Urgent
Hulpboekhouder
Harelbeke, België
Vivaldis Finance is samen met haar klant (gelegen in Harelbeke) op zoek naar een hulpboekhouder (A-Y).
Een overzicht van jouw takenpakket:
Verkoop: wekelijkse verkoopfacturen doorgeven aan factoring en verwerken in de boekhoudingen van de verschillende vennootschappenVerwerken & boeken van aankoopfacturen en digitale leveranciersfacturenInboeken bankuittrekselsVoorbereiden en indienen van de btw-aangiftes
FinanceWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Boekhoudkundig bediende met kennis van HR
Herentals, België
Voor een Premiumgarage regio Herentals, zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig bediende met kennis van HR.
Jouw takenpakket bestaat uit 50% boekhouding en 50% HR ondersteuning.
Als boekhoudkundig bediende sta jij in voor:
De opvolging van leveranciersHet beheer van de werkkledijInboeken van facturenHet doorgeven van de werkurenDe registratie van afwezigenDe overige taken dienen in samenspraak nog te worden vastgelegd
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Debiteurenbeheerder (Kortrijk)
Kortrijk, België
Voor onze klant, gelegen in Kortrijk, zijn wij op zoek naar een credit controller/ debiteurenbeheerder.
Je maakt deel uit van een team van 6 personen en rapporteert rechtstreeks aan de Finance ManagerJe staat in voor het controleren, verwerken en inboeken van rekeninguittreksels en verkoopfacturenJe communiceert met accountmanagers, service departement en management inzake orders, klanten en betalingsgedragJe adviseert accountmanagers wanneer klanten langdurig betalingsachterstanden hebbenJe helpt mee met de automatisering van het financieel departementJe onderhoudt zowel telefonisch als schriftelijk contact met klanten
FinanceOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratieve en boekhoudkundig bediende
Vosselaar, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve en boekhoudkundig bediende
Taken:
Algemene administratie dossiers: controleren en het opvolgen van verzekeringscontracten/aangifte/schade en bundelen, documenten verwerken/klassement, mail-telefoon, verslagen uittypen...Contact met de verschillende partijen en verscheidene instanties VB. overheden, gemeente,Samen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenBoekhoudkundige taken: debiteurenbeheer, betalingen, facturatie, aanmaningen/rappels, crediteuren, boekingen, opstellen verkoopsovereenkomsten, budget bewaken, ...
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief boekhoudkundig bediende- rechterhand finance team
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt..............Administratieve boekhoudkundige duizendpoot- rechterhand finance team!
Waar moet je zijn? Turnhout
Specialisatie: Bouw
Wat moet je doen?
Algemene administratie + finance team ondersteunen met boekhoudkundige takenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding: Opvolging facturen (aankoop-verkoopfacturen), boeken banken/updaten, voorbereiding en ondersteuning maand-jaarafsluiting, BTW aangifte, Intranet beheren...Debiteuren- crediteurenbeheerTelefonie/mailLoonadministratie, uren en materialen inschatten/verwerken, tijdsregistratie, RSZ aanmelding werven, borgstellingen beheren, ...
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratieve en boekhoudkundig bediende - leveranciersboekhouding
Beerse, België
Vivaldis Office zoekt ....... Kandidaat die graag bezig is met cijfers, boekhoudkundige en administratieve taken + leveranciers- en klantenopvolging.
Waar moet je zijn?
Omgeving Beerse
Specialisatie: Finance , bouw
Takenpakket
Controle bestaande processen en procedures. Jij staat in voor analyse en verbeteringVerantwoordelijk voor volledige klant- en leveranciersboekhouding + rechterhand directieGeen saaie, administratieve rompslomp maar volledige focus op boekhoudkundig en cijfermatig werk + administratieve ondersteuningDataverzameling + meedenken aan digitalisering + assisteren bij auditsAlgemene administratie mbt het financiële verwerkingsproces (inboeken facturen, factuurcontrole, aanmaningen/rappels, debiteurenbeheer, opmaak creditnota's, boeken bankverrichtingen, ondersteuning maandafsluiting, contract en verzekeringsdossiers beheren, opmaak rapporten, ...
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief boekhoudkundig bediende- rechterhand finance team
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt..............Administratieve boekhoudkundige duizendpoot- rechterhand finance team!
Waar moet je zijn? Arendonk
Specialisatie: Logistiek
Voltijds of 4/5de werken mogelijk
Wat moet je doen?
Opvolgen van dossiers/projecten mbt transport/vrachtenAlgemene administratie + finance team ondersteunen met boekhoudkundige takenOpvolgen, registreren en rapporteren opvolging financieel dagboekBoekhouding: Opvolging facturen, boeken aankoopfacturen, boeken banken, voorbereiding en ondersteuning maand-jaarafsluitingDebiteuren- crediteurenbeheerTelefonie/mail
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief boekhoudkundig medewerker
Malle
Voor een familiaal vastgoedbedrijf in Malle zijn wij op zoek naar een administratief boekhoudkundig medewerker.
Dit bedrijf werkt vooral met bedrijfsmatig vastgoed (magazijnen, kantoren,...), maar ook residentieel vastgoed. Ze geloven in een persoonlijke aanpak, waarbij eerlijkheid en vertrouwen de basis vormen voor elke samenwerking.
Jouw takenpakket?
Inkomende e-mails en telefoontjes behandelenBegeleiden in- en uittrede van huurders: sleuteloverdracht, meteropname, plaatsbeschrijving inplannen, ...Voeren van de boekhouding (inkoop, verkoop, bankmutaties) (programma: Exact)Opvolgen betalingen en eerste acties bij betalingsachterstandBTW-aangiftenERP-systeem voeden met informatie, nazicht van huurindexeringen, opzegdata...Voorbereidende werkzaamheden afsluiting boekjaar ten behoeve van accountant
InterimReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende boekhouding groei tot dossierbeheer
Retie, België
Ben je boekhoudkundig, administratief en cijfermatig sterk? Neem je graag de verantwoordelijkheid?
Vivaldis Office zoekt Administratief bediende, boekhouding met doorgroeikans tot dossierbeheer A-Z!
Waar kom je terecht?
Boekhoudkantoor te Retie.
Wat zullen je taken zijn als boekhoudkundig administratief bediende?
Met een lach ben je het aanspreekpunt van de klant (Zowel ter plaatse op kantoor als via telefoon en mail)Administratieve verwerking, voorbereiding van dossiers voor verschillende vennootschappen, KMO's en eenmanszaken (administratie en boekhouding) Na een intensieve opleiding van je collega's en verantwoordelijke kan je zelfs de dossiers met de klant besprekenAls rekenknobbel sta je in voor verschillende boekhoudkundige taken: Afsluiten van balansen, verwerken van facturen, Opmaken van jaarrekeningen, inboeken van boekhoudkundige documenten VB. bankstukken, resultatenrekeningen opstellen, BTW-aangiftes en fiscale aangiftes voorbereiden, aangifte personen- en vennootschapsbelasting, administratieve verplichtingen van klant opvolgen ...
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratieve boekhouder- rechterhand revisor
Rijkevorsel, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Administratieve boekhouder- rechterhand revisor.
Waar kom je terecht?
RijkevorselSpecialisatie: Voeding, productie omgeving
Wat zullen je taken zijn als bediende administratie en boekhouding?
Je ondersteunt de boekhouding met het tijdig en correct uitvoeren van financiële verrichtingen/acties Onder de vleugels van de revisor neem je de verantwoordelijkheid voor de algemene administratie, verzekeringen, contractbeheer, contacten met accountants/bankenDe kar trekken mbt margeberekening verkochte goederen, Maandelijkse en jaarlijkse aangiften, BTW, betalingen, facturatie, aanmaningenJe verzorgt managementrapportages Loon- en personeelsadministratieJe staat in voor het verbeteren van financiële en administratieve processen en procedures.Algemene administratieve/boekhoudkundige taken: Boeken aankoop- en verkoopfacturen, debiteurenbeheer, opvolging betalingen, boeken van banken, verwerken productie orders ...
KORTOM: je zorgt ervoor dat de Finaciële en Administratieve afdeling vlot verloopt en dat dagdagelijkse taken correct worden uitgevoerd.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief boekhoudkundig bediende- rechterhand finance team
Baarle-Hertog, België
Vivaldis Office zoekt..............Administratieve boekhoudkundige duizendpoot- rechterhand finance team!
Waar moet je zijn? Baarle-Hertog
Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie
Voltijds of 4/5de werken mogelijk
Wat moet je doen?
Opvolgen van dossiers/projecten, orders + verwerking en administratief in orde brengenAlgemene administratie + finance team ondersteunen met boekhoudkundige takenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding en ondersteuning BTW /maandafsluiting/ rapportages...Debiteuren- crediteurenbeheerTelefonie/mail
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder
Tessenderlo, België
Voor een bedrijf gespecialiseerd in productie en verdeling van tegels, zoeken we een hulpboekhouder in regio Tessenderlo.
Hoe zal je takenpakket er uitzien?
Inboeken van facturen en bankuittrekselsOpstellen en afwerken van de betaallijstenLonen maandelijks inboekenVoorbereiden van de btw-aangiftesOpstellen en indienen van wettelijk verplichte enquêtes en listingsGlobale rapportering van de financiënJaarrekening invullen in FIRSTFiscale aangiftes invullen
FinanceMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig/ administratief bediende (afdeling debiteurenbeheer)
Dessel, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Boekhoudkundig/ administratieve bediende (afdeling debiteurenbeheer)
Leuk om te weten: Onze klant hecht veel belang aan collegialiteit, een fijne teamgeest en professionele communicatie.
Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen + update klantdossiersSpilfiguur op debiteuren afdeling: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, bewerken en beheren openstaande facturen, opvolging betalingen/aanmaningen/openstaande vorderingen, bewaken betaalafspraken/achterstanden, verwerkingen bankuittreksels, crediteuren, ...Telefonie/mailing Meedenken aan verbetering
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder mét wagen
Paal, Beringen, België
Interesse of vragen over deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Voor een klant, actief in de automotive sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder om het team in Paal, Beringen te versterken. Taken die je als boekhouder zal uitvoeren:
Inboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenCrediteuren- en debiteurenbeheerVoorbereiden van btw-aangiftes en vennootschapsbelastingenJe werkt samen met de CFO voor de boekhoudkundige takenAlgemene administratieve taken
FinanceServicesFull-timeFixed contract
Administratief/boekhoudkundig bediende
Putte, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief/boekhoudkundig bediende, voor een bedrijf in Putte!
Als administratief/boekhoudkundig bediende sta je in voor:
Dagelijks verwerken van de digitaal inkomende facturen en creditnota’s via KPD/Bouwoffice.Controle van de facturen op inhoud en specifiek op gebruikt BTW-tarief, facturatie aan juiste entiteit/firma,…Opmaken van leverbons en/of vorderingsstaten en deze afstemmen met de ingekomen facturen.Onderhouden van contacten met de leveranciers.Beheer van mailbox en binnenkomende oproepen van leveranciers.Uitvoeren van diverse administratieve taken.
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder
Antwerpen, België
Voor een verzekeringskantoor gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een hulpboekhouder.
Inboeken aankoopfacturenInboeken van de banken op dagbasis (via Codabestanden & uitzoeken verschillen)Ingeven van manuele betalingen aan verzekerdenContact met makelaars/verzekerden per telefoon/mailAfpunten van R/Cs met tegenpartijen en opvolgen van de verschillenIn een later stadium – opvolgen van rappels/aangetekende zendingen/advocatenbrieven.In een later stadium – opvolgen van algemene boekhoudkundige zaken of deze wel correct verlopen
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende / customer service
Turnhout, België
Vivaldis Bedienden is op zoek naar een Administratief Bediende/ondersteuning onthaal en planning-dispatch!
Waar kom je terecht?TurnhoutSpecialisatie VoedingAls Administratief Bediende, sta jij in voor volgende taken:Als spilfiguur tussen collega's, bezoekers, klant, leveranciers, chauffeurs en labo ben je het eerste telefonisch aanspreekpuntVerwelkomen bezoekers, nauw contact met de chauffeurs en leveranciers Administratie: bestellingen/orders opvolgen/verwerken, verwerking, verwerking info/data resultaten, voorbereiding facturatie,...Telefonie/mailOndersteuning dispatching routes chauffeurs + problem solving
Technics EmployeesHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Juridisch en administratief bediende dossierbeheer
Turnhout
Vivaldis Office zoekt ....... Juridisch bediende, juridische geschillen, vraagstukken, vastgoed, dossierbeheer.
Waar moet je zijn?TurnhoutSpecialisatie: Vastgoed, juridisch
Takenpakket
Algemene administratie juridische dossiers/overeenkomsten: controleren en het opvolgen overeenkomsten en zorgen dat alles wettelijk in orde is, controle en nalezen bestaande contracten, ondersteuning en opmaak overeenkomsten mbt huur- en verkoopdossiers + juridisch opvolgen/staven... Beheer juridische dilemma's en vraagstukken/geschillen over diverse thema's/situaties Je bent het aanspreekpunt voor de directie/makelaars voor juridische dossiers. (controle anti wit-wasdossiers, nalezen opgeleverde documenten...Nadat je alle dossiers kent/na opleidingsperiode formuleer je zelfs een advies over de geschillen en ga je in overlegJe wil alle lopende dossiers/overeenkomsten van binnen en van buiten kennen en kunnenContact met de verschillende afdelingen en verscheidene instanties VB. notariaten, advocatenSamen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenRechterhand legal supervisor + eerstelijns juridisch advies
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende commerciële flair-toonbank
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende- Commercieel bediende met kennis elektriciteit, verlichting, bekabeling, ...Waar moet je zijn?
Turnhout.Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, bekabeling, HVAC, Domotica, ... Belangrijk: Kennis techniek
Takenpakket
Als Technische administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen.Je bekijkt deze kritisch, stelt eventuele alternatieven voor + nacalculatieInterpreteren technische plannen Van zodra het contract getekend is, geef je het project door aan de branch manager, winkelverantwoordelijkeHet hele offerteproces + ondersteunen en begeleiden van klanten is jouw verantwoordelijkheid: het contact met de klant, afstemmen behoeftes, advies over productgamma Orderbeheer/verwerking, aanmaken en updaten klanten dossiersContact leveranciers: VB. levertermijnen, prijsvergelijking, aanpassen prijslijst ... Door de bestaande klantenportefeuille en jouw sterke prospectie skills zorg je voor klantenbinding en een optimale klantentevredenheid. Jij bent hun favoriete vertrouwenspersoon!
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende calculatie
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke calculatieWaar moet je zijn?
TurnhoutSpecialisatie: Bouw, omgevingswerken, infra
Takenpakket
Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. (analyse aanbestedingen, bestek, lastenboeken, ...) Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers en onderaannemersAls rekenkundig talent maak je offertes/ kostprijsberekening op maat van de klant Nadien bel je onderaannemers, leveranciers, ... om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Offertedossiers zijn jouw prioriteit! Van opname prijsaanvragen tot registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestellingWelke materialen er nodig zijn weet je als geen ander (rekening houdend met kwaliteit, prijs, levertermijn, ...) + opvragen prijzen en de nodige info bij verschillende leveranciers, onderaannemers, ... Offertedossier en aanbestedingsdossier opstellen dit in nauwe samenwerking de andere afdelingen en... natuurlijk ook de klant. Is je dossier in orde en volledig? Perfect! Jij bezorgt de correcte administratie aan projectverantwoordelijke, aankoop Algemene administratie/ondersteuning collega's
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.