Urgent
Hulpboekhouder
Lummen, België
Voor een bedrijf in Lummen zijn we op zoek naar een boekhouder. Lees snel verder en solliciteer bij interesse online of contacteer Vivaldis Finance Limburg op 013 48 01 87.
Wat houdt de job in?
Inboeken van facturen en financiële documentenUitvoeren van betalingenVoorbereiden en indienen van btw-aangiftesVoorbereiden en indienen van de afsluitingenNauwe samenwerking met de hoofdboekhouderDigitaliseren van de boekhoudingRapporteringen opmaken voor het managementAnalyseren van de boekhouding
FinanceMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Administratief Bediende | Bouw
Waregem, België
Voor onze klant, stabiel gekend bedrijf actief binnen de bouwsector, gaan we op zoek naar een deeltijds administratief bediende.
Dit zal jouw takenpakket zijn als administratief bediende:
Je staat in voor beheren van sociale zekerheidsdocumenten, denk maar aan CIAW, werfmeldingen, A1-aanvragen en aangiftes voor weerverlet;Je maakt deel- en raamovereenkomsten op voor onderaannemers en controleert de nodige documenten voor werfopstart;Opstellen van werfdossiers en deze beheren;Voorbereidend werk van de loonadministratie, invoeren van gegevens in de Data lijst;Badges aanmaken (via Geodynamics) en deze beheren;Telefonie en onthaal (intern en extern).
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Technisch bediende commerciële flair hout/bouw
Retie
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende- klantbegeleiding- accountexpert /hout-bouwWaar moet je zijn?
RetieSpecialisatie: Bouwprojecten, houtconstructie
Takenpakket
Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaAls commercieel verantwoordelijke haal je vlot nieuwe projecten binnenJe bouwt vertrouwensrelatie op met zowel bestaande als nieuwe klanten Door nauw contact met je klanten en de juiste vragen te stellen, maak je klanten dossiers op + prijszetting door een offerte op maatBespreken bouwplannen met klant + advies over de verschillende houtsoorten, materialen, afmetingen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Verkoop afsluiten, offertes opmaken, facturen toetsen aan de bestellingen, opmaak werkbonnen, contact leveranciers, bestellen materialen, ...Je overhandigt een compleet bouwdossier (incl. materiaalkeuzes) aan het werkhuis/productieleiderOpvolgen, registreren en rapporteren
OfficeHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek administratief assistent
Verrebroek, Beveren, België
Voor een wereldwijde leverancier van mobiliteitsoplossingen in regio Verrebroek 📍 zijn we op zoek naar een Logistiek Administratief assistent.
Jouw takenpakket bestaat oa uit:
Je ondersteunt het logistieke teamJe draagt bij aan het verzekeren van een efficiënte en tijdige verplaatsing van goederenJe bent verantwoordelijk voor het afhandelen van verschillende administratieve takenJe coördineert de zendingen en houd gegevens nauwkeurig bijJe communiceert met leveranciers, klanten en interne teams
InterimAudiovisualFull-timeTemporary, with option of permanent contract
HR & management assistent
Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een HR & management assistent!
Waar kom je terecht?📍
Een bedrijf te LierLeverancier van productpakketten voor koude-en klimaattechniek (koeling, klimatisatie, warmtepompen,...)
Als HR & management assistent sta je in voor:
HR MEDEWERKER:
Je schrijft de meest aantrekkelijke vacatures uitJe kan de beste kandidaten selecteren door diezelfde vacaturesJe hebt contact met externe partners (uitzendkantoren, VDAB,..)Je zet een boeiend opleidingsplan op
MANAGEMENT ASSISTENT:
Het organiseren van evenementen en bedrijfsactiviteitenFleet managementHet plannen, notuleren en opvolgen van (management) meetingsJe staat in nauw contact met externe marketingpartners voor offertes en sociale mediaHet betere agendabeheerHet verwerken van inkomende & uitgaande post
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Managementassistent
Kampenhout
Ben jij een proactieve, gestructureerde en communicatief sterke professional die graag ondersteuning biedt op strategisch en operationeel niveau? Wil jij bijdragen aan de groei van een dynamisch interieurconstructiebedrijf? Dan zoeken wij jou!
Over ons
Wij zijn een toonaangevend interieurconstructiebedrijf dat gespecialiseerd is in op maat gemaakte oplossingen. Vakmanschap en innovatie staan bij ons centraal, en we streven naar duurzaamheid, klantgerichtheid en operational excellence.
Jouw rol
Als rechterhand van de salesmanager/directeur heb je een veelzijdige functie waarin je ondersteuning biedt bij dagelijkse werkzaamheden en strategische projecten. Je vormt de brug tussen verschillende afdelingen en zorgt ervoor dat processen soepel en efficiënt verlopen. Jouw inzet zorgt ervoor dat de salesmanager zich kan focussen op groei en ontwikkeling.
Taken en verantwoordelijkheden
Ondersteunen van de salesmanager/directeur bij dagelijkse werkzaamheden en strategische projecten.Opvolgen van offertes en klantcontacten om verkoopkansen te maximaliseren.Plannen en voorbereiden van vergaderingen, presentaties en rapportages.Coördineren van interne processen en de samenwerking tussen verkoop, productie en andere afdelingen.Bewaken van deadlines en zorgen voor tijdige uitvoering van acties.Bijdragen aan de ontwikkeling en implementatie van salesstrategieën.Beheren van CRM-systemen en administratieve ondersteuning bieden bij verkoopdossiers.
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Managementassistent - administratief bediende (technische affiniteit)
Hoogstraten
Vivaldis Office zoekt .......Administratief bediende - management assistant met technische affiniteit
Waar moet je zijn?
Omgeving HoogstratenSpecialisatie: Techniek, machinebouwBelangrijk: affiniteit/ ervaring binnen een technische omgeving
Wat moet je doen?
Focus=
Administratief opvolgen van projecten van A-Z in samenspraak met verschillende afdelingen zoals aankoop, sales...Contact klanten/ leveranciers VB. bestellingen plaatsen, offertes opmakenZorgen voor de juiste materialenHet kostenplaatje, levertermijn, aankoopbudget, haalbaarheid, planning draag je steeds hoog in het vaandelAdministratie: Bestellingen/ordermanagement, nakijken bestelbonnen, database onderhouden, controle facturen, verwerking storingen/tickets + doorgeven aan techniekers/monteursOndersteuning planningMeedenken aan digitalisering, optimalisatie ERP systeemLid van feestcomité VB. organjsatie personeelsfeest, bestellen broodjes voor vergaderingen, ...Mail/ telefonie (eerste aanspreekpunt)
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Office Assistant
Nazareth, België
Voor een bedrijf te Nazareth zijn we op zoek naar een Office Assistant
Hoe ziet je dag eruit als Office Assistant ?
Je wordt de stem, het gezicht en het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, leveranciers en medewerkers. Je ontvangt en begeleidt op een professionele manier onze nationale en internationale klanten alsook andere bezoekers.Je beheert het wagenpark.Je beheert een aantal administratieve taken.Je verzorgt de vertalingen en opmaak van diverse documenten voor ingenieurs en programmeurs.Je werkt in een team van 3 collega’s.
InterimMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Heb jij een passie voor cijfers en financiële administratie?
Dan is deze job als hulpboekhouder bij een elektrotechnisch bedrijf in Merelbeke dé job voor jou!
Wat is het takenpakket?
Verwerken van de dagboeken: Je verwerkt dagelijks alle financiële transacties, zoals inkoop- en verkoopfacturen en diverse financiële verrichtingen.BTW-aangiftes opstellen en indienen: Jij houdt de deadlines scherp in de gaten en zorgt voor correcte btw-aangiftes.Debiteuren- en crediteurenbeheer: Je monitort openstaande facturen en zorgt voor tijdige betalingen.Ondersteuning bij maand- en jaarafsluiting: Samen met het team stel je de balans op en zorg je ervoor dat alles in lijn is voor de afsluitingen.Up-to-date administratie: Je houdt de financiële gegevens nauwkeurig bij en zorgt voor een volledig up-to-date boekhouding.Rapportages: Je stelt financiële rapportages op en houdt het management op de hoogte van de cijfers en analyses.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Junior Accountant - Assistant
Zandhoven, België
Vivaldis Interim is op zoek naar een enthousiaste en leergierige Junior Accountant - Assistent.
Hoe ziet jouw toekomstige werkweek er uit als Junior Accountant - Assistant?
Wel, dat is moeilijk te zeggen! Elke dag zal er namelijk anders uitzien, afhankelijk van de periode van het jaar, de dossiers in je portefeuille, de wensen en vragen van je klant...
Uiteraard ben je frequent bezig met accountancy & fiscale werkzaamheden.
Concreet ga je aan de slag met een gevarieerd takenpakket. Denk aan:
BTW-verplichtingenvoorbereiden van eindejaarsafsluitingende aangiften van zowel personen- als vennootschapsbelastinghet opmaken van jaarrekeningenverwerken van boekhoudkundige stukken
Hierbij werk je in een moderne, digitale omgeving en word je omringd door toffe collega's die jou door en door steunen.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Management assistant Voeding/Agro
Poederlee, Lille, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende / Management assistant
Belangrijk: (Parttime +/- 24u, flexibel naar fulltime bij ziekte/verlof collega's)
Waar moet je zijn? Lille (Poederlee)
Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiek, voeding/agro
Flexibel naar verlofregeling. (= kleine firma, dus moeilijk om rond de kerstperiode of Pasen verlof te nemen)
Takenpakket
Met een lach op je gezicht ben je het aanspreekpunt voor chauffeurs/ leveranciers, bezoekersMailing, telefonieLogistieke admin: Inschrijving/beheer binnenkomende en uitgaande goederen/leeggoed, afleveringsbonnen opmakenOpmaak aankooporders, opmaak en controle facturen + inboeken, postverdeling, kantoorbestellingen, betalingen opvolgen, ...
OfficeNutritionPart-timeTemporary, with option of permanent contract
Comptable - Assistant contrôle de gestion
Tournai, Belgique
Vivaldis Tournai est à la recherche d'un(e) comptable. Pour ce poste, vous devrez :
Assurer la comptabilité clients/fournisseurs et assister le contrôleur de gestion dans le suivi des coûtsEtablir les diverses déclarations mensuellesImputer et vérifier les factures clients/fournisseursAssurer le classement des factures établies Effectuer le contrôle des comptes et justifications de fin de mois Effectuer les rapprochements bancairesElaborer les tableaux de bordEffectuer la préparation de différentes études et analyses demandéesFaire le suivi et l'imputation des immobilisationsAssurer les différentes tâches inhérentes à l'établissement du reporting mensuel et annuel
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een bedrijf in Ham dat gespecialiseerd is in de productie van verpakkingen zijn we op zoek naar een hulpboekhouder.
Hoe ziet je dag er uit?
Betalingen voorbereidenAankoopfacturen inboekenHet beheren van debiteuren en het opvolgen van betalingenOptimaliseren en actueel houden van leveranciers- en klantgegevensBtw- en IC-aangiftes voorbereidenHet analyseren van diverse financiële statistieken
In de toekomst zal de functie verder uitbreiden met extra verantwoordelijkheden, zoals:
Ondersteunen bij maandafsluitingenLonen verwerkenAssisteren bij audits
FinanceVariousFull-timeFixed contract
Hulpboekhouder
Hasselt, België
Voor een bedrijf, gelegen te Hasselt en Diest én actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y.
Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket:
Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Boeken van financiële verrichtingen;Opvolgen van crediteuren;Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting;Btw-aangiftes voorbereiden;Rapporteringen.
FinanceCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een bedrijf in de logistieke sector zijn we op zoek naar een boekhoudkundig medewerker.
Hoe zal je dag er uitzien?
Opstellen en verwerken van klantfacturenInboeken van inkomende/uitgaande facturen en opvolgen van betalingenAssisteren bij het opstellen van financiële rapportages en analysesBeantwoorden van vragen van klanten en leveranciers over facturenMeedenken over verbeteringen binnen financiële processen
FinanceTransportFull-timeFixed contract
Hulpboekhouder (Brugge)
Brugge, België
voor onze klant, gelegen in Brugge, zijn wij op zoek naar een ambitieuze hulpboekhouder.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je ondersteunt je collega's met boekhoudkundige taken: inboeken van facturen, verzorgen van de financiële verrichtingen, debiteurenbeheerJe helpt mee met het indienen van btw-aangiftesJe werkt en denkt actief mee bij het ontwikkelen en implementeren van procesverbeteringenJe bent het aanspreekpunt bij audits
FinanceNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder
Hasselt, België
Voor een bedrijf, gelegen te Sint-Truiden en actief in de automotive sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y.
Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket:
Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Boeken van financiële verrichtingen;Opvolgen van crediteuren;Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting;Btw-aangiftes voorbereiden;Rapporteringen.
FinanceCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hey!
Boek jij graag facturen in?Volg je ook graag facturen op?Bereid jij graag de BTW-aangifte voor en help je graag met de vennootschapsbelasting?Ben je bereid om allerlei administratieve taken (waaronder het voorbereiden en uitvoeren van betalingen) uit te voerenWil jij graag voor een internationaal bedrijf werken?
Antwoord jij steeds volmondig JA?
Fantastisch! Dan ben jij de hulpboekhouder die wij zoeken!
FinanceMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder
Hasselt, België
Voor een doe-het-zelf-markt in regio Hasselt zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y ter ondersteuning voor 1 dag per week. Klinkt dit interessant? Neem contact op met Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Hoe ziet je werkdag eruit als een hulpboekhouder A-Y?
Je boekt aan- en verkoopfacturen inOok boek je de kas- en bankafschriften inVoorbereiden van de betalingenDebiteurenbeheerContact met de winkels die tot deze doe-het-zelf-markt behorenDiverse administratieve taken ter ondersteuning van de hoofdboekhouderDit doe je voor 1 vennootschap
FinanceMaterialsPart-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een ICT-bedrijf in Hasselt zijn we op zoek naar een deeltijdse hulpboekhouder (23 uur per week).
Hoe zal je dag er uitzien?
Verantwoordelijkheid voor het inboeken van inkoopfacturen en banktransacties;Verwerking van de boekhouding volgens de geldende lokale wetgeving en richtlijnen;Voorbereiding van de maandelijkse/kwartaal btw-aangiftes;Opvolging van betalingen van klanten, inclusief het versturen van herinneringen en telefonisch contact opnemen;Afwerking van dossiers van verschillende bedrijven;Uitvoering van diverse administratieve taken.
FinanceOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.