Jobs

Jobs

1251 Jobs found
Urgent

Medisch Assistent

Kampenhout, België

Bij Vivaldis zijn we op zoek naar een Medical Assistant om te ondersteunen in diverse projecten. We bieden je een uitdagende en heel afwisselende job waarin je zeker en vast veel zal bijleren:   Je bent het eerste aanspreekpunt voor inkomende oproepen.Verrichten van diverse administratieve werkzaamheden.Compliance van documenten controleren.Assistentie met vertalingen, opmaak presentaties, opmaak offertes.Ondersteuning bij geneesmiddelenbewaking en kwaliteitssysteem.Documenteren en behandelen van medische vragen en bijwerkingen.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Medewerker Afsprakenbeheer

Vilvoorde, België

Voor een bedrijf te Vilvoorde, actief binnen de automotive, zijn we op zoek naar een medewerker afsprakenbeheer   Jouw taken als Medewerker Afsprakenbeheer Je staat in voor de behandeling van alle aanvragen i.v.m. schade inspecties;Je zal opdrachten aanvaarden en ingeven in de online tool, het contacteren van bestuurders en andere partijen zoals bv. garages, alsook het inplannen van de opdrachten voor schade inspecties in België en Luxemburg;Je houdt het overzicht en volgt alle opdrachten op;Je beheert de communicatie met de klanten over alle lopende opdrachten via mail en telefoon;Je rapporteert rechtstreeks aan de operations manager.   
OfficeServicesFull-timeFixed contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
Urgent

Business Controller

Drongen, Gent, België

Voor onze klant te regio Drongen 📍, zijn wij op zoek naar een Business Controller! Voel jij je geroepen? Dit zijn je werktaken:   Ondersteun en adviseer je de verkoop- en serviceorganisatie verspreid over de Belux inzake financiële vraagstukken, waarbij jouw focus met name zal komen te liggen op de vestigingen in België en Luxemburg. Je maakt onderdeel uit van het Controlling team dat zorg draagt voor de financiële rapportagesJe bent verantwoordelijk voor de opvolging van de budgetten van jouw regio’sJe bewaakt, analyseert en garandeert de kwaliteit en tijdigheid van alle financiële rapportages en projecten.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Toonzaalverkoper

Zaventem, België

Voor onze klant te Zaventem, een marktleider in de sector Bouw, zijn wij op zoek naar een Toonzaalverkoper Wat zal jij doen als Toonzaalverkoper? Je start je werkdag om 8u30 en zorgt voor een mooie look en feel van onze toonzaal;De showroom opent om 10u00 en jij bent klaar om de klanten te ontvangen! Je geeft klanten advies op maat, maakt een correcte offerte die je in detail met hen bespreekt;Je haalt de deals binnen en zorgt voor een handtekening op de offerte;Je werkt in tandem met de collega's van de buitendienst, die ter plaatse bij de klanten langsgaan:Om 17u00 eindigt je werkdag. 
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Planner/ Data analist

Molenstede, Diest, België

Vivaldis Office is op zoek naar een planner/ data analist voor onze klant in Diest. Onze klant is een producent van verse, kant-en-klaarmaaltijden. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als planner/ data analist bestaat uit: Je maakt dagelijks een productieplanning op;Indien er afwijkingen zijn, pas je de productieplanning aan;Je werkt nauw samen met de productieafdeling.Je verzamelt, analyseert en onderhoudt alle data;Je monitort de KPI's en rapporteer hierover;Je helpt het nieuwe ERP pakket te implementeren;Je bent de back-up voor de order entry hierbij verwerk je de inkomende bestellingen en genereer je de productieorders;Je fungeert ook als back-up voor de afroep van grondstoffen;Je geeft tekorten aan indien nodig;Je rapporteert aan de Supply Chain Manager.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Receptionist garage

Beringen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een after sales advisor / service advisor voor onze klant in Beringen. Onze klant is een autogarage. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als after sales advisor / service advisor bestaat uit: Je ondersteunt de receptie op drukke momenten; Je helpt klanten met het zoeken naar het juiste onderdeel; Je verwittigt de klanten wanneer de bestelde onderdelen zijn toegekomen; Bij een ongeval ontzorg je de klanten en zorgt mee voor de afhandeling via de verzekering; Je bent verantwoordelijk voor het magazijn; Je houdt het overzicht over de inkomende en uitgaande onderdelen; Je bestelt, controleert en verwerkt onderdelen.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Expediteur import

Zaventem, België

Voor onze klant in Machelen zijn we op zoek naar een Air Import Specialist. Dit bedrijf is een internationale leverancier van supply chain services en oplossingen.    De Air Import Specialist is verantwoordelijk voor het coördineren van luchtvaartmaatschappijen en klanten over de status van de afhandeling van de vluchten en de aankomst van de zendingen, en biedt een kwalitatieve service aan zowel voor de leveranciers als klanten.   Taken van de Air Import Specialist omvatten:   Je volgt de aankomst van vracht via het internet en houdt bedrijfsmagazijnen bij.Je meldt ontbrekende documenten of pakketten bij de klantenservice en informeert de klant.Je stuurt een aankomstmelding van de vracht naar het magazijn of fiscaal magazijn voor verzending.Je maakt de factuur voor de vracht en regelt alles zodra de vracht arriveert.Je schrijft klachtenbrieven naar luchtvaartmaatschappijen binnen de vastgestelde tijd.Je coördineert het versturen van documenten naar klanten via koerier.Je geeft verzekeringen uit volgens de instructies van de klantenservice.Je zorgt ervoor dat douanetransmissies op tijd worden afgehandeld.Je informeert de klant onmiddellijk over de aankomst van hun vracht.Je volgt dagelijks alle aankomende vluchten op en rapporteert vertragingen of andere problemen.  
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Operations Specialist

Overijse

Onze klant in Overijse, gespecialiseerd in de dentale sector, is op zoek naar een Operations Specialist.  Benieuwd hoe je dag er zal uitzien?  Als aanspreekpunt voor de praktijk zul je regelmatig ter plaatse zijn. De frequentie van je bezoeken bepaal je op basis van de behoeften van de praktijk.Je werkt nauw samen met de praktijkverantwoordelijken, onderhoudt regelmatig contact en hebt wekelijks overleg. Samen vormen jullie de ogen en oren van Mint binnen de praktijk.Daarnaast voer je ook periodieke 1-op-1 gesprekken met assistentes en tandartsen.Je stelt samen met het SSC en de praktijk de jaarbudgetten op, bewaakt deze, volgt de P/L en forecast, en zorgt voor de uitvoering van gerichte acties om de doelen te bereiken.Je hebt altijd een goed overzicht van de praktijk, inclusief de financiële situatie en de actuele ontwikkelingen. Je bent op de hoogte van de eigenheden en kunt problemen tijdig opsporen.Je stelt actieplannen op samen met de praktijk om efficiëntieslagen te maken.Je verwijst praktijkvragen door naar het juiste SSC-departement en fungeert als escalatiepunt bij niet nagekomen SLA's door interne diensten.Je rapporteert aan de Operations manager.  
OfficeHealthFull-timeFixed contract
Urgent

Payroll Officer

Genk, België

Ben jij gepassioneerd door de productiesector en beschik je over gedegen kennis van HR-praktijken? Lees dan zeker verder!   Voor een productiebedrijf met internationale context en gelegen te Genk, zijn wij op zoek naar een ervaren HR payroll officer.   Je taken: Verwerken van de salarisadministratie voor alle werknemers, inclusief personeel op uurbasis, in loondienst en in opdracht.Verzamelen, controleren en invoeren van gegevens over tijd en aanwezigheid van werknemers.Berekenen van lonen, inhoudingen en belastingen volgens de geldende wetten en het beleid.Nauwkeurige personeelsdossiers bijhouden, inclusief persoonlijke gegevens, inhoudingen op belastingen en inhoudingen op uitkeringen.Algemene personeelsadministratie (contract, voordelen, verlofbeheer, arbeidsongevallen, medische keuringen, controlearts, documentatie, training etc.)Loonaanpassingen verwerken, zoals loon met terugwerkende kracht, bonussen en inhoudingen.Loonstrookjes en andere loongerelateerde documenten voorbereiden en verspreiden.Ervoor zorgen dat alle federale, staats- en lokale loonvoorschriften worden nageleefd.Vragen van werknemers met betrekking tot salarisadministratie en secundaire arbeidsvoorwaarden beantwoorden.Salarissoftware gebruiken om salarisgegevens efficiënt te verwerken.Maandelijkse rapportage, zoals salarisadministratie-/aanwezigheidsrapportenHet loonautomatiseringsproject volgenVertrouwelijkheid van de salarisgegevens van werknemers waarborgen.Back-up voor de HR Officer & HR AdministratorRechtstreeks rapporteren aan de General Support Director
OfficeVariousFull-timeFixed contract
Urgent

Technisch tekenaar

Zedelgem, België

Ben jij gebeten door techniek en heb je een sterk ruimtelijk inzicht? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als Technisch Tekenaar speel je een sleutelrol in onze projecten binnen de sectoren koeltechnieken, airconditioning en ventilatie. Bij Vivaldis zoeken we iemand die met passie en precisie kan werken en onze klanten kan voorzien van gedetailleerde technische tekeningen voor diverse bouwprojecten.   Wat ga je doen? Opstellen van technische tekeningen en plannen met behulp van Revit, AutoCAD en Stabicad.Samenwerken met projectleiders en engineers om tekeningen te optimaliseren.Zelfstandig projecten beheren en nauwkeurige tekeningen leveren.Meedenken en oplossingen aandragen voor technische uitdagingen.Controleren en aanpassen van tekeningen volgens de laatste bouwvoorschriften en technische normen.    
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Allround administratief bediende

Brugge

Jij?  Marketing minded en IT-gericht. Onze klant? een groothandel in elektro-toestellen en toebehoren te Brugge. Een doordeweekse werkdag: Het onderhouden van de website samen met de websitebouwers. Onderhoud in magento omgevingArtikels beherenPromoties online beherenOnline marketing (facebook, Google adwords,..)Prijslijsten updatenCategorieën koppelen Afbeeldingen beherenCommunicatie met online klantenMailverkeerTelefonieOndersteunende administratieve taken
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Kwaliteitsmedewerker

Herentals, België

Vivaldis Office is op zoek naar een kwaliteitsmedewerker voor een bedrijf gespecialiseerd in het maken van verpakkingen. Takenpakket:  Je staat in voor het opvolgen van het BRC IoP systeem en implementeren van preventieve maatregelen volgens de HACCP analyse.Je staat in voor het uitschrijven van procedures en instructies. Geven van interne opleidingen (hygiëne, controles, …). Je bent verantwoordelijk voor het rapporteren van niet-conformiteiten wat betreft hygiëne en orde en netheid in de productieruimte. Medeverantwoordelijk voor het bewaken van de toegang en identificatie van bezoekers en externe medewerkers. Je staat in voor het beoordelen en beslissen over kwaliteitsverschillen en uitvoeren van labotesten m.b.t. de kwaliteit van producten en dit documenteren in rapporten. Je staat in voor het uitvoeren van controles op gebruikte grondstoffen en instellingen van spuitgietmachines, grondstof-installaties, koeling, ... Je bent verantwoordelijk voor het opvragen van technische data bij leveranciers van grondstoffen en afgewerkte producten. Up-to-date houden van technische fiches en document of compliance. Je staat in voor het klantencontacten aangaande productkwaliteit onderhouden. Daarnaast ook opvolgen en behandelen van eventuele klachten en vragen van klanten. Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van interne en externe audits. Je zal medewerking verlenen bij voorbereiding, uitvoering en evaluatie van audits en dit zowel intern als extern (leveranciers/klanten).  
OfficeVariousFull-timeFixed contract

Juridisch Bediende

Leuven, België

Voor een Gerechtsdeurwaarderskantoor, te Leuven, zijn wij op zoek naar een gemotiveerd Juridisch medewerker. Het takenpakket:   Je staat in voor de opmaak van inleidende aktes zowel in burgerlijke zaken als in strafzakenJe maakt dossiers op op basis van de uitvoerbare titelsJe volgt dossiers op via de agendaAdministratieve takenJe hebt contact met de tegenpartijen, zowel telefonisch als geschreven
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratieve duizendpoot -Sales assistant

Arendonk, België

Ben je een echte administratieve duizendpoot? Heb je een sterke basis Frans? Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende- Sales assistant! Waar kom je terecht? ArendonkSpecialisatie: Logistiek  Wat zijn je taken? Als spilfiguur tussen klant, leverancier, werknemers en bureau ben jij het aanspreekpunt. Je fungeert in een team, dus je staat er zeker niet alleen voor. Opbouw van mooie customer relations (klachtenbehandeling, offerte op maat, opvolging/verwerking order-bestelling tot levering, facturatie, ...)Opvolging en beheer van de mailbox + telefonie (40% frans)Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Bestel- werkbonnen opmaken voor chauffeurs/magazijn, orderproces beheren, voorbereiding facturatie, opmaak en begeleiding bij offertes, postverdeling, ondersteuning planning of logistieke administratie indien nodig
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Ingenieur gebouwtechnieken

Heusden-Zolder, België

Voor een klant, gelegen te Heusden-Zolder en gespecialiseerd in advies verlenen aan en projectbegeleiding voor industriële klanten, zijn we op zoek naar een (junior) ingenieur gebouwtechnieken & duurzaam bouwen.   Een greep uit je takenpakket: De opstart en opvolging van uitdagende en complexere studies van A tot Z tot een goed einde te brengen;Een combinatie van bureauwerk en werken op werven;Onderzoeken van de technische haalbaarheid van verschillende uitrustingen;Analyseren van offertes;Deelnemen aan werfvergaderingen;Technische onderhandelingen voeren met klanten, leveranciers, architecten en aannemers;Verantwoordelijkheid opnemen voor het luik technieken, kwaliteitscontrole, budgettering en planning;Overzicht houden over de verschillende projecten heen, planmatig werken en deadlines respecteren;Uitdenken van gebouwtechnieken (HVAC & Elektro) en deze uitwerken in Autocad of Revit (BIM);Opmaken van energie-audits, LCA-studies, haalbaarheidsstudies en EPB-studies.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel bediende

Paal, België

Vivaldis Office is op zoek naar een commercieel administratief bediende in Beringen. Onze klant is een leverancier van kunststof bakken en pallets.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als commercieel bediende bestaat uit: Debiteuropvolging aangaande openstaande facturen;Het voeren van ingaande en uitgaande verkoopgesprekken;Benaderen van diverse klantengroepen en de opgebouwde relatie onderhouden;Het voorbereiden, opstellen en opvolgen van offertes;Invoeren van verkoop- en inkooporders en deze verder opvolgen;Klantgerichte verkoop en advies;Het ontvangen van klanten in onze showroom;Deelnemen aan vakbeurzen over heel België.
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratieve bediende - ondersteuning Personeelsadministratie/ Hard HR

Dessel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve specialist - ondersteuning boekhouding + personeelsadministratie/Hard HR/Payroll   Waar moet je zijn? Dessel Specialisatie: Bouw   Takenpakket   Dagelijks sta je in contact collega's, werknemers, uitzendkantoren, sociaal secretariaat ... Administratieve opvolging van personeelszaken/payroll administratie VB. creatie van nieuwe medewerkers, contracten opstellen, loonadministratie/payrolling, correcte verwerking en opvolging tijdsregistratie...Sociale wetgeving volg je op de voetOndersteuning HR mbt personeelsadministratie/salarisberekening: vragen omtrent sociale wetgeving, verzekeringen, verlof, ziekte, loonberekening- uitbetaling, opvolging verzekeringen, opleidingen, subsidie aanvragen... Maar bovenal ben je een luisterend oor voor de werknemers + wil je steeds het beste uit elke persoon naar boven brengenAlgemene administratie/ boekhoudkundige ondersteuning VB. Bijhouden dossiers, contracten van werknemers zodat in-en uitstroom overzichtelijk blijft, facturatie, ...Ondersteuning HR gerelateerde projecten
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Presales Engineer

Aarschot, België

Ben je commercieel ingesteld?Heb je al enige ervaring?En heb je gezonde interesse voor beveiligingstechnologie?Goed nieuws voor jou! Een specialist in security-oplossingen te Aarschot, is op zoek naar een Presales Engineer. Ga jij hier binnenkort aan de slag? Ontdek alvast hoe jouw dagen eruit zullen zien: Je maakt kwaliteitsvolle offertes op voor onze afdeling beveiligingsoplossingen;Je analyseert de behoeftes & verwachtingen van de klant en werkt de optimale technische oplossing uit;Als presales engineer argumenteer, overtuig, en sluit je deals met prospecten;Jouw actieve medewerking bij het opstellen en opvolgen van aanbestedingsdossiers is van groot belang;Je analyseert de lastenboeken en de selectie- en gunningscriteria;Dankzij jou is een coherente en accurate prijsstelling gegarandeerd;Je staat in voor de technische informatie en documentatie;Daarnaast volg je de specifieke normeringen op (ISO, VCA, MVO, INCERT, BOSEC).
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Projectleider met bespreekbaar uurrooster

Tienen

Ben je graag van A tot Z betrokken bij projecten?Heb je feeling met HVAC?Zijn jouw commerciële skills ook on point?Dan ben jij de projectleider / werfleider die we zoeken! We hebben een interessante vacature voor jou bij een bedrijf in Tienen dat gespecialiseerd is in sanitair, centrale verwarming en elektrische installaties. Als projectleider bij hen zal je instaan voor verschillende taken zoals: Je bent verantwoordelijk voor de projecten vanaf de aanmelding tot de oplevering;Je behandelt de aanvraag van het project;Opmetingen en de calculaties worden door jou uitgevoerd;Je stelt de offertes op en volgt deze ook op;Ook bestel je de materialen en volg je de planning op;Je volgt de projecten mee op en werkt ze mee af;Tot slot ben je niet bang om je handen af en toe mee uit de mouwen te steken, zoals het programmeren van technologieën.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

Leuven, België

Onze klant in Leuven, een boekhoudkantoor, is op zoek naar een dossierbeheerder:   Als dossierbeheerder sta je in voor de opvolging van de klanten.Je verwerkt hun boekhouding en fiscaliteit gaande van afsluitingen, personenbelastingen, vennootbelastingen, BTW-aangiftes, ...Je kan zelfstandig dossier behartigen van A tot Z.De contacten met de betreffende klanten zal je dus ook zelf onderhouden.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter