Urgent
Accountant
Nazareth, België
Voor een bouwbedrijf in Nazareth zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig bediende:
Jouw takenpakket:
Je voert zowel dagelijkse boekhoudkundige taken uit als meer analytische activiteitenJe bewaakt de kredietwaardigheid van de klanten en volgt hun betaalgedrag opJe boekt dagelijks klanten-en leveranciersfacturen in SAP en controleert balansposten.Je werkt mee aan de maand/kwartaal/jaar afsluitingenJe houdt ervan bij te dragen aan de optimalisatie van interne processen
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder met administratieve taken
Houthalen-Helchteren, België
Voor een detailhandel in Heusden-Zolder zijn we op zoek naar een hulpboekhouder die ook een aantal administratieve taken op zich wil nemen.
Hoe zal je takenpakket er uitzien als boekhoudkundig medewerker?
Opmaken van facturenInboeken van kas- en bankafschriftenInboeken van aan- en verkoopfacturenOpvolgen van betalingenBtw-aangifte voorbereidenIntrastat aangifte voorbereidenSubsidies opvolgenPayroll administratieAlgemene administratieve taken zoals:
opmaken van affichesbestellingen plaatsenpostverwerkingkassa maken aan het einde van de dag
FinanceBeveragesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder
Hasselt, België
Voor een bedrijf, gelegen te Hasselt en Diest én actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y.
Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket:
Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Boeken van financiële verrichtingen;Opvolgen van crediteuren;Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting;Btw-aangiftes voorbereiden;Rapporteringen.
FinanceCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder
Hasselt, België
Voor een projectontwikkelaar in regio Hasselt zijn we op zoek naar een hulpboekhouder. Spreekt dit jou aan? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Wat verwachten we van een boekhouder A-Y?
Betalingen uitvoerenVerwerken en controleren van de aan- en verkoopfacturenBtw-aangiftes opmakenLoonverwerkingen inboekenVoorbereidend werk treffen voor de jaarafsluitingSamenwerking met de CFOAd hoc taken
Ook zullen volgende verantwoordelijkheden tot je takenpakket behoren:
Beheer van verzekeringenHR-taken
FinanceReal estateFull-timeFixed contract
Hulpboekhouder AP accountant
TIENEN
Ben jij een nauwkeurige en gemotiveerde hulpboekhouder?
Heb je een passie voor cijfers?
Heb je reeds ervaring met leveranciersboekhouding?
Dan ben jij misschien wel de kandidaat die we zoeken!
Voor onze klant te Tienen, gespecialiseerd in machinebouw en onderhoud, zijn we op zoek naar een AP accountant / hulpboekhouder.
Een greep uit je takenpakket:
Verantwoordelijk voor accounts payablesInboeken en controleren van aankoopfacturenOpvolgen van betalingen en inboeken van financiële verrichtingenAfstemmen van leveranciersrekeningenOpvolgen van binnenkomende aanmaningenJe zal toezicht houden van de inhoudingsplicht bij onderaannemersJe zal bijdragen aan een correcte boekhouding volgens de wettelijke bepalingen...
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een garage gelegen in Schoten zijn wij op zoek naar een boekhoudkundige administratief bediende Part-time.
Boeken van bankverrichtingenVerwerken van inkomende facturen (aankoopfacturen en onkostennota’s)Debiteurenbeheer (opvolging openstaande klanten)Betalingen klaarzetten voor verwerkingAssisteren bij maand- en jaarafsluitingenUitvoeren van diverse administratieve en ad-hoc boekhoudkundige taken
OfficeCarPart-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder (Brugge)
Brugge, België
voor onze klant, gelegen in Brugge, zijn wij op zoek naar een ambitieuze hulpboekhouder.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je ondersteunt je collega's met boekhoudkundige taken: inboeken van facturen, verzorgen van de financiële verrichtingen, debiteurenbeheerJe helpt mee met het indienen van btw-aangiftesJe werkt en denkt actief mee bij het ontwikkelen en implementeren van procesverbeteringenJe bent het aanspreekpunt bij audits
FinanceNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Heb jij een passie voor cijfers en financiële administratie?
Dan is deze job als hulpboekhouder bij een elektrotechnisch bedrijf in Merelbeke dé job voor jou!
Wat is het takenpakket?
Verwerken van de dagboeken: Je verwerkt dagelijks alle financiële transacties, zoals inkoop- en verkoopfacturen en diverse financiële verrichtingen.BTW-aangiftes opstellen en indienen: Jij houdt de deadlines scherp in de gaten en zorgt voor correcte btw-aangiftes.Debiteuren- en crediteurenbeheer: Je monitort openstaande facturen en zorgt voor tijdige betalingen.Ondersteuning bij maand- en jaarafsluiting: Samen met het team stel je de balans op en zorg je ervoor dat alles in lijn is voor de afsluitingen.Up-to-date administratie: Je houdt de financiële gegevens nauwkeurig bij en zorgt voor een volledig up-to-date boekhouding.Rapportages: Je stelt financiële rapportages op en houdt het management op de hoogte van de cijfers en analyses.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hey!
Boek jij graag facturen in?Volg je ook graag facturen op?Bereid jij graag de BTW-aangifte voor en help je graag met de vennootschapsbelasting?Ben je bereid om allerlei administratieve taken (waaronder het voorbereiden en uitvoeren van betalingen) uit te voerenWil jij graag voor een internationaal bedrijf werken?
Antwoord jij steeds volmondig JA?
Fantastisch! Dan ben jij de hulpboekhouder die wij zoeken!
FinanceMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
General Ledger Accountant
Wingene, België
Voor een internationaal bedrijf in Wingene zijn wij op zoek naar een enthousiaste General Ledger Accountant!
Als General Ledger Accountant maak je deel uit van het accounting team en rapporteer je rechtstreeks aan de Accounting Manager.Een overzicht van je gevarieerd takenpakket:
Je werkt mee aan de monthly closing van verschillende vennootschappen (Local GAAP en IFRS).Je voorziet met je analytische blik de nodige uitleg over P&L-schommelingen.Je bent verantwoordelijk voor de BTW-aangifte van verschillende Belgische en buitenlandse vennootschappen.Je maakt de jaarrekening en de aangifte Ven.B. op van de verschillende vennootschappen (al dan niet in samenwerking met externe kantoren).Je levert ondersteuning bij diverse interne en externe audits.Je zorgt ervoor dat de transfer pricing aangiftes worden opgevolgd en ingediend.Je bent verantwoordelijk voor de structuurenquêtes en RV-aangifte.Je bent flexibel en leergierig om mee te werken aan nieuwe en optimalisatieprojecten.
FinanceMaterialsFull-timeFixed contract
Boekhouder
Beringen, België
Voor een bedrijf in Koersel dat gespecialiseerd is in verhuis en onderhoud van bedrijven zoeken we een boekhouder. Kan je snel opstarten en spreekt deze job je aan? Aarzel niet om Vivaldis Finance te contacteren op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Wat zullen je taken zijn?
Inboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenUitvoeren van betalingen in IsabelVoorbereiden van btw- en IntrastataangiftesVoorbereidingen treffen voor de afsluitingenSamenwerking met de externe boekhouderBoekhoudkundige ad hoc taken
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhouder A-Z
Paal, Beringen, België
Interesse of vragen over deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Limburg op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Voor een klant, actief in de automotive sector, zijn we op zoek naar een boekhouder A-Z om het team in Paal, Beringen te versterken.
Taken die je als boekhouder zal uitvoeren:
Inboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenCrediteuren- en debiteurenbeheerVoorbereiden van btw-aangiftes en vennootschapsbelastingenMaand-, jaar-, en kwartaalafsluitingen voorbereidenJaarrekeningen opmakenJe werkt samen met de CFO voor de boekhoudkundige takenAls je meer dan deeltijds wil werken, kunnen er ook een aantal administratieve taken bijkomen
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Relatiebeheerder accountant
MOL
Vivaldis Office Geel zoekt ..... RELATIEBEHEERDER ACCOUNTANCY-FISCALITEIT!
Waar moet je zijn?
Kantoor is in MolAccountantskantoor met focus op medische groepen
Wat moet je doen?
Je neemt de regio Oost-Vlaanderen en Vlaams-Brabant voor je rekeningHet onderhouden en verder uitbouwen van klantrelatiesFungeren als sparringpartner voor klanten m.b.t. fiscale optimalisaties, boekhoudkundige vraagstukken en juridische en financieel adviesHet signaleren van commerciële kansen en het aanbieden van passende dienstenCoördineren en begeleiden van administratieve processen voor klantenTeam ondersteunen bij complexere vraagstukkenAansturen + ondersteunen van collega's
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor onze klant gelegen in Heusden-Zolder, gespecialiseerd in het ontwikkelen en distribueren van kook- en keukengerei, zijn we op zoek naar een boekhouder.
Je bent verantwoordelijk voor volgende taken:
Je staat in voor het beheer van je eigen dossiersInboeken van aan- en verkoopfacturenVerwerken van financiële verrichtingenOpmaken van de btw-aangiftesVoorbereiden van de OSS-aangiftesAd hoc administratieve takenBetalingen uitvoeren in het systeem Isabel
FinanceElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig bediende
Lummen, België
Heb je interesse om aan de slag te gaan in een functie als boekhoudkundig bediende? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Voor een bouwbedrijf in Lummen zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig bediende.
Je zal instaan voor volgende taken als medewerker op de finance afdeling:
Telefonisch contact met leveranciersAanmaningen opvolgen (telefonisch en via mail) van leveranciers en klantenInboeken van gemiddeld 1500 facturen / maandAlgemene ondersteuning op de boekhoudafdeling
FinanceConstructionFull-timeTemporary
Bediende boekhouding dossierbeheer
Dessel
Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende-bediende boekhouding (focus= facturatie/crediteurenbeheer)
Specialisatie: Logistiek
Takenpakket
Jij zorgt ervoor dat elk klantendossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbreken (order, factuur, ...)Facturatie en crediteren: inboeken facturen, data input orders (routine werk)Administratieve en finance ondersteuning: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteunen debiteurenafdeling indien nodig, controle facturenAlgemene administratieKlanten of leveranciers contact (mail/ telefonie)
Technics EmployeesServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Accountant, goede work-lifebalance
Zonhoven, België
Voor een accountantskantoor gelegen te Zonhoven, zijn we op zoek naar een senior dossierbeheerder om het team te versterken. Als dossierbeheerder heb je een veelzijdig takenpakket met veel verantwoordelijkheden.
Beheren van een eigen klantenportefeuille van A-ZVerantwoordelijk voor de boekhouding en het fiscale aspect van verschillende grote vennootschappenOpstellen van jaarrekeningen, balansen en periodieke analysesZorgdragen dat alle fiscale aangiften correct worden doorgevoerd en prognoses maken voor voorafbetalingenRechtstreeks rapporteren aan de klant en fungeren als hun belangrijkste contactpersoon
FinanceReal estateFull-timeFixed contract
Voor onze klant te Stevoort, gespecialiseerd in audio, zijn we op zoek naar een hoofdboekhouder A-Z.
Als hoofdboekhouder A-Z ben je verantwoordelijk voor:
de opvolging en coördinatie van de boekhoudkundige processen binnen de onderneming.de financiële administratie, je zal deze nauwkeurig en tijdig opvolgen en afhandelen.Rapporten opstellen.Operationele boekhouding: je bent verantwoordelijk voor de correcte verwerking van transacties.de correctheid van alle financiële processen. Je zorgt dat deze voldoen aan wet- en regelgeving. Hiervoor werk je samen met accountants en externe partijen.Maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen voorbereiden. Je zal deze cijfers analyseren om waardevolle inzichten te bieden.Aansturing van het boekhoudteam, dit zijn 2 boekhoud executives. Je zal hen stimuleren om het beste van zichzelf te geven.De ontwikkeling van de analytische boekhouding om betere stuurinformatie te bieden.De optimalisatie van periodieke boekhoudprocessen. Je doet dit in samenwerking met de accountancy manager.Je zal het eerste aanspreekpunt zijn voor het externe boekhoudkantoor en externe partners.Verder ben je het aanspreekpunt voor alle boekhoudkundige vraagstukken binnen het bedrijf.
FinanceAudiovisualFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhouder
Hellebeemden 13, Hasselt, België
Voor de financiële afdeling van een gerenommeerd Belgisch concept- en designbureau zijn wij op zoek naar een gedreven boekhouder.
Vanuit het hoofdkantoor in Hasselt werkt een team van ongeveer 25 toegewijde medewerkers dat op zoek is naar een extra collega. De belangrijkste taken omvatten:
Je ondersteunt de financiële afdeling voor ongeveer 7 vennootschappen binnen de Belgische groepsstructuurJe bent verantwoordelijk voor de correcte en tijdige verwerking van de financiële administratieInboeken van facturen en bankafschriftenOndersteuning bij de maand- en jaarafsluitingenVoorbereiden van btw-aangiftesBeheer van de debiteuren- en crediteurenadministratieArchiveren en bijhouden van financiële documenten
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Heb jij een bachelor- of masterdiploma Accountancy-Fiscaliteit?
Heb jij reeds 5 jaar ervaring in een boekhoudkantoor?
Ben jij klaar voor de volgende stap in je carrière?
Dan ben jij de manager accountancy die wij zoeken!
Voor onze klant, een boekhoudkantoor met meerdere vestigingen, zijn we op zoek naar een manager accountancy.
Als manager accountancy ben jij verantwoordelijk voor:
Voor het efficiënt en kwaliteitsvol afleveren van accountancydossiers en dit binnen het afgesproken budget, draag jij de eindverantwoordelijkheidJe zorgt voor het nazicht, de opvolging en finalisatie van de BTW aangiftes, tussentijdse jaarcijfers en jaarafsluitingen die de (Sr.) consultants voorbereiden.Je bespreekt uitgebreid het dossier met je klanten en zij kunnen met al hun vragen bij jou terechtJe bereidt bijzondere of eenmalige opdrachten voorKlanten adviseren over fiscale optimalisatie, bijstand statutenwijziging, assisteren bij fiscale controle,… ook dit is door jouw expertise geen probleemJe ondersteunt en begeleidt consultants in de uitvoering van hun werkzaamheden, geeft hen feedback en je deelt je kennis met hen
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.