Jobs

Jobs

135 Jobs found
Urgent

Business Development Manager

Genk, België

Voor onze klant te Genk zijn we op zoek naar een business development manager voor de regio Limburg en Antwerpen.   In deze functie ben je verantwoordelijk voor het in de markt zetten van onze dienst Consultancy en dit zowel op het vlak van procesoptimalisatie, safety als ons digitaal informatieplatform AppValvas. Dit doe je naast jouw collega, die als accountmanager de sales van de diensten Techniekers en Engineers voor zijn rekening neemt.   Je brengt de mogelijke klanten en prospects in kaart door middel van actieve prospectie, het uitbouwen van een netwerk en het identificeren van interessante leads.Je luistert naar de noden van klanten en prospects en linkt deze met de oplossingen die men als kennispartner aanbiedt. Je gebruikt ook jouw kennis en creativiteit om zelf nieuwe acties voor te stellen en uit te werken.Na een grondige marktanalyse en strategieontwikkeling zorg je voor het uitbouwen en beheren van je klantenportfolio.Je houdt zelfstandig prospectiegesprekken en brengt de missie, waarden en diensten op een enthousiaste en professionele manier over naar de potentiële klanten.Hierbij is het dan ook belangrijk om contact te kunnen leggen op verschillende niveaus van management tot directie.Je concretiseert de vraag bij de klant voor onze consultants, zodat ze verder in gesprek kunnen gaan en aan de slag kunnen in hun consultancy-opdracht.Je zorgt tenslotte ook voor een systematische opvolging van leads en prospects via ons CRM systeem Teamleader.De voortgang van jouw werk rapporteer je op regelmatige tijdstippen aan de Bestuurder.
OfficeServicesFull-timeFixed contract

Product Manager

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten, een bankinstelling, zijn wij op zoek naar een Product Manager. 1000 BrusselVoltijds, 37 uur per weekBank Als Product Manager zullen uw taken de volgende zijn: Ontwikkelen en aanpassen van producten en diensten voor Part en Pro betaalrekeningen.Lanceren van innovatieve oplossingen voor de digitalisering van betalingen.Implementeren van technologische en juridische veranderingen.Verbeteren van de klantervaring.Volgen van trends en innovaties in betaalschema’s.Analyseren van belangrijke indicatoren: openingen, sluitingen, activaties, deposito's, saldi en rekeningactiviteiten.Identificeren van kansen om de inkomsten te verhogen en de kosten te verlagen.Behouden en ontwikkelen van productexpertise, op de hoogte blijven van marktontwikkelingen en regelgeving.Beheren en coördineren van strategische projecten.Lanceren van commerciële initiatieven en optimaliseren van verkoopprocessen.Volgen van resultaten, coachen van het verkoopnetwerk, en zorgen voor goede interne communicatie.Zorgen voor naleving van regelgeving en controleren van productprocessen.Bijhouden van klantcommunicatie en documenten.
FinanceBankingFull-timeFixed contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Professional Banking Manager

Bruxelles, Belgique

Onze klant, een gerenommeerde bankinstelling in België, is op zoek naar een Professional Banking Manager om zich aan te sluiten bij hun dynamisch team. De Professional Banking Manager zal een cruciale rol spelen bij het promoten van nieuwe producten en de implementatie van de commerciële strategie in alle bankkantoren van het land. We zijn op zoek naar een individu dat gepassioneerd is door de banksector, met een stevige ervaring als commercieel adviseur of kantoorhoofd, en die een dynamische en motiverende houding heeft.Als Professional Banking Manager zullen uw taken de volgende zijn: Samenwerken met het directieteam om de commerciële strategie van de instelling te begrijpen en te implementeren. De Professional Banking Manager moet ervoor zorgen dat deze strategie duidelijk wordt gecommuniceerd naar alle kantoren en dat deze op een effectieve manier wordt uitgevoerd.U zorgt voor een optimale professionele klantervaring door uw leiderschap in teambeheer.Als spilfiguur van de kredietafdeling garandeert u de kwaliteit en kwantiteit van de productie van de "Lending Experts".Uw efficiënte communicatie bevordert een soepele samenwerking tussen de PRO-zakenpartners en de stakeholders.U ondersteunt of vervangt de "Head of PRO Sales" in zijn verantwoordelijkheden bij afwezigheid.U speelt een sleutelrol in de transformatie van het bedrijfsmodel voor het professionele segment.U neemt proactieve maatregelen om de kwantitatieve en kwalitatieve doelstellingen binnen het PRO-segment te bereiken.
FinanceBankingFull-timeFixed contract

Manager Comptabilité Clients AR

Bruxelles, Belgique

Pour un de nos clients, dans le secteur des assurances, nous sommes à la recherche d'un.e Manager Comptabilité Client (AR) Contrat: CDI1000 BruxellesSecteur: Assurance Le responsable des comptes clients (AR - Accounts Receivable) est chargé de superviser et de gérer l’ensemble du processus lié à la comptabilité des créances au sein de l'entreprise. Ses principales missions incluent une gestion optimisée des comptes clients et le suivi rigoureux du recouvrement des créances dans les délais impartis. En tant que Manager Comptabilité AR, vos responsabilités seront: Mettre en place et garantir l'amélioration continue de procédures efficaces de gestion du crédit, du recouvrement des créances, de la gestion des litiges et de l'analyse des comptes clients B2B et B2C.Encadrer et accompagner les équipes chargées de la comptabilité clients afin d’assurer une gestion optimale du portefeuille de créances.Anticiper et gérer de manière proactive les retards de paiement ainsi que les litiges, en prenant en compte les aspects légaux et réglementaires afin de garantir un recouvrement efficace dans les meilleurs délais.Surveiller la solvabilité des clients B2B, gérer les limites de crédit, négocier les modalités de paiement, et proposer des plans adaptés pour optimiser les paiements.Maintenir une communication fluide entre l'équipe de comptabilité clients, le service commercial pour partager les informations sur les dossiers de crédit, et le service comptabilité générale pour assurer un suivi comptable précis et des clôtures mensuelles de qualité.Élaborer une répartition claire des tâches et des priorités pour chaque membre de l’équipe AR, afin de répondre aux objectifs financiers.Évaluer la performance de l'équipe à travers des indicateurs clés de performance (KPI) et optimiser constamment les processus internes ainsi que les compétences de chacun.Proposer un accompagnement personnalisé à chaque membre de l'équipe afin de les aider à progresser et à offrir un service plus performant.Préparer des rapports périodiques sur les performances des comptes clients, en incluant les principaux indicateurs de performance, à destination de la direction financière.  
FinanceFinancialFull-timeFixed contract

Treasury Manager

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten, een bankinstelling, zijn wij op zoek naar een Treasury Manager. 1000 BrusselVoltijds, 37 uur per weekBank Als Treasury Manager zullen uw taken de volgende zijn: Dagelijkse beheer van de treasury.Voorbereiden van analyses voor het financiële comité en organisatie daarvan.Actieve deelname aan de implementatie van securitisatie-/covered bonds-programma's.Volgen en verifiëren van AML-analyses.Productie van gegevens voor rapportages over liquiditeit en renterisico.Beheer van liquiditeitsposities en opstellen van kasstroomprognoses.Validatie van wettelijke ratios voor de NBB.Voorbereiden van interne rapporten.Organisatie van het financiële comité.Volgen van uitbestede activiteiten aan de Groep.Beheer van documentatie.Volgen van vragen van de NBB.Beheer van projecten en informatie-uitwisseling met andere afdelingen.Deelname aan verschillende financiële studies, inclusief het volgen van regelgevende ontwikkelingen.  
FinanceBankingFull-timeFixed contract
Work at Vivaldis
Vivaldis Interim

Office Manager

Brussel, België

Kantoorverantwoordelijke met een commerciële drive of Team Captain op zoek naar een warme plek om te werken? Bij Vivaldis ontdek je wat het is om een job te doen die je graag doet. Klaar om een job te doen waar je écht van houdt? Lydia en Sevy van het kantoor Brussel Interim zoeken nog een collega! Bij Vivaldis geniet je van je werk. Je weet die mindset ook over te brengen aan productiekrachten, magazijniers, inpakkers en andere arbeiders waarmee je kennismaakt... Zo lopen ook zij op wolkjes omdat ze via Vivaldis hun nieuwe job gevonden hebben. Bij ons begeleid je uitzendkrachten door het hele aanwervingstraject van A tot Z… Dagelijks ben jij op zoek naar gedreven kandidaat-uitzendkrachten en leert hen kennen tijdens een eerste inschrijvingsgesprek. Tijdens dit gesprek ontdek je hun troeven en pols je naar ervaring en competenties. De perfecte kandidaat gespot? Dan ga jij aan de slag en stelt hem/haar bij zoveel mogelijk geschikte bedrijven voor. Natuurlijk volg je deze voorstelling van dichtbij op. …behandel jij alle administratie van Z tot A … Natuurlijk ga je ook verder voor je uitzendkracht: je maakt hun contract op, zorgt voor de wekelijkse uitbetaling van de lonen en zorgt voor een 100% correcte administratieve opvolging.Jij weet ook net dat ietsje meer van sociale wetgeving en bewaakt de veilige werkomstandigheden van onze uitzendkrachten bij onze klanten.  …en dan ga jij dubbel terug checken waar jij je klant nog extra mee kan helpen! De band met onze klanten is heilig voor ons: daarom voer je dagelijks gesprekken met hen en zorg je ervoor dat ze je telefoonnummer vanbuiten kennen.Tijdens regelmatige bedrijfsbezoeken versterken we niet enkel de band met onze klanten, maar zorg jij er ook voor dat je grondig inzicht verwerft in de bedrijfscultuur én spirit. Enkel zo vertellen we het juiste verhaal aan onze kandidaten!Als kantoorverantwoordelijke zoek je dagelijks naar nieuwe opportuniteiten voor jouw kantoor binnen jouw regio.  Jouw doel? Zo proactief en accuraat zijn dat klanten eigenlijk niet meer weten hoe ze hun nieuwe collega’s ooit zonder jou vonden. Bij Vivaldis gaat het niet alleen om het vinden van een nieuwe job, maar ook om het creëren van een werkomgeving waarin onze collega’s zich op en top thuis voelen. Als Team Captain speel jij een cruciale rol in het verspreiden van de Joie de Vivaldis naar iedereen in je team. Door middel van jouw coachingsvaardigheden en begeleiding help je hen hun volledige potentieel te benutten, uitdagingen te overwinnen en succes te behalen in hun werk.
InternalServicesFull-timeFixed contract

Professional Banking Manager

Bruxelles, Belgique

Notre client, une institution bancaire renommée en Belgique, recherche un.e Professional Banking Manager pour rejoindre son équipe dynamique. Le Professional Banking Manager jouera un rôle crucial dans la promotion des nouveaux produits et la mise en oeuvre de la stratégie commerciale dans toutes les agences bancaires du pays. Nous recherchons un individu passionné par le secteur bancaire, doté d'une solide expérience en tant que conseiller commercial ou directeur d'agence, et qui possède une attitude dynamique et motivante.En tant que Professional Banking Manager, vos tâches seront les suivantes:* Collaboration avec l'équipe de direction pour comprendre et mettre en oeuvre la stratégie commerciale de l'institution. Le Professional Banking Manager devra s'assurer que cette stratégie est communiquée clairement à toutes les agences et qu'elle est mise en pratique de manière efficace.* Vous assurez une expérience client professionnelle optimale grâce à votre leadership en gestion d'équipe.* En tant que pivot du département crédit, vous garantissez la qualité et la quantité de la production des "Lending experts".* Votre communication efficace favorise une collaboration fluide entre les partenaires commerciaux PRO et les parties prenantes.* Vous soutenez ou remplacez le "Head of PRO Sales" dans ses responsabilités en son absence.* Vous jouez un rôle clé dans la transformation du modèle d'entreprise pour le segment professionnel.* Vous prenez des mesures proactives pour atteindre les objectifs quantitatifs et qualitatifs dans le segment PRO 
FinanceBankingFull-timeFixed contract

Account Manager Brico

Bruxelles, Belgique

Voor onze klant in 1050 Elsene, Brussel zijn wij op zoek naar een:   ACCOUNT MANAGER l SALES REPRESENTATIVE l COMMERCIAL EXTERNE l COMMERCIËLE BUITENDIENST   Sector: brico/DIY/werktuigen/bouw   Als Externe Commercieel Adviseur vormt u de essentiële schakel tussen het bedrijf en zijn klanten. U onderhoudt persoonlijke relaties met uw klanten en ontwikkelt uw toegewezen portefeuille verder door middel van een adequate behoeftenanalyse en prospectie.   - U detecteert commerciële kansen, analyseert en identificeert de behoeften van klanten, en stelt producten, oplossingen en innovatieve diensten van ons bedrijf voor. - U volgt offertes en lopende projecten van A tot Z op en biedt commerciële ondersteuning aan het sales team. - U actualiseert het CRM-systeem en verbetert waar mogelijk de verkoopprocessen en prestaties. - Samen met uw team bent u verantwoordelijk voor het behalen van de doelstellingen. - U heeft een goede kennis van het productassortiment en zult actief bijdragen aan en deelnemen aan klantenevenementen en trainingen.  
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Energy Manager

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten in Vorst (Brussel) zijn wij op zoek naar een Energy Manager. Als Energy Manager, zullen uw taken de volgende zijn: Energiebesparende maatregelen identificeren en implementeren.Bewustwordingsprogramma's uitvoeren door energieverbruik van gebouwen te monitoren.Bedrijfsbeslissingen evalueren met betrekking tot duurzame ontwikkeling van gebouwen en mogelijkheden zoeken om energie-efficiëntie te verhogen.Synergieën en verbanden tussen interne en externe systemen identificeren.Gegevens meten en verslag uitbrengen aan het team.Installaties laten voldoen aan wettelijke normen.Tweerichtingscommunicatie bevorderen tussen onderhouds- en exploitatieaannemers.
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Account Manager Résiendetiel

Haren, Bruxelles, Belgique

Notre client est leader du marché belge dans le domaine de la distribution de matériel électronique pour les installateurs professionnels et les entreprises. Profil recherché : Account Manager Vous êtes passionné par l'électricité? Vous aimez le contact avec les clients et savez écouter leurs besoins et les conseiller ? Alors vous êtes peut-être la personne que nous cherchons !   Assurer une présence sur le terrain en visitant les clients B2B afin de fidéliser et développer le portefeuille clientsDétecter les affaires, analyser les besoins des clients, bâtir les offres en lien avec le magasin et les fournisseurs, proposer des solutions adaptées et innovantes et conclure les affaires;Assurer le suivi de vos actions, relance devis, CRM...Réaliser les objectifs de chiffre d'affaires, de taux de marge;Elargir votre portefeuille de clients en prospectant de nouveaux clients, en mettant en avant l'offre commerciale au travers notamment des différentes opérations commerciales et des services afin de vous démarquer de la concurrence;Travailler en collaboration étroite avec l'équipe de vente au comproir;    
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Junior Maintenance Manager

Zaventem, België

Voor onze klant in Zaventem dat al 50 jaar ervaring heeft in de wereld van spoorsignalisatie en transport, zijn wij op zoek naar een Junior Maintenance Manager. Hun voornaamste klanten zijn Infrabel, De Lijn, Stib en de MIVB. Wat zal jij doen? Je doet preventief en curatief onderhoud van specifieke CNC-machines (Chiron, Hanwha, ...) en technische ondersteuning voor decolteerwerk;Je zal het tekenwerk op Autocad Fusion 360 voor jou nemen;Je gebruikt de reverse engineering scanner en maakt 3D-tekeningen van onderdelen via reverse engineering;CADCAM-programmering op SOLIDCAM voor klanten en demonstraties;Inbedrijfstelling en onderhoud van 3D-printmachines;Productie op 3D-machines;Ondersteuning van het onderhoudsteam voor elektromechanische industriële uitrustingen en uitvoering van verschillende taken op locatie. 
InterimMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Assistent Filiaalmanager

Kampenhout, België

Voor onze klant in Kampenhout, gespecialiseerd in de horeca groothandel, zijn wij op zoek naar een gemotiveerde Assistent Filiaalmanager. Wat zal jij doen als Assistent Filiaalmanager? Je ondersteunt de filiaalmanager bij de leidinggevende en organisatorische taken in het filiaal;Bij afwezigheid van de filiaalmanager draag jij de verantwoordelijkheid van het filiaal, de collega's en onze klanten.
InterimReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Business Development Manager

Kampenhout, België

Heb je feeling met industriële klanten? Al een eerste technisch-commerciële ervaring in B2B? Werk je graag in een internationale context?   Dan ben jij de persoon die we zoeken!   Een bedrijf in Kampenhout is namelijk op zoek naar een Business Development Manager om relaties te onderhouden met huidige klanten. Je bent een farmer met commercieel inzicht.   Dit bedrijf is gespecialiseerd in o.a. productontwikkeling, PCB-assemblage en modulebouw. Ontdek hier alvast jouw verantwoordelijkheden: Klantenrelaties onderhouden is een van jouw belangrijkste taken. Het gaat over industriële klanten met aankoopafdeling in België.Daarnaast spring je ook op opportuniteiten als je die tegenkomt (bv.: holdings met meerdere divisies waar ze nog niet leveren).Als vertegenwoordiger maak je zelf jouw planning zodat je aan alle contacten kunt werken.Je volgt operationele activiteiten op: bestellingen plaatsen, leveren, kwaliteit, onderhoud...In overleg met de Business Unit Manager plan je internationale zakenreizen voor bv. fabrieksbezoeken, beurzen waar klanten aanwezig zullen zijn. Dit is echter sporadisch.Tijdens klantgesprekken vraag je naar hun ervaring en toekomstplannen om te kunnen anticiperen op eventuele behoeften.Tot slot rapporteer je aan de Business Unit Manager die je op de hoogte houdt over de aanpak van bedrijfsactiviteiten.
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Assistent Filiaalmanager

Kampenhout, België

Voor een groothandel te Kampenhout, zijn we op zoek naar een vriendelijke en energieke Assistent Filiaalmanager met een passie voor horeca.   Wat wordt er van jou verwacht?   Klanttevredenheid draag jij hoog in het vaandel, je helpt elke klant met de glimlach verderJe beschikt over een grote dosis positieve energie, klanten en collega's zullen geen stress bij jou opmerkenJe bent een echte people manager en motivatorJe bent organisatorisch sterk en behoudt overal het overzichtJe beschikt over sterke onderhandelingsvaardigheden, met andere professionals onderhandel je over producten, foodcost-berekeningen, ...Je ondersteunt de filiaalmanager bij leidinggevende en organisatorische takenSamen met de filiaalmanager kom je tot een onderlinge verdeling van de managementtakenSamen zorgen jullie voor een goede coördinatie, ondersteuning en motivatie van het teamIn afwezigheid van de filiaalmanager ben jij verantwoordelijk voor het reilen en zeilen in het filiaal
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Shopmanager werkmateriaal in Mechelen

Brusselsesteenweg 576, 2800 Mechelen, België

Vivaldis Interim zoekt ....... Shopmanager werkmateriaal in Mechelen   Takenpakket: Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen Je zorgt voor een gestructureerde werkplek waar iedereen zich ten volle kan engagerenZelf steek je nog graag de handen uit de mouwen: Advies, verder helpen klanten, offertes op maat van de klant,  analyse lastenboek en bouwplannen + kostprijsberekening, nacalculatie, prijsafspraken tot registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestelling/leveringTelefonie/ mailJe luistert naar de klant, stelt de juiste vragen en geeft ondersteuning bij het nemen van beslissingen. (zowel aannemers, zelfstandigen als particulieren) Je bent verantwoordelijk voor een correcte presentatie van de goederen Opleiding collega's, aansturen/coördinatie team + verantwoordelijk voor resultaten (4-5 collega's) Planning, evaluatiegesprekken, sollicitaties afnemen/opvolgenRapporteren haar regio verantwoordelijke 
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Senior Manager Accountancy

Herent, België

Specialist in accountancy?Kan je vlot werken met Excel?Al een eerste ervaring in een accountantskantoor?Een boekhoudkantoor in Herent én Zemst met een goede naam in de sector en een familiaal karakter is op zoek naar (Senior) manager accountancy. Benieuwd hoe je dag er zal uitzien: Je bent de eindverantwoordelijke voor het efficiënt en kwaliteitsvol afleveren van jouw accountancydossiers en projecten.Je zorgt voor de controle, de opvolging en finalisatie van de BTW aangiftes, tussentijdse jaarcijfers en jaarafsluitingen die de consultants voorbereiden.Een uitgebreide bespreking van het dossier met je klanten hoort daar ook bij, afhankelijk van de complexiteit.Als manager accountancy bereid je bijzondere of eenmalige opdrachten voor.Klanten kunnen bij jou terecht voor advies fiscale optimalisatie, bijstand statutenwijziging, assisteren bij fiscale controle,…Je ondersteunt en begeleidt consultants bij hun lopende dossiers en je geeft feedback om hun kennis te verruimen.
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Accountmanager

Leuven, België

Op zoek naar een job als vertegenwoordiger?Hou je van de combo bestaande klanten en prospectie?Al een eerste ervaring opgedaan?Dan is deze job iets voor jou! Een specialist in telefonie software, zijn wij op zoek naar een accountmanager voor verschillende regio's. Wat jouw job zoal inhoudt? Dat ontdek je in deze vacature: Jouw taken zijn: 30% van je werktijd zorg je ervoor dat bestaande klanten geholpen zijn in het verder digitaliseren van hun diensten op kantoor en transformeer je hen van klant naar ambassadeur.De overige 70% focus je op nieuwe klanten dankzij referenties, inbound leads, social selling maar vooral door te netwerken.Je bent altijd in de weer op nieuwe opportuniteiten te zien.
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Account Manager Bouw

Leuven, België

Ben jij een echte hunter?Heb je technische affiniteit?Interesse in gereedschappen?Een bedrijf gespecialiseerd in gereedschappen en bevestigingsmaterialen is op zoek naar een Vertegenwoordiger Bouw (regio Vlaams-Brabant) om klantenrelaties uit te bouwen en te onderhouden.Wat jouw takenpakket zoal inhoudt hebben we hier alvast even voor je uitgeschreven: Je staat in voor de ontwikkeling van nieuwe business-opportuniteiten;Jouw klanten zijn voornamelijk actief in dak, sanitair, venster, algemene bouwwerken, verwarming en schrijnwerk;Als vertegenwoordiger doe je er alles aan om resultaten te behalen en te overstijgen;Je speelt in op de behoefte van de klant en biedt hen een totaaloplossing;Als professional werk je ook een correcte prijszetting uit;Hunten naar nieuwe leads en deze opvolgen is day-to-day business;Je rapporteert dagelijks en correct aan de interne sales afdeling.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Projectmanager

Duffel, België

Vivaldis Technics Bedienden Geel zoekt .............. PROJECTMANAGER!Waar moet je zijn? DuffelSpecialisatie: elektrotechniek Wat moet je doen als Projectmanager?   Het eindresultaat en de organisatie van de business unit: planning, werfbezetting en middelenAanbrengen van nieuwe klanten/projecten en onderhouden van bestaande relatiesCoördinatie en controle van :  technische inhoud, levertijden, procedures en regels m.b.t. veiligheid en kwaliteit, financiële aspectenOpstellen van offertes voor vaste klanten en/of meerwerkoffertesAansturen en motiveren van je team van projectleiders en arbeidersJe werkt samen met verschillende afdelingen als Aankoop en Calculatie en rapporteert aan het management Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geelbedienden@vivaldistechnics .be
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Account Manager

Temse, België

Op zoek naar een nieuwe uitdaging?Lees dan zeker verder!Wij zijn op zoek naar een account manager. Zo ziet jouw takenpakker eruit: Je analyseert de noden van de klant, maakt de prijsoffertes en finaliseert de verkoop. Je genereert omzet door het afhandelen van zowel binnenkomende dossiers evenas door het werven van nieuwe klanten en door het opbouwen van een contacten netwerk. Je formuleert voorstellen ivm commerciële acties. Je bent een belangrijke schakel en mee verantwoordelijk voor het behalen van het verkooptarget.
InterimMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter