Jobs

Jobs

3 Jobs found

HR Officer

KNOKKE-HEIST

Voor onze klant in Knokke, zijn we op zoek naar een HR-medewerker.   Hoe ziet je takenpakket eruit?   Administratie en procedures bij in-en uit diensttreding (contracten, policy’s, simulaties,..)Updaten van de gegevens op het platform van het sociaal secretariaatMaandelijkse loon verwerking (doorsturen naar het sociaal secretariaat)Controle tikkingen techniekersNauw contact met sociaal secretariaat (vragen van medewerkers, wetgeving, gebruikplatform,..)Opvolging en registratie opleidingen van en voor de medewerkersOpvolgen mailbox
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

HR Officer

Ham, België

Vivaldis Office is op zoek naar een HR Officer / HR Medewerker voor onze klant in Ham. Onze klant is gespecialiseerd in alles wat met veiligheid te maken heeft. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als HR Officer / HR Medewerker bestaat uit: Rekrutering en selectie: Het opstellen van vacatures, het voeren van sollicitatiegesprekken en het begeleiden van nieuwe medewerkers.Payroll: Correcte en tijdige loonadministratie in samenwerking met een sociaal secretariaat.Opleidingen: Plannen, organiseren en opvolgen van interne en externe opleidingen.HR-administratie: Beheer van personeelsdossiers, contracten, verlofregistratie en andere administratieve HR-taken.Functioneringsgesprekken: Voorbereiden en coördineren van evaluatiegesprekken.Je werkt mee aan verschillende HR projecten.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Hr Officer

Turnhout

Samen met onze klant zijn we op zoek naar een rechterhand van de HR Manager. Als HR Officer / HR advisor zal je meewerken en ondersteunen op verschillende takken binnen HR.   Rekrutering en selectie: Het opstellen van vacatures, het voeren van sollicitatiegesprekken en het begeleiden van nieuwe medewerkers + onderhouden contacten met huidige collega'sPayroll: Correcte en tijdige loonadministratie in samenwerking met een sociaal secretariaat zowel voor arbeiders als bedienden. Opmaken contracten, sociaal/ juridische documenten, opvolging tijdsregistratiesysteem + aanspreekpunt met vragen over sociale wetgeving/ziekte...Opleidingen/ L&D: Plannen, organiseren en opvolgen van interne en externe opleidingen zoals heftruck, Code 95, certificaten, medische keuringen... Meewerken aan onboarding nieuwe medewerkers/integratie + eventuele stappen die collega's kunnen zetten in hun loopbaan, opmaak opleidingsplannen, employerbrandingOpzetten HR rapportagesJe werkt mee aan verschillende HR projecten.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.

Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!