Urgent
Administratief Bediende | Bouw
Waregem, België
Voor onze klant, stabiel gekend bedrijf actief binnen de bouwsector, gaan we op zoek naar een deeltijds administratief bediende.
Dit zal jouw takenpakket zijn als administratief bediende:
Je staat in voor beheren van sociale zekerheidsdocumenten, denk maar aan CIAW, werfmeldingen, A1-aanvragen en aangiftes voor weerverlet;Je maakt deel- en raamovereenkomsten op voor onderaannemers en controleert de nodige documenten voor werfopstart;Opstellen van werfdossiers en deze beheren;Voorbereidend werk van de loonadministratie, invoeren van gegevens in de Data lijst;Badges aanmaken (via Geodynamics) en deze beheren;Telefonie en onthaal (intern en extern).
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Administratief Bediende
WETTEREN
Ben jij een administratieve duizendpoot die de handen graag uit de mouwen steekt? Heb je graag een afwisselende job? Dan zoeken wij jou! TakenpakketJe maakt dagelijks offertes of bonnen op en coördineert bestellingen van goederen bij leveranciersCorrect opvolgen en begeleiden van leveringen en facturatie van onze goederenJe werkt nauw samen met alle afdelingen en alle filialen van het bedrijfJe bent verantwoordelijk voor het samenstellen van de leveringsdossiers en het correct informeren van de plaatsingsdienstJe voorziet de communicatie met de klant betreffende de lopende bestellingen en de afhandeling hiervanJe hebt zowel telefonische als via mail klantencontact in het Nederlands, Frans en EngelsJe onderhoudt de database op een proactieve manierJe volgt de klachtenbehandeling opJe neemt de verwerking van de leveringen mee voor je rekening en communiceert vlot met de daar bij horende instantiesAlgemene administratie en opvolging
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Technisch bediende commerciële flair hout/bouw
Retie
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende- klantbegeleiding- accountexpert /hout-bouwWaar moet je zijn?
RetieSpecialisatie: Bouwprojecten, houtconstructie
Takenpakket
Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaAls commercieel verantwoordelijke haal je vlot nieuwe projecten binnenJe bouwt vertrouwensrelatie op met zowel bestaande als nieuwe klanten Door nauw contact met je klanten en de juiste vragen te stellen, maak je klanten dossiers op + prijszetting door een offerte op maatBespreken bouwplannen met klant + advies over de verschillende houtsoorten, materialen, afmetingen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Verkoop afsluiten, offertes opmaken, facturen toetsen aan de bestellingen, opmaak werkbonnen, contact leveranciers, bestellen materialen, ...Je overhandigt een compleet bouwdossier (incl. materiaalkeuzes) aan het werkhuis/productieleiderOpvolgen, registreren en rapporteren
OfficeHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Commercieel bediende
Schoten
Ben jij klantgericht, communicatief sterk en heb je een hands-on mentaliteit? Dan is deze functie iets voor jou! Wij bieden een breed assortiment binnen- en buitenklimaat en comfort oplossingen voor alle seizoenen.
Als Commerciële medewerker binnendienst ben je verantwoordelijk voor het volledige verkoopproces van A tot Z.
Je beheert klantorders, onderhoudt klantrelaties, coördineert logistieke processen en zorgt voor uitstekende service.
Jouw inzet draagt bij aan klanttevredenheid en de commerciële groei van ons bedrijf in de Benelux.
Je rapporteert aan de Operations Manager Benelux en Export en werkt nauw samen met het Sales-team, logistieke partners en klanten.
Orderbeheer:
Verwerken en opvolgen van klantorders (order entry, facturatie).Controleren productbeschikbaarheid en communiceren levertijden.Afstemmen met logistieke partners over verzendingen en leveringen.Analyseren en corrigeren van foutieve leveringen en facturen.
Klantondersteuning:
Eerste aanspreekpunt voor retailers, consumenten en technische dienstverleners in de Benelux (focus op België).Beantwoorden van vragen over producten, prijzen en leveringen.Onderhouden van contact met collega’s in het buitenland.Oplossen van klachten en escaleren waar nodig.
Sales Support:
Beheren en bijwerken van artikelbestanden.Aftersales en verwerking van serviceaanvragen en retourzendingen.Ondersteuning van de Sales Manager, Accountmanagers en Operations Manager.
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Onthaalbediende
Gentbrugge, Gent, België
Voor een bandencentrale te Deinze zijn wij op zoek naar een assistant filiaal leider (onthaalbediende).
Werktaken
Hou je van afwisseling? Dit is joùw job!De bandencentrale is je vaste werkplek.Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten: voor afspraken, service en verkoop van banden.Je maakt prijsoffertes op, bespreekt die met de klant, je zorgt voor correcte en tijdige facturatie.Je plaatst bestellingen en zorgt voor correcte administratie in het centraal systeem.Je rapporteert aan de Filiaalleider, je bent zijn/haar rechterhand voor de organisatie van het filiaal en neemt een deel van zijn/haar verantwoordelijkheden over bij diens afwezigheid.Elke klant weer vlot en veilig op (de) weg helpen, daar haal je je trots en voldoening uit.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor onze klant, een gekende firma, zijn we op zoek naar een onthaalbediende:Ben jij communicatief en op zoek naar een job als onthaalbediende?
Je zorgt voor een fijn onthaal, en helpt klanten en bezoekers verderJe streeft steeds naar een klantvriendelijk contact, dit zowel face-to-face, via mail en telefonischJe staat in voor allround administratieve takenJe houdt de receptie properVoor meetings, afspraken zet je de vergaderzalen proper
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Onthaalbediende
Wervik, België
Wegens interne doorgroei, zijn we op zoek naar een extra onthaalbediende. In deze job ben jij de eerste stem en het eerste gezicht die klanten, leveranciers, bezoekers, … te horen/zien krijgen.
Telefonie: je behandelt inkomende oproepen en zorgt voor een professionele afhandeling.Mailboxbeheer: je houdt de algemene en planningsmailbox up-to-date en zorgt dat elke vraag of melding snel opgevolgd wordt.Orderintake: je registreert nauwgezet bestellingen op afroep binnen ons ERP-systeem AX.Algemene taken: je onthaalt bezoekers met een glimlach, beheert de postverdeling en plaatst bestellingen.
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Onthaalbediende
Ieper, België
Voor een bedrijf in Ieper zijn we op zoek naar een onthaalbediende/ loketbediende die Hands on is.
Je staat in voor de administratieve handeling van certificaten & documentenJe bent verantwoordelijk voor telefonie & mailverkeerJe helpt de klanten met het kiezen van juiste programmaFysieke taken schrikken je niet af, je helpt af en toe een handje met collega's
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Onthaalbediende - In- en Uitgaande Goederen | Weegbrugbediende
Grimbergen, België
Voor onze klant, zijn we op zoek naar een Weegbrugbediende | Onthaalbediende - In- en Uitgaande Goederen.
Jouw taken:
Je verzekert het onthaal:– voornamelijk van chauffeurs die ladingen leveren of ophalenWegen van inkomende en uitgaande voertuigenVerstrekken van informatie en instructies aan klanten (chauffeurs) met betrekking tot deLeveringen en de op te halen grondstoffenAdministratieve opvolging (leveringsbonnen, facturen)
InterimConstructionFull-timeFixed contract
Technisch onthaalbediende
Booischot, Heist-op-den-Berg, België
Vivaldis Technics Bedienden Geel zoekt.......... TECHNISCH ONTHAALBEDIENDE!Waar moet je zijn?
Booischot
Wat moet je doen als technisch onthaalbediende?
bestellingen opnemenklanten adviserenklanten verder helpen met technische vragenalgemene administratietelefoon/mailbox beheren
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen heb, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geelbedienden@vivaldistechnics .be
Technics EmployeesMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Juridisch onthaalbediende
Maasmechelen, België
Voor een Notariaat gelegen in Maasmechelen zijn we op zoek naar een juridisch onthaalbediende.
Wij zijn hier op zoek naar een zeer vriendelijke, spontane administratief medewerk(st)er.
In deze sleutelrol zal je de dossierbeheerders en de notaris(sen) ondersteunen op praktisch en administratief vlak :
Je start alle dossiers op (zowel fysiek als in de dossiersoftware) en bevestigt ontvangst ervan aan de cliënten.Je doet administratieve opzoekingen voor het verlijden van de akte zoals bv. kadaster, OVAM, stedenbouw en kantoor Rechtszekerheid.TelefonisteBij afwezigheid van onze receptioniste, onthaal je eveneens de cliënten.
OfficeVariousFull-timeTemporary
Receptionist | onthaal
Wortegem-Petegem
Voor onze klant, actief binnen de sportsector, gaan we op zoek naar een receptionist (e).
Je komt terecht binnen een klassevol bedrijf en zal instaan voor volgende takenpakket:
Jij bent de draaischijf binnen het sportief secretariaat en zorgt voor een persoonlijk en vriendelijk ontvangst van bezoekers. Zowel persoonlijk als telefonisch.Je staat in voor de goede administratieve verwerking van de aankomende wedstrijden, als reservaties. Ook de volledige ledenadministratie is jouw taak (na interne opleiding).Je biedt daarbij ondersteuning bij de verkoop in de shop en zorgt mee voor orde en netheid, administratieve afhandeling in de shop en de kassa.
InterimLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Onthaalmedewerker
Merelbeke, België
Voor een groot sanitair bedrijf in Merelbeke zijn we op zoek naar een onthaalmedewerker voor de showroom. Heb jij ervaring als onthaalmedewerker? Heb jij een natuurlijke flair en help je graag mensen? Spreek je uitstekend Nederlands?
Dan is dit misschien dé job voor jou!
Wat is het takenpakket?
Je ontvangt de klanten met een glimlach en zorgt voor doeltreffende informatie en klantentevredenheid in de showroom.Je bent verantwoordelijk voor het telefonisch beheer in onze showroom en het agendabeheer.Je ondersteunt de adviseur-verkopers bij de uitvoering van administratieve taken en zorgt ervoor dat de technische fiches op punt staan.....
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Onthaalmedewerker / telefonist
Zaventem, België
Voor onze klant die actief is in badkamers en verwarming zijn we op zoek naar een onthaalmedewerker / telefonist.
Jouw takenpakket als onthaalmedewerker bestaat uit: Je ontvangt de klanten met een glimlach en zorgt voor doeltreffende informatie en klantentevredenheid in de showroom.Je bent verantwoordelijk voor het telefonisch beheer in onze showroom en het agendabeheer. Je ondersteunt de adviseur-verkopers bij de uitvoering van administratieve taken en de praktische werking van de showroom.
OfficeMaterialsFull-timeFixed contract
deeltijds administratief Bediende
Waregem, België
Voor onze klant te Waregem, zijn we op zoek naar een parttime Administratief bediende:
Je werkt elke voormiddag!
Je staat in voor het beheer van sociale zekerheidsdocumenten, waaronder CIAW, werfmeldingen, A1-aanvragen en aangiftes van weerverletJe maakt deel- en raamovereenkomsten op voor onderaannemers en controleert de nodige documenten voor de werfopstartJe stelt werfdossiers op en beheert dezeJe staat in voor de voorbereiding van de loonadministratie en het invoeren van gegevens in de Data LijstJe maakt badges aan in GeoDynamics en beheert deze nauwkeurigJe staat in voor de telefonie en onthaal en zorgt zo voor een vlotte communicatie binnen het team en met externe partijen
InterimConstructionPart-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende garage
Wortegem-Petegem, België
Voor onze klant, gekende speler, zijn we op zoek naar een administratief bediende garage:
Je bent verantwoordelijk voor de aankoop van stockartikelenJe maakt receptiebonnen op voor alle bestellingen van stock- en specifieke onderdelen en andere facturen, en je verwerkt kosten in voertuigfichesJe zorgt voor de administratieve opvolging van stockaantallen en prijzen na leveringJe volgt de leveranciersboekhouding op en zorgt voor een correcte verwerking van facturenJe vraagt retours aan voor specifiek bestelde onderdelen en verzorgt de administratieve opvolging hiervanJe werkt de driemaandelijkse facturatie af (aanrekenen van specifiek bestelde onderdelen en afdrukken)Je koopt carrosserieartikelen (non-paint en verfproducten) aanJe beheert de stock van bulkolie, ijzerprofielen, banden, perskoppelingen en flexibelsJe houdt de status van de stock van magazijnartikelen bij en zorgt voor tijdige bestellingenJe zet materiaal klaar voor interventies van de buitendienst.
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
HARELBEKE
Voor een bedrijf in regio Kortrijk zijn we op zoek naar een administratief bediende Nazorg.
Als Service Desk Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten en interne afdelingen met betrekking tot vragen, meldingen en storingen op het gebied van gebouwonderhoud en technieken. Je zorgt voor een efficiënte afhandeling van binnenkomende verzoeken en bent verantwoordelijk voor het coördineren van reparaties en onderhoudswerkzaamheden. Je draagt bij aan een veilige, goed functionerende en comfortabele werkomgeving.
Je staat in voor het incidentbeheer. Aannemen, registreren en opvolgen van meldingen met betrekking tot gebouwtechnieken (zoals HVAC, verlichting, liften, brandveiligheidssystemen) en gebouwonderhoud (zoals schoonmaak, reparaties, en schadeherstel).Je coördineert onderhoudswerkzaamheden door samen te werken met interne technische teams en externe leveranciers om ervoor te zorgen dat deze tijdig en effectief worden uitgevoerd.Je adviseert en informeert betrokkenen over de status van hun meldingen en de voortgang van reparaties en onderhoud.Je houdt meldingen, uitgevoerde werkzaamheden en onderhoudshistorie nauwkeurig bij in een onderhoudsmanagementsysteem.Je staat in voor een duidelijke communicatie met bewoners, gebruikers en technische teams over geplande werkzaamheden en mogelijke verstoringen.Je zorgt dat alle onderhoudswerkzaamheden voldoen aan de relevante wet- en regelgeving op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Deinze, België
Voor een bedrijf in Deinze die specialist is in gereedschappen, machines, werkkledij, gereedschappen en zo veel meer, zoeken wij een administratief bediende om ons team te versterken. Jouw takenpakket
Je verwerkt de bestellingen in ons ERP Systeem Je beheert mee de master data van onze webshop Je maakt rapporten op ter ondersteuning van onze verkoopmedewerkers en zone-verantwoordelijken Je analyseert prijzen en past deze eventueel aan in ons ERP Systeem Je zorgt voor algemene administratieve ondersteuning
Ben jij de administratieve duizendpoot die wij zoeken? Solliciteer dan snel ! 09 381 91 95 of deinze@vivaldisinterim.be
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Oudenaarde, België
Voor onze klant, een bouwbedrijf te Oudenaarde zijn wij op zoek naar een administratief bediende die in 2 ploegen stelsel zal werken.
Je staat in voor de aangiftes voor Check in@Work Je staat in voor de RSZ aangiftes en CAW aangiftes van de werken die uitgevoerd moeten worden Je volgt samen met je collega's op wanneer de gieters moeten vertrekken en wanneer de polierders mogen vertrekken Je maakt dagrapporten op en houdt de uren van het personeel bij Je bestelt wisselstukken voor de garage en het magazijnJe springt bij bij allerhande administratieve taken
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Oudenaarde, België
Voor onze klant, technisch bedrijf regio Oudenaarde, gaan we op zoek naar een nieuwe collega in de functie administratief bediende.
Na opleiding door jouw collega, sta je in voor een leuk en uitdagend takenpakket als Administratief Bediende binnen de afdeling Aftersales.
Je staat in voor het volledige administratieve proces binnen de afdeling Aftersales;Offertes en verkooporders correct ingeven in het ERP-systeem;Aanmaken van artikelen in ERP-systeem, het opmaken van inkooporders;Verwerking van orderbevestigingen die binnenkomen via leveranciers;Service offertes aanmaken en opvolgen;Service opdrachten administratief verwerken en controleren;Bij springen administratief voor de Service Parts & Sales.
InterimMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.