Jobs

Jobs

297 Jobs found
Urgent

Conseiller commercial

Tournai, Belgique

Vous êtes parfaitement bilingue FR/NL et vous êtes appréciez le contact avec la clientèle ?  A vous de jouer !Vivaldis Tournai recherche des collaborateurs conseillers commerciaux bilingue FR/NL. Vous conseillez le client et l'accompagnez de façon professionnelle afin de répondre à ses attentes.Vous proposez des solutions correspondant aux attentes de notre client.Vous écoutez le besoin du client et vous lui proposez nos solutions adaptées à sa situationVous répondez aux demandes spontanées du client.Vous gérez les appels entrants.( call center)
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Medewerker customer service - regio Zeebrugge

Zeebrugge

Voor onze klant regio Zeebrugge, een transportbedrijf, zijn we op zoek naar een customer service medewerker. Jouw taken zijn: Het coördineren en opvolgen van transportopdrachten van klanten volgens de vooropgestelde kwaliteitsstandaarden van de onderneming en de specifieke eisen van de klant.Je beoordeelt transportopdrachten op haalbaarheid, prijs,...Je registreert de opdrachten en staat in voor de volledige administratieve verwerking.Je bewaakt het goede verloop van het transport en houdt collega's intern als extern en klanten op de hoogte van eventuele aanpassingen en problemen.Je staat in voor de registratie van klanten, wachturen, douaneformulieren, ...
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Medewerker Klantendienst Deeltijds

Drongen, Gent, België

Voor onze klant gelegen in 📍 Regio Gent (Drongen) die actief is in de Belgische markt van de medische endoscopie en van de niersteenverbrijzeling zijn wij opzoek naar een deeltijdse Klantendienst Medewerker (4/5).   Jouw takenpakket: Je biedt commerciële ondersteuning aan de vertegenwoordigersJe bent het aanspreekpunt voor zowel klanten, relaties, verkoop buitendienst en andere afdelingen internZorgt voor documentatie en offertesBehandelen van e-mail en telefoon verkeerJe behandelt de dossiers van bestaande en potentiële kandidatenMateriaal in de magazijnen klaarleggen en deze ook oppakkenMeehelpen ontvangst en verzenden van leveringen
OfficeHealthFull-timeFixed contract

Klantendienst medewerker

Komen-Waasten, België

Tweetalige Klantendienstmedewerker Ben jij servicegericht, meertalig, en klaar voor een dynamische rol binnen customer service? Heb je een passie voor het ondersteunen van klanten en ben je op zoek naar een rol waar je echt impact kunt maken? Ben je klaar om je te voegen bij een team dat net zo gedreven is als jij? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou! Functieomschrijving: Als tweetalige klantendienstmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je zorgt voor een professionele beantwoording van telefonie en mailverkeer, verstrekt informatie, en behandelt met zorg de administratie. Dit allemaal terwijl je altijd een luisterend oor biedt aan de klant. Met jou aan het roer is geen enkele vraag te veel en geen enkele uitdaging te groot.  
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Employé(e) service après-vente FR/NL

Morlanwelz, Belgique

Rejoignez une entreprise spécialisée dans la menuiserie, reconnue pour son expertise dans le travail du bois, du métal et du PVC. En intégrant notre équipe, vous rejoindrez un environnement dynamique et collaboratif axé sur la satisfaction client et la qualité des services.   Description du poste :   Assister les clients avec leurs demandes de service après-vente, en assurant une communication efficace;Vous réglez les problèmes de terrains;Vous êtes le point central entre nos clients et notre service technique;Coordonner avec les équipes techniques pour résoudre rapidement les enjeux par les clients;Gérer les réclamations clients de manière professionnelle et proactive;Vous cherchez des solutions pour aider le service technique;Maintenir et mettre à jour les dossiers de service après-vente pour garantir un suivi rigoureux;Participer à l'amélioration continue des processus de service après-vente;      
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Medewerker klantendienst

Sint-Truiden, België

Voor onze klant in Sint-Truiden, gespecialiseerd in tegels, natuursteen en parket, zijn we op zoek naar een medewerker voor klantendienst / customer service medewerker.    Als customer service medewerker zal je takenpakket bestaan uit:  Je bent het aanspreekpunt voor klanten en streeft naar 100% klantentevredenheid; Je zal alle vragen via telefoon, mail, chat en social media behandelen; Je luistert naar de noden van de klant en zal die de juiste producten aanbieden;Je maakt offertes en plaatst bestellingen; Je werkt samen met de collega's van het sales team, klantendienst en andere diensten; Je volgt alle offertes en klantenorders op. 
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Aftersales Medewerker

Heverlee, Leuven, België

Ben je een geboren planner? Kan je goed Nederlands en Frans?   Stop met zoeken naar die nieuwe job, want je hebt eentje gevonden! Een bedrijf te Heverlee, gespecialiseerd in heftrucks is op zoek naar een After Sales Back Office Dispatcher.   Wat houdt dat zoal in? Neem hier alvast een kijkje naar wat je zoal zal doen in een week: Op correcte en accurate wijze registreer en verwerk je de storingsmeldingen van klanten;Om een efficiënte afhandeling te garanderen voer jij de eerste screening uit van deze oproepen;Rekening houdend met de urgentie, afstand, type toestel en klant, plan jij de technische interventies in;Je zal de preventieve onderhoudsbeurten op toestellen met onderhoudsovereenkomst programmeren;Je maakt een efficiënte planning op voor het team van 15 tot 20 technici;Je staat in voor de opvolging van de geplande fieldactiviteiten;Op aanvraag bestel je onderdelen voor herstellingen;Je houdt de productkennis up-to-date.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Medewerker Klantendienst Drietalig

Zwijndrecht, België

Een bedrijf dat specialiseerd in Evenementdecoratie, displays voor beurzen en veel meer is op zoek naar een Drietalige Inside Sales & Projects klantendienstmedewerker.   Jouw taken als Klantendienstmedewerker ⬇️   Als onderdeel van dit team ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van de Franstalige markt en andere internationale klantenJe eigen klantenportefeuille uit te bouwen.👥Je behandelt vragen van klanten,📞 biedt klantenservice van het hoogste niveau voor onze klanten.Je communiceert 💬 met klanten, hoofdtechnici, ontwerp- en engineeringbureaus om toekomstige projecten te bespreken.Alle afdelingen zijn er om je te helpen💪 met de verschillende productiefasen.Je vind samen met de klant oplossingen.🔍
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Support Medewerker

Melsele, Beveren

  Je bent de doortastende schakel tussen onze klanten en onze organisatie. Via telefoon, e-mail of in de officina zelf help je apothekers en apotheekassistenten met hun technische vragen en geef je advies waar nodig. Zo werk je mee aan onze kwaliteitsvolle service. Jouw functie Je bent het aanspreekpunt voor de apotheker en behandelt dagelijks de vragen van klanten. Die vragen zijn zowel technisch, als gerelateerd aan het gebruik van de software.Je beheert de relatie met de klant, zowel telefonisch, als via e-mail of remote.Je registreert de vragen van de apotheker die je vervolgens interpreteert, afstemt met de interne organisatie en opvolgt tot voldoening van de klant. Je rust niet tot de klant tevreden is.De diversiteit aan vragen van de apotheker en de constante evolutie en innovatie in deze sector vraagt een flexibele aanpak en daagt je uit om je constant in te werken in de nieuwigheden.Je draagt bij tot het voortdurend verbeteren van de diensten van ons bedrijf, en bijgevolg ook tot de tevredenheid van de klanten. Je handelt jouw interventies op een professionele manier af.
InterimOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer service medewerker

Zeebrugge, Brugge, België

Beschrijven jouw vrienden jou als stressbestendig, communicatief, vlot en hands-on? Dan ben jij misschien wel de customer service medewerker die we zoeken voor onze klant te Zeebrugge, die door to doortransportmogelijkheden  mogelijk maakt.  Na aan intensieve opleiding ben je het operationele aanspreekpunt voor de klanten en werk je samen met afdeling planning. Jouw taken:  Aanmaken van de transportopdrachten: zorg ervoor dat de transittijd en de leveringsdata worden gehaald. Opvolgen van bestellingen, kosten, deadlines en klanten constant op de hoogte houden. Zorgen voor een vlotte palnning van de lading. Oplossingen voorstellen en proactief reageren. Behandelen van problemen die zich kunnen voordoen.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer service medewerker

Zeebrugge, Brugge, België

Voor onze klant te Zeebrugge zijn wij op zoek naar een customer service medewerker. Je staat in voor de opvolging van de importzendingen UK.Je maakt de dossiers op.Je doet de voorbereiding van de documenten voor inklaring.Je volgt het importtraject UK-België.Je maakt leveringsafspraken bij de Belgische klant.Je organiseert en volgt de levering op in samenspraak met de domestics afdeling.Je bent de aanspreekpartner van de klant of UK-partner ingeval van klachten en vragen.  
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

customer service medewerker

Zeebrugge, Brugge, België

Onze klant is een snelgroeiend bedrijf dat tijdloze designverlichting ontwikkelt.   We zijn op op zoek naar een Customer Service Officer in Zeebrugge... Jouw nieuwe functie?   Op zoek naar een veelzijdige functie? Staat klantentevredenheid bij jou op nummer 1? Dan is deze vacature iets voor jou!   Als Customer Service Officer ben jij het vaste aanspreekpunt van de klanten. Je zorgt voor de verwerking van order tot levering van A tot Z.   Takenpakket   * Ontvangen en verwerken van klantorders via telefoon, e-mail, en andere communicatiekanalen * Beantwoorden van klantvragen over producten, bestellingen, leveringen en facturatie * Afhandelen van klachten op een professionele en klantvriendelijke manier * Actief meedenken met klanten en oplossingen aanbieden voor hun vragen of problemen * Samenwerken met andere afdelingen, zoals productie en R&D * Up-to-date houden van klantgegevens en bestellingen in het ERP-systeem * Ondersteunen bij administratieve taken en rapportages
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

Brugge, België

Voor een bedrijf, een distributeur of groothandel in elektrotechnisch materiaal, gelegen te Brugge, zoeken wij een administratief, commercieel bediende.Jouw takenpakket:  Je staat in nauw contact met klanten (scholen, woonzorgcentra,..) per telefoon en via mailJe geeft technisch advies aan de klanten Je biedt nieuwe diensten, producten en oplossingen aan aan de klant Je analyseert de behoeften van de klant en stelt passende oplossingen voor Je staat in voor de administratieve, commerciële en technische opvolging van offertes en bestellingen Je ondersteunt de vertegenwoordigers ... 
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer service medewerker

Loppem, Zedelgem, België

Draag ook jij het klimaat een warm hart toe? Barst je van de energie en zoek je een boeiende uitdaging? Bouw dansamen met onze klant een mooie toekomst uit. Voor hun vestiging in Loppem zoeken ze nog een enthousiaste CustomerCare medewerker.Wat houdt je job in? Je leidt de bestellingen van airco’s, warmtepompen, ventilatiesystemen en chillers in goede banen.In samenspraak met de transporteur zorg je voor vlotte levering van de toestellen.Je ondersteunt de dienst na verkoop. Je lost eventuele moeilijkheden met de glimlach op.Je leidt inkomende telefoons in goede banen. Een deel van de week sta je in voor de eerste lijn.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

customer service medewerker

Oostende, België

Voor onze klant actief in de voedingssector regio Oostende, zijn we op zoek naar een customer service medewerker.   Als customer service medewerker ben je één van de belangrijke schakels tussen de klanten en het bedrijf. Je bent het eerste aanspreekpunt en dit van orderverwerking tot uitlevering van de goederen. Met jouw oplossingsgerichte mindset is elke klantenvraag in goede handen bij jou, of dat nu via mail of telefoon is. Je houdt van klantencontact in een administratieve omgeving? Dan is deze job echt iets voor jou!   Dit houdt de job in: Je verwerkt en beheert de bestellingen van klantenJe biedt klantenondersteuning via telefoon of emailJe zorgt voor klanttevredenheidEventuele klachten behandel jij op een rustige, klantvriendelijke manierOndersteuning van onze vertegenwoordigersFacturatie en administratieve taken zoals behandelen van mailboxen, retours,etc.Je verzamelt feedback en geeft deze door aan de relevante afdelingen
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

Houthulst, België

Je analyseert de inkomende communicatie en behandelt diverse klantvragen.Je achterhaalt snel de noden van de klant, onderneemt de juiste acties en informeert op een heldere en klantvriendelijke manier.Je prijst onze diensten aan via passende offertes en commerciële acties.Ook algemene administratieve taken neem je voor jouw rekeningJe werkt nauw samen met verschillende afdelingen.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Call-Center Medewerker

ROESELARE

Hou jij van bellen? Ben jij commercieel en hou je van targets?  Voor een bedrijf in Roeselare zijn we op zoek naar een Call-Center Medewerker   Jij staat in voor ... Je bent verantwoordelijk voor het plaatsen van de afspraken van twee vertegenwoordigers bij bestaande en potentiële klanten (outbound telefonie - B2B).Daarnaast ondersteun je deze personen in hun dagelijkse taak op de baan.
InterimHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

Deinze, België

Ben je een commercieel talent? Heb je een brede kennis van elektriciteit en elektromechanica? Zoek je een uitdaging in een sterk groeiend bedrijf? Dan hebben we je nodig! We zoeken een commercieel medewerker voor de binnendienst in Deinze. Je komt terecht in een firma gespecialiseerd in beveiligingssystemen en automatische toegangssystemen.   Hoe zal je dag eruit zien als technische verkoper in onze binnendienst? Met je commerciële flair ondersteun help je klanten met hun vragen.Je kan terecht met al je vragen bij de productmanagersOffertes opmaken, bestellingen opvolgen, klanten ondersteunen zijn voor jouw routineJe werkt projecten uit in overleg met de commerciële dienst en productmanagersSamen met de productspecialisten zal je technische hulp verlenenSamen met de collega's op het bureau maak je van iedere dag een succes  
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker

Deinze, België

We zijn op zoek naar een Customer service medewerker B2B export:   Je klantenportefeuille richt zich op B2B klanten in verschillende landen, met een focus op export en DuitslandJe bent het aanspreekpunt voor klanten van je eigen klantenportefeuille, en voor de accountmanagersJe beantwoordt vragen van klanten, zowel schriftelijk als telefonischJe ondersteunt jouw klanten van begin tot eind in het bestelprocesHet opmaken van offertes, verwerken en opvolgen van bestellingen en leverafspraken behoren tot jouw takenpakketJe streeft naar een correcte oplossing voor alle partijen bij retourzendingen en klachtenbehandelingJe verstrekt productinformatie aan je klanten en bent bereid je productkennis up to date te houdenJe werkt samen met collega’s of andere afdelingen om complexe problemen op te lossenDe masterdata van je klant breng je periodiek up-to-dateJe denkt pro-actief na over het verbeteren van klantenservice processen  
InterimElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker

8770 Ingelmunster, België

Je zal functionele ondersteuning bieden met betrekking tot telecom hardware en onderliggende Proximus diensten aan externe klanten. Binnen ons team ben je het aanspreekpunt op vlak van helpdesk en 1ste lijn ondersteuning, je hebt rechtstreeks contact met de eindgebruikers en beslissingsnemers. Daarnaast zorg je voor een administratief beheer bij bepaalde deelprojecten. Registreren en afhandelen van binnenkomende ticketsSamenwerken met 2nd line support indien jij niet verder kan helpen.Beheren van logistiek ( leveringen en dienst naverkoop )Administratief beheer met de MS Office programma’s.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter