Employee
Employer
About Vivaldis
Offices
Blog
FAQ
Contact
English
Vivaldis Interim
Jobs
Charlotte, your digital assistant
Spontaneous application
Job guide
Interim
Construct
Office
Finance
Drivers
Technics
Technics Employees
Working at Vivaldis
Recruitment consultant
Our strengths
Application process
Collega's aan het woord
Internal jobs
Spontaneous internal application
Why Vivaldis
Work in Belgium
My Vivaldis
Vivaldis Interim
Open menu
Jobs
jobs.search_location.max_distance
5 km
10 km
15 km
20 km
50 km
Show me the jobs
Work regime
Contract type
Language
Speciality
Sector
Filters
Work regime
Full-time
(9)
Part-time
(1)
Contract type
Temporary, with option of permanent contract
(9)
Fixed contract
(1)
Language
Dutch
(9)
French
(1)
Speciality
Office
(7)
Interim
(3)
Sector
Marketing
(3)
Health
(2)
Paper
(1)
Financial
(1)
Energy
(1)
Services
(1)
Car
(1)
Show more
10 Jobs found
Call-Center Medewerker
Ieper
Waarvoor rekenen we op jou? Je bent aan de telefoon het eerstelijnscontact voor klanten: je luistert naar hun vragen en helpt hen verder.Je volgt de vragen van klanten ook administratief verder op.Je komt tussen en staat klanten bij als het dringend is. Bijvoorbeeld bij een ongeval, een brand, de repatriëring of takeling van een wagen … Ook verzend je stante pede de nodige documenten als de situatie dit vereist.Je staat continu in contact met de eindklant, zijn makelaar en verzekeraar om de best mogelijke oplossing te vinden. You don’t settle for less!
Office
Marketing
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Call-Center Medewerker
Genk, België
Voor een callcenter te Genk zijn we op zoek naar een call agent/onthaalbediende. Je takenpakket: Je onderhoudt telefonische en schriftelijke contacten volgens de instructies van de klant en dit in meerdere talen; Je behandelt voornamelijk oproepen voor een uitgebreid klantenbestand dat omvat uitzendkantoren, sociaal secretariaten, grote bedrijven enz.Je rapporteert in het innovatief systeem van het bedrijf en in het systeem van de klant; Je verleent steeds een correcte service met een smile op maat van de klant.
Office
Marketing
Part-time
Temporary, with option of permanent contract
Didn't find what you're looking for?
Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
Call-Center Medewerker
Ieper
Waarvoor rekenen we op jou? Je bent aan de telefoon het eerstelijnscontact voor klanten: je luistert naar hun vragen en helpt hen verder.Je volgt de vragen van klanten ook administratief verder op.Je komt tussen en staat klanten bij als het dringend is. Bijvoorbeeld bij een ongeval, een brand, de repatriëring of takeling van een wagen … Ook verzend je stante pede de nodige documenten als de situatie dit vereist.Je staat continu in contact met de eindklant, zijn makelaar en verzekeraar om de best mogelijke oplossing te vinden. You don’t settle for less!
Office
Financial
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Call-Center Medewerker
Hasselt, België
Vivaldis Office is op zoek naar medewerkers ter ondersteuning van het telesecretariaat voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een allround telesecretariaat met een breed scala aan klanten (van dokters tot advocaten en technici). Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Je takenpakket als medewerker telesecretariaat / call agent zal bestaan uit: Je behandelt inkomende oproepen van klanten op een vlotte en professionele manier;Je helpt de klant verder met vragen en bezorgd hen de correcte informatie;Je staat in voor het vastleggen van de consultaties en afspraken;Je noteert en plaatst de bestellingen;Indien nodig stuur je de technici aan of verbind je door met vertegenwoordigers.
Office
Marketing
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Telemarketer Sales
Kallo, Beveren, België
Ben jij een sales gedreven persoon en vind je het leuk om te werken voor een groeiende werkgever? Haal je voldoening uit het leggen van nieuwe contacten per telefoon en het hieruit realiseren van business? Lees dan deze vacature! 🤩 Voor een bedrijf gelegen in de regio van Kallo 📍, actief in het leveren van verhuur materiaal voor het verpompen, opslaan en de behandeling van vloeistoffen en verzorgen van stroom, zijn wij op zoek naar een deeltijdse (24 tot 32 uur/week) Telemarketer Sales 📞 Als Telemarketer Sales sta jij in voor: Het ondersteunen van 3 sales buitendienst collega’s in het maken van klantafspraken met behulp van Salesforce en LinkedIn Navigator Het genereren en beoordelen van de sales leads en deze informatie verstrekken aan jouw collega’s van sales buitendienstMail campagnes verzorgen en opvolgen via Salesforce Onderhouden en updaten van ons CRM programma
Interim
Services
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Callagent / Klantenadviseur
BRECHT
Voor een sterk familiebedrijf in de regio Brecht, actief binnen de automobielsector, zoeken wij een klantgerichte Callagent / Klantenadviseur. Je komt terecht in een warme en professionele werkomgeving waar teamwork en klanttevredenheid centraal staan. Als aanspreekpunt voor klanten – telefonisch en digitaal – zorg jij voor een vlotte en positieve ervaring. Dankzij jouw planningstalent, luisterend oor en commerciële flair garandeer je een service op maat van elke klant. Jouw takenpakket: Je staat klanten professioneel te woord via telefoon, mail of websiteberichten.Je geeft advies, beantwoordt vragen en verwerkt bestellingen of aanvragen.Je plant afspraken in en stelt werkorders op.Je verbindt klanten door met de juiste collega of dienst en volgt op waar nodig.Je werkt met opvolgingsdocumenten en digitale tools.Je behandelt zowel inkomende oproepen (bijstand, informatie, afspraken) als uitgaande contacten (klantentevredenheid, opvolging, klantenbinding).Je denkt commercieel mee en draagt bij aan een vlotte, efficiënte klantenservice.
Interim
Car
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Call Agent NL/FR
Lessines, Belgique
🎉 Rejoins une équipe dynamique avec Vivaldis Ath ! 🎉 Nous cherchons un Agent Call-center (H/F/X) super motivé(e) pour rejoindre une société innovante dans le secteur de la santé. Si tu as le goût du challenge et que tu adores aider les gens, cette offre est faite pour toi ! Ce que tu feras : 📞 Accueil chaleureux : Tu seras l’interlocuteur(trice) privilégié(e) des clients et patients, que ce soit par téléphone ou par mail. 💡 Infos : Tu réponds à toutes leurs questions et leur donnes des conseils précieux pour les aider à trouver la meilleure solution thérapeutique. ⚙️ Conseils d’expert : Tu guides les patients dans l’utilisation de leurs appareils et accessoires de manière claire et rassurante. 📈 Suivi aux petits oignons : Tu t’assures que chaque patient reçoit un suivi complet et personnalisé. 📑 Gestion administrative au top : Tu gères les dossiers avec rigueur pour que tout roule sans accroc. ⏰ Service de garde (1x toutes les 6 semaines) : Tu es joignable par téléphone en cas de besoin, toujours prêt(e) à rendre service !
Interim
Health
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Call Agent
Houthalen-Helchteren, België
Onze klant is actief binnen de energiesector. Voor het filiaal te Houthalen zijn we op zoek naar een call agent - outbound / inbound - tweetalig NL/FR Is veel bellen en afspraken vastleggen jouw passie? Ben je commercieel, klantgericht en werk je graag met targets? Dan word jij misschien de nieuwe Call Agent! Je wordt verantwoordelijk voor volgend takenpakket: Je zal leads opbellen om een afspraak in te plannen voor het sales teamJe plant de agenda’s in van de verschillende vertegenwoordigers verspreid over het vlaamse grondgebiedJe behandelt zowel uitgaande als inkomende oproepenJe behandelt last minute wijzigingen en herplant agenda’s indien noodzakelijkJe handelt alle administratie correct af om een opstartdossier te kunnen overhandigen aan het sales teamJe volgt de vooropgestelde proceduresIndien er klachten zijn, handel je deze op een correcte en professionele manier afJe bent bereid om het bedrijf te leren kennen om onze klanten zo goed mogelijk te kunnen verder helpen met correcte informatie
Office
Energy
Full-time
Fixed contract
Customer Relations specialist/ administratie- rechterhand customer manager
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Customer Relations specialist/ administratie- rechterhand customer manager + 3 jaar ervaring! Waar moet je zijn? Specialisatie: medischBelangrijk: Voltijds werken 39u/week Wat moet je doen? Als spilfiguur EN aanspreekpunt van de klant ben je het eerste aanspreekpunt mbt orders/bestellingen/administratieve of technische vragenAlgemene administratie: registratie orders/opdrachten/bestellingen + verwerking in digitaal systeem, data input, administratieve afhandeling dossiers mbt brug- kroonwerk, tandtechnieken of prothesen, opvolging orders door de collega's in het labo tot levering, facturatie, routeplanning, ...Klantenservice waarborgen, meedenken aan verbeteringenRechterhand teamleader administratie & Customer Relations Manager
Office
Health
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Televerkoper
Zedelgem, België
Om het salesteam te versterken is onze klant, een uitgeverij regio Zedelgem, op zoek naar een enthousiaste televerkoper voor het adviseren en verkopen van reclamepakketten aan de klanten binnen de B-to-B. Jouw taken: Telefonische prospectie naar bestaande en nieuwe klanten. Concrete opvolging van telefonische contacten. Wekelijkse terugkoppeling van de resultaten aan de verantwoordelijke.
Office
Paper
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.
Chat with Charlotte
Subscribe to our newsletter
First name
Last name
Email address
Keep me informed
You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!