administratie? Dan hebben wij een super toffe job voor jou binnen een familiale bouwbedrijf in Temse Om hun team te versterken zijn ze op zoek naar een administratief bediende.    Je hebt een diverse takenpakket:Je verwerkt en maakt offertes, contractstukken en facturen (ERP) op.Je kijkt de tekorten na en plaatst bestellingen. Je staat ook in voor het boeken van hotels en het beheren van sociale media.Ontvangen van bezoekers en verwerken van poststukken en goederen.Opvolgen van telefoons, e-mails en andere correspondentie.Je bent in contact met de klanten en leveranciers (zowel Nederlands als Frans).Je archiveert administratieve documenten en gegevens. Nog geen ervaring met bovenstaande taken? Maar ben je wel een administratieve duizendpoot? Solliciteer dan snel!
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende dispatch

2030 Antwerpen, België

Voor onze klant in de haven van Antwerpen, kijken we uit naar een administratief bediende die ondersteuning zal bieden op de dispatchafdeling.   Onze klant is een gespecialiseerd in de verwerking en distributie van koffie en cacao.   Je zal terechtkomen in een driekoppig team.   Het takenpakket: Je zal instaan voor het aanmaken van TAS- en TARcodes voor de transportenJe geeft correcte informatie in het systeem voor de dispatchers.Je geeft wijzigingen/annulaties aan de dispatchers door.Je sorteert de transportdocumenten (CMR's, rittenbladen, eventuele wachturen,..)...
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Antwerpen, België

Voor een technisch bedrijf gelegen in Antwerpen (2030) zijn wij op zoek naar een Administratief Bediende. Ze zijn gespecialiseerd in het onderhouden en reinigen van tankcontainers.   Je takenpakket bestaat uit:   Het registreren van reparatie aanmeldingen en aanmaken van werkordersHet doorzenden van foto’s van eventuele schades aan containersHet inbrengen van bestekken in de computer en het doorzenden naar de klantHet registreren en verwerken van de goedkeuringenHet opvolgen van de reparatie planning in samenspraak met de werkplaats teamleaderHet up to date houden van de status van containers in alle systemenHet contacteren en opvolgen van surveys
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende douaneafdeling

Antwerpen, België

Voor een bedrijf gelegen in 2030 Antwerpen (Haven) zijn wij op zoek naar een Administratief bediende douaneafdeling. Als administratief medewerker op de douaneafdeling ben je samen met je team verantwoordelijk voor de afhandeling van alle douaneformaliteiten binnen het logistieke proces, waaronder invoer-, doorvoer- en uitvoeractiviteiten. Je onderhoudt nauwe contacten met operationele medewerkers, klanten en diverse douanediensten voor het uitwisselen van informatie.   het aanmaken van een dossier door registratie van ontvangen gegevens in het softwaresysteem;het controleren van de juistheid van de aangeleverde gegevens, douanecodes en -tarieven;het opstellen van documenten ter voorbereiding op en het doorsturen van de douaneaangifte;het opvolgen en afronden van opdrachten met betrekking tot de douanetransacties.  
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch Administratief Bediende

Beveren, België

Ben jij op zoek naar een tijdelijke job als technisch administratief bediende? Neem dan snel een kijkje hieronder!Taken je regelt de check-in voor de mensen op de werfopleidingen voor collega's plannenje verwerkt de administratieve kant van de mensen die technisch werkloos zijnarbeidsongevallen doorgeven en administratief verwerkenmedische onderzoeken plannenprestaties doorgevenofferteaanvragen en projecten in het ERP-systeem zettenservice- en bestelbonnen verwerkeninkomende en uitgaande facturatie verwerkenrappels van de leveranciers behandelenje bent het telefonisch aanspreekpuntstockbeheer van de werkkledijtest- en onderhoudsverslagen verwerkenagenda beheren
InterimConstructionFull-timeTemporary

Aankoopcoördinator MRO

Antwerpen, België

Ben jij een geboren onderhandelaar met oog voor detail en een passie voor techniek? In deze functie als Aankoopcoördinator MRO ben je verantwoordelijk voor het volledige aankoopproces van technische materialen gericht op Maintenance (onderhoud), Repair (reparatie) en Operations (exploitatie). Je houdt de stock op peil, beheert de artikelen en ondersteunt andere afdelingen in het aankopen van materialen zoals marketing, IT en kantoorbenodigdheden. Daarnaast bewaak je prijzen, levertermijnen en betalingen, zodat interne afdelingen optimaal bediend worden en mogelijke problemen vroegtijdig worden opgelost.
Technics EmployeesMaterialsFull-timeFixed contract

Administratief bediende

Mortsel, België

Voor een bedrijf gelegen in Morstel zijn wij op zoek naar een Administratief bediende. Ben jij een administratief talent met een hart voor klantenservice? Heb je zin om een ​​belangrijke rol te spelen in het beheren van onze zakelijke klanten en bij het dragen aan hun succes? Dan zijn wij op zoek naar jou!   Als Administratief Medewerker ben jij de spil binnen ons team en het vaste contactpersoon voor een portfolio van Proximus zakelijke klanten. Samen met een Accountmanager zorg jij voor de dagelijkse opvolging en ondersteuning van deze klanten.   Je takenpakket is allround en gevarieerd: Je onderhoudt uitgebreide klantencontacten, zowel telefonisch als via e-mail.Je bent het eerste aanspreekpunt en zorgt voor de administratieve opvolging van mobiele diensten en hardware bestellingen.Nauwkeurige en efficiënte administratieve afhandeling, zodat alles op rolletjes loopt.Je werkt nauw samen met onze logistieke en boekhoudkundige afdeling.Je beheert en volgt het volledige proces op.  
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Purchase Officer

Sint-Niklaas, België

Voor onze klant regio Sint-Niklaas, actief in export en import van bioproducten, zijn wij op zoek naar een Purchase Officer Opvolgen stock en provisie opmaken van nodige producten, interne communicatie i.v.m. stock (beschikbaarheid producten, vervangers, stockbreuken bij leveranciers, …)Aankopen en contacten onderhouden met leveranciersOpvolgen leveringen, bestellingenControle transporten en receptiesCommunicatie met leveranciers bij afwijkende leveringenCommunicatie met magazijn i.v.m. leveringenTelefonisch contact met leveranciersAanmaken nieuwe producten in Lisa en aanpassen van producten bij wijzigingenVoorbereiding promotiesAdministrative taken voor supply chain manager
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende bouwsector

2000 Antwerpen, België

Voor onze klant in 2000 Antwerpen, kijken we uit naar een administratief bediende bouw.   Onze klant is een gevestigde waarde in de bouwsector met een sterke reputatie. Ze maken deel uit van een dynamische groep, die bestaat uit verschillende autonome bedrijven, die ook als één geïntegreerd team projecten aanpakt.   In deze functie zal je instaan voor o.a.: Administratieve opvolging van het aankoopproces, in samenwerking met de aankoopafdelingOpmaken van bestelbonnen en opvolgen van de goedkeuring en ondertekeningProcessen bijsturen indien nodigArchiveren van de ondertekende bestellingenOndersteuning bieden bij de prijsaanvraagdossiersNauw samenwerken met de collega's op de aankoopafdeling, alsook met de projectleidersRapporteren aan het Hoofd van de aankoopdienst
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende met achtergrond boekhouding

Hamme, België

Voor een betonbedrijf in Hamme zoeken wij een allround administratief bediende.   Je takenpakket zal zeer gevarieerd zijn zo zal je instaan voor:   Boekhouding: Inboeken van aankoop- en verkoopfacturenInboeken kas en bankOpvolgen van openstaande klanten/leveranciersBijstand verlenen externe boekhouderAanmanen van wanbetalers Bijstand personeelsbeheer: Opvolgen uitlezen bestuurderskaarten/voertuigenOpvolgen Benor personen en voertuigen Administratieve taken/facturatie: Dagelijks werkbonnen van chauffeurs opvolgen en verwerken in excelLeveringsbonnen van klanten opvolgen voor facturatieBehandelen van telefoon en mailsAlgemeen klassementBijstand verlenen aan collega’s indien nodig
InterimTransportFull-timeFixed contract

Administratief Bediende

Borgerhout, Antwerpen, België

Voor een maritiem bedrijf gelegen in Antwerpen (2060) zijn wij op zoek naar een administratief medewerk(st)er. Zij regelen dagelijks vanuit hun kantoor vele import van stalen partijen voor verschillende klanten.   Takenpakket: Dagelijks contact met klanten (voornamelijk per email)Verwerken van nieuwe ordersContact met leveranciersOrganiseren en opvolgen van transportenControle van inkomende facturen en facturatie naar klanten toeTrucks en lichters aanmelden in het computersysteem
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Waasmunster, België

Wij, Vivaldis, zoeken een administratief bediende voor een bedrijf in de tuinbouw.   In deze rol ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve taken, waaronder: HR-taken: Voorbereiden van lonen, doorgeven van prestaties en weerverlet. Je staat in nauw contact met het sociaal secretariaat.Facturatie: Koppelen van binnenkomende facturen aan projecten, controleren van facturen en nakijken van werkbonnen.Algemene administratie: Verantwoordelijkheid voor het wagenpark (verzekeringen, keuringen, onderhoud), algemene verzekeringen (arbeidsongevallen), en het bestellen van werkkledij.
InterimAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter