Jobs

Jobs

2 Jobs found

HR Payroll Officer

Houthalen

Voor onze klant te Limburg zijn we op zoek naar een HR officer   Het bedrijf is actief in infra-activiteiten en deze zijn zeer uitgebreid: van elektrische voedingen tot de plaatsing van LS- en MS-schakelborden, van openbare verlichting langs snelwegen tot renovatie en onderhoud van tunnels. En niet te vergeten: metrostations, verkeerslichten, glasvezel, spoorwegsignalisatie, elektriciteitsnetten op luchthavens, evenals de expertise in milieu-instrumentatie met de installatie en het onderhoud van analysesystemen voor lucht- en waterkwaliteit.   Wat je doet   Als Payroll Officer voor de divisie INFRA bent u verantwoordelijk voor de dagelijkse taken met betrekking tot het personeelsbeheer van zowel arbeiders als bedienden:   DIMONA-aangifte.Administratief beheer van personeelsdossiers (sociale documenten, verzekeringen).Administratief beheer van afwezigheden (ziekte, arbeidsongevallen, economische werkloosheid, enz.) en verlof.Loonverwerking van arbeiders en bedienden.Contact met het sociaal secretariaat.Eindafrekening bij uitdiensttreding.Diverse rapporteringen (afwezigheden, enz.).  
OfficeConstructionFull-timeFixed contract

Payroll Specialist

OVERIJSE

Voor onze klant in Overijse, gespecialiseerd in de dentale sector, zijn wij op zoek naar een Payroll Specialist. Als Payroll Specialist ben jij de expert en het eerste aanspreekpunt voor alles wat met payroll te maken heeft. Je zorgt voor een efficiënte verwerking en speelt een cruciale rol in het optimaliseren van onze payrollprocessen. Wat ga je doen?   Medewerkers ondersteunen: Je beantwoordt vragen van collega’s en praktijkverantwoordelijken over lonen, voordelen en gerelateerde zaken. Dankzij jouw duidelijke en proactieve communicatie weten zij altijd waar ze aan toe zijn.Salarisverwerking: Je helpt bij de voorbereiding van de payroll, controleert tijdsregistraties, verwerkt afwezigheden en zorgt ervoor dat alle gegevens correct worden ingevoerd.Samenwerking: Je werkt nauw samen met Finance, Operations en het Integratieteam om ervoor te zorgen dat alle payrollprocessen soepel verlopen en aansluiten bij de bredere bedrijfsdoelstellingen.Wet- en regelgeving: Je houdt je kennis up-to-date over de laatste ontwikkelingen binnen de payrollwetgeving en zorgt ervoor dat we volledig compliant zijn.Audits en controles: Je voert regelmatig checks uit op de payrollprocessen, signaleert mogelijke fouten en lost deze proactief op.Administratie: Je beheert personeelsdossiers en zorgt ervoor dat alle informatie correct en up-to-date blijft.
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.

Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!