Employee
Employer
About Vivaldis
Offices
Blog
FAQ
Contact
English
Vivaldis Interim
Jobs
Charlotte, your digital assistant
Spontaneous application
Job guide
Interim
Construct
Office
Finance
Drivers
Technics
Technics Employees
Working at Vivaldis
Recruitment consultant
Our strengths
Application process
Collega's aan het woord
Internal jobs
Spontaneous internal application
Why Vivaldis
Work in Belgium
My Vivaldis
Vivaldis Interim
Open menu
Jobs
jobs.search_location.max_distance
5 km
10 km
15 km
20 km
50 km
Show me the jobs
Work regime
Contract type
Language
Speciality
Sector
Filters
Work regime
Full-time
(3)
Contract type
Temporary, with option of permanent contract
(2)
Temporary
(1)
Language
Dutch
(3)
Speciality
Office
(2)
Finance
(1)
Sector
Nutrition
(1)
Electro
(1)
Banking
(1)
3 Jobs found
Business Analyst - Chatbots
Bruxelles, Belgique
Voor een van onze klanten, een bankinstelling, zijn wij op zoek naar een Business Analyst - Chatbot Locatie: 1000 BrusselVoltijds, 40 uur per weekSector: BankOpdracht van één jaar Als Business Analyst - Chatbot bestaan je taken onder andere uit: Begrijpt de productstrategie en visie zoals bepaald door de Product Owner (PO).Leidt de zakelijke analyse en bouwt een vertrouwensrelatie op met stakeholders.Identificeert en vertaalt klantbehoeften naar zakelijke vereisten met focus op een optimale klantervaring.Bepaalt en analyseert het bedrijfsmodel met modelleertechnieken en methoden.Werkt samen met stakeholders en technische teams voor een end-to-end levering van oplossingen.Formaliseert vereisten en ontwikkelt functionele en technische oplossingen volgens teamstandaarden.Beheert beperkingen, risico's en issues om de kwaliteit van de levering te waarborgen.
Finance
Banking
Full-time
Temporary
Business analist/controlling - finance specialist (Master!)
Hoogstraten, België
Vivaldis Office zoekt ....... Kandidaat die graag bezig is met cijfers, analyse data. Business analist/controlling - finance specialist (Master!) Waar moet je zijn? Omgeving HoogstratenSpecialisatie: ProductieVerplaatsing naar andere vestigingen (wekelijks) Takenpakket Controle bestaande processen en procedures. Jij staat in voor analyse en verbeteringOpstart rapporteringstraject mee uitwerken en in staan voor het in kaart brengen van de behoefte, het transformeren van gegevens en het opbouwen en onderhouden van rapportenVerzamelen van documentatie, coördinatie + opstellen en analyseren resultaatbepaling en discrepanties verklarenCoördinatie financiële run + coördinatie maandafsluiting voor de 2 Belgische entiteitenOpzetten managementrapportages + assisteren bij ontwikkeling forecast + jaarlijks budgetVergelijken marktprijzen/ variantieanalyse tegenover besproken targetsPrestaties meten + maandelijkse finance cijfers vertalen naar werkelijkheidIdentificeren van operationele problemen en uitdagingen op basis van gegevensOpstellen wekelijkse cashoverzicht + financiële positie bepalen alsook overzicht op kosten/opbrengsten/transacties/budget cyclusOptimalisatie finance processen + meedenken aan verbeteringenAanspreekpunt auditorsAdviesrol tegenover management (operationele beslissingen, budget, ...)
Office
Nutrition
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Didn't find what you're looking for?
Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
Business consultant
Brugge, België
Om hun team te versterken, zoekt onze klant, een bedrijf gespecialiseerd in VOI - telecom, een business consultant. Actief klantbeheer en acquisitie: je zoekt actief naar nieuwe zakelijke klanten binnen jouw regio en zet kansen om in concrete sales.Advies en begeleiding: je adviseert klanten door goed te luisteren en hun behoeften te begrijpen. Vervolgens bied je hen de juiste telecomproducten- en oplossingen uit het assortiment aan.Relatiebeheer: je bouwt langdurige klantrelaties op en haalt voldoening uit het onderhouden en uitbreiden van je klantenportefeuille.Begeleiding: je begeleidt klanten door het in kaart brengen van hun behoeften en het presenteren van de geboden oplossingen.Opvolging en administratie: je houdt je activiteiten nauwkeurig bij voor een goede opvolging en houdt de accountinfo van jouw klanten up-to-date in CRM; je maakt offertes op en volgt afspraken en overeenkomsten nauwkeurig op.Rapportage: je rapporteert rechtstreeks aan de salesmanager
Office
Electro
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.
Chat with Charlotte
Subscribe to our newsletter
First name
Last name
Email address
Keep me informed
You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!