Urgent
Conseiller commercial
Tournai, Belgique
Vous êtes parfaitement bilingue FR/NL et vous êtes appréciez le contact avec la clientèle ? A vous de jouer !Vivaldis Tournai recherche des collaborateurs conseillers commerciaux bilingue FR/NL.
Vous conseillez le client et l'accompagnez de façon professionnelle afin de répondre à ses attentes.Vous proposez des solutions correspondant aux attentes de notre client.Vous écoutez le besoin du client et vous lui proposez nos solutions adaptées à sa situationVous répondez aux demandes spontanées du client.Vous gérez les appels entrants.( call center)
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Internal Sales
Crisnée, Belgique
Internal Sales (h-f-x)
Notre client actif dans le renting financier et le leasing opérationnel est la recherche d'un(e) Internal sales pour la gestion administrative des dossiers clients FR.
Tâches:
Vous êtes la force motrice dans nos contacts avec les clients, vous effectuez les appels nécessaires auprès des fournisseurs et vous tenez toutes les parties informées du dossier ; Grâce à vos connaissances financières, vous examinez les demandes de leasing, effectuez des analyses de crédit, rassemblez les informations justificatives nécessaires et proposez des devis aux clients, toujours avec une vision commerciale ;Vous assurez un suivi correct et précis des dossiers, communiquez les décisions jusqu'à ce qu'une collaboration réussie soit établie et qu'une signature puisse être célébrée.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Dossierbeheeder
Brussel, Belgique
De afdeling Back Office maakt deel uit van de afdeling Finance.
De Back Office-medewerkers behandelen bijstands- en/of verzekeringsdossiers voor zowel B2C- als B2B-klanten.
In samenwerking met een team van ervaren collega's en met de steun van je leidinggevenden zal de nieuwe collega voornamelijk verantwoordelijk zijn voor de volgende taken:
Na een grondige opleiding beheer en controleer je medische en technische dossiers die in de bijstandscentrale (België & buitenland) worden aangemaakt. Je behandelt inkomende dossiers via e-mail en telefoon, die automatisch naar de afdelingagenda's worden gestuurd, en controleert of de gevraagde diensten voldoen aan de contractvoorwaarden.
Je analyseert en valideert dossiers bij afwijkingen, en stelt facturen op voor B2C- en B2B-klanten, buitenlandse correspondenten en partnerclubs. Je voert terugbetalingen uit of stuurt weigeringen naar klanten en zorgt voor de follow-up (contact met klanten).
Je onderhoudt het contact met klanten en beantwoordt hun vragen per e-mail, brief en telefoon.
Wij verwachten van jou:
Onafhankelijk en proactief dossierbeheer: Initiatief nemen, afwijkingen opsporen en communiceren met de juiste afdelingen.Probleemoplossend vermogen: Oorzaken identificeren en samen met betrokken afdelingen oplossingen vinden.Analytisch inzicht: In staat zijn om de nuances van elke situatie te begrijpen en de juiste informatie te verzamelen om beslissingen binnen de gestelde tijd te nemen.
OfficeInsuranceFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief /commercieel bediende- projectverkoper (luxe artikelen)
Beerse, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief /commercieel bediende- projectverkoper - klantbegeleiding A-Z (luxe artikelen)
Waar moet je zijn?
Omgeving Beerse, flexibel naar verplaatsing klantSpecialisatie: Bouw, technische installatie, luxe artikelenBelangrijk: zaterdagwerk
Takenpakket
Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen (bezoekers, leveranciers, klant aan de telefoon, mail, ...)De toonzaal is jouw terrein. Professionelen + particulieren zoals zelfstandige tuinaannemers komen bij jou langs voor advies en hen de begeleiden naar een droomcreatie VB. zwembaden, whirlpools en toebehorenAls rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant Contact met leveranciers (tijdig plaatsen bestellingen, prijzen opvragen, ...)Je beantwoordt vragen van klanten en polst naar hun wensen om hen te begeleiden naar hun droomcreatie (projectverkoop! Een afspraak op zaterdag of na de uren schrikt je niet af)Administratie hoort er natuurlijk ook bij: offertes opmaken en opvolgen, verkoopsdossier opmaken en afronden, bestellingen, orders verwerken, klantendossiers beheren, webshop, ...Aftersales Doorheen de werkzaamheden maak je de klant wegwijs en zorg je voor de juiste begeleiding Klachtenbehandeling en klanttevredenheid waarborgenProjectplanning borgen
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief commercieel bediende hout/ doe-het-zelf
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende spilfiguur balie-toonzaal, expert hout - doe-het-zelfWaar moet je zijn?
ArendonkSpecialisatie: Schrijnwerk, hout, bouwmaterialen
Takenpakket
Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander Contact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Als technisch administratief bediende, verkoper en spilfiguur tussen de klant, bureau, magazijn, leveranciers en het atelier help je de klanten op weg met je correcte begeleiding en advies (materiaalkeuze, kleuren, ...)Je bent het gezicht van de firma aan de balie, telefonisch en via mailKlanten, leveranciers ontvangen en begeleiden/helpen met de nodige info kan je als geen anderSporadisch spring je in bij je collega's in het magazijn om bestellingen klaar te maken VB. leveringen klaarzetten, showroom aanvullen, laden-lossen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Offertes op maat van de wensen van de klant maken en opvolgen, bestel en leverbonnen opmaken/verwerken, voorraadbeheer, bestellen van materialen, orderbeheer... + verwerking in PC
OfficeAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief commercieel bediende
Olen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief commercieel medewerker. Waar kom je terecht?
OlenSector: verpakkingen
Hoe ziet jouw dag eruit?
Administratief (30%)
Post - e-mailReceptieBestellen van kantoorbenodigdheden, cateringproducten, enz.Facility management: Onderhoud gebouwbeheer: energie, water, schoonmaak, receptie, loodgieter, elektricien, etc.
Klantenservice (70%)
Beheer van bestellingen van A tot Z: contact met klanten, bestellingen van klanten opnemen, bestellingen in het systeem invoeren, het magazijn informeren en verzendnota's sturen om leveringen voor te bereiden, het transport van bestellingen plannen en vrachtwagens bestellen, contact opnemen met vervoerders, contact opnemen met de klant over de leverdatumFactureren en creditnota's opstellenMails en telefoonontvangstKlantenservice: dienst na verkoop, afspraken maken enz.
InterimVariousFull-timeFixed contract
Administratief commercieel bediende
Tessenderlo, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende / commercieel bediende voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in poederlakken van aluminium, staal, en verzinkt staal.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief bediende / commercieel bediende bestaat uit:
Je bent verantwoordelijk voor het verwerken, ingeven en versturen van prijslijsten;Je zet prijzen voor automatische prijszetting in en leest deze in;Je maakt mailings op;Je voert verkooporders in en geeft deze vrij;Je maakt verkoopfacturen en creditnota's op;Je controleert facturen en vergelijkt deze met inkooporders;Je volgt de inkooporders op, controleert deze en registreert de ontvangst;Je klasseert orders, facturen en leveringsnota's;Je onderhoudt contact met personeel, klanten en leveranciers.
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel administratief bediende
Geel, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Inside Sales medewerker
📍Waar kom je terecht?
Een transportbedrijf te Geel
🗒 Hoe ziet jouw dag eruit als commercieel bediende?
Opmaken van offertesVoorbereiding van facturatieBehandelen van klachten, problemen oplossenInkomende facturen behandelenOndersteunen van de expediteur
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Work at Vivaldis
Tweetalige administratief & commercieel bediende
Mechelen, België
Voor een bedrijf dat gespecialiseerd is in promomateriaal dat gevestigd is in Mechelen zijn wij op zoek naar een perfect tweetalige commercieel administratief bediende. Je zal terechtkomen in een klein team dat verantwoordelijk is voor volgende taken:
Het invoeren van bestellingen.De algemene administratie van het bedrijf (dossieropvolging)De contacten met leveranciers onderhouden. Je zal de bestellingen van de klanten moeten doorgeven aan de juiste leverancier.Vragen van klanten beantwoorden in verband met hun bestellingen.Klanten aan de balie verder helpen.Opstellen van offertes.Commerciële acties opzetten.
InternalVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Commercieel Bediende
Zele, België
Ben jij administratief sterk?
Heb je een goede kennis Nederlands en Frans?
Heb je kennis van auto onderdelen?
Lees dan snel verder!
Voor een bedrijf in Zele zoeken we een administratief commercieel bediende.
Het bedrijf heeft een groot magazijn met auto onderdelen.
Als administratief commercieel bediende zal je instaan voor volgend takenpakket:
Opvolgen van backorder lijsten. Commerciële rapporten opmaken. Bijspringen bij de facturatie en creditering. Klanten verwelkomen die onderdelen komen halen. Opnemen van de telefoon tijdens drukke momenten. Soms zal je expresleveringen uitvoeren in Zele of Lokeren.📍
Je werkt in een 39 uren week in daguren.
Interesse?
Stuur dan snel jouw recent cv door naar dendermonde@vivaldisinterim.be 📧
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratieve krak- Sales assistant voeding
Hoogstraten, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Administratieve krak/ Sales Assistant. (trade specialist)
Waar kom je terecht? Omgeving Hoogstraten
Specialisatie: Productie, voeding, milieu, innovatie
Focus= Verantwoordelijk voor adminsitratieve en organisatorische verloop/ondersteuning verkoop.
Eerste aanspreekpunt mbt bestellingen/orders + organisatie administratieve procesKlantencontact , contact leveranciers (mail, telefoon)Problem solver bij problemen VB. levering, onvolledige bestellingRechterhand trade specialist/accountmanagers mbt markonderzoek, analyse resultaten, rapportenDeelnemen aan overlegmomenten, vergaderingen en/of beurzen/eventsOpvolging logistiek en administratieve afhandeling
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel administratief bediende
Brusselsesteenweg 290, Asse, België
Voor een bedrijf in 1730 Asse zijn we opzoek naar een gemotiveerde
COMMERCIEEL ADMINISTRATIEF BEDIENDE - ADMINISTRATIEF BEDIENDE TECHNIEKEN
Het bedrijf is een studiebureau dat haar diensten verleend in de bouw, meer specifiek technieken-bouw.
Taken:
Ontvangen van bezoekers en leveranciers.
Beantwoorden van telefoongesprekken.Onthaal van nieuwe werknemers.Beheren van de logistiek voor verschillende kantoren.Plaatsen van bestellingen voor kantoormateriaal, dranken, meubels, IT hardware, etc.Voorbereiden van vergaderzalen.Organisatie van interne events zoals personeelsfeesten.In- en uitschrijven van voertuigen.Beheren van verkoop, verzekering, herstellingen en banden.Beheer van tankkaarten.Indienen van EPB-aangiftes in Vlaanderen en vernieuwen van de erkenning van EPB-verslaggever.Samenstellen van dossiers en verzorgen van printing.Coördinatie van opleidingen en subsidieregelingen zoals KMO-portefeuille.Verzenden en afhalen van post.Organisatie van reizen voor de directie inclusief hotelboekingen, vluchten, huurauto's, treinreizen en restaurantreserveringen.Bijwerken van organigrammen.Beheren van kandidatuurdossiers voor publieke wedstrijden.Uitvoeren van marketingtaken zoals het verzenden van nieuwjaarskaarten, publicaties in vaktijdschriften.Vertalingen van documenten tussen Frans, Nederlands en Engels.Up-to-date houden van projectfiches en bedrijfspresentaties.Controleren en vergelijken van de planning van collega's met de timesheets.Beheren van software zoals Ionbiz voor nieuwe projecten en medewerkers.Aanmaken en versturen van verslagen na werfcontroles via Aproplan.Beheren van sociale media-accounts.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel administratief bediende
Lo-Reninge, België
Sales Ondersteuning:
Verwerken van ordersCommunicatie met klantenOpvolgen van leveringen
Orderverwerking:
Invoeren van kleine en terugkerende orders in het ERP-systeemDoorgeven van orders voor productie en facturatie
Coördinatie:
Afstemmen met productiechef en aankoopverantwoordelijke over levertermijnen
Offertes en Rekeningen:
Berekenen van rekeningen en opmaken van offertes
Interne Administratie:
Beheer van wagenpark, werkplaatsmateriaal en keuringenInput van materiaallijsten en tijdsregistratieBehouden van overzicht van IT-licenties en accountsOverleggen met IT-partner
Ondersteuning Zaakvoerder:
Boeken van vluchten en verblijven in het buitenland
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel administratief bediende
Zeebrugge, Brugge, België
Voor onze partner, groothandel en verdeler van vis te Zeebrugge, zijn wij dringend op zoek naar een commercieel-administratief bediende.Hoe ziet je dag eruit?
Je neemt de bestellingen van klanten op via telefoon of per mail (horeca, kleinhandels, ...) Dit zijn ook Franstalige klanten. Je geeft de orders in in het systeem en staat in contact met de planning. Dit van dinsdag tot en met zaterdag.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Commercieel Medewerker
Wervik, België
Voor onze klant, producent en verdeler van ramen, gelegen in Wervik, zijn wij op zoek naar een TECHNISCH COMMERCIEEL MEDEWERKER.
Tot uw takenpakket behoort:
u hebt klantencontact via mail - telefoon - website;u staat in voor de orderverwerking en de opvolging ervan;u doet research betreffende de producten voor de klant;u volgt de levertermijnen op;u lost eventuele verzendingsproblemen op;u behandelt eventuele klachten;u staat de klanten te woord i.v.m. productvragen, voorraden, prijzen, etc;u maakt offertes op en bespreekt deze met de klant;u staat in voor het opmaken van transportdocumenten.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende commerciële flair-toonbank
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende- Commercieel bediende met kennis elektriciteit, verlichting, bekabeling, ...Waar moet je zijn?
Turnhout.Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, bekabeling, HVAC, Domotica, ... Belangrijk: Kennis techniek
Takenpakket
Als Technische administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen.Je bekijkt deze kritisch, stelt eventuele alternatieven voor + nacalculatieInterpreteren technische plannen Van zodra het contract getekend is, geef je het project door aan de branch manager, winkelverantwoordelijkeHet hele offerteproces + ondersteunen en begeleiden van klanten is jouw verantwoordelijkheid: het contact met de klant, afstemmen behoeftes, advies over productgamma Orderbeheer/verwerking, aanmaken en updaten klanten dossiersContact leveranciers: VB. levertermijnen, prijsvergelijking, aanpassen prijslijst ... Door de bestaande klantenportefeuille en jouw sterke prospectie skills zorg je voor klantenbinding en een optimale klantentevredenheid. Jij bent hun favoriete vertrouwenspersoon!
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende- klantadviseur/begeleiding
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende- klantbegeleiding/advies.
Waar moet je zijn?
Turnhout
Specialisatie: Bouwprojecten, schrijnwerk
Takenpakket
Analyse bouwdossier/lastenboek/technisch planJij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaAls commercieel verantwoordelijke haal je vlot nieuwe projecten binnenJe bouwt vertrouwensrelatie op met zowel bestaande als nieuwe klanten Opmaak offerte op maat + bespreken project met projectleiderAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: Inspringen in toonzaal om project te bespreken, verkoopsdossier afsluiten, bouwdossier administratief in orde brengen met de nodige puntjes op de I zodat de projectleider kan starten met de opleveringJe overhandigt een compleet bouwdossier (incl. materiaalkeuzes) aan de projectleider/aankoop/calculatieOpvolgen, registreren en rapporteren + toetsen uitvoerbaarheid/ haalbaarheidIndien nodig extra info bekomen om het dossier te vervolledigen
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratie- Inside sales specialist (Talen: Ned, Eng + sterke basis Fra)
Ravels, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/ Internal sales specialist.
Waar moet je zijn?
RavelsSpecialisatie: TransportTalenkennis!
Takenpakket
Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma
Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de buitendienstNauw klantencontact (telefoon/mail). Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatieAlgemene administratie: verkoopsdossiers administratief afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten)Advies en begeleiding + bellen mag je niet afschrikkenJe wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenRapporteren
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratieve Klantendienst bediende/ IT support engineer
Kasterlee, België
Sta je graag klanten te woord? Heb je een passie voor IT/ support?Voor een telefonieprovider die software ontwikkelt ,zijn wij op zoek naar iemand die de volgende taken met veel passie tot een goed einde zal brengen:
Wat is je takenpakket?
Het ondersteunen van de klanten (op afstand indien nodig) valt onder je waaier aan taken. (netwerk issues, administratieve vragen, ...)Installatie en steun biedenKlantendienst/ customer serviceJe hebt oog voor detail en je denkt in oplossingen en niet in problemen. Nadenken over verbeteringen van de eigen interne processen. Timemanagement is geen probleem voor jou tijdens interventies en coaching.Algemene administratie: Mailing, telefonie, update klantendossiers, verwerken aanvragen/orders, aanmaken en verwerken tickets, opmaak rapporten, ...
OfficeHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende bouwmarkt - commerciële flair
Hoogstraten, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende bouwmaterialen, ondersteuning balie-toonzaal
Specialisatie: Bouwmaterialen, AFWERKING/TEGELS
Takenpakket
Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers
De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander dmv een lastenboek en plannen + analyse bestek, kostprijsberekeningContact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Offertedossiers zijn jouw prioriteit! Van opname prijsaanvragen tot registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestelling/leveringWelke materialen er nodig zijn weet je als geen ander (rekening houdend met kwaliteit, prijs, levertermijn, ...) + opvragen prijzen en de nodige info bij verschillende leveranciersJe luistert naar de klant, stelt de juiste vragen en geeft ondersteuning bij het nemen van beslissingen. (zowel aannemers, zelfstandigen als particulieren) Je bent verantwoordelijk voor een correcte presentatie van de goederen Orderbeheer, verwerking, ondersteuning collega's op administratief vlak Doorgroei kansen tot commercieel adviseur, pricing, ...
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.