Urgent
aankoper
Harelbeke, België
Ben jij een gedreven aankoper met ervaring in de houtindustrie? Wil je deel uitmaken van een bedrijf dat zich richt op het verbeteren van de houtsector? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Functieomschrijving:
Je benadert en onderhandelt met leveranciers over condities, prijzen en levertermijnen.Je onderhoudt relaties met bestaande leveranciers en zoekt actief naar nieuwe samenwerkingspartners.Je analyseert inkoopdata en markttrends om de inkoopstrategieën te optimaliseren.Je zorgt ervoor dat de inkoopprocessen efficiënt en doelgericht verlopen.Je werkt nauw samen met interne afdelingen om hun behoeften aan te vullen en optimale oplossingen te bieden.
Interesse? Mail je CV naar kortrijk@vivaldisinterim.be of bel 056 89 19 09
InterimWoodFull-timeFixed contract
Urgent
Administratief Bediende | Bouw
Waregem, België
Voor onze klant, stabiel gekend bedrijf actief binnen de bouwsector, gaan we op zoek naar een deeltijds administratief bediende.
Dit zal jouw takenpakket zijn als administratief bediende:
Je staat in voor beheren van sociale zekerheidsdocumenten, denk maar aan CIAW, werfmeldingen, A1-aanvragen en aangiftes voor weerverlet;Je maakt deel- en raamovereenkomsten op voor onderaannemers en controleert de nodige documenten voor werfopstart;Opstellen van werfdossiers en deze beheren;Voorbereidend werk van de loonadministratie, invoeren van gegevens in de Data lijst;Badges aanmaken (via Geodynamics) en deze beheren;Telefonie en onthaal (intern en extern).
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Administratief Bediende
WETTEREN
Ben jij een administratieve duizendpoot die de handen graag uit de mouwen steekt? Heb je graag een afwisselende job? Dan zoeken wij jou! TakenpakketJe maakt dagelijks offertes of bonnen op en coördineert bestellingen van goederen bij leveranciersCorrect opvolgen en begeleiden van leveringen en facturatie van onze goederenJe werkt nauw samen met alle afdelingen en alle filialen van het bedrijfJe bent verantwoordelijk voor het samenstellen van de leveringsdossiers en het correct informeren van de plaatsingsdienstJe voorziet de communicatie met de klant betreffende de lopende bestellingen en de afhandeling hiervanJe hebt zowel telefonische als via mail klantencontact in het Nederlands, Frans en EngelsJe onderhoudt de database op een proactieve manierJe volgt de klachtenbehandeling opJe neemt de verwerking van de leveringen mee voor je rekening en communiceert vlot met de daar bij horende instantiesAlgemene administratie en opvolging
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Technisch bediende commerciële flair hout/bouw
Retie
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende- klantbegeleiding- accountexpert /hout-bouwWaar moet je zijn?
RetieSpecialisatie: Bouwprojecten, houtconstructie
Takenpakket
Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaAls commercieel verantwoordelijke haal je vlot nieuwe projecten binnenJe bouwt vertrouwensrelatie op met zowel bestaande als nieuwe klanten Door nauw contact met je klanten en de juiste vragen te stellen, maak je klanten dossiers op + prijszetting door een offerte op maatBespreken bouwplannen met klant + advies over de verschillende houtsoorten, materialen, afmetingen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Verkoop afsluiten, offertes opmaken, facturen toetsen aan de bestellingen, opmaak werkbonnen, contact leveranciers, bestellen materialen, ...Je overhandigt een compleet bouwdossier (incl. materiaalkeuzes) aan het werkhuis/productieleiderOpvolgen, registreren en rapporteren
OfficeHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Administratieve en punctuele aankoper + technische affiniteit
Dessel, België
Vivaldis Office zoekt: Administratieve en punctuele aankoper/purchase + technische affiniteitWaar? DesselSector? Machinebouw, techniekTakenpakket?
Wat is prioriteit? Correcte toetsing en communicatie met de werkvloer en logistieke afdeling. Hierbij neem je de haalbaarheid, prijs, leveringstermijn... in het achterhoofd. Je fungeert als rechterhand van de Procurement en Supply chain director Administratie hoort er natuurlijk ook bij. Samen met de verantwoordelijke is het totale aankoopbeleid je verantwoordelijkheid: Bestellingen voorbereiden + opvolgen + plaatsen, offertes aanvragen en onderhandelen, controleren van facturen aan de hand van bestelbon, gegevens correct inputten in systeem, materialen bestellen, ... Voorraad- en stock management + juiste leveranciers en onderaannemers selecteren + coördinatie transport (Jij zorgt ervoor dat alles op tijd klaar staat!) Nieuwe contacten leggen schrikt je hierbij niet af (customer relations, klachten beheer, ...) Opvolgen, registreren en rapporteren data + verwerken in PC/ERPKortom: Managen van volledige purchase procedure tot levering
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Commercieel bediende
Schoten
Ben jij klantgericht, communicatief sterk en heb je een hands-on mentaliteit? Dan is deze functie iets voor jou! Wij bieden een breed assortiment binnen- en buitenklimaat en comfort oplossingen voor alle seizoenen.
Als Commerciële medewerker binnendienst ben je verantwoordelijk voor het volledige verkoopproces van A tot Z.
Je beheert klantorders, onderhoudt klantrelaties, coördineert logistieke processen en zorgt voor uitstekende service.
Jouw inzet draagt bij aan klanttevredenheid en de commerciële groei van ons bedrijf in de Benelux.
Je rapporteert aan de Operations Manager Benelux en Export en werkt nauw samen met het Sales-team, logistieke partners en klanten.
Orderbeheer:
Verwerken en opvolgen van klantorders (order entry, facturatie).Controleren productbeschikbaarheid en communiceren levertijden.Afstemmen met logistieke partners over verzendingen en leveringen.Analyseren en corrigeren van foutieve leveringen en facturen.
Klantondersteuning:
Eerste aanspreekpunt voor retailers, consumenten en technische dienstverleners in de Benelux (focus op België).Beantwoorden van vragen over producten, prijzen en leveringen.Onderhouden van contact met collega’s in het buitenland.Oplossen van klachten en escaleren waar nodig.
Sales Support:
Beheren en bijwerken van artikelbestanden.Aftersales en verwerking van serviceaanvragen en retourzendingen.Ondersteuning van de Sales Manager, Accountmanagers en Operations Manager.
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende - Aankoop technische omgeving (24u/w + sterke basis FRA)
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt .......Administratief bediende - Aankoper (technische affiniteit)
Waar moet je zijn?
Omgeving TurnhoutSpecialisatie: Techniek, elektrische installatieBelangrijk: Sterke basis Fra + ervaring binnen een technische omgeving VB. elektrotechniek
Wat moet je doen?
Focus=
Opvolgen van projecten van A-Z in samenspraak met verschillende afdelingen zoals projectmanager, sales, customer service,... waarbij je een goed onderbouwd aankoopdossier opmaaktOpvolgen + verwerken en opmaak aankoopordersOnderhandelingen schrikken je niet af + nauw contact leveranciersZorgen voor de juiste materialen voor de installateurs/techniekers per projectHet kostenplaatje, levertermijn, aankoopbudget, haalbaarheid, planning draag je steeds hoog in het vaandelAdministratie: Bestellingen/ordermanagement, zorgen dat de materialen aanwezig zijn, nakijken bestelbonnen, database onderhouden, controle facturen, offertes opmaken, ...Sporadisch inspringen op andere afdelingen zoals customer service, onthaal...
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende - aankoop
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke aankoop
Waar moet je zijn?
Arendonk
Specialisatie: Bouwprojecten A-Z
Takenpakket
Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. Dit zijn grote projecten, soms ook complexe opdrachten die een speciale aanpak vereisen. Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijenGeschikte leveranciers en onderaannemers selecteren, evalueren + kritische blikAnalyse bouwdossier, aanbestedingen + onderhandelingen over prijzen, opstellen contractenNauw contact met verschillende afdelingen: calculatie, projectmanager, ...Elk project/werf dossier heeft jouw administratieve zorg nodig Beheer bestellingen/stock en voorraad, controle leveringenOndersteuning inkoopproces dmv offertes/ prijsafsprakenAlgemene administratie: klassement, controle en verwerking leverbonnen, verwerking en problem solving mbt werfbestellingenMarkttrends, concurrentiepositie onderzoekenMeedenken aan verbeteringen
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende - aankoop (bouwkundige affiniteit)
Ekeren, Antwerpen, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke aankoop
Waar moet je zijn?
Specialisatie: Bouwprojecten , complexe projecten/verbouwingen, renovatie, ...
Takenpakket
Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. Dit zijn grote projecten, soms ook complexe opdrachten die een speciale aanpak vereisen. Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijenGeschikte leveranciers en onderaannemers selecteren, evalueren + kritische blikAnalyse bouwdossier, aanbestedingen + onderhandelingen over prijzen, opstellen contractenNauw contact met verschillende afdelingen: calculatie, projectmanager, ...Elk project/werf dossier heeft jouw administratieve zorg nodig Beheer bestellingen/stock en voorraad, controle leveringenOndersteuning inkoopproces dmv offertes/ prijsafspraken, tijdens offertefase aanspreekpuntAlgemene administratieMarkttrends, concurrentiepositie onderzoeken, evaluatie leveranciersopdrachtenMeedenken aan verbeteringen + kostenbeheersing
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Buyer - Purchasing Officer
BRAINE-L'ALLEUD
Buyer / Purchasing Officer (NL/ENG)
Vivaldis Officer recherche un Buyer / Purchasing Officer pour l’un de ses clients, un acteur majeur dans le secteur des matériaux de construction, leader dans la production de ciment.
Situé à Braine-l'Alleud
Responsabilités :
Développer et enrichir le réseau de fournisseurs, assurer leur prévision et leur sélection.Négocier des contrats-cadres et garantir des conditions compétitives.S'assurer que les processus d'achats sont conformes aux normes internes et que tous les documents nécessaires sont en ordre.Promouvoir les accords-cadres auprès de la direction locale et soutenir la mise en œuvre et le suivi des politiques d'achats.Identifier et gérer les risques liés aux relations fournisseurs.Assurer un reporting efficace sur les initiatives locales et groupées, ainsi que les économies réalisées.Evaluer et améliorer la performance des fournisseurs et les processus d'achats en continu.
OfficeConstructionFull-timeFixed contract
Sales & Procurement Officer
BRAINE-L'ALLEUD
Sales Assistant - Officer (NL/FR/ENG)
Vivaldis Office is op zoek naar een Sales Assistant - Officer voor een van haar klanten, een toonaangevende speler in de industriële sector. In deze rol ben jij verantwoordelijk voor de coördinatie van verkoopactiviteiten en de communicatie tussen verschillende afdelingen. We zoeken een communicatief sterk, gestructureerd en analytisch persoon.
REGIO: Braine l'Alleud - 1420
Als Sales Officer ben je verantwoordelijke voor:
Projectbeheer: Coördineren en opvolgen van specifieke projecten in samenwerking met de Sales Director.Voorbereiding van rapporten en analyses: Opstellen van presentaties en opvolgen van commerciële prestaties met Excel en PowerPoint.Interne en externe communicatie: Zorgen voor een vlotte informatie-uitwisseling tussen afdelingen en externe partners.Supply Chain: Ondersteunen van de supply chain en zorgen voor een vlotte werking tijdens drukke periodes.Marketing: Faciliteren van de samenwerking tussen productie, productmarketing en sales.Administratieve ondersteuning: Beheren van agenda’s, organiseren van vergaderingen en reizen, en efficiënt afhandelen van dagelijkse operationele taken.Beheer van commerciële gegevens: Up-to-date houden van klantendatabases en CRM-systemen.
OfficeConstructionFull-timeFixed contract
Admin- en inkoopmedewerker
Zele, België
Voor een bouwbedrijf in Zele zijn wij op zoek naar aan admin- en inkoopmedewerker.
Hoe ziet jouw takenpakket er uit:
Administratieve ondersteuning aan het projectteamProjectgebonden briefwisseling naar leveranciers en klantenTelefonische oproepen aannemenGegevens verzamelen, controleren en registreren in het ERP-systeemCommunicatie met klanten betreffende o.a. planningPlaatsen van kleine bestellingen van diensten, materiaal en materieelZorgen voor de nodige parkeervergunningen en aanvragen voor nutsvoorzieningenVerantwoordelijk voor de werfmelding en 'Check-in-at-work'
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch bediende / aankoper
Pelt, België
Heeft HVAC geen geheimen voor je? Ben je goed in onderhandelingen en technische aankoop? Zoek je een zeer veelzijdige job? Dan zijn WIJ op zoek naar JOU!
Voor onze klant in Pelt zijn we namelijk op zoek naar een technisch bediende / aankoper om hun team van 4 bediendes te vervolledigen. Samen met de calculator/projectleider, administratief bediende, verkoper en zaakvoerder sta je mee in voor het reilen en zeilen van de firma.
Je zal zoals vermeld een zeer veelzijdig takenpakket toegewezen krijgen, waarbij je zelf ook mee inspraak krijgt in wat tot je verantwoordelijkheden zal behoren. Volgende taken behoren zeker tot jouw functie:
onderhandelen met leveranciers & vertegenwoordigerstechnische aankooptechnische ondersteuning bieden bij klanten & werknemersmails en telefoniestock bijhouden, binnenkomende goederen in het magazijn plaatsen & het magazijn op orde houden
De vaste taken kunnen eventueel gecombineerd worden met projectopvolging en calculatie indien gewenst!
Technics EmployeesMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Bediende in de boekhouding
Roeselare, België
Wij zijn op zoek naar een voltijdse bediende in de boekhouding voor een accountantskantoor te Roeselare.Genoot jij van een boekhoudkundige opleiding en/of kan je relevante ervaring voorleggen?Top! Lees dan onze vacature!
Administratieve ondersteuning geven aan de dossierbeheerders.Inputten van de boekhoudkundige gegevens.Volgt de deadlines op.Verkoopsovereenkomsten opstellen.Betalingen opvolgen.Aanmanen bij onbetaalde rekeningen.Gegevens van de algemene boekhouding invoeren.De boekingen registreren.Telefonische oproepen beantwoorden.Klanten informeren of oriënteren.Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren.E-mails behandelen.Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken.Documenten coderen, klasseren en archiveren.
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Tijdelijk administratief bediende
Roeselare, België
Als Administratief Bediende in de medische sector speel je een cruciale rol in het vlot functioneren van de dagelijkse administratie. Jouw takenpakket omvat onder andere:
Professioneel afhandelen van inkomende en uitgaande telefonie.Het inplannen en beheren van afspraken voor patiënten en/of cliënten.Behandelen van inkomende en uitgaande e-mails en het overzicht bewaren.Administratieve ondersteuning aan het team, inclusief klassement en dossierbeheer.Mogelijk contact met patiënten, artsen of andere stakeholders, passend bij de noden van de medische sector.
OfficeLeisureFull-timeTemporary
Administratief boekhoudkundig bediende
Izegem, België
Voor een bedrijf regio Izegem zijn we op zoek naar een administratief boekhoudkundig bediende;
Het takenpakket omvat puur boekhoudkundige opdrachten (inboeken kostenfacturen in samenwerking met twee collega’s, reken op een volume van zo’n 40.000 op jaarbasis).algemene administratieve taken als rechterhand van de aankoop. Daarbij ben je verantwoordelijk voor een aantal leveranciers (nieuwe artikelen aanmaken, zendnota’s en facturen verwerken, opvolging retours en herstellingen, klantorders opvolgen en klanten informeren, etc)
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
IZEGEM
voor een bedrijf regio Izegem zoeken wij: Commercieel/ administratief bediende
U maakt de offertes op U volgt de dossiers op samen met de vertegenwoordigers U plaatst bestellingen bij de leveranciers U staat in voor de planning van de werken U organiseert de verplaatsingen van de verantwoordelijken U volgt de voorraden op en stelt tekorten
OfficeTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende Orders
Ingelmunster, België
Als Administratief Bediende Orders ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve taken binnen de drukkerij. Je speelt een cruciale rol in het orderproces en draagt bij aan een efficiënte workflow. Jouw verantwoordelijkheden omvatten:
Verwerken van inkomende orders en zorgen voor een foutloze administratieve afhandeling.Communicatie met klanten over hun bestellingen en de status hiervan.Ondersteunen van het team bij administratieve taken en zorgen voor een goed beheer van documenten.Optimaliseren van de administratieve processen voor een soepeler verloop van de werkzaamheden.Uitvoeren van orderadministratie en rapportages.
OfficePaperFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een technisch productiebedrijf regio Tielt, zoeken wij een commercieel medewerker AANKOOP:
In deze belangrijke functie krijg je de verantwoordelijkheid over volgende taken, bijgestaan door de aankoop manager en collega calculator:
Je negotieert met leveranciers omtrent prijsafspraken en aankoopsvoorwaardenJe bent verantwoordelijk voor de leverancierskeuze van MRO artikelenJe zorgt ervoor dat je een lange termijn relatie opbouwt met de leveranciersJe zorgt voor een goed en betrouwbaar stockbeheer van de inkoopgoederenJe volgt de lopende orders en prijsaanvragen systematisch opJe beheert klachten omtrent bestelde goederen bij leveranciers, eventueel waar nodig in samenspraak met de kwaliteitsmanagerJe houdt de database up-to-date en accuraat over de leveranciers
InterimChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek bediende regio Tielt
Tielt
Voor een succesvolle groothandel regio Tielt, zijn we op zoek naar een Logistiek bediende met focus op het Warehouse.
Benieuwd hoe jouw dag eruit ziet als logistiek bediende?
Werk je mee aan een optimale stroom zowel van inkomende als uitgaande goederen
Je communiceert met klanten, chauffeurs en transporteurs over leveringen en afhalingenJe ondersteunt en optimaliseert het WMS systeemJe beantwoordt vragen van orderpickers, aanvullers, ...Je draagt proactief bij tot de goede werking van het volledige logistieke procesIn team kun je vlot samenwerken om zo een vlotte werking met het magazijn te garanderenIncidenteel help je mee op de werkvloer, indien nodig.
InterimGlassFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.