Employee
Employer
About Vivaldis
Offices
Blog
FAQ
Contact
English
Vivaldis Interim
Jobs
Charlotte, your digital assistant
Spontaneous application
Job guide
Interim
Construct
Office
Finance
Drivers
Technics
Technics Employees
Working at Vivaldis
Recruitment consultant
Our strengths
Application process
Collega's aan het woord
Internal jobs
Spontaneous internal application
Why Vivaldis
Work in Belgium
My Vivaldis
Vivaldis Interim
Open menu
Jobs
jobs.search_location.max_distance
5 km
10 km
15 km
20 km
50 km
Show me the jobs
Work regime
Contract type
Language
Speciality
Sector
Filters
Work regime
Full-time
(7)
Contract type
Temporary, with option of permanent contract
(6)
Fixed contract
(1)
Language
Dutch
(5)
French
(2)
Speciality
Office
(4)
Interim
(3)
Sector
Mechanical engineering
(2)
Chemistry
(2)
Tourism
(1)
Metal
(1)
Health
(1)
7 Jobs found
HR Officer Payroll
Poperinge, België
Voor een bedrijf in regio Poperinge zijn we op zoek naar een HR officer Payroll. Ondersteuning van de payroll expert in het beheer van zowel vast als uitzendpersoneel: Verwerken van de lonen voor vast personeel.Bevestiging en controle van prestaties van uitzendmedewerkers.Verwerken en opmaken van sociale documenten.Controle van facturatie Uitvoeren van periodieke controles met betrekking tot: Urenregistratie in projectadministratie versus loonverwerking.Fleet: tankbeurten en kilometerstanden.Telefoniekosten en verbruik.Andere administratieve controles en optimalisaties.
Office
Mechanical engineering
Full-time
Fixed contract
HR payroll officer
Affligem, België
Voor onze klant te 1790 Affligem zijn we op zoek naar een gemotiveerde HR payroll officer Taken: Beheer van personeels- en loonadministratie voor drie stelplaatsen (Luxemburg, Roeselare, en Boortmeerbeek).Onderhouden van nauw contact met de stelplaatsverantwoordelijken en het sociaal secretariaat.Ondersteunen van medewerkers bij vragen over loon en sociale wetgeving.Bijdragen aan optimalisatie van de loonverwerking.Coördineren en opvolgen van arbeidscontracten.Organiseren van de vereiste opleidingen voor chauffeurs.
Interim
Tourism
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Didn't find what you're looking for?
Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
Payroll officer
Antwerpen, België
Voor onze klant in Antwerpen kijken we uit naar een payroll officer. We bieden een uitdaging waar je verantwoordelijk bent voor een correcte verwerking van lonen en waar je ondersteuning geeft in her optimaliseren van payroll processen. Takenpakket: Voorbereiden van loonverwerking en zorgvuldige controle van tijdsregistratie en afwezighedenAdministratieve verwerking van A tot Z van de indiensten alsook uitdienstenBeheren van personeeldossiers, inclusief berekening van verlofrechten en vakantiegeldenUp to date houden van alle relevante personeelsgegevensOndersteuning bij aanvraag en opvolging van sociale documenten, zoals aanvragen voor tijdskrediet en mutatiesBeheren van extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, fietsleasing, verzekeringen,..Actieve deelname aan het optimaliseren van de payroll processen
Office
Metal
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
HR Payroll Officer
Leuven, België
Kennis van sociale wetgeving? Graag bezig met loonverwerking? En ben je ook graag betrokken bij opleidingen en rekrutering? Dan ben jij de administratieve duizendpoot die we nodig hebben! Voor een bedrijf uit Leuven zijn we op zoek naar een HR Officer Payroll die voltijds of 4/5e aan de slag gaat. Ze zijn actief in hoorzorg en audiotechnologie en horen graag van jou! Ontdek hier alvast jouw takenpakket: Dankzij jou gebeurt de loonverwerking foutloos. Daar krijg je eventueel een korte opleiding voor.Je maakt personeelsdocumenten en sociale documenten op.Je ziet erop toe dat wettelijke regelgeving en sociale wetgeving correct worden toegepast.Bij sociaal juridische vragen kan je medewerkers te woord staan.Ook de administratie m.b.t. wagenpark en verzekeringen neem jij voor jouw rekening.Je ondersteunt jouw collega's op administratief vlak.Als payroll officer ondersteun je ook bij rekrutering zodat je er later zelf mee aan de slag kan.Tot slot ben je verantwoordelijk voor alle administratie rond opleidingen.
Office
Health
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Payroll administrator
Antwerpen, België
Voor een klant in 2030 Antwerpen zijn wij op zoek naar een Payroll administrator. In deze functie rapporteer je aan de HR Manager. bieden van administratieve payroll ondersteuning en HR administratieve ondersteuningloonadministratie: volledige loonadministratie kunnen verwerkenupdaten van het SD Worx payroll systeemregistratie, opvolging en controle van de uren van de medewerkers + loonadministratieregistreren en opvolgen van opleidingen en medische controles (samen met de preventieadviseur); afleveren van attesten voor de personeelsdossiersup to date hoyden van digitale personeelsdossiersbehandelen van digitale personeelsdossiers in het personeelsadministratiesysteemvakantieadministratie en -registratie controlerenHR-taken met betrekking tot het welzijn van de werknemersopvolgen van loon- en reisgerelateerde verzekeringen, namelijk hospitalisatie en andere verzekeringen, contacten met verzekeraars verzorgen HR-administratie: administratie en opvolging van bedrijfswagenscompliance administratie voor nieuwkomers en opvolgingfacturatie van mobiele telefoons van de medewerkers controlerenaanvragen van de A1 formaliteiten voor de werknemersadministratie voor het fietsmobiliteitsprogramma
Office
Mechanical engineering
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Gestionnaire de paie
Lontzen, Belgique
Nous recherchons un(e) Gestionnaire de Paie dynamique et rigoureux(se) pour rejoindre l'équipe de notre client situé près de Lontzen. Dans ce rôle, vous serez responsable de la gestion complète des rémunérations de nos travailleurs et veillerez au respect des normes sociales en vigueur. Vous serez également en charge du suivi de la législation sociale pour la commission paritaire 200 et 149.04, ainsi que de l’administration du payroll et des formalités administratives. Vos responsabilités : Gestion des rémunérations des travailleurs, y compris la préparation des salaires et des déclarations fiscales.Suivi des évolutions législatives et des conventions collectives liées aux commissions paritaires 200 et 149.04.Administration complète du processus de paie, de la collecte des données à la gestion des déclarations sociales.Réalisation des formalités administratives liées à la paie (attestations, attestations fiscales, etc.).Collaboration avec les différents départements pour garantir le bon traitement des informations salariales.Mise à jour et gestion des données salariales et des informations légales dans les logiciels de paie.
Interim
Chemistry
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Gestionnaire de Paie
Lontzen, Belgique
Gestionnaire de Paie(h-f-x) En tant que Gestionnaire de Paie, vous jouerez un rôle clé dans : La gestion des rémunérations des travailleurs.Le suivi des législations sociales pour environ deux commissions paritaires (CP200 et CP 149.04).L’administration payroll en collaboration avec notre secrétariat social.Les formalités administratives (contrats, Dimona, courriers, etc.) et la gestion des activités liées à la paie(primes, congés, chèques-repas, écochèques).Le support aux employés pour toutes questions liées à la législation sociale, aux salaires et aux fiches de paie.La participation à des formations internes et externes pour rester à jour sur votre domaine d’expertise.
Interim
Chemistry
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.
Chat with Charlotte
Subscribe to our newsletter
First name
Last name
Email address
Keep me informed
I have read the
privacy statement
and agree that my data will be used to present me with jobs.