Jobs

Jobs

717 Jobs found
Urgent

Technisch - administratief medewerker

Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België

Je ben verantwoordelijk voor de bestellingen: Plaatsen van bestellingen (gelinkt aan een project) bij onze bestaande leveranciers.Opvolging, verwerking en ontvangen van bestellingen.Contact met de leveranciers voor levertermijnen, offertes et eventuele klachten. Je ben verantwoordelijk voor materiaal en stockbeheer: Beheer en regelmatige check van de stock en inventaris.Organisatie van het stockbeheer.Voorbereiden van materiaal voor de techniekers.Anticiperen van bestellingen bij te kleine voorraad. Je ben verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van de projecten:   Administratieve ondersteuning aan de Technical Project Coordinators: Voorbereiding van documenten, rapporten, organiseren van meetings en administratieve follow-up,...Beheer van administratieve dossiers gelinkt aan de verschillende projecten: Facturen, contracten, briefwisseling, ..Archiveren van de (technische) dossiersUitwerken van wekelijkse planning in samenwerking met de Technical Project Coordinator
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Logistiek Bediende

Genk

Voor een productiebedrijf gelegen te Genk, zoeken we een logistiek planner met kennis van SAP & Excel. Je takenpakket als logistiek planner bestaat uit:   Je ondersteunt de logistiek manager en zorgt voor dagelijkse interactie met de sales afdeling om nieuwe en gewijzigde orders op te volgen.Je zorgt dat de bestellingen tijdig bij onze klanten afgeleverd worden;Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse en meerdaagse magazijnplanning;je staat in om verzendplannen, het ontwikkelen en aanpassen van verzendschema en en coördinatie met scheepvaartmaatschappijen;Je volgt voorraden op en de interne communicatie op;Je volgt ook samen met de logistiek manager het facturatie proces op voor transport en de externe magazijnen;Je beheert het proces om pallets en tussenlagen terug te sturen;.....
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
Urgent

Boekhoudkundig bediende met kennis van HR

Herentals, België

Voor een Premiumgarage regio Herentals, zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig bediende met kennis van HR.   Jouw takenpakket bestaat uit 50% boekhouding en 50% HR ondersteuning. Als boekhoudkundig bediende sta jij in voor: De opvolging van leveranciersHet beheer van de werkkledijInboeken van facturenHet doorgeven van de werkurenDe registratie van afwezigenDe overige taken dienen in samenspraak nog te worden vastgelegd  
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Hulpboekhouder

Harelbeke, België

Vivaldis Finance is samen met haar klant (gelegen in Harelbeke) op zoek naar een hulpboekhouder (A-Y). Een overzicht van jouw takenpakket: Verkoop: wekelijkse verkoopfacturen doorgeven aan factoring en verwerken in de boekhoudingen van de verschillende vennootschappenVerwerken & boeken van aankoopfacturen en digitale leveranciersfacturenInboeken bankuittrekselsVoorbereiden en indienen van de btw-aangiftes
FinanceWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Logistiek Administratief bediende

Verrebroek, Beveren, België

Een bedrijf uit Verrebroek📍 is opzoek naar een Administratief bediende in Logistiek   Wat kun je van de functie verwachten⬇️ dagelijkse registratie en opvolging van logistieke bewegingenopstellen van de benodigde documenten 📋 voor verzending en retouradministratieve ondersteuning 📝 van maandelijkse doorfacturatieJe zorgt mee voor een goede en efficiënte operationele werking op de afdelingJe opstellen als contactpersoon📞 voor de werven en andere afdelingenVerwerken van uurprestaties en afwezigheden📈 van de medewerkers van de logistieke afdeling  
InterimServicesFull-timeFixed contract

Administratief bediende aankoop en logistiek

Brugge, België

Voor onze klant te Brugge zijn wij op zoek naar een administratief bediende aankoop en logistiek. Zo zou jouw dag er binnenkort kunnen uitzien: Je plaats bestellingen bij bestaande leveranciers.Je houdt rekening met reeds geplaatste bestellingen van klanten.Je houdt rekening met goederen die besteld zijn maar nog niet geleverd zijn.Je houdt zeker ook rekening met uitgestelde bestellingen die speciaal voor de firma worden geproduceerd.Je houdt rekening met versheidsdata.Je regelt transporten vanuit het buitenland.Je hebt nauw contact met de verkopers.  
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief/logistiek medewerker Gent

Gent, België

Ben je een administratieve duizendpoot, en laat je alles op wieltjes lopen? Lees dan zeker verder,  Voor onze klant een transport & logistiek bedrijf zijn we op zoek naar een administratief bediende. Wie zoeken wij? Ben jij iemand die goed gedijt in een internationale omgeving en het hoofd koel houdt bij complexe logistieke processen? Dan zoeken wij jou! In deze rol werk je nauwkeurig en efficiënt en weet je hoe belangrijk het is om klanten en partners altijd professioneel te woord te staan. Jouw takenpakket als administratief bediende:  Je regelt alle importdocumenten tot in de puntjes: Douane- en importpapieren hebben geen geheimen voor jou. Dankzij jouw scherpe blik zijn onze zendingen altijd in orde.Je houdt klanten en leveranciers op de hoogte: Je bent de schakel tussen verschillende partijen en zorgt ervoor dat iedereen tijdig updates krijgt.Administratieve opvolging van dossiers: Je bewaakt de status van importdossiers en houdt alle documentatie zorgvuldig bij.Optimaliseren van processen: Samen met je collega’s werk je aan efficiënte en klantgerichte oplossingen.Oplossen van knelpunten: Je bent een troubleshooter in hart en nieren en weet uitdagingen snel en efficiënt aan te pakken.  
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Bediende logistieke administratie + balie affiniteit/ervaring AGRO

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende- Logistieke opvolging, aanspreekpunt aan balie/ telefoon.Waar moet je zijn? Turnhout. Specialisatie: land/tuinbouw milieumanagement Belangrijk: attest fytolicentie en/of affiniteit met agro, land- tuinbouw is een ZEER grote +Flexibel naar uren in drukke en minder drukke periodes VB. Werken van 8-17u of starten om 7u Hebben we je interesse al gewekt of heb je vragen over deze vacature? Bel/schrijf naar Evelien of Cheyenne! Als Administratieve duizendpoot ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen/klantencontactAls spilfiguur tussen klant, leverancier, collega's ben jij het aanspreekpunt telefonisch + balie. Administratie: Opvolgen/aanvragen attesten/vergunningen, ondersteuning facturatie, agendabeheer directie, bestelling materialen, postverdeling, offertes opmaken/opvolgen, aanmaak contracten- verkoopsdossiers, ... Logistiek- magazijnbeheer: orderproces, doet opvolging van de orderpicking en maakt logistieke documenten aan (zendnota's, pickbonnen,...) + controle van de inkomende en uitgaande goederenstromen, voorraad opvolgen, stockcontrole, ... Ondersteuning collega's mbt customer service, naservice, klachten, uitrol nieuwe productenOpvolging wetgeving/procedures/reglementering mbt milieu, gewassen, bodemOndersteuning buitendienst/vertegenwoordigers + hen administratief ontlasten
OfficeAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

administratief bediende planning

Zeebrugge, Brugge, België

Ben jij stressbestendig, planmatig en flexibel ingesteld? Heb jij een vlotte talenkennis? Ben je sterk computermatig?  Lees dan zeker verder, want misschien ben jij wel administratief logistiek planningsbediende voor onze klant te Zeebrugge die we zoeken.    Jouw planning:  Dagelijks controleer je de uit te voeren orders.Je volgt dit doorheen de dag mee op.Je lost logistieke problemen op en rapporteert ze aan de manager.Opvolgen van schade bestekken en het aanleveren van parts.Je put alles correct in het systeem in.Je assisteert bij het opmaken van de schadebestekken.Je put de werkuren van het personeel in en hanteert de juiste kostenplaats.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Logistiek administratieve duizendpoot/ customer relations

Turnhout

Vivaldis Office zoekt.... Logistiek administratieve duizendpoot/ customer relations  Specialisatie: Transport  Takenpakket   Customer relations, klachtenbehandeling, problem solver bij problemen. Je beheert vlot jouw klantendossiers (volledige afhandeling en opvolging)Administratie hoort er natuurlijk ook bij: administratie/logistieke dossiers samenstellen, verwerking info, mailing/telefonie, Order entry, verwerking in TAS (software pakket)Als echte problem solver kan je goed anticiperen bij onverwachte situaties + contact rederijenControleren en opvolgen van transportdocumenten , binnenkomende containers opvolgenContact met douane team + warehouse/ magazijn coördinatorNauw klantencontact
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Zuienkerke, België

Wij zijn op zoek naar een gepassioneerd administratief bediende voor de bouwsector. Dit bedrijf is gelegen in Zuienkerke. Takenpakket: Beheer van de algemene administratie, waaronder postverwerking, archivering en correspondentie.Administratieve ondersteuning van het personeelsbeheer.Beheer van kantoorbenodigdheden, inclusief stock opvolgen.Verwerken van inkomende en uitgaande facturen.Boeken van aankoopfacturen en verkoopfacturen in het boekhoudsysteem.Voorbereiding van betalingen en opvolgen van debiteuren/crediteuren.Nauw samenwerken met het boekhoudkantoor en de revisor.Rapporteren van administratieve en boekhoudkundige gegevens aan de Office en Finance manager.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel administratief bediende

Jabbeke, België

Voor onze klant, actief in de vastgoedsector regio Jabbeke, zijn we op zoek naar een allround administratief bediende. Je bent hét stralende gezicht en de stem van het kantoor, altijd klaar om de klanten en collega’s met een warme glimlach te verwelkomen en verder te helpen.Als eerste aanspreekpunt aan het onthaal en de telefoon, ben jij de vriendelijke stem die onze bezoekers en bellers begroet.Je bent een master in het beheren van de agenda’s (van de zaakvoerster en collega’s) van het kantoor. Je plant afspraken in als een echte pro.Jij bent binnen het kantoor de essentiële schakel wat betreft communicatie, administratie en digitale tools. Jij zorgt ervoor dat alle gegevens en tools up-to-date blijven en vlekkeloos functioneren.Je bent verantwoordelijk voor het beheren van de post, mailbox, interne administratie, klassement, de planning, marketing en de algemene organisatie van het kantoor.Rentmeesterschap valt ook onder je hoede.
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende kennis elektriciteit

Oostkamp, België

Voor onze klant te Oostkamp, zijn we op zoek naar een allround administratief bediende. De activiteiten van de klant bevinden zich voornamelijk in niet-huishoudelijke installaties: schoolgebouwen, sportcentra, woonzorgcentra, industrie, kantoorgebouwen of banken.   Je bent het aanspreekpunt voor de klanten en je zorgt mee voor de telefoonpermanentie. Je stelt de administratieve dossiers samen en ondersteunt hierbij de projectleider.Je staat in voor het opvolgen van de facturatie.Je staat mee in voor het verwerken en opvolgen van de voorraad in het magazijn.  
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Zedelgem, België

Ben je op zoek naar een administratieve functie regio Zedelgem? Lees dan zeker verder want zo zou jouw dag eruit kunnen zien. Je staat in voor de administratieve verwerking van de bestellingen om een optimale administratieve ondersteuning te bieden aan het External Sales Team.Je verschaft informatie over bestellingen en verzorgt de administratie ter ondersteuning van de vertegenwoordigers.Je zorgt voor de administratie met betrekking tot goederentransport, opstellen van vervoersdocumenten, douaneformaliteiten, vergunningen en verzekeringen.Je volgt de inkomende en uitgaande goederen op administratief vlak om de vlotte werking te kunnen verzekeren.Je verzorgt de facturatie om de klanten een correcte aanrekening te sturen.  
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende

Zedelgem, België

Voor onze klant in Zedelgem, actief in de technische sector, zijn we op zoek naar een allround administratief bediende.   Je functie omvat: Administratief ondersteunen van de projecten in uitvoeringOpvolgen van vorderingsstaten in het ERP-pakketOpmaken van facturenOpvolgen van betalingenAdministratief beheren van de tak onderaannemingenOpvolgen van contracten en prestaties van onderaannemersWerfmeldingen volgens de werkplanningOrganiseren van bedrijfsevenementen (congé inzet, teambuilding, ...)Regelen van attenties bij jubilea, geboortes en andere gelegenhedenVerzorgen van interne communicatie, o.a. beheren van lokale vestigingspagina op IntranetVerwelkomen en communicatie met externe bezoekers (onthaal, mailverkeer, telefonie)  
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende

Gistel, België

Ben jij een administratieve duizendpoot met technisch inzicht? Heb je een passie voor lichtontwerp en ben je op zoek naar een uitdagende functie waarin geen dag hetzelfde is? Dan zijn wij op zoek naar jou!   Wat ga je doen? Prijsberekeningen van toestellenOpmaken van datasheetsAanpassen van productietekeningenLichtadvies verlenenOpstellen van offertesTekenen in AutoCADLichtstudies maken in DialuxKlantencontact  
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Gistel, België

Wil jij deel uitmaken van een bloeiende holdingmaatschappij gevestigd in het hartje van Gistel? Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Administratief Bediende die ons team komt versterken! Als kernlid van ons kantoor speel je een cruciale rol in het ondersteunen van onze dagelijkse operaties en draag je bij aan het succes van onze holding. Een greep uit jouw takenpakket: Het verwerken van inkomende en uitgaande communicatieAdministratieve ondersteuning bieden aan de dossierbeheerdersBeheren en organiseren van documenten en dossiersAdministratieve taken uitvoeren met precisie en zorgHet vervullen van klantvragen en -verzoeken via telefoon en e-mail
OfficeHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Eernegem

Voor onze klant te Eernegem, gespecialiseerd in vleeswaren,  zijn wij op zoek naar een administratief bediende voor een voltijdse betrekking. Jouw taken zijn: Je staat in voor de input en verwerking van de bestellingen.Je bekijkt de prijsberekeningen en past aan indien nodig.Je staat in voor de input van de prijzen.Je neemt inkomende oproepen van zowel de horecazaken als de winkels aan. Je plaatst de bestellingen in het systeem. Je volgt op of de leveringen tijdig de deur uit kunnen.Je houdt de planning van de vrachten in de gatenJe neemt administratieve taken op je.Mails verwerken van leveranciers. ....
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende bouw

Westende, Middelkerke, België

Voor onze klant, een technisch bedrijf regio Westende, zijn we op zoek naar een administratief bediende. Als administratief bediende heb je een fundamentele rol in het ondersteunen van de operationele activiteiten.   Een greep uit je (toekomstig) takenpakket: Opmaken, verwerken en opvolgen van offertes en aanbestedingen, dit voor zowel onze private als openbare werkenBeheer van inkomende en uitgaande correspondentie per e-mail en per postPrijsvergelijkingen: analyse en monitoringOndersteuning van het management bij diverse administratieve takenOndersteuning algemene telefonieEssentiële schakel binnen ons wegenbouwbedrijf van de verschillende afdelingen  
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Boekhoudkundig/ administratief bediende (afdeling debiteurenbeheer)

Dessel, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Boekhoudkundig/ administratieve bediende (afdeling debiteurenbeheer)   Leuk om te weten: Onze klant hecht veel belang aan collegialiteit, een fijne teamgeest en professionele communicatie. Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen + update klantdossiersSpilfiguur op debiteuren afdeling: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, bewerken en beheren openstaande facturen, opvolging betalingen/aanmaningen/openstaande vorderingen, bewaken betaalafspraken/achterstanden, verwerkingen bankuittreksels, crediteuren, ...Telefonie/mailing Meedenken aan verbetering
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter