Urgent
Administratief Bediende
WETTEREN
Ben jij een administratieve duizendpoot die de handen graag uit de mouwen steekt? Heb je graag een afwisselende job? Dan zoeken wij jou! TakenpakketJe maakt dagelijks offertes of bonnen op en coördineert bestellingen van goederen bij leveranciersCorrect opvolgen en begeleiden van leveringen en facturatie van onze goederenJe werkt nauw samen met alle afdelingen en alle filialen van het bedrijfJe bent verantwoordelijk voor het samenstellen van de leveringsdossiers en het correct informeren van de plaatsingsdienstJe voorziet de communicatie met de klant betreffende de lopende bestellingen en de afhandeling hiervanJe hebt zowel telefonische als via mail klantencontact in het Nederlands, Frans en EngelsJe onderhoudt de database op een proactieve manierJe volgt de klachtenbehandeling opJe neemt de verwerking van de leveringen mee voor je rekening en communiceert vlot met de daar bij horende instantiesAlgemene administratie en opvolging
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Technisch bediende commerciële flair hout/bouw
Retie
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende- klantbegeleiding- accountexpert /hout-bouwWaar moet je zijn?
RetieSpecialisatie: Bouwprojecten, houtconstructie
Takenpakket
Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaAls commercieel verantwoordelijke haal je vlot nieuwe projecten binnenJe bouwt vertrouwensrelatie op met zowel bestaande als nieuwe klanten Door nauw contact met je klanten en de juiste vragen te stellen, maak je klanten dossiers op + prijszetting door een offerte op maatBespreken bouwplannen met klant + advies over de verschillende houtsoorten, materialen, afmetingen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Verkoop afsluiten, offertes opmaken, facturen toetsen aan de bestellingen, opmaak werkbonnen, contact leveranciers, bestellen materialen, ...Je overhandigt een compleet bouwdossier (incl. materiaalkeuzes) aan het werkhuis/productieleiderOpvolgen, registreren en rapporteren
OfficeHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Vertegenwoordiger
Antwerpen, België
Voor een bedrijf gespecialiseerd in betaaloplossingen gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een Vertegenwoordiger.
Koude prospectieJe bent verantwoordelijk voor je eigen agenda en plant zelf je afspraken inJe doelgroep: lokale handelaars, (voedingssector, kledingwinkels, gezondheid, ontspanning, sport, winkels...)De lokale handelaars koppelen aan het bedrijf-netwerk en de relatie onderhouden Klantenbezoek
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Conseiller commercial
Tournai, Belgique
Vous êtes parfaitement bilingue FR/NL et vous êtes appréciez le contact avec la clientèle ? A vous de jouer !Vivaldis Tournai recherche des collaborateurs conseillers commerciaux bilingue FR/NL.
Vous conseillez le client et l'accompagnez de façon professionnelle afin de répondre à ses attentes.Vous proposez des solutions correspondant aux attentes de notre client.Vous écoutez le besoin du client et vous lui proposez nos solutions adaptées à sa situationVous répondez aux demandes spontanées du client.Vous gérez les appels entrants.( call center)
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Bediende In De Boekhouding
BEVERLO
Voor een bouwbedrijf in Beringen zijn we op zoek naar een boekhoudkundig medewerker voor een deeltijdse functie.
Hoe zal je takenpakket er uitzien?
Opmaken van facturenInboeken van aan- en verkoopfacturenUittreksels verwerkenMeewerken aan de digitalisering en automatisering van de boekhoudingOp termijn kunnen de boekhoudkundige taken uitbreidenAlgemene administratieve taken zoals opvolgen van bestellingen behoren ook tot je taken
FinanceConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Customer Service Medewerker
Deinze, België
Wij zijn op naar een gemotiveerde customer service medewerker voor onze klant actief in de ruime bouwsector:
Je hebt het volgend takenpakket:
Je zal contacten met de klanten onderhouden en opbouwen, dit zowel via telefoon als mail in het Nederlands en FransJe bent het eerste aanspreekpunt samen met je collega's voor alle vragenJe zal de orders ingeven in SAPJe volgt het order op van bestelling tot levering op de werfJe zal leveringen opvolgenIndien nodig verzorg je de retourverzending op en maak je de creditnota op voor de klant
InterimChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief /commercieel bediende- projectverkoper (luxe artikelen)
Beerse, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief /commercieel bediende- projectverkoper - klantbegeleiding A-Z (luxe artikelen)
Waar moet je zijn?
Omgeving Beerse, flexibel naar verplaatsing klantSpecialisatie: Bouw, technische installatie, luxe artikelenBelangrijk: zaterdagwerk
Takenpakket
Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen (bezoekers, leveranciers, klant aan de telefoon, mail, ...)De toonzaal is jouw terrein. Professionelen + particulieren zoals zelfstandige tuinaannemers komen bij jou langs voor advies en hen de begeleiden naar een droomcreatie VB. zwembaden, whirlpools en toebehorenAls rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant Contact met leveranciers (tijdig plaatsen bestellingen, prijzen opvragen, ...)Je beantwoordt vragen van klanten en polst naar hun wensen om hen te begeleiden naar hun droomcreatie (projectverkoop! Een afspraak op zaterdag of na de uren schrikt je niet af)Administratie hoort er natuurlijk ook bij: offertes opmaken en opvolgen, verkoopsdossier opmaken en afronden, bestellingen, orders verwerken, klantendossiers beheren, webshop, ...Aftersales Doorheen de werkzaamheden maak je de klant wegwijs en zorg je voor de juiste begeleiding Klachtenbehandeling en klanttevredenheid waarborgenProjectplanning borgen
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief commercieel bediende interieuradvies
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende- Commercieel bediende met kennis elektriciteit, verlichting, interieur, ... Waar moet je zijn?
Turnhout.Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, interieur, lichtstudie en lichtplannen Je werkt 1 op de 2 zaterdagen (beurtrol)
Takenpakket
Als Interieuradviseur -administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen.Als specialist ben je samen met je collega's DE spilfiguur in de toonzaal + ben je verantwoordelijk voor de begeleiding / advies Ze zijn specialist op het gebied van interieur, lichtprojecten, design. Je komt terecht in een klein hecht team van 6 personen.Er is een kleine toonzaal waar professionelen, particulieren, zelfstandige installateurs, architecten, ... langskomen voor een bestelling, advies, ... Als technisch talent kan je hen helpen met de nodige info en hun begeleiden naar hun droomcreatieAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: opvolging klanten dossiers, offertes opmaken-opvolgen en verwerking, opvolging projecten, technische plannen lezen en interpreteren, lichtstudies, ontwerp lichtplannen/interpretatie, ondersteuning calculaties, ... Je volgt de markt op de hielen
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief commercieel bediende hout/ doe-het-zelf
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende spilfiguur balie-toonzaal, expert hout - doe-het-zelfWaar moet je zijn?
ArendonkSpecialisatie: Schrijnwerk, hout, bouwmaterialen
Takenpakket
Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander Contact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Als technisch administratief bediende, verkoper en spilfiguur tussen de klant, bureau, magazijn, leveranciers en het atelier help je de klanten op weg met je correcte begeleiding en advies (materiaalkeuze, kleuren, ...)Je bent het gezicht van de firma aan de balie, telefonisch en via mailKlanten, leveranciers ontvangen en begeleiden/helpen met de nodige info kan je als geen anderSporadisch spring je in bij je collega's in het magazijn om bestellingen klaar te maken VB. leveringen klaarzetten, showroom aanvullen, laden-lossen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Offertes op maat van de wensen van de klant maken en opvolgen, bestel en leverbonnen opmaken/verwerken, voorraadbeheer, bestellen van materialen, orderbeheer... + verwerking in PC
OfficeAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief commercieel bediende
Wervik, België
Als medewerker op onze commerciële binnendienst ben je een belangrijke schakel binnen ons team. Je verantwoordelijkheden omvatten:
Het opvolgen van orders en de planning.Het coördineren en opvolgen van herstellingen.Algemeen administratief taken
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Administratief Bediende
Ieper, België
Zo ziet uw takenpakket er uit: -Je verwerkt de orders en projecten van de externe sales en verzorgt de ingave ervan in het ERP-systeem (Navision).- Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten.- Je maakt de orderbevestigingen op en stemt de leverdata af met de klanten in functie van de productieplanning.- Je zorgt voor de verkoop facturatie en volgt de aging balans nauwgezet op.
OfficeEnergyFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel administratief bediende
Zeebrugge, Brugge, België
Voor onze partner, groothandel en verdeler van vis te Zeebrugge, zijn wij dringend op zoek naar een commercieel-administratief bediende.Hoe ziet je dag eruit?
Je neemt de bestellingen van klanten op via telefoon of per mail (horeca, kleinhandels, ...) Dit zijn ook Franstalige klanten. Je geeft de orders in in het systeem en staat in contact met de planning. Dit van dinsdag tot en met zaterdag.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel administratief bediende
Lo-Reninge, België
Sales Ondersteuning:
Verwerken van ordersCommunicatie met klantenOpvolgen van leveringen
Orderverwerking:
Invoeren van kleine en terugkerende orders in het ERP-systeemDoorgeven van orders voor productie en facturatie
Coördinatie:
Afstemmen met productiechef en aankoopverantwoordelijke over levertermijnen
Offertes en Rekeningen:
Berekenen van rekeningen en opmaken van offertes
Interne Administratie:
Beheer van wagenpark, werkplaatsmateriaal en keuringenInput van materiaallijsten en tijdsregistratieBehouden van overzicht van IT-licenties en accountsOverleggen met IT-partner
Ondersteuning Zaakvoerder:
Boeken van vluchten en verblijven in het buitenland
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel administratief bediende
Nazareth, België
Voor onze klant een service gerichte distributeur van beveiligingsproducten gaan wij op zoek naar een Commercieel administratief bediende voor de binnendienst.Jouw takenpakket
Je belt bestaande klanten (mensen die zich geregistreerden op onze website en interesse hebben) om afspraken te maken voor onze vertegenwoordigers in Vlaanderen en WalloniëJe richt je tot partners in de Security bedrijven : Zaakvoerders, Managers,....Je stelt onze diensten voor, stelt de behoeften vast en spreekt een datum af voor een ontmoeting met één van onze vertegenwoordigersJe werkt samen met de Sales- en Marketingafdeling en biedt ondersteuning waar nodig Voor al deze interne sales ondersteuning wordt een uitgebreide opleiding voorzien
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Commercieel Medewerker
Wervik, België
Voor onze klant, producent en verdeler van ramen, gelegen in Wervik, zijn wij op zoek naar een TECHNISCH COMMERCIEEL MEDEWERKER.
Tot uw takenpakket behoort:
u hebt klantencontact via mail - telefoon - website;u staat in voor de orderverwerking en de opvolging ervan;u doet research betreffende de producten voor de klant;u volgt de levertermijnen op;u lost eventuele verzendingsproblemen op;u behandelt eventuele klachten;u staat de klanten te woord i.v.m. productvragen, voorraden, prijzen, etc;u maakt offertes op en bespreekt deze met de klant;u staat in voor het opmaken van transportdocumenten.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch commercieel bediende
Lier, België
Vivaldis Office zoekt een Technisch commercieel bediende!Waar moet je zijn?
LierSpecialisatie: fabrikant van flexibele slangen en draadvlecht
Wat moet je doen als technical inside sales?
Als eerste lijn contact klanten zowel telefonisch als per mail te woord staanKlanten (zijn vnl. ingenieurs) adviseren welke buizen er gebruikt kunnen worden / info verschaffen over het assortiment Advies en technische ondersteuning biedenInfo over levertijden en beschikbare voorraden verlenenCommerciële proces afhandelen van A tot ZOffertes opmakenOrders ingeven in het systeemKlachtenafhandelingNauwe samenwerking met buitendienst verkoop en planningsafdelingIn verscheidene talen mensen te woord staan, met name: Frans, Nederlands, Engels & DuitsOpleiding volgen om het assortiment te leren kennen (praktisch+theoretisch)
Technics EmployeesMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Sales Advisor
Hever, Boortmeerbeek
Voor onze klant binnen de automotive te Boortmeerbeek zoeken wij een sales advisor met enkele jaren ervaring achter de rug. Wat ga je doen als Sales Advisor?
Het actief benaderen van potentiële klanten om kansen te identificeren en commerciële targets te behalen.Het verkopen van voertuigen en het adviseren over financiële producten en diensten.Een correcte en efficiënte administratieve afhandeling van verkoopdossiers en klantenopvolging, met als doel een hoge klanttevredenheid te waarborgen.Rapporteren aan de salesmanager over verkoopresultaten, klantenopvolging en geplande activiteiten.Het onderhouden van relaties met klanten en zorgen voor een uitstekende customer experience.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel bediende
Zaventem, België
Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de sanitaire tak, zijn we op zoek een communicatief sterke, klantgerichte en stressbestendige Commercieel Bediende,
Wat zal jij doen als Commercieel bediende?
Je bent het aanspreekpunt voor de klanten, de buitendienst en de andere afdelingen van het bedrijf;Je adviseert de klanten over het assortiment en de dienstverlening;Je werkt administratieve stromen uit en volgt deze verder op;Je ontvangt en verwerkt de (voornamelijk) geautoriseerde orders;Samen met je collega zorg je voor een probleemloze afwikkeling van de onderstroom;Je begrijpt als geen ander dat optimaal commercieel zijn alles te maken heeft met klantgerichtheid.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Mechelen
Onze klant, een toonaangevend bedrijf in de live entertainment en productie-industrie, gespecialiseerd in videoapparatuur en technisch projectmanagement voor grootschalige evenementen en theaterproducties wereldwijd. Ter ondersteuning van hun team van projectmanagers zijn ze op zoek naar een gedreven Administratief Bediende die helpt bij uiteenlopende administratieve taken.
Als Administratief Bediende ben je verantwoordelijk voor verschillende ondersteunende administratieve taken, waaronder:
Aanmaken van aankooporders, facturen en activa in onze ERP-tool.Verwerken van zendingen en pakketten via koeriersdiensten zoals FedEx.Zorgen voor een tijdige en efficiënte afhandeling van bestelling en apparatuur voor projecten.Ondersteunen van projectmanagers, zodat zij zich kunnen concentreren op hun technische taken.Actief deelnemen aan training en leren werken met nieuwe systemen en tools.Je helpt af en toe actief mee in ons magazijn, goederen scannen, een bestelwagen inladen,...
InterimElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Mechelen
Ben jij een administratieve duizendpoot op zoek naar een nieuwe uitdaging met een passie voor vastgoed?
Dan is dit de job die je zoekt!
Voor onze klant in Mechelen zijn we op zoek naar een administratief bediende.
Jouw takenpakket zal er zo uitzien:
Je zorgt voor het onthaal van de klanten met een glimlach.Je verzorgt de klantenrelaties en helpt klanten verder met hun vragen.Je staat in voor de administratieve taken en ondersteuning.Je bent verantwoordelijk voor de communicatie via mail en telefoon.Je staat in voor het beheren van de agenda's.
InterimReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.