Jobs

Jobs

3 Jobs found

Junior operations manager

Ranst, België

Als Junior operations manager kom je terecht in een productie omgeving die zich specialiseert in groenten. Zij gaan voor lokale teelt, CO2 arm beleid en duurzame verpakkingen.   Als junior operations manager staat je het volgende te wachten: Als junior operations manager ben jij de motor achter het productieproces. Jij zorgt ervoor dat alles volgens plan verloopt, van de eerste productie-stap tot de uiteindelijke levering, en dat we voldoen aan de hoogste normen van kwaliteit, veiligheid en hygiëne. Jouw rol is cruciaal voor het behalen van onze doelstellingen op het gebied van flexibiliteit, efficiëntie en kostenbeheersing.Procesbegeleiding en Coördinatie: Jij organiseert het productieproces volgens de afgesproken specificaties en zorgt voor een soepele uitvoering. Bij afwijkingen of problemen in het proces, ben jij de schakel voor snelle communicatie en probleemoplossing in samenwerking met de accountmanager.Continue Verbetering: Jij streeft altijd naar verbetering. Je monitort de kwaliteit en het productieproces en adviseert de Plant Manager over optimalisatiemogelijkheden. Dit doe je door actief feedback te verzamelen en procesdata te analyseren.Kwaliteits- en Veiligheidsstandaarden: In samenwerking met de QA Manager en de Plant Manager ondersteun je de implementatie van wettelijke en interne kwaliteits-, veiligheids- en hygiënenormen. Jij zorgt ervoor dat deze standaarden nauwkeurig worden nageleefd.Rapportages en Analyse: Jij houdt de dagelijkse prestaties bij: van output en materiaalverbruik tot personeelsbezetting. Ook afwijkingen in leverdata, hoeveelheden en kwaliteit worden door jou nauwgezet geregistreerd, waarna jij een gedegen oorzaak-gevolganalyse uitvoert.Documentatie en Opleidingen: Je zorgt ervoor dat alle procedures en werkinstructies up-to-date zijn en goed gecommuniceerd worden naar je team. Daarnaast ontwikkel en organiseer je, in overleg met je supervisors, trainingsmateriaal en programma’s om de kennis van je medewerkers te waarborgen.Leiderschap: Jij geeft direct leiding aan 2 supervisors en 6 meewerkende ploegverantwoordelijken, wat betekent dat je verantwoordelijk bent voor het aansteken en begeleiden van een team van ongeveer 30 medewerkers. Je zorgt voor een goede werkstructuur, motivatie en teambuilding.  
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Maintenance & operations manager

Pelt, België

Voor onze klant in Pelt zijn wij op zoek naar een production & maintenance manager! Als production & maintenance manager zal je instaan voor volgende zaken:het zorgen voor een efficiënt verloop van de productie zorgen voor verschillende belangrijke pijlers als onderhoud en beheer, innovatie en automatisering en optimalisatie van processenBuiten de praktische aansturingen sta je dus zeker ook in voor het creëren van een betere, efficiëntere productieomgeving! Je zal dus al je technische bagage en kennis kunnen inzettenAls production & maintenance manager heb je rechtstreekse contacten met de collega's van afdeling R&D, sales, productie, logistiek en de klant! Interesse? Je mag ons contacteren via lommelbedienden@vivaldistechnics.be of 011 15 37 29!
Technics EmployeesWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Operations manager

Brugge, België

Voor onze klant, actief in de hotelsector in hartje Brugge, zijn we op zoek naar een sales/operations manager. Het hotel combineert historische charme met moderne faciliteiten en streeft er steeds naar zichzelf te onderscheiden binnen het 4-sterrensegment door een ongezien hoog niveau van service.   Wat zou jouw takenpakket inhouden?   operationeel ben je de rechterhand van de groups- en eventcoördinator om het goede verloop van seminaries en events binnen het hotel te verzekerenmet je positieve uitstraling vorm je mee het gezicht van het hotel als gastheer/-vrouwopvolging van technisch onderhoud & reparaties binnen het hotelsupervisie van het bardepartementondersteuning van het Front Office team of andere departementen wanneer noodzakelijkontwikkelen en implementeren van verkoopstrategieën om de omzet te verhogenonderhouden van een goede relatie met: vaste/terugkerende gasten;corporate klanten;contactpersonen reisorganisaties; aanboren nieuwe klanten/verkoopkanalen, zowel corporate als online boekingskanalenaanboren potentiële nieuwe MICE klanten  
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.

Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!