Jobs

Jobs

213 Jobs found
Urgent

Administratief Bediende | Bouw

Waregem, België

Voor onze klant, stabiel gekend bedrijf actief binnen de bouwsector, gaan we op zoek naar een deeltijds administratief bediende.   Dit zal jouw takenpakket zijn als administratief bediende: Je staat in voor beheren van sociale zekerheidsdocumenten, denk maar aan CIAW, werfmeldingen, A1-aanvragen en aangiftes voor weerverlet;Je maakt deel- en raamovereenkomsten op voor onderaannemers en controleert de nodige documenten voor werfopstart;Opstellen van werfdossiers en deze beheren;Voorbereidend werk van de loonadministratie, invoeren van gegevens in de Data lijst;Badges aanmaken (via Geodynamics) en deze beheren;Telefonie en onthaal (intern en extern).
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Administratief Bediende

WETTEREN

Ben jij een administratieve duizendpoot die de handen graag uit de mouwen steekt? Heb je graag een afwisselende job? Dan zoeken wij jou! TakenpakketJe maakt dagelijks offertes of bonnen op en coördineert bestellingen van goederen bij leveranciersCorrect opvolgen en begeleiden van leveringen en facturatie van onze goederenJe werkt nauw samen met alle afdelingen en alle filialen van het bedrijfJe bent verantwoordelijk voor het samenstellen van de leveringsdossiers en het correct informeren van de plaatsingsdienstJe voorziet de communicatie met de klant betreffende de lopende bestellingen en de afhandeling hiervanJe hebt zowel telefonische als via mail klantencontact in het Nederlands, Frans en EngelsJe onderhoudt de database op een proactieve manierJe volgt de klachtenbehandeling opJe neemt de verwerking van de leveringen mee voor je rekening en communiceert vlot met de daar bij horende instantiesAlgemene administratie en opvolging 
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
Work at Vivaldis
Vivaldis Interim

Office Manager

Oudenaarde, België

Kantoorverantwoordelijke met een commerciële drive of Team Captain op zoek naar een warme plek om te werken? Bij Vivaldis ontdek je wat het is om een job te doen die je graag doet.   Klaar om een job te doen waar je écht van houdt? Joyce en Marilou van het kantoor in Oudenaarde zoeken een leuke en gedreven collega! Bij Vivaldis geniet je van je werk. Je weet die mindset ook over te brengen aan productiekrachten, magazijniers, inpakkers en andere arbeiders waarmee je kennismaakt... Zo lopen ook zij op wolkjes omdat ze via Vivaldis hun nieuwe job gevonden hebben.   Bij ons begeleid je uitzendkrachten door het hele aanwervingstraject van A tot Z… Dagelijks ben jij op zoek naar gedreven kandidaat-uitzendkrachten en leert hen kennen tijdens een eerste inschrijvingsgesprek. Tijdens dit gesprek ontdek je hun troeven en pols je naar ervaring en competenties. De perfecte kandidaat gespot? Dan ga jij aan de slag en stelt deze persoon bij zoveel mogelijk geschikte bedrijven voor. Natuurlijk volg je deze voorstelling van dichtbij op.   …behandel jij alle administratie van Z tot A … Natuurlijk ga je ook verder voor je uitzendkracht: je maakt hun contract op, zorgt voor de wekelijkse uitbetaling van de lonen en zorgt voor een 100% correcte administratieve opvolging.Jij weet ook net dat ietsje meer van sociale wetgeving en bewaakt de veilige werkomstandigheden van onze uitzendkrachten bij onze klanten.    …en dan ga jij terug dubbel checken waar jij je klant nog extra mee kan helpen! De band met onze klanten is heilig voor ons: daarom voer je dagelijks gesprekken met hen en zorg je ervoor dat ze je telefoonnummer vanbuiten kennen.Tijdens regelmatige bedrijfsbezoeken versterken we niet enkel de band met onze klanten, maar zorg jij er ook voor dat je grondig inzicht verwerft in de bedrijfscultuur én spirit. Enkel zo vertellen we het juiste verhaal aan onze kandidaten!Als kantoorverantwoordelijke zoek je dagelijks naar nieuwe opportuniteiten voor jouw kantoor binnen jouw regio.  Jouw doel? Zo proactief en accuraat zijn dat klanten eigenlijk niet meer weten hoe ze hun nieuwe collega’s ooit zonder jou vonden.   Bij Vivaldis gaat het niet alleen om het vinden van een nieuwe job, maar ook om het creëren van een werkomgeving waarin onze collega’s zich op en top thuis voelen. Als Team Captain speel jij een cruciale rol in het verspreiden van de Joie de Vivaldis naar iedereen in je team. Door middel van jouw coachingsvaardigheden en begeleiding help je hen hun volledige potentieel te benutten, uitdagingen te overwinnen en succes te behalen in hun werk.
InternalServicesFull-timeFixed contract

Office Assistant

Nazareth, België

Voor een bedrijf te Nazareth zijn we op zoek naar een Office Assistant   Hoe ziet je dag eruit als Office Assistant ?   Je wordt de stem, het gezicht en het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, leveranciers en medewerkers. Je ontvangt en begeleidt op een professionele manier onze nationale en internationale klanten alsook andere bezoekers.Je beheert het wagenpark.Je beheert een aantal administratieve taken.Je verzorgt de vertalingen en opmaak van diverse documenten voor ingenieurs en programmeurs.Je werkt in een team van 3 collega’s.  
InterimMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder boekhoud kantoor

Antwerpen, België

Wij zijn opzoek naar een dossierbeheerder in een boekhoudkantoor te Antwerpen    Functieomschrijving: Als dossierbeheerder zorg je voor het autonoom beheer van de dossiers van A tot ZJe draagt de verantwoordelijkheid over de opvolging en de optimalisatie van de dossiers van klanten in diverse sectoren, dit in samenspraak met de zaakvoerder van het kantoor.Kennis vennootschapsbelasting: voorbereiden en opstellen van de eindejaar afsluiten, balansen, jaarrekeningen en fiscale aangiftes. Alsook het indienen hiervan.Kennis BTW: voorbereiden, opstellen en indienen van de aangiftes.Kennis personenbelasting: voorbereiden, opstellen en indienen van de aangiftes. De taakomschrijving kan variëren van project tot project. We zullen hierbij steeds rekening houden met jouw voorkeur en kennis.  
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende/office en management assistent

ASSE

Voor onze klant te 1731 Zellik zijn we op zoek naar een gemotiveerde office en management assistent Je taken omvatten onder andere:   Professioneel beantwoorden en doorverbinden van telefoongesprekken.Beheer van verschillende mailboxen en correspondentie.Onthaal van klanten en leveranciers.Uitvoeren van diverse administratieve taken, waaronder het beheer van opleidingen.Ondersteuning bij marketingactiviteiten, zoals social media communicatie.Organisatie van events en vergaderingen.  
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces   Waar moet je zijn? Arendonk Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiekLet op: schommeling in drukke en rustige periodes!    Takenpakket Ondersteuning productieplanningLogistieke admin: CMR's, rittenbladen, vrachtbrievenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Ondersteuning algemene admin en facturatieOrder entry, beheer klantendossiers    
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Supply chain/ productieplanner Waar moet je zijn? Hoogstraten Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiek Let op: schommeling in drukke en rustige periodes!    Takenpakket Ondersteuning aankoop mbt bestellingen van grondstoffen + controle levering en eventueel bijsturenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Planning productie + machines en planning hierop eventueel bijsturenOrdermanagement + verwerking in ERPInterne klachtenbeheer    
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Finance Office Administrator

Mechelen, België

Voor onze klant zijn we op zoek naar een financieel administratief bediende.  Je taken zijn als volgt:  Ondersteunen van CFO en hoofdboekhouderWekelijkse en maandelijkse rapporteringAnalyse van kosten en opbrengstenDagdagelijkse boekhoudkundige werkzaamhedenOndersteuning tijdens financiële auditsVerslaggeving directiecomités
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

Roeselare, België

Gebeten door cijfers? Voor een boekhoudkantoor te Roeselare zijn we opzoek naar een dossierbeheerder. Hoe ziet jouw dag eruit? Klanten persoonlijk advies geven, hierbij word je ondersteund door de ervaren accountants van het kantoor.Verzorgen van de BTW-formaliteiten voor je dossiersOpvolgen van je klanten en je doet hun boekhouding van A tot Z.Je zorgt voor de personen-en vennootschapsbelasting.Bepreken van de cijfers en geeft advies aan jouw klant.Je maakt de tussentijdse resultaten op alsook de jaarrekeningen van je dossiers.Interne en externe opleidingen zijn voorzien.
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder (boekhoudkantoor)

Roeselare, België

Ben jij op zoek naar een eerste ervaring in de financiële sector?Heb je net een opleiding Accountancy Fiscaliteit achter de rug en wens je graag in een boekhoudkantoor te werken?Bel Vivaldis Finance 050 15 21 00 of lees (en solliciteer) onderstaande vacature!Voor onze klant, een accountantskantoor in Roeselare, zijn wij op zoek naar leergierige, gemotiveerde en enthousiaste junior dossierbeheerder.   Wat wordt er van een junior dossierbeheerder verwacht? Je staat in voor het verwerken van de facturenJe boekt de financiële verrichtingen inJe bereidt btw-aangiftes voorJe bereidt tussentijdse resultaten en maandafsluitingen voorJe volgt de boekhoudkundige en fiscale trends nauwkeurig op en informeert je collega's
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

dossierbeheerder - Roeselare

Roeselare, België

Ben jij op zoek naar een eerste ervaring in de financiële sector? Bekijk jij dagelijks de website van Fod Financiën in plaats van sociale media? Verleen je graag financieel advies over verschillende dossiers? Dan is onderstaande een functie als junior dossierbeheerder iets voor jou!   Voor ons klant, gelegen in Roeselare, zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring. Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor: Beheren van verschillende dossiers (eenmanszaken tot grote vennootschappen)Verwerken de facturen, fiscale aangiftes en ondersteunen bij de voorbereiding van de jaarlijkse afsluitingen (onder toezicht van een ervaren collega)Verzorgen van de algemene klantenadministratie en klantenbeheer
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief boekhoudkundig bediende

Izegem, België

Voor een bedrijf regio Izegem zijn we op zoek naar een administratief boekhoudkundig bediende;   Het takenpakket omvat puur boekhoudkundige opdrachten (inboeken kostenfacturen in samenwerking met twee collega’s, reken op een volume van zo’n 40.000 op jaarbasis).algemene administratieve taken als rechterhand van de aankoop. Daarbij ben je verantwoordelijk voor een aantal leveranciers (nieuwe artikelen aanmaken, zendnota’s en facturen verwerken, opvolging retours en herstellingen, klantorders opvolgen en klanten informeren, etc)
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Boekhoudkundig medewerker (parttime)

Izegem, België

Vivaldis Finance is op zoek naar een parttime boekhoudkundig medewerker. Een greep uit jouw takenpakket: Je zorgt ervoor dat alle projectgegevens correct en actueel zijnJe biedt praktische ondersteuning rond klanten- en leveranciersadministratiJe maakt nauwkeurige facturen aan en verwerkt deze in ons ERP-systeemJe bereidt de maandelijkse Intrastat- en Prodcom-aangiftes voorJe houdt de betaling van klanten scherp in de gaten. Je stuurt herinneringen, volgt openstaande facturen op, en zorgt ervoor dat betalingen tijdig binnenkomenJe biedt ondersteuning bij allerlei HR-taken op de personeelsdienstJe volgt de opleidingen op
FinanceMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

IZEGEM

voor een bedrijf regio Izegem zoeken wij: Commercieel/ administratief bediende   U maakt de offertes op U volgt de dossiers op samen met de vertegenwoordigers U plaatst bestellingen bij de leveranciers U staat in voor de planning van de werken U organiseert de verplaatsingen van de verantwoordelijken U volgt de voorraden op en stelt tekorten  
OfficeTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

Ieper, België

Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het boekhoudkundig aspect en het fiscaal dossier van je eigen klanten en ben je het eerste klantencontact. Vennootschappen en exploitaties zijn een groot deel van je takenpakket waarvoor je eveneens de aangiftes moet opmaken.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende Orders

Ingelmunster, België

Als Administratief Bediende Orders ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve taken binnen de drukkerij. Je speelt een cruciale rol in het orderproces en draagt bij aan een efficiënte workflow. Jouw verantwoordelijkheden omvatten: Verwerken van inkomende orders en zorgen voor een foutloze administratieve afhandeling.Communicatie met klanten over hun bestellingen en de status hiervan.Ondersteunen van het team bij administratieve taken en zorgen voor een goed beheer van documenten.Optimaliseren van de administratieve processen voor een soepeler verloop van de werkzaamheden.Uitvoeren van orderadministratie en rapportages.  
OfficePaperFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

KORTEMARK

Voor een bedrijf in Kortemark zijn we op zoek naar commercieel administratief bediende.   Wij zoeken een communicatieve en gestructureerde collega die het volledige klantencontact beheert: van orderverwerking en -bevestiging tot de opvolging van leveringen. Naservice
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

LANGEMARK-POELKAPELLE

Wil jij werken in een financieel gezond bedrijf met veel groei- en ontwikkelingsmogelijkheden? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Wij bieden een verantwoordelijke en variërende job aan als logistiek administratief bediende waarbij je samen met geweldige collega's werkt aan één gemeenschappelijk doel. Efficiënt verwerken van orders en zendingenNauwkeurig documentbeheerVerzekeren van tijdige leveringenBeheren van inkomende telefoongesprekken en receptietakenOndersteunen van diverse administratieve taken ter ondersteuning van het logistieke proces
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

ZONNEBEKE

Voor een bedrijf in regio Zonnebeke zijn wij op zoek naar een Allround administratief bediende voor de Franse markt. Je staat in voor volgende taken; Onthaal klantenOpstellen offertesTelefonische contacten met leveranciersNoteren van bestellingenFacturen makenBetalingen opvolgen en registreren  
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!