Jobs

Jobs

417 Jobs found
Urgent

Administratief Bediende

WETTEREN

Ben jij een administratieve duizendpoot die de handen graag uit de mouwen steekt? Heb je graag een afwisselende job? Dan zoeken wij jou! TakenpakketJe maakt dagelijks offertes of bonnen op en coördineert bestellingen van goederen bij leveranciersCorrect opvolgen en begeleiden van leveringen en facturatie van onze goederenJe werkt nauw samen met alle afdelingen en alle filialen van het bedrijfJe bent verantwoordelijk voor het samenstellen van de leveringsdossiers en het correct informeren van de plaatsingsdienstJe voorziet de communicatie met de klant betreffende de lopende bestellingen en de afhandeling hiervanJe hebt zowel telefonische als via mail klantencontact in het Nederlands, Frans en EngelsJe onderhoudt de database op een proactieve manierJe volgt de klachtenbehandeling opJe neemt de verwerking van de leveringen mee voor je rekening en communiceert vlot met de daar bij horende instantiesAlgemene administratie en opvolging 
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Technisch bediende commerciële flair hout/bouw

Retie

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende- klantbegeleiding- accountexpert /hout-bouwWaar moet je zijn? RetieSpecialisatie: Bouwprojecten, houtconstructie  Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaAls commercieel verantwoordelijke haal je vlot nieuwe projecten binnenJe bouwt vertrouwensrelatie op met zowel bestaande als nieuwe klanten Door nauw contact met je klanten en de juiste vragen te stellen, maak je klanten dossiers op + prijszetting door een offerte op maatBespreken bouwplannen met klant + advies over de verschillende houtsoorten, materialen, afmetingen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Verkoop afsluiten, offertes opmaken, facturen toetsen aan de bestellingen, opmaak werkbonnen, contact leveranciers, bestellen materialen, ...Je overhandigt een compleet bouwdossier (incl. materiaalkeuzes) aan het werkhuis/productieleiderOpvolgen, registreren en rapporteren 
OfficeHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
Urgent

Bediende In De Boekhouding

BEVERLO

Voor een bouwbedrijf in Beringen zijn we op zoek naar een boekhoudkundig medewerker voor een deeltijdse functie.   Hoe zal je takenpakket er uitzien? Opmaken van facturenInboeken van aan- en verkoopfacturenUittreksels verwerkenMeewerken aan de digitalisering en automatisering van de boekhoudingOp termijn kunnen de boekhoudkundige taken uitbreidenAlgemene administratieve taken zoals opvolgen van bestellingen behoren ook tot je taken
FinanceConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

HOREBEKE

Voor een voedingsbedrijf gelegen in Horebeke zijn we op zoek naar een allround administratief bediende!   Frontoffice & Klantcontact: Je staat klanten vriendelijk en professioneel te woord via telefoon en e-mail.Je behandelt uiteenlopende vragen en zorgt voor duidelijke en correcte antwoorden. Orderadministratie & Coördinatie: Je verwerkt bestellingen nauwkeurig en houdt klanten op de hoogte van levertijden.Je werkt intensief samen met collega’s binnen en buiten de organisatie om een vlotte service te garanderen. Administratieve Verantwoordelijkheden: Na een grondige inwerkperiode neem je zelfstandig administratieve projecten op.Je behoudt steeds het overzicht en denkt oplossingsgericht bij uitdagingen.      
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Oudenaarde, België

Voor onze klant, een bouwbedrijf te Oudenaarde zijn wij op zoek naar een administratief bediende die in 2 ploegen stelsel zal werken.  Je staat in voor de aangiftes voor Check in@Work Je staat in voor de RSZ aangiftes en CAW aangiftes van de werken die uitgevoerd moeten worden Je volgt samen met je collega's op wanneer de gieters moeten vertrekken en wanneer de polierders mogen vertrekken Je maakt dagrapporten op en houdt de uren van het personeel bij Je bestelt wisselstukken voor de garage en het magazijnJe springt bij bij allerhande administratieve taken 
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Oudenaarde, België

Voor onze klant, technisch bedrijf regio Oudenaarde, gaan we op zoek naar een nieuwe collega in de functie administratief bediende.   Na opleiding door jouw collega, sta je in voor een leuk en uitdagend takenpakket als Administratief Bediende binnen de afdeling Aftersales. Je staat in voor het volledige administratieve proces binnen de afdeling Aftersales;Offertes en verkooporders correct ingeven in het ERP-systeem;Aanmaken van artikelen in ERP-systeem, het opmaken van inkooporders;Verwerking van orderbevestigingen die binnenkomen via leveranciers;Service offertes aanmaken en opvolgen;Service opdrachten administratief verwerken en controleren;Bij springen administratief voor de Service Parts & Sales.
InterimMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende | regio Oudenaarde

Oudenaarde, België

Voor onze klant, gelegen in Oudenaarde, zoeken we een gemotiveerde collega in de functie Administratief Bediende.   Jij als Administratief Bediende zal instaan voor volgend takenpakket: Je staat de klanten vriendelijk telefonisch te woord door het aannemen van de telefonie en helpt hen verder bij hun vragen;Inboeken van inkomende goederen, opmaken en bijsturen van de planningTesten en controleren van aangeleverde logo'sOrganiseren van transportHet plaatsen van bestellingen, verwerken en opvolgen van orders.Het opmaken van offertes.
InterimTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

AALST

Voor onze klant te 9300 Aalst zijn we op zoek naar een gemotiveerde Administratief bediende: Taakomschrijving:Beheren van de algemene en facturatie-e-mailboxen.Communiceren met leveranciers, onderaannemers, architecten, klanten en collega's, zowel telefonisch als via e-mail.Verzenden, organiseren en archiveren van diverse documenten.Opzoeken en beheren van technische documentatie.Aanmelden van werven en onderaannemers bij de sociale zekerheid en via check-in@work.Digitaliseren van werkprocessen en verbeteren van de online zichtbaarheid via website en sociale media.Bijhouden en aanpassen van de jaarkalender; organiseren van teamactiviteiten.Opstellen van offertes en bestelbonnen in samenwerking met de projectleider.Beheren en opvolgen van verzekeringsdossiers, inclusief het aanvragen van de tienjarige aansprakelijkheidsverzekering voor nieuwe projecten.Coördineren van het wagenparkbeheer: verzekeringen, tankkaarten, onderhoud en reparaties; verzamelen van identiteitsgegevens en rijbewijzen van nieuwe medewerkers.Regelen en opvolgen van werftoiletten; afmelden bij projectafronding.Opstellen, verzenden en archiveren van werkbonnen voor onderaannemers.Coördineren van IT-gerelateerde zaken en samenwerken met de IT-verantwoordelijke.Notuleren en eventueel leiden van vergaderingen.Structureren en onderhouden van de server.Opstellen en verspreiden van procedures, zoals het gebruik van specifieke software, en toezien op de naleving ervan.Samen met de projectleider afsluiten en archiveren van projecten.Archiveren van documenten van het afgelopen jaar bij de start van een nieuw kalenderjaar.Opvolgen van dossiers met betrekking tot complexe communicatie of afspraken, vooral met onderaannemers; opstellen van tijdslijnen en aanmaningsmails.Bijdragen aan het verbeteren van werkprocessen en procedures.Ordenen van aankoopfacturen en bijhouden van de financiële planning.Werken met facturatiesoftware voor het toevoegen en verwerken van facturen; doorgeven aan de boekhouding en registreren van betalingen.Opstellen en verzenden van verkoopfacturen in samenwerking met de projectleider.Voorbereiden van de boekhouding voor indiening.Selecteren van nieuwe medewerkers in samenwerking met interimkantoren.Begeleiden en opvolgen van de opstart van nieuwe medewerkers.Samenwerken met het sociaal secretariaat voor loonverwerking en vragen rond verlof, ziekte, etc.Regelen en verspreiden van opleidingen. 
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

LEDE

Voor een bedrijf dat gespecialiseerd is in personenvervoer, zijn we op zoek naar een service advisor voor de garage in Lede!   Wat is het takenpakket? Je staat in voor administratieve ondersteuning binnen de technische afdeling van Coach Partners.Je zorgt dat de werkfiches aangevuld worden: wisselstukken toevoegen, uren aanvullen van de techniekers.Je controleert dagelijks de werkfiches tegen over de uren van de techniekers.Je controleert of alle techniekers in/uit-gebadged hebben.Je helpt mee om de aankoopprocedure van nieuwe arbeidsmiddelen verder op te volgen.Je rapporteert rechtsreeks aan de CTO
InterimTourismFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Essenestraat 16, Ternat, België

Voor onze klant gelegen te 1740 Ternat zijn we opzoek naar een gemotiveerde administratief bediende!   Het bedrijf is een gevestigde waarde in de HVAC-sector en door sterke groei zijn ze dringend opzoek naar extra administratief talent!   Taken:   All round administratieImplementatie van erp-systeemAanmaak offertesControle bestelbonnenTelefonie en mail beheer  
InterimConstructionPart-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende garage

Wortegem-Petegem, België

Voor onze klant, gekende speler, zijn we op zoek naar een administratief bediende garage:   Je bent verantwoordelijk voor de aankoop van stockartikelenJe maakt receptiebonnen op voor alle bestellingen van stock- en specifieke onderdelen en andere facturen, en je verwerkt kosten in voertuigfichesJe zorgt voor de administratieve opvolging van stockaantallen en prijzen na leveringJe volgt de leveranciersboekhouding op en zorgt voor een correcte verwerking van facturenJe vraagt retours aan voor specifiek bestelde onderdelen en verzorgt de administratieve opvolging hiervanJe werkt de driemaandelijkse facturatie af (aanrekenen van specifiek bestelde onderdelen en afdrukken)Je koopt carrosserieartikelen (non-paint en verfproducten) aanJe beheert de stock van bulkolie, ijzerprofielen, banden, perskoppelingen en flexibelsJe houdt de status van de stock van magazijnartikelen bij en zorgt voor tijdige bestellingenJe zet materiaal klaar voor interventies van de buitendienst.   Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95  
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Boekhoudkundig/ administratief bediende- accounting officer

Vosselaar, België

Vivaldis Office zoekt ....... Boekhoudkundig/ administratief bediende- accounting officer   Samen met onze klant, specialist op vlak van logistiek zoeken we een Boekhoudkundig/ administratief bediende- accounting officer.   Takenpakket: Ondersteuning boekhoudkundige taken: Bijhouden financiële admin, verwerken inkomende- uitgaande facturen, crediteuren- en debiteurenadmin, uitvoeren banken/ beheer betalingsverkeerondersteuning/ voorbereiding BTW-aangiftes, maand- jaarafsluitingOndersteuning payroll/ salarisverwerking- personeelsadministratieMeedenken aan verbeteringAlgemene admin  
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Eke, Nazareth, België

Voor onze klant met vestiging in Eke-Nazareth zijn we op zoek naar een Operations Support Officer: Je wordt verantwoordelijk voor de operationele en administratieve afhandeling van leveringen Hierbij werk je nauw samen met je collega's!Je neemt telefonische bestellingen op en registreert de bestellingen die per mail binnenkomen in het ERP-systeemJe helpt de klant verder met hun vragen omtrent keuzes producten, prijzen, leveringen, facturen,..Je verwerkt en controleert met grote nauwkeurigheid de rittenbladen van de chauffeurs Je zorgt voor een nauwkeurige en foutloze facturatie Bijkomend spring je met de glimlach bij als er andere administratieve taken moeten gebeuren zoals bv. de dispatch-afdeling ondersteunen Interesse in deze boeiende en gevarieerde administratieve functie? Stuur dan snel je CV naar deinze @vivaldis interim.be! 
InterimEnergyFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Dilbeek, België

Voor onze klant te 1700 Dilbeek zijn we op zoek naar een gemotiveerde Service Advisor Als Service Advisor ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten die hun voertuigen naar onze garage brengen voor onderhoud, reparaties en andere diensten. Je zorgt voor een vlotte en professionele dienstverlening, waarbij je de behoeften van de klant begrijpt en hierop inspeelt. Je takenpakket omvat onder andere: Ontvangen en begroeten van klanten in de garageLuisteren naar de onderhouds- en reparatieverzoeken van klantenAdviseren van klanten over de best passende serviceoptiesPlannen van afspraken en coördineren van de werkzaamheden in de werkplaatsOpstellen van kostenschattingen en het bespreken van prijzen met klantenInformeren van klanten over de voortgang van het werk en eventuele extra benodigde reparatiesAfhandelen van betalingen en facturatieOpbouwen en onderhouden van sterke klantrelaties
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel administratief bediende

Nazareth, België

Voor onze klant een service gerichte distributeur van beveiligingsproducten gaan wij op zoek naar een Commercieel administratief bediende voor de binnendienst.Jouw takenpakket  Je belt bestaande klanten (mensen die zich geregistreerden op onze website en interesse hebben) om afspraken te maken voor onze vertegenwoordigers in Vlaanderen en WalloniëJe richt je tot partners in de Security bedrijven : Zaakvoerders, Managers,....Je stelt onze diensten voor, stelt de behoeften vast en spreekt een datum af voor een ontmoeting met één van onze vertegenwoordigersJe werkt samen met de Sales- en Marketingafdeling en biedt ondersteuning waar nodig Voor al deze interne sales ondersteuning wordt een uitgebreide opleiding voorzien
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende keukens

ANZEGEM

voor onze klant, een gekende interieurbouwer, zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende:   Als orderverwerker ben je een belangrijke schakel tussen collega’s, leveranciers en klantenJe bent onder meer bereikbaar voor vragen vanuit de showroom omtrent technische mogelijkhedenVan zodra het ontwerpteam een verkooporder met de klant heeft afgesloten, neem jij de verdere orderverwerking van A tot Z in handenVia het tekenprogramma Winner giet je het order in een technisch planAls een echte foutenspeurneus check je of het order technisch correct en haalbaar is en zet je je creatieve talenten in om oplossingen en verbeteringen voor te stellenNadat je collega-opmeter je de specifieke maten heeft doorgegeven, maak je het uitvoeringsplan op Je toetst de plannen regelmatig af met je collega’s en de leveranciersWanneer je helemaal zeker bent dat alles technisch haalbaar is, zorg je voor een correcte bestelling bij de leveranciersJe blijft de bestelde keuken opvolgen aan de hand van orderbevestigingen   Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95 🧑🏻👩🏼‍🦱🧑🏾‍🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord    
InterimEnergyFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende

Merchtem, België

Voor onze klant te 1785 MERCHTEM zijn wij op zoek naar een gemotiveerde    Technisch administratief bediende   ondersteuning ingenieurs   Het bedrijf is een gevestigde waarde in de metaalsector. Het bedrijf beschikt over de arbeiders (lassers, metaalbewerkers) en over de ingenieurs die projecten uitschrijven, tekenen en verkopen. Wij zoeken iemand die met de nodige professionaliteit en drive die de ingenieurs administratief gaat ondersteunen: Emails beantwoorden. Input-werk. Agendabeheer.Contractbeheer en -opmaak.Administratieve taken.Prestaties van medewerkers doorgeven.Inkomende oproepen behandelen.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende hvac

GENT

Voor onze klant, een gekende groothandel te Gent, zijn we op zoek naar een Technisch bediende voor de HVAC afdeling:  Als ervaren HVAC-expert ondersteun je het sales team bij complexe technische vraagstukkenJe zorgt ervoor dat we altijd de juiste HVAC-oplossingen aanbieden aan onze klantenJij bent de technische adviseur achter de schermen, waarbij je ons verkoopteam en onze klanten (vooral installateurs in diverse sectoren) van deskundig advies voorzietJe stelt nauwkeurige en gedetailleerde technische offertes op, inclusief berekeningen en specificaties Je werkt nauw samen met leveranciers om steeds de optimale balans te vinden tussen prijs, kwaliteit en levertijdJe bent nauw betrokken bij de voorbereiding en planning van projectenJe zorgt dat alle benodigde materialen en middelen tijdig worden geïdentificeerd en klaargezet   Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95     🧑🏻👩🏼‍🦱🧑🏾‍🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord 
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

administratief bediende | Waregem

Waregem, België

Voor onze klant te Waregem, zijn we op zoek naar een voltijds administratief bediende:     Je staat in voor het beheer van sociale zekerheidsdocumenten, waaronder CIAW, werfmeldingen, A1-aanvragen en aangiftes van weerverletJe maakt deel- en raamovereenkomsten op voor onderaannemers en controleert de nodige documenten voor de werfopstartJe stelt werfdossiers op en beheert dezeJe staat in voor de voorbereiding van de loonadministratie en het invoeren van gegevens in de Data LijstJe maakt badges aan in GeoDynamics en beheert deze nauwkeurigJe staat in voor de telefonie en onthaal en zorgt zo voor een vlotte communicatie binnen het team en met externe partijenOp vrijdag sta je in voor het onthaal en receptie Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95     🧑🏻👩🏼‍🦱🧑🏾‍🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord 
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

MOEN

Voor onze klant regio Zwevegem zoeken we een administratief bediende:   Werkinhoud:  ·         Verantwoordelijke receptie: o    Ontvangst chauffeurs (aftekenen CMR, inwegen vrachten, instructies geven over laden en lossen, …) o    Onthaal bezoekers (inschrijven register, begeleiden naar vergaderzaal, ...) o    Telefonie ·         Logistieke assistentie: o    Regelen en opvolgen transporten (ordermails etc.) ·         Overige administratieve taken: o    opmaak aanvraagdocumenten douane & accijnzen + registraties en opvolging voorraadregister o    controle en verwerking transportfacturen o    voorbereiden maandelijkse klantenbriefing (overzichten, transportdocumenten, attesten, …) o    datacontrole ERP-pakket  o    opmaak en controle verkoopfacturen     Interesse ? kortrijk@vivaldisinterim.be of 056 89 19 09
InterimEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!