Urgent
Administratief Bediende | Bouw
Waregem, België
Voor onze klant, stabiel gekend bedrijf actief binnen de bouwsector, gaan we op zoek naar een deeltijds administratief bediende.
Dit zal jouw takenpakket zijn als administratief bediende:
Je staat in voor beheren van sociale zekerheidsdocumenten, denk maar aan CIAW, werfmeldingen, A1-aanvragen en aangiftes voor weerverlet;Je maakt deel- en raamovereenkomsten op voor onderaannemers en controleert de nodige documenten voor werfopstart;Opstellen van werfdossiers en deze beheren;Voorbereidend werk van de loonadministratie, invoeren van gegevens in de Data lijst;Badges aanmaken (via Geodynamics) en deze beheren;Telefonie en onthaal (intern en extern).
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Administratief Bediende
WETTEREN
Ben jij een administratieve duizendpoot die de handen graag uit de mouwen steekt? Heb je graag een afwisselende job? Dan zoeken wij jou! TakenpakketJe maakt dagelijks offertes of bonnen op en coördineert bestellingen van goederen bij leveranciersCorrect opvolgen en begeleiden van leveringen en facturatie van onze goederenJe werkt nauw samen met alle afdelingen en alle filialen van het bedrijfJe bent verantwoordelijk voor het samenstellen van de leveringsdossiers en het correct informeren van de plaatsingsdienstJe voorziet de communicatie met de klant betreffende de lopende bestellingen en de afhandeling hiervanJe hebt zowel telefonische als via mail klantencontact in het Nederlands, Frans en EngelsJe onderhoudt de database op een proactieve manierJe volgt de klachtenbehandeling opJe neemt de verwerking van de leveringen mee voor je rekening en communiceert vlot met de daar bij horende instantiesAlgemene administratie en opvolging
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Technisch Administratief Medewerker
Duffel, België
Vivaldis Office zoekt.......... TECHNISCH ADMINISTRATIEF BEDIENDE!
Waar moet je zijn?
DuffelSpecialisatie: een toonaangevende installatie- en servicefirma gespecialiseerd in grootkeukentoestellen, met een sterke focus op fastfoodketens en kleinere vestigingen.
Wat moet je doen als Technisch administratief bediende?
Als technisch administratief bediende speel je een cruciale rol in de dagelijkse operationele planning en administratieve ondersteuning van de onderhouds- en herstellingsafdeling.Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van de planning voor onze techniekers, het verwerken van werkbonnen, het afhandelen van garantiedossiers en het coördineren van bestellingen van onderdelen. Daarnaast stel je offertes op, registreer je nieuwe toestellen en bied je tweedelijns ondersteuning aan klanten bij technische vragen
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Technisch bediende commerciële flair hout/bouw
Retie
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende- klantbegeleiding- accountexpert /hout-bouwWaar moet je zijn?
RetieSpecialisatie: Bouwprojecten, houtconstructie
Takenpakket
Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaAls commercieel verantwoordelijke haal je vlot nieuwe projecten binnenJe bouwt vertrouwensrelatie op met zowel bestaande als nieuwe klanten Door nauw contact met je klanten en de juiste vragen te stellen, maak je klanten dossiers op + prijszetting door een offerte op maatBespreken bouwplannen met klant + advies over de verschillende houtsoorten, materialen, afmetingen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Verkoop afsluiten, offertes opmaken, facturen toetsen aan de bestellingen, opmaak werkbonnen, contact leveranciers, bestellen materialen, ...Je overhandigt een compleet bouwdossier (incl. materiaalkeuzes) aan het werkhuis/productieleiderOpvolgen, registreren en rapporteren
OfficeHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel administratief bediende
Lo-Reninge, België
Sales Ondersteuning:
Verwerken van ordersCommunicatie met klantenOpvolgen van leveringen
Orderverwerking:
Invoeren van kleine en terugkerende orders in het ERP-systeemDoorgeven van orders voor productie en facturatie
Coördinatie:
Afstemmen met productiechef en aankoopverantwoordelijke over levertermijnen
Offertes en Rekeningen:
Berekenen van rekeningen en opmaken van offertes
Interne Administratie:
Beheer van wagenpark, werkplaatsmateriaal en keuringenInput van materiaallijsten en tijdsregistratieBehouden van overzicht van IT-licenties en accountsOverleggen met IT-partner
Ondersteuning Zaakvoerder:
Boeken van vluchten en verblijven in het buitenland
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
ZONNEBEKE
Voor een bedrijf in regio Zonnebeke zijn wij op zoek naar een Allround administratief bediende voor de Franse markt.
Je staat in voor volgende taken;
Onthaal klantenOpstellen offertesTelefonische contacten met leveranciersNoteren van bestellingenFacturen makenBetalingen opvolgen en registreren
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief boekhoudkundig bediende
Zonnebeke, België
Voor een bedrijf in Zonnebeke zijn wij op zoek naar een administratief boekhoudkundig bediende.
Hier zal je instaan voor volgende taken:
Inboeken van Aankoopfacturen & VerkoopfacturenOpmaak BalansOpmaak jaarrekeningAdministratieve takenMailverkeerContact met klanten....
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
HOUTHULST
Aanvragen en verwerken van offertes van leveranciers.Plaatsen van bestellingen volgens de afgesproken voorwaarden.Boeken van orders met correcte prijzen, gewichten en materialen.Controleren en goedkeuren van facturen in het systeem.Vergelijken en onderhandelen van prijzen.Bijhouden en beheren van prijsoverzichten.Eerste aanspreekpunt voor leveranciers bij leveringsproblemen, contracten, overzichtslijsten en recyclageattesten.Bijwonen van vergaderingen met leveranciers, inclusief verslaglegging en cijfermatige voorbereiding.Afspraken maken met leveranciers over geplande leveringen.Input geven aan transportplanning.Visuele controle van aangeleverd materiaal.Behandelen van leveranciersklachten.Bewaken van voorraadniveaus en zorgen voor tijdige aanvulling.Organiseren van transporten en afstemming met logistieke partnersDeelnemen aan maandelijkse ISO-meetings en bespreken van commerciële cijfers
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
IEPER
Als administratief bediende speel je een cruciale rol in het dagelijkse verloop van ons transportbedrijf. Je belangrijkste taken omvatten:
Digitalisering: Je helpt ons om documenten en gegevens efficiënt te digitaliseren, zodat onze administratie op een vlotte en georganiseerde manier verloopt.CMR-verwerking: Je bent verantwoordelijk voor het verwerken en controleren van de CMR-documenten (vrachtbrieven) en zorgt ervoor dat alles correct wordt afgehandeld en gefactureerd.Paletstanden bijhouden: Je houdt de paletstanden up-to-date en zorgt ervoor dat alle administratieve taken rondom paletten op een vlotte manier verlopen.Flexibiliteit: Bij afwezigheid van collega's spring je in waar nodig, zodat het administratief proces altijd doorgaat.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
IEPER
Instaan voor een professionele ontvangst van de klanten in het filiaalBeantwoorden van telefonische oproepen en beheren van de mailboxUp-to-date houden van de klantengegevens in het systeemOpmaken van de werkplanning voor de medewerkersDaarnaast zet jij je ook dagelijks in om te zorgen voor een optimale klantentevredenheid.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Ieper, België
Beheren van materiaalbehoeften op basis van controlelijsten.Toezien op leveringsdeadlines en duidelijke communicatie onderhouden met leveranciers en het magazijn.Het coördineren van efficiënte transporten van afgewerkte producten.Zorgdragen voor nauwkeurige voorraadbeheer in ons ERP-systeem.Ondersteuning bieden bij verbeterprojecten en oplossingen zoeken voor dagelijkse uitdagingen.Assisteren bij het beheer van stamgegevens en productieorders voor een vlekkeloze operatie.
OfficeTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Ieper, België
Het beheer van de nutsvoorzieningen voor alle toonzalen en hoofdgebouw.De meterstanden opvragen en doorgeven behoort tot jouw takenpakket.Je houdt een to-do lijst bij van alle toonzalen en geeft dit wekelijks door aan de onderaannemers.Materiaal bestellen en opvolgen kan je als de beste.Je maakt een planning op voor de prioritair uit te voeren werken: herstellingswerken, nieuwe keukens, verbouwingen, …Facturen controleren schrikt jou niet af.Je bent verantwoordelijk voor het administratief werk voor alles in en rond de gebouwen (toonzalen).
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Administratief Bediende
Ieper, België
Zo ziet uw takenpakket er uit: -Je verwerkt de orders en projecten van de externe sales en verzorgt de ingave ervan in het ERP-systeem (Navision).- Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten.- Je maakt de orderbevestigingen op en stemt de leverdata af met de klanten in functie van de productieplanning.- Je zorgt voor de verkoop facturatie en volgt de aging balans nauwgezet op.
OfficeEnergyFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
VLAMERTINGE
Als Front Office Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor externen en zorg je voor een warm onthaal van de chauffeurs. Jouw takenpakket is tweeledig waarbij de focus ligt op:
Het bemannen van de receptie en bedienen van de weegbrug:
Wegen en registeren van inkomende en uitgaande goederenStalen nemen en verwerken voor een eerste kwaliteitscontroleOpstellen van leverbonnen en verwerken van CMR-documenten.
Verder wordt jouw takenpakket aangevuld met tal van administratieve taken zoals:
TelefonieBeheer van het klassementOpmaken van etiketten voor stockbeheerAdministratieve ondersteuning bieden voor verschillende afdelingen (quality, admin, enz)
OfficeAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
VLAMERTINGE
Als Front Office Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor externen en zorg je voor een warm onthaal van de chauffeurs. Jouw takenpakket is tweeledig waarbij de focus ligt op:
Het bemannen van de receptie en bedienen van de weegbrug:
Wegen en registeren van inkomende en uitgaande goederenStalen nemen en verwerken voor een eerste kwaliteitscontroleOpstellen van leverbonnen en verwerken van CMR-documenten.
Verder wordt jouw takenpakket aangevuld met tal van administratieve taken zoals:
TelefonieBeheer van het klassementOpmaken van etiketten voor stockbeheerAdministratieve ondersteuning bieden voor verschillende afdelingen (quality, admin, enz)
OfficeAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Diksmuide
Algemene ondersteuning commerciële dienstInstaan voor de administratieve verwerking van diverse offertes/contracten/documenten binnen de commerciële afdeling.Je beantwoordt de prijsaanvragen, volgt de offertes nauwgezet op, in samenspraak met de verantwoordelijke.Algemene klantenservice: vriendelijk, behulpzaam en geduldig de klant te woord staanAlgemene administratieve taken ter ondersteuning
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
KORTEMARK
Voor een bedrijf in Kortemark zijn we op zoek naar commercieel administratief bediende.
Wij zoeken een communicatieve en gestructureerde collega die het volledige klantencontact beheert: van orderverwerking en -bevestiging tot de opvolging van leveringen.
Naservice
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Wervik, België
Elke bezoeker ontvangen met een glimlach (vrachtwagenchauffeurs, leveranciers, klanten, sollicitanten)Opmaken en controleren van diverse CMR- en douanedocumentenOpvolgen van bestellingen en de nodige mensen vanuit productie contacteren indien nodig.U staat in nauw contact met onze transportafdelingBehandelen en doorgeven van inkomende telefoons.Uitvoeren van diverse administratieve taken.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief boekhoudkundig bediende
Izegem, België
Voor een bedrijf regio Izegem zijn we op zoek naar een administratief boekhoudkundig bediende;
Het takenpakket omvat puur boekhoudkundige opdrachten (inboeken kostenfacturen in samenwerking met twee collega’s, reken op een volume van zo’n 40.000 op jaarbasis).algemene administratieve taken als rechterhand van de aankoop. Daarbij ben je verantwoordelijk voor een aantal leveranciers (nieuwe artikelen aanmaken, zendnota’s en facturen verwerken, opvolging retours en herstellingen, klantorders opvolgen en klanten informeren, etc)
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
IZEGEM
voor een bedrijf regio Izegem zoeken wij: Commercieel/ administratief bediende
U maakt de offertes op U volgt de dossiers op samen met de vertegenwoordigers U plaatst bestellingen bij de leveranciers U staat in voor de planning van de werken U organiseert de verplaatsingen van de verantwoordelijken U volgt de voorraden op en stelt tekorten
OfficeTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.