Urgent
Administratief Bediende | Bouw
Waregem, België
Voor onze klant, stabiel gekend bedrijf actief binnen de bouwsector, gaan we op zoek naar een deeltijds administratief bediende.
Dit zal jouw takenpakket zijn als administratief bediende:
Je staat in voor beheren van sociale zekerheidsdocumenten, denk maar aan CIAW, werfmeldingen, A1-aanvragen en aangiftes voor weerverlet;Je maakt deel- en raamovereenkomsten op voor onderaannemers en controleert de nodige documenten voor werfopstart;Opstellen van werfdossiers en deze beheren;Voorbereidend werk van de loonadministratie, invoeren van gegevens in de Data lijst;Badges aanmaken (via Geodynamics) en deze beheren;Telefonie en onthaal (intern en extern).
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Hulpboekhouder
Lummen, België
Voor een bedrijf in Lummen zijn we op zoek naar een boekhouder. Lees snel verder en solliciteer bij interesse online of contacteer Vivaldis Finance Limburg op 013 48 01 87.
Wat houdt de job in?
Inboeken van facturen en financiële documentenUitvoeren van betalingenVoorbereiden en indienen van btw-aangiftesVoorbereiden en indienen van de afsluitingenNauwe samenwerking met de hoofdboekhouderDigitaliseren van de boekhoudingRapporteringen opmaken voor het managementAnalyseren van de boekhouding
FinanceMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Technisch bediende commerciële flair hout/bouw
Retie
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende- klantbegeleiding- accountexpert /hout-bouwWaar moet je zijn?
RetieSpecialisatie: Bouwprojecten, houtconstructie
Takenpakket
Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaAls commercieel verantwoordelijke haal je vlot nieuwe projecten binnenJe bouwt vertrouwensrelatie op met zowel bestaande als nieuwe klanten Door nauw contact met je klanten en de juiste vragen te stellen, maak je klanten dossiers op + prijszetting door een offerte op maatBespreken bouwplannen met klant + advies over de verschillende houtsoorten, materialen, afmetingen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Verkoop afsluiten, offertes opmaken, facturen toetsen aan de bestellingen, opmaak werkbonnen, contact leveranciers, bestellen materialen, ...Je overhandigt een compleet bouwdossier (incl. materiaalkeuzes) aan het werkhuis/productieleiderOpvolgen, registreren en rapporteren
OfficeHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Administratief medewerker deeltijds
Zaventem, België
Onze klant is een toonaangevende leverancier van hightech apparatuur, zoals scanning-elektronenmicroscopen, transmissie-elektronenmicroscopen, apparatuur voor oppervlakteanalyse, massaspectrometers, NMR-spectrometers en Clinical Chemistry Analyzers. Onze oplossingen ondersteunen diverse klantendoelstellingen, van routinematige analyses tot innovatieve doorbraken in nanotechnologie.
Wij zijn op zoek naar een Administratief en Logistiek Medewerker om het team deeltijds (max. 4/5e) te versterken.
Belangrijkste Taken
Algemene Administratie:
Het beantwoorden van inkomende oproepen, het opnemen van berichten en het doorverwijzen van oproepen indien nodig.Het afhandelen van e-mailvragen.Beheren van post en koeriersdiensten zoals FedEx.Ontvangen en verwerken van inkooporders.Het uitgeven van verkoopfacturen (instrumenten en verbruiksartikelen).Bestellingen verifiëren, inclusief klantgegevens en betalingsinformatie.Het regelen van verzendingen naar klanten.Het volgen van de leverstatus van bestelde artikelen en deze informatie delen met de betrokken personen.Klanten telefonisch of per e-mail contacteren om vragen te beantwoorden en ontbrekende informatie te verkrijgen.Het bijhouden en updaten van verkoop- en klantgegevens.Reizen en accommodatie regelen voor medewerkers en klanten.Bestellen van tentoonstellingsmateriaal (brochures, panelen, souvenirs, etc.).Bestellen van kantoorbenodigdheden (papier, kantoorartikelen, water, etc.).Ondersteunen van internationale medewerkers met uiteenlopende achtergronden.Het uitvoeren van andere relevante taken wanneer nodig.
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig bediende
Genk, België
Ben jij op zoek naar een veelzijdige functie waarbij je zowel boekhoudkundige als verzekeringsgerelateerde taken kunt combineren? Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou!
Voor een verzekeringskantoor, gelegen te Genk, zijn we op zoek naar een boekhoudkundig bediende.
Je verantwoordelijkheden zijn:
Dagelijks boeken van facturen (leveranciers) en het ingeven van betalingen in Isabel;Bankafschriften inlezen en premiebetalingen toewijzen aan klantdossiers;De leveranciersboekhouding op punt stellen: facturen afstemmen, ontbrekende documenten opvragen, etc.Het inlezen en verwerken van maandelijkse premiestaten, met aandacht voor eventuele fouten, die je rapporteert en proactief oplost;Maandelijkse rekeninguittreksels van verzekeringsmaatschappijen controleren, afstemmen en fouten oplossen;Aanleren van taken als back-up, bijvoorbeeld voor het rappel- en BRB-systeem;Assisteren bij de voorbereiding van de jaarafsluiting: onderzoek doen, lijsten maken van verworpen uitgaven, etc.Proactieve opvolging van de beheerafdeling met betrekking tot boekhoudkundige zaken die vertraging oplopen of mogelijk problemen veroorzaken;Het monitoren van betalingen van klanten en tijdig signaleren als er iets dreigt mis te lopen.Overleg met collega’s van de andere vestigingen in Diest en Genk;Op termijn, indien gewenst, de mogelijkheid om door te groeien naar een functie met meer verantwoordelijkheid.
FinanceFinancialFull-timeFixed contract
Boekhoudkundig bediende
Lummen, België
Heb je interesse om aan de slag te gaan in een functie als boekhoudkundig bediende? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Voor een bouwbedrijf in Lummen zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig bediende.
Je zal instaan voor volgende taken als medewerker op de finance afdeling:
Telefonisch contact met leveranciersAanmaningen opvolgen (telefonisch en via mail) van leveranciers en klantenInboeken van gemiddeld 1500 facturen / maandAlgemene ondersteuning op de boekhoudafdeling
FinanceConstructionFull-timeTemporary
Administratief boekhoudkundig bediende
Zuienkerke, België
Ben jij een nauwkeurige en gedreven administratieve professional die houdt van variatie in je werk?
Werk jij graag in een team van enthousiaste collega’s en is het voor jou vanzelfsprekend dat alles tot in de puntjes geregeld is?
Dan kom jij misschien in aanmerking om onze klant versterken en bij te dragen aan de groei van hun residentiële projecten!
Voor een bouwbedrijf (regio rond Brugge) zoeken wij een administratieve duizendpoot die verantwoordelijkheid neemt voor een breed scala aan administratieve taken en boekhoudkundige ondersteuning.
In deze rol ben jij van groot belang voor de dagelijkse operationele processen en zorg je ervoor dat alles op administratief vlak soepel en tijdig verloopt.
Jouw taken:
Beheren van de algemene administratieAdministratieve ondersteuning bieden voor het personeelsbeheer van zowel arbeiders als bediendenZorgen voor een efficiënte aanvulling van kantoorbenodigdhedenBoeken van aankoop- en verkoopfacturenVoorbereiden van betalingen en verzorgen van het debiteuren-en crediteurenbeheerHet rapporteren van administratieve gegevens aan de Office & Finance Manager
FinanceConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende boekhouding
Overijse
Werk je graag met cijfers?
Ben je nauwkeurig?
Kan je vlot werken met Excel?
Onze klant in Overijse, gespecialiseerd in de dentale sector, is op zoek naar een Administratief bediende boekhouding.
Benieuwd hoe je dag er zal uitzien?
Dagelijks beheer je de mailbox en handel je correspondentie af.Je beantwoordt vragen van leveranciers en collega's over betalingen en facturen.Binnenkomende facturen verwerk en registreer je in het systeem.De betalingen van leveranciers bereid je voor en voer je uit.Je controleert en verwerkt banktransacties, waarbij je zorgt voor een nauwkeurige boekhouding.Als administratief bediende afdeling boekhouding stel je financiële overzichten en rapportages op.Je biedt ondersteuning aan het team bij de maand- en jaarafsluitingen.Om de financiële processen te verbeteren en te optimaliseren werk je samen met collega's van verschillende afdelingen.
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief boekhoudkundig bediende
Izegem, België
Voor een bedrijf regio Izegem zijn we op zoek naar een administratief boekhoudkundig bediende;
Het takenpakket omvat puur boekhoudkundige opdrachten (inboeken kostenfacturen in samenwerking met twee collega’s, reken op een volume van zo’n 40.000 op jaarbasis).algemene administratieve taken als rechterhand van de aankoop. Daarbij ben je verantwoordelijk voor een aantal leveranciers (nieuwe artikelen aanmaken, zendnota’s en facturen verwerken, opvolging retours en herstellingen, klantorders opvolgen en klanten informeren, etc)
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende Boekhouding
Hever, België
Voor onze klant in de autosector in Boortmeerbeek zijn wij op zoek naar een administratief bediende in de boekhouding.
Als Administratief Bediende Boekhouding ben jij een onmisbare schakel binnen het team.
Je dagelijkse verantwoordelijkheden omvatten:
Opvolging van debiteuren en het inboeken van inkomende facturen.Ondersteuning van de boekhouder met diverse boekhoudkundige taken, waaronder het inboeken van bank- en kastransacties, BTW-aangiftes en jaarafsluitingen.Uitvoering van allerhande administratieve werkzaamheden, zoals het behandelen van mails, post en telefoongesprekken.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratieve en boekhoudkundig bediende - leveranciersboekhouding
Beerse, België
Vivaldis Office zoekt ....... Kandidaat die graag bezig is met cijfers, boekhoudkundige en administratieve taken + leveranciers- en klantenopvolging.
Waar moet je zijn?
Omgeving Beerse
Specialisatie: Finance , bouw
Takenpakket
Controle bestaande processen en procedures. Jij staat in voor analyse en verbeteringVerantwoordelijk voor volledige klant- en leveranciersboekhouding + rechterhand directieGeen saaie, administratieve rompslomp maar volledige focus op boekhoudkundig en cijfermatig werk + administratieve ondersteuningDataverzameling + meedenken aan digitalisering + assisteren bij auditsAlgemene administratie mbt het financiële verwerkingsproces (inboeken facturen, factuurcontrole, aanmaningen/rappels, debiteurenbeheer, opmaak creditnota's, boeken bankverrichtingen, ondersteuning maandafsluiting, contract en verzekeringsdossiers beheren, opmaak rapporten, ...
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Bediende boekhouding
Beveren, België
Voor een Boekhoudkantoor gelegen in Beveren zijn wij op zoek naar een bediende in de boekhouding.
Jouw taken:
Je staat in voor het inboeken van aankoop en verkoop facturen.Je staat in voor het inboeken van financiële verrichtingen.Je helpt mee met het voorbereiden van btw-aangiftes.Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten.Je takenpakket zal uitbreiden naar gelang je kennis.
InterimServicesFull-timeFixed contract
Boekhoudkundig bediende
Melsele, Beveren
Voor een klant in Beveren📍 zijn we dringend op zoek naar een ervaren boekhoudkundig bediende 💻
Jouw taken als boekhoudkundig bediende ⬇️
Je volgt en coördineert de administratie op.Je helpt je collega's waar nodig 🫂Je staat ook in voor het beantwoorden van mails 📧 en telefoons 📞Je gaat douane- en aankoopfacturen inboeken.Je staat in voor het registreren van BTW aangiftes 🧾Je handelt een correcte administratie af 💻
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig bediende
Nazareth, België
Voor een toonaangevend bedrijf in Nazareth, gespecialiseerd in het ontwerpen, produceren en installeren van verplaatsbare scheidingswanden, klimaatplafonds, deursystemen, projectmeubilair en de totale afwerking van kantoorgebouwen, zijn wij op zoek naar een Boekhoudkundig Bediende.
Hoe ziet je dag eruit als boekhoudkundig bediende ?
Boeken van aankoopfacturenVerwerken van kostennota'sVerwerken van afrekeningen creditcardsAssistentie bij boekhoudkundige verwerking diverse documenten
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratieve en boekhoudkundig bediende
Vosselaar, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve en boekhoudkundig bediende
Taken:
Algemene administratie dossiers: controleren en het opvolgen van verzekeringscontracten/aangifte/schade en bundelen, documenten verwerken/klassement, mail-telefoon, verslagen uittypen...Contact met de verschillende partijen en verscheidene instanties VB. overheden, gemeente,Samen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenBoekhoudkundige taken: debiteurenbeheer, betalingen, facturatie, aanmaningen/rappels, crediteuren, boekingen, opstellen verkoopsovereenkomsten, budget bewaken, ...
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Bediende boekhouding doorgroeikans tot dossierbeheer
Ravels, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende, bediende boekhouding, dossierbeheer. Waar moet je zijn?
Regio RavelsSpecialisatie: boekhouding
Takenpakket
Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen en aanmaken klantdossiersJij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenAdministratieve en finance ondersteuning: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen opvolgen, debiteurenbeheer, boeken aankoop-verkoop facturen, ondersteuning jaarlijkse audits, meewerken aan maand- jaarafsluiting, BTW, afsluiten balansen, ...Voorbereiding fiscale aangiften vennootschapsbelasting en personenbelastingAlgemene administratieDoorgroei kans tot volwaardig dossierbeheerderNauw contact met klanten zowel ter plaatsen, telefonisch of eventueel op verplaatsing
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig bediende
Overijse, België
Weet jij alles over facturatie?Heb je ook een beetje interesse in HR?Dan zou deze vacature je wel kunnen interesseren!Een bedrijf in Overijse, gespecialiseerd in het leveren van reparatiediensten, is op zoek naar een boekhoudkundig bediende. Je zal hoofdzakelijk instaan voor het opmaken en opvolgen van de facturatie. Hier alvast een overzicht van concrete taken die je zal uitvoeren:
Je volgt de facturen op;Je kijkt de betalingen na op de rekeningen;Als bediende in de boekhouding volg je goed op of klanten tijdig betalen en bel je na indien nodig;Inboeken van aankoop- en verkoopfacturen is ook een taak die jij uitvoert;Diverse boekhoudkundige taken;Je voert betalingen uit; Je geeft de lonen door.
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratieve en boekhoudkundig bediende
Turnhout
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve en boekhoudkundig bediende (Graduaat/Bachelor)
Taken:
Algemene administratie dossiers: controleren en het opvolgen van verzekeringscontracten/aangifte/schade en bundelen, documenten verwerken/klassement, mail-telefoon, verslagen uittypen, vervoersdocumenten...Contact met de verschillende partijenSamen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenBoekhoudkundige taken: debiteurenbeheer, betalingen/rappels, facturatie, aanmaningen/rappels, crediteuren, boeking banken, budget bewakenFinance: Voorbereiding BTW-aangifte , Intrastat , ondersteuning rapporteringOndersteuning collega's aankoop
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
DIEPENBEEK
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief logistiek medewerker voor onze klant in Diepenbeek. Onze klant is gespecialiseerd in skincare.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief logistiek medewerker bestaat uit:
Je combineert magazijn- en administratief werk (nadruk ligt op administratief werk);Je verwerkt de inkomende bestellingen;Je stelt facturen op;Je hebt telefonisch contact met klanten en communicatie via mail;Je bent verantwoordelijk voor het inpakken van goederen;Je inspecteert de inkomende goederen.
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Herk-de-Stad
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende/ administratief medewerker voor onze klant in Herk-de-Stad. Onze klant is actief in de wegenbouw en gespecialiseerd in betonboordstenen.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief bediende/ administratief medewerker bestaat uit:
Je beheert telefoons en e-mails;Je plaatst bestellingen;Je volgt vrachten op en houdt de voorraad bij;Je bespreekt prijzen met klanten;Je bent verantwoordelijk voor de facturatie;Je ondersteunt administratief waar nodig.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.