Employee
Employer
About Vivaldis
Offices
Blog
FAQ
Contact
English
Vivaldis Interim
Jobs
Charlotte, your digital assistant
Spontaneous application
Job guide
Interim
Construct
Office
Finance
Drivers
Technics
Technics Employees
Working at Vivaldis
Recruitment consultant
Our strengths
Application process
Collega's aan het woord
Internal jobs
Spontaneous internal application
Why Vivaldis
Work in Belgium
My Vivaldis
Vivaldis Interim
Open menu
Jobs
jobs.search_location.max_distance
5 km
10 km
15 km
20 km
50 km
Show me the jobs
Work regime
Contract type
Language
Speciality
Sector
Filters
Work regime
Full-time
(3)
Contract type
Temporary, with option of permanent contract
(3)
Language
Dutch
(3)
Speciality
Office
(3)
Sector
Services
(2)
Electro
(1)
3 Jobs found
HR Officer
KNOKKE-HEIST
Voor onze klant in Knokke, zijn we op zoek naar een HR-medewerker. Hoe ziet je takenpakket eruit? Administratie en procedures bij in-en uit diensttreding (contracten, policy’s, simulaties,..)Updaten van de gegevens op het platform van het sociaal secretariaatMaandelijkse loon verwerking (doorsturen naar het sociaal secretariaat)Controle tikkingen techniekersNauw contact met sociaal secretariaat (vragen van medewerkers, wetgeving, gebruikplatform,..)Opvolging en registratie opleidingen van en voor de medewerkersOpvolgen mailbox
Office
Electro
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
HR Officer
Ham, België
Vivaldis Office is op zoek naar een HR Officer / HR Medewerker voor onze klant in Ham. Onze klant is gespecialiseerd in alles wat met veiligheid te maken heeft. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als HR Officer / HR Medewerker bestaat uit: Rekrutering en selectie: Het opstellen van vacatures, het voeren van sollicitatiegesprekken en het begeleiden van nieuwe medewerkers.Payroll: Correcte en tijdige loonadministratie in samenwerking met een sociaal secretariaat.Opleidingen: Plannen, organiseren en opvolgen van interne en externe opleidingen.HR-administratie: Beheer van personeelsdossiers, contracten, verlofregistratie en andere administratieve HR-taken.Functioneringsgesprekken: Voorbereiden en coördineren van evaluatiegesprekken.Je werkt mee aan verschillende HR projecten.
Office
Services
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Didn't find what you're looking for?
Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
Hr Officer
Turnhout
Samen met onze klant zijn we op zoek naar een rechterhand van de HR Manager. Als HR Officer / HR advisor zal je meewerken en ondersteunen op verschillende takken binnen HR. Rekrutering en selectie: Het opstellen van vacatures, het voeren van sollicitatiegesprekken en het begeleiden van nieuwe medewerkers + onderhouden contacten met huidige collega'sPayroll: Correcte en tijdige loonadministratie in samenwerking met een sociaal secretariaat zowel voor arbeiders als bedienden. Opmaken contracten, sociaal/ juridische documenten, opvolging tijdsregistratiesysteem + aanspreekpunt met vragen over sociale wetgeving/ziekte...Opleidingen/ L&D: Plannen, organiseren en opvolgen van interne en externe opleidingen zoals heftruck, Code 95, certificaten, medische keuringen... Meewerken aan onboarding nieuwe medewerkers/integratie + eventuele stappen die collega's kunnen zetten in hun loopbaan, opmaak opleidingsplannen, employerbrandingOpzetten HR rapportagesJe werkt mee aan verschillende HR projecten.
Office
Services
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.
Chat with Charlotte
Subscribe to our newsletter
First name
Last name
Email address
Keep me informed
You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!