Urgent
Analist Bedrijfsinzichten
Zaventem, België
Voor onze klant te Zaventem, actief binnen sanitair en verwarming, zijn wij op zoek naar een vlotte en gedreven Analist Bedrijfsinzichten;
Wat wordt er van jou verwacht?
Je luistert naar de business en vertaalt hun noden in rapporten en dashboards op basis van het interne data modelJe ontwerpt en onderhoudt het interne data model samen met de externe partner, zodat het steeds de realiteit van het businessprocessen weerspiegeltOp basis van de huidige noden en de nieuwste technologische trends zorg je voor de verdere ontwikkeling van de verschillende lagen van het Azure datawarehouse, zodat dit toekomstgericht up to date blijftJe documenteert het interne data model en het datawarehouse om het gebruik, binnen het bedrijf, te maximaliseren
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
klanten adviseur
Schoten, België
Ben jij een commercieel talent dat op zoek is naar een job met een goede work-life balance? Heb je daarnaast een sociale kant die graag met een glimlach klanten verder helpt? Fantastisch! Dan zijn wij op zoek naar jou!
Voor onze divisie in Schoten zijn wij op zoek naar een enthousiaste: klanten adviseur
Wat ga je doen?
Na een interne opleiding over onze organisatie en klanten, duik je in het commerciële avontuur als binnendienstmedewerker voor de regio Antwerpen (schoten).
Behandelen van prijsaanvragen, opstellen en opvolgen van offertes.Administratieve ondersteuning bieden aan de Accountmanagers.Onderhouden van klantcontacten en realiseren van groei bij bestaande klanten.Prospecteren naar nieuwe potentiële klanten.Je geeft eenvoudig technisch advies en lost eventuele salesklachten op.Je helpt bij het wegen van inkomende en uitgaande vrachtwagens en zorgt voor de bijhorende administratie.Rapporteren doe je rechtstreeks aan de Plant Manager en Accountmanagers van jouw regio
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Business Development Manager
Genk, België
Voor onze klant te Genk zijn we op zoek naar een business development manager voor de regio Limburg en Antwerpen.
In deze functie ben je verantwoordelijk voor het in de markt zetten van onze dienst Consultancy en dit zowel op het vlak van procesoptimalisatie, safety als ons digitaal informatieplatform AppValvas. Dit doe je naast jouw collega, die als accountmanager de sales van de diensten Techniekers en Engineers voor zijn rekening neemt.
Je brengt de mogelijke klanten en prospects in kaart door middel van actieve prospectie, het uitbouwen van een netwerk en het identificeren van interessante leads.Je luistert naar de noden van klanten en prospects en linkt deze met de oplossingen die men als kennispartner aanbiedt. Je gebruikt ook jouw kennis en creativiteit om zelf nieuwe acties voor te stellen en uit te werken.Na een grondige marktanalyse en strategieontwikkeling zorg je voor het uitbouwen en beheren van je klantenportfolio.Je houdt zelfstandig prospectiegesprekken en brengt de missie, waarden en diensten op een enthousiaste en professionele manier over naar de potentiële klanten.Hierbij is het dan ook belangrijk om contact te kunnen leggen op verschillende niveaus van management tot directie.Je concretiseert de vraag bij de klant voor onze consultants, zodat ze verder in gesprek kunnen gaan en aan de slag kunnen in hun consultancy-opdracht.Je zorgt tenslotte ook voor een systematische opvolging van leads en prospects via ons CRM systeem Teamleader.De voortgang van jouw werk rapporteer je op regelmatige tijdstippen aan de Bestuurder.
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Urgent
HR Officer
Nieuwerkerken, België
Vivaldis Office is op zoek naar een HR Assistent voor onze klant in Nieuwerkerken. Onze klant is gespecialiseerd in het ontwerpen en vervaardigen van machines die elektriciteit opwekken.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw toekomstig takenpakket als HR assistent / HR medewerker bestaat uit:
Je bent het aanspreekpunt voor de collega's bij vragen over HR;Je behandelt personeelsdossiers van A tot Z;Je staat in de voor de rekrutering en selectie van nieuwe collega's en rapporteert hierover aan je leidinggevende;Je verzorgt de opstart van nieuwe medewerkers waarbij je instaat voor de onboarding en het wegwijs maken;Je geeft de prestaties van de collega's in en houdt hierbij ook contact met de externe partners;Je bestelt op tijd de nodige werkkledij en organiseert de leukste personeelsevents;Tot slot ondersteun je bij het fleetbeheer.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Technisch - administratief medewerker
Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België
Je ben verantwoordelijk voor de bestellingen:
Plaatsen van bestellingen (gelinkt aan een project) bij onze bestaande leveranciers.Opvolging, verwerking en ontvangen van bestellingen.Contact met de leveranciers voor levertermijnen, offertes et eventuele klachten.
Je ben verantwoordelijk voor materiaal en stockbeheer:
Beheer en regelmatige check van de stock en inventaris.Organisatie van het stockbeheer.Voorbereiden van materiaal voor de techniekers.Anticiperen van bestellingen bij te kleine voorraad.
Je ben verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van de projecten:
Administratieve ondersteuning aan de Technical Project Coordinators: Voorbereiding van documenten, rapporten, organiseren van meetings en administratieve follow-up,...Beheer van administratieve dossiers gelinkt aan de verschillende projecten: Facturen, contracten, briefwisseling, ..Archiveren van de (technische) dossiersUitwerken van wekelijkse planning in samenwerking met de Technical Project Coordinator
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Logistiek en administratief planner- coördinatie chauffeurs
Turnhout
Vivaldis Office zoekt.... Logistiek en administratief planner- coördinatie chauffeurs
TurnhoutSpecialisatie: Transport
Takenpakket
Planning transporten in samenspraak met de collega's en chauffeurs Customer Service, klachtenbehandeling, problem solver bij problemen VB. laattijdige levering, rij-rusttijden chauffeursAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: administratieve dossiers samenstellen, verwerking info, mailing/telefonie, chauffeurs voorzien van de nodige documenten, verwerking in TAS (software pakket)Als echte problem solver kan je goed anticiperen bij onverwachte situaties + contact rederijenControleren en opvolgen van transportdocumenten VB. CMR's , vrachtbrieven (conform wetgeving)Contact met douane team + warehouse
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Logistiek en administratief planner
Arendonk
Ben je administratief en planmatig sterk? Spreekt de transportsector je enorm aan? Samen met onze klant in Arendonk zijn we op zoek naar een Logistieke draaischijf/ dispatcher/planner voor internationaal transport. Onze klant is een grote speler in de transportsector.
Met een lach op je gezicht ben je het aanspreekpunt voor de werknemers/ chauffeurs. Dit zijn voornamelijk chauffeurs die instaan voor internationaal transportMailing, telefonieOrganisatie onderhoud vrachtwagens, verzekeringen, schade, ... + bijhorende administratie: CMR's, rittenbladen, vrachtbrievenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, ondersteuning en problem solver bij pech van de chauffeurs, planning vrachten indien nodig aanpassen, rij-rusttijden nakijken, ... Bewaken kostenplaatjeKlantencontact + aanpassen klantendossiersSturen, coördineren en motiveren chauffeurs
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
IT Auditor
Brussels, Belgique
Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een IT Auditor voor de regio Brussel.
Als je graag wilt werken bij een internationaal bedrijf dat diverse kansen biedt op het gebied van logistieke diensten en multimodaal transport, is deze vacature iets voor jou!
De ideale kandidaat is verantwoordelijk voor het toezicht op interne IT-auditprocessen, het beheer van RFP's en de follow-up van regulatoire audits, en het ontwikkelen en onderhouden van kaders voor audits met betrekking tot externe relaties, IT-infrastructuur, klantgegevens en naleving van regelgeving.
Bovendien zal de kandidaat een cruciale rol spelen in de activiteiten voor IT-risicobeheer binnen de organisatie.
Belangrijkste verantwoordelijkheden:
Uitvoeren van interne IT-audits om de effectiviteit van bestaande controles, systemen en processen te evalueren.Beheren van antwoorden op RFP's en regulatoire auditverzoeken, en zorgen voor tijdige en nauwkeurige informatievoorziening.Ontwikkelen en onderhouden van uitgebreide kaders voor het auditen van externe relaties, IT-infrastructuur, de verwerking van klantgegevens en naleving van regelgeving.Samenwerken met teams uit verschillende disciplines om IT-gerelateerde risico's te identificeren en te beoordelen, en ervoor zorgen dat passende mitigatiestrategieën worden geïmplementeerd.Op de hoogte blijven van regelgeving, normen en beste praktijken binnen de sector met betrekking tot IT-audit, risicobeheer en naleving.Advies en ondersteuning bieden aan IT-teams bij het implementeren van auditaanbevelingen en het verbeteren van controleomgevingen.Assisteren bij het ontwikkelen en uitvoeren van IT-risicoanalyses, waaronder identificatie, analyse en prioritering van risico's.Voorbereiden en presenteren van auditbevindingen, rapporten en aanbevelingen aan het senior management en relevante belanghebbenden.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Logistiek Bediende
Genk
Voor een productiebedrijf gelegen te Genk, zoeken we een logistiek planner met kennis van SAP & Excel.
Je takenpakket als logistiek planner bestaat uit:
Je ondersteunt de logistiek manager en zorgt voor dagelijkse interactie met de sales afdeling om nieuwe en gewijzigde orders op te volgen.Je zorgt dat de bestellingen tijdig bij onze klanten afgeleverd worden;Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse en meerdaagse magazijnplanning;je staat in om verzendplannen, het ontwikkelen en aanpassen van verzendschema en en coördinatie met scheepvaartmaatschappijen;Je volgt voorraden op en de interne communicatie op;Je volgt ook samen met de logistiek manager het facturatie proces op voor transport en de externe magazijnen;Je beheert het proces om pallets en tussenlagen terug te sturen;.....
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Vertegenwoordiger
Antwerpen, België
Voor een bedrijf in Antwerpen zijn we op zoek naar een accountmanager /development . Functieomschrijving Als accountmanager beheer je jouw toegewezen klantenportefeuilleVerzorgen van de externe communicatie, analyses, relatiebeheer en verkoopJe bent hands-on en helpt het team met het beantwoorden van vragen en klachten.Actief op zoek gaan naar nieuwe kansen, via beurzen, netwerken, etcBijhouden van een efficiënte administratie met betrekking tot bezoekrapporten, budgetten en klantinformatieOnderhandelen over de contracten en prijzenOrganiseren en bijwonen van MBR’s en QBR’s in samenspraak met klanten
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
IT Auditor
Neder-over-Heembeek, Brussel, België
Wij zijn op zoek naar een getalenteerde en ervaren Medior IT Audit Specialist om ons team te versterken. De ideale kandidaat is verantwoordelijk voor het toezicht op interne IT-auditprocessen, het beheren van RFP's en follow-ups van regulatoire audits, en het ontwikkelen en onderhouden van kaders voor audits met betrekking tot derde partijen, IT-infrastructuur, klantgegevens en naleving van regelgeving. Bovendien speelt de kandidaat een cruciale rol in IT-risicobeheer binnen de organisatie.Takenpakket:
Uitvoeren van interne IT-audits om de effectiviteit van bestaande controles, systemen en processen te evalueren.Beheren van reacties op RFP's en vragen van regulatoire audits, en zorgen voor tijdige en nauwkeurige informatievoorziening.Ontwikkelen en onderhouden van uitgebreide kaders voor het auditen van relaties met derden, IT-infrastructuur, verwerking van klantgegevens en naleving van regelgeving.Samenwerken met cross-functionele teams om IT-gerelateerde risico's te identificeren en te beoordelen.Op de hoogte blijven van branchevoorschriften, normen en best practices met betrekking tot IT-audit, risicobeheer en compliance.Begeleiding en ondersteuning bieden aan IT-teams bij het implementeren van auditaanbevelingen en het verbeteren van controle-omgevingen.Assisteren bij de ontwikkeling en uitvoering van IT-risicobeoordelingen, inclusief identificatie, analyse en prioritering van risico's.Voorbereiden en presenteren van auditbevindingen, rapporten en aanbevelingen aan het senior management en relevante belanghebbenden.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Werkvoorbereider zwembadinstallaties
Heverlee, Leuven, België
Ben je planmatig ster?
Tweetalig Nederlands-Frans?
Technische kennis rond zwembadinstallaties?
Dan hebben we jou nodig! Voor een specialist in state-of-the-art zwembaden en watertechnieken te Heverlee zijn we op zoek naar een werkvoorbereider zwembadinstallaties.
Wat dat concreet inhoudt ontdek je hier:
Je bestelt alle nodige materialen voor de Service afdeling.Levertijden controleer je i.v.m. de projectplanning.Als werkvoorbereider ben je het aanspreekpunt voor leveranciers en onderhoud je de relatie.Je verwerkt de werkbonnen van monteurs in Syntess.Tot slot word je om 7u 's ochtends verwacht om samen met de monteurs aan je dag te beginnen.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
MUST bachelor - Junior dossierbeheerder
Berchem, Antwerpen, België
Voor een boekhoudkantoor in Antwerpen (Berchem) zijn wij op zoek naar een Junior Dossierbeheerder!
Als Junior Dossierbeheerder, sta jij in voor volgende taken: Je bent verantwoordelijk over een samengestelde portefeuille van je eigen klantendossiersAccuraat en punctueel de dagelijkste boekhouding van de klanten verwerkenJe werkt nauw samen met dossierbeheerders en managersDe facturen, bankafschriften en bewijsstukken coderen en inboekenDe afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Preventie adviseur
Opglabbeek, Oudsbergen, België
Preventieadviseur niveau 2 of 3 Voor onze vestiging in oudsbergen zijn wij opzoek naar een preventieadviseur niveau 2 of 3. Dit heeft betrekking op een part time functie. Ben jij de preventieadviseur die wij zoeken om ons team te versterken en wil je graag meer info omtrent deze job? Neem dan contact op via vacatures@jetlogistics.eu of solliciteer via onze website
OfficeTransportFull-timeFixed contract
Een passie voor schoenen? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!Voor onze klant, een gekende keten in schoenen, zijn we op zoek naar een verkoper voor de winkel te Brugge. Jouw taken zijn:
De klanten helpen bij hun keuze.Bediening van de kassa.Administratieve takenDe winkel op orde houden.De collectie verder aanvullen.Stockbeheer...
OfficeLeatherFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Televerkoper
Zedelgem, België
Om het salesteam te versterken is onze klant, een uitgeverij regio Zedelgem, op zoek naar een enthousiaste televerkoper voor het adviseren en verkopen van reclamepakketten aan de klanten binnen de B-to-B. Jouw taken:
Telefonische prospectie naar bestaande en nieuwe klanten. Concrete opvolging van telefonische contacten. Wekelijkse terugkoppeling van de resultaten aan de verantwoordelijke.
OfficePaperFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Syndicus
Nieuwpoort, België
Op zoek naar een nieuwe uitdaging in het vastgoed? Dan ben jij misschien wel de medewerker syndic in Nieuwpoort die we zoeken! Je vervoegt namelijk een team van 10 mensen. Jouw taken zijn:
Onderhouden van de portefeuilles van de gebouwen.Van A tot Z voorbereiden, leiden en opvolgen van algemene vergaderingen.Onderhouden van klanten- en leveranciersrelaties.Opvolgen van technische (schade)dossiers.Technische en juridische documenten opvolgen, opvragen, analyseren en/ of verwerken.Financiële documenten goedkeuren, analyseren en/ of toelichten in samenwerking met de boekhouding....
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Toonbankbediende
Brugge, België
Voor onze klant, een groothandel in elektrische toestellen, zoeken wij een toonbankbediende voor in het filiaal te Brugge/Oostende Jouw taken zijn:
Technische en commerciële ondersteuning bieden aan de klanten.Klanten informeren over de producten.Afrekenen aan de kassa. Bestellingen opvolgen.Administratieve taken....
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Management Assistant
Herentals, België
Vivaldis Office is op zoek naar MANAGEMENT ASSISTANT!
Waar kom je terecht?📍
Een bouwbedrijf te Herentals
Als rechterhand van de CEO ziet je dag er als volgt uit:
Je beheert de agenda van de CEO, inclusief het inplannen van afspraken, vergaderingen,..Je zorgt voor een efficiënte indeling van de CEO en houd rekening met deadlines en prioriteitenBeheer en filter van inkomende communicatie, e-mails, telefoongesprekken en post voor de CEOJe beheert vertrouwelijke documenten, dossiers en correspondentie en zorgt voor de nauwkeurige archivering van belangrijke informatieJe neemt nauwkeurige notities tijdens vergaderingen, besprekingen van bouwbijeenkomstenOrganiseer en faciliteer vergaderingen, conferenties en evenementen waarbij de CEO betrokken isOndersteun de CEO bij specifieke projecten en initiatieven. Coördineer projecttaken, houd deadlines in de gaten en communiceer de voortgang aan alle betrokken partijen
OfficeConstructionFull-timeFixed contract
Presales Engineer
Aarschot, België
Ben je commercieel ingesteld?Heb je al enige ervaring?En heb je gezonde interesse voor beveiligingstechnologie?Goed nieuws voor jou! Een specialist in security-oplossingen te Aarschot, is op zoek naar een Presales Engineer. Ga jij hier binnenkort aan de slag? Ontdek alvast hoe jouw dagen eruit zullen zien:
Je maakt kwaliteitsvolle offertes op voor onze afdeling beveiligingsoplossingen;Je analyseert de behoeftes & verwachtingen van de klant en werkt de optimale technische oplossing uit;Als presales engineer argumenteer, overtuig, en sluit je deals met prospecten;Jouw actieve medewerking bij het opstellen en opvolgen van aanbestedingsdossiers is van groot belang;Je analyseert de lastenboeken en de selectie- en gunningscriteria;Dankzij jou is een coherente en accurate prijsstelling gegarandeerd;Je staat in voor de technische informatie en documentatie;Daarnaast volg je de specifieke normeringen op (ISO, VCA, MVO, INCERT, BOSEC).
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.