Urgent
Expediteur
Antwerpen
Voor onze klant, een logistieke speler in Antwerpen, zijn we op zoek naar een EXPEDITEUR IMPORT.
Dagelijks organiseer je transport vanaf de luchthaven naar de klant/het warehouse en heb je nauw contact met klanten, transporteurs en laad- en losadressen. Je vraagt tarieven op, verwerkt de zendingen in het systeem en informeert de klant zo goed mogelijk.
Heb jij ervaring als Expediteur Import en ben je op zoek naar een professionele werkomgeving?
Takenpakket:
Actief met afhandeling van inkomende luchtvrachtzendingen.Organiseren van transporten van luchthaven naar warehouses/klanten in geheel Europa.Offertes opvragen, uitwerken en tarieven afgeven.Klanten zo goed mogelijk informeren over actuele zendingen.Veel contact met transporteurs, expediteurs en derden.Dossiers verwerken in systemen en alle verdere administratieve werkzaamheden.Transport- en douanedocumentatie controleren.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Technisch bediende commerciële flair hout/bouw
Retie
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende- klantbegeleiding- accountexpert /hout-bouwWaar moet je zijn?
RetieSpecialisatie: Bouwprojecten, houtconstructie
Takenpakket
Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaAls commercieel verantwoordelijke haal je vlot nieuwe projecten binnenJe bouwt vertrouwensrelatie op met zowel bestaande als nieuwe klanten Door nauw contact met je klanten en de juiste vragen te stellen, maak je klanten dossiers op + prijszetting door een offerte op maatBespreken bouwplannen met klant + advies over de verschillende houtsoorten, materialen, afmetingen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Verkoop afsluiten, offertes opmaken, facturen toetsen aan de bestellingen, opmaak werkbonnen, contact leveranciers, bestellen materialen, ...Je overhandigt een compleet bouwdossier (incl. materiaalkeuzes) aan het werkhuis/productieleiderOpvolgen, registreren en rapporteren
OfficeHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Administratieve en punctuele aankoper + technische affiniteit
Dessel, België
Vivaldis Office zoekt: Administratieve en punctuele aankoper/purchase + technische affiniteitWaar? DesselSector? Machinebouw, techniekTakenpakket?
Wat is prioriteit? Correcte toetsing en communicatie met de werkvloer en logistieke afdeling. Hierbij neem je de haalbaarheid, prijs, leveringstermijn... in het achterhoofd. Je fungeert als rechterhand van de Procurement en Supply chain director Administratie hoort er natuurlijk ook bij. Samen met de verantwoordelijke is het totale aankoopbeleid je verantwoordelijkheid: Bestellingen voorbereiden + opvolgen + plaatsen, offertes aanvragen en onderhandelen, controleren van facturen aan de hand van bestelbon, gegevens correct inputten in systeem, materialen bestellen, ... Voorraad- en stock management + juiste leveranciers en onderaannemers selecteren + coördinatie transport (Jij zorgt ervoor dat alles op tijd klaar staat!) Nieuwe contacten leggen schrikt je hierbij niet af (customer relations, klachten beheer, ...) Opvolgen, registreren en rapporteren data + verwerken in PC/ERPKortom: Managen van volledige purchase procedure tot levering
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Vertegenwoordiger
Antwerpen, België
Voor een bedrijf gespecialiseerd in betaaloplossingen gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een Vertegenwoordiger.
Koude prospectieJe bent verantwoordelijk voor je eigen agenda en plant zelf je afspraken inJe doelgroep: lokale handelaars, (voedingssector, kledingwinkels, gezondheid, ontspanning, sport, winkels...)De lokale handelaars koppelen aan het bedrijf-netwerk en de relatie onderhouden Klantenbezoek
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
L&D officer
Oudsbergen
Vivaldis Office is op zoek naar een learning en development coördinator voor onze klant in Oudsbergen. Onze klant is gespecialiseerd in de bouw.
Jouw takenpakket als learning en development coördinator bestaat uit:
Onderhouden en uitwerken van digitale leertrajecten;Samenwerken met collega’s en externe specialisten om content van hoge kwaliteit te ontwikkelen;Leermodules en coördineert beeld- en video-opnames beheren;Processen plannen;Teamleden en partners inspireren om actief bij te dragen aan het platform en ervan te leren;Verbeteren van het leerplatform om de ervaring voor gebruikers te optimaliseren.
OfficeConstructionFull-timeFixed contract
Urgent
Marketing Medewerker
Steenokkerzeel, België
Voor onze klant, een ervaren productspecialist in visuele communicatiedragers voor beurzen en andere events, zijn we op zoek naar een Marketing Verantwoordelijke.
De Marketing Verantwoordelijke is verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een effectieve marketingstrategie die de merkbekendheid vergroot, de concurrentiepositie versterkt en bijdraagt aan de omzetgroei. Deze rol vereist strategisch inzicht, creativiteit en een hands-on mentaliteit om zowel operationele als strategische marketingtaken uit te voeren
Functieomschrijving:
Strategie en planning:
Opstellen en implementeren van marketingstrategieën die aansluiten bij de bedrijfsdoelen.Prioriteiten stellen binnen marketingactiviteiten op basis van budget, impact en doelstellingen.
Data-analyse en campagnebeheer:
Analyseren van data zoals websiteverkeer, klantgedrag en campagnesucces.Optimaliseren van marketingcampagnes op basis van KPI’s en data-analyse.
Product-, prijs- en marktanalyse:
Onderzoeken van markttrends, klantbehoeften en concurrentie om marktkansen en concurrentievoordelen te benutten.
Merkbewaking en naamsbekendheid:
Zorgen voor consistente merkidentiteit en ontwikkelen van campagnes ter versterking van de naamsbekendheid en reputatie.
Evenementorganisatie:
Plannen en coördineren van beurzen, klantenevents en interne evenementen.
Digitale marketing:
Beheren van e-mailmarketingcampagnes en sociale mediakanalen, en creëren van content voor diverse platforms.
Website- en webshopbeheer:
Onderhouden en verbeteren van de website en webshop, inclusief SEO-strategieën voor betere vindbaarheid en conversie.
CRM-beheer en rapportage:
Optimaliseren van het CRM-systeem en rapporteren van KPI’s en marketingresultaten.
OfficePaperFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Auditeur
BRAINE-L'ALLEUD
Senior Tax Specialist (FR/ANG)
Vivaldis Finance recherche un Senior Tax Specialist pour l’un de ses clients, un acteur majeur du secteur des matériaux de construction, leader dans la production de ciment.
Contrat CDISitué à Braine-l'Alleud
En tant que Tax Specialist, vos responsabilités seront:
Assurer la conformité des activités fiscales avec les réglementations locales, les directives internes et les exigences du groupe.Participer à l’optimisation des stratégies fiscales locales, incluant les paiements et le reporting.Préparer et coordonner les déclarations fiscales annuelles et les formulaires TP des entités belges, en lien avec un prestataire externe.Gérer le processus fiscal et la clôture comptable trimestrielle en collaboration avec l’équipe comptabilité générale.Être l’interlocuteur principal auprès des autorités fiscales belges en cas d’audit.Superviser les projets fiscaux et assurer la mise à jour des bases de données et procédures internes.Animer des formations internes sur les actualités fiscales en coordination avec le Tax Manager Belgium.
OfficeConstructionFull-timeFixed contract
Urgent
Conseiller de prévention
BRAINE-L'ALLEUD
Conseiller en Prévention - Safety Manager
Vivaldis Office recherche un.e Conseiller en prévention pour l’un de ses clients, un acteur majeur du secteur des matériaux de construction, leader dans la production de ciment.
📍Braine l'Alleud - Région Wallone
Responsabilités :
En tant que Responsable Sécurité, votre mission principale est de garantir la prévention des accidents et des risques pour la santé au travail sur les différents sites qui vous sont attribués. Vous serez directement impliqué sur le terrain pour vérifier la conformité aux normes de sécurité et vous assurer que les conditions de travail respectent les standards les plus stricts. Vous aurez un rôle clé dans la gestion de la sécurité dans les carrières, les sites de production de béton et de ciment.
Vos principales responsabilités incluent :
Effectuer des audits réguliers et des inspections sur les sites pour identifier les risques potentiels et évaluer les conditions de sécurité.Appliquer et faire respecter les règles de sécurité sur les sites, même en cas de résistance de la part des ouvriers. Vous devrez être capable d’imposer un arrêt de chantier lorsque des anomalies sont détectées, en justifiant pleinement votre décision.Conseiller et accompagner la direction locale et les responsables des sites sur les meilleures pratiques en matière de santé et sécurité.Faire partie intégrante des équipes locales et participer aux réunions de direction en anglais, en veillant à ce que toutes les parties prenantes aient une compréhension claire des objectifs de sécurité à atteindre.Travailler en étroite collaboration avec les employés, les sous-traitants et les responsables pour promouvoir la conformité aux normes de sécurité et améliorer la culture de sécurité à tous les niveaux.Reporter régulièrement les résultats en matière de sécurité au Directeur, en fournissant des analyses détaillées et des recommandations pour améliorer la sécurité sur les sites.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Business Developer - IT & Netwerkinfrastructuur
ASSE
Business Developer – Netwerk- & Bekabelingsoplossingen (regio Antwerpen, Limburg, Brussel)
📍 Regio: Antwerpen – Limburg – Brussel
📄 Contract: Vast contract
Je komt terecht bij een toonaangevende distributeur van elektrisch materiaal en netwerkoplossingen, gespecialiseerd in bekabelingsinfrastructuur (koper, glasvezel, dataracks, switches, wifi, …). Om de groei te ondersteunen, zoeken we een Business Developer die de verkoop verder uitbouwt in de regio’s Antwerpen, Limburg en Brussel.
Jouw verantwoordelijkheden:
✔ Uitbouwen van de verkoop door commerciële teams binnen een netwerk van agentschappen te ondersteunen en begeleiden in hun verkoopproces bij B2B-klanten.✔ Actieve prospectie en klantenwerving bij installateurs, integratoren, telecomoperatoren en studiebureaus.✔ Opvolging van commerciële opportuniteiten en rapportering over marktontwikkelingen (klanten, trends, concurrentie).✔ Samenwerking met interne experts op het gebied van netwerken, verkoop, marketing en productontwikkeling om klanten de beste oplossingen te bieden.
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Allround Administratief Medewerker
Kontich, België
Voor een bedrijf gelegen in Kontich zijn wij op zoek naar een Allround administratief bediende.
Je komt terecht in een groep met technisch administratieve collega’s en ondersteunt vooral de field serviceafdeling
Offertes – orders – bestellingen – facturatieJe maakt aanbiedingen voor serviceactiviteiten (onderhouden) en producten/onderdelen en volgt deze op.Opdrachten verwerk je in orders en je plaatst waar nodig bestellingen bij interne afdelingen of leveranciers.Je volgt de status van verschillende leveringen op en informeert de klanten.Na uitvoering of levering zorg je voor de verwerking van uurbonnen en maakt een factuur op.Je levert de nodige gegevens aan voor de maandelijkse rapportagesBij ongeplande herstellingen denk je proactief mee in de coördinatie van de interventies of levering van dringend onderdelen.Ondersteunen planning & site accessGeplande taken worden met de service coördinatoren besproken waarna er bepaald wordt of voor bepaalde werven vergunningen, attesten of toegangsprocedures nodig zijn.Waar nodig boek je reizen en hotelsJe werkt mee een gedeelde mailbox waar je dagelijkse communicatie met onze klanten opvolgt en staat klanten telefonisch van dienst.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Senior Dossierbeheerder
Berchem, Antwerpen, België
Wij zijn op zoek naar een Senior Dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor in Antwerpen (Berchem)!
Ze hebben intussen meer dan 30 jaar ervaring opgebouwd! Ze richten zich vooral op KMO's, vrije beroepers en zelfstandigen in een brede waaier aan bedrijfssectoren Aanvullend bieden ze bovenop hun basisopdracht als boekhouder, ook een totaalservice aan voor vermogens- en successieplanning, startersbegeleiding en strategisch bedrijfsadvies.
Dit is alvast een greep uit jouw takenpakket: Autonoom beheer van je eigen klantendossiers in samenwerking met jouw team. Dit voor zowel het boekhoudkundige als het fiscale luik.Je hebt dagelijks contact met de klanten en werkt nauw samen met verschillende medewerkers op jouw dossiers
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Productiebeheerder verzekeringen
Deurne, Antwerpen, België
Voor onze klant in Deurne, kijken we uit naar een productiebeheerder verzekeringen.
Onze klant is een onafhankelijke verzekeringsmakelaar. Zij bieden een uitgebreid scala aan verzekeringsproducten en diensten op maat, zowel voor particuliere als zakelijke klanten.
In deze functie zal je werkzaam zijn in de afdeling productie. Je bent het interne aanspreekpunt voor onze (toekomstige) klanten en de maatschappijen.
Hier worden ze geïnformeerd over de te volgen procedures betreffende het aanpassen van contracten. De vragen worden geanalyseerd nav hun behoeftes.
Je analyseert en verwerkt de productiedossiers van A - Z.Je staat in voor het dagelijks contact met klanten/maatschappijen, en versterkt hen de nodige infomatie aangaande offertes, producten, verzekeringscontracten,..Je beheert de agenda van jou en jouw team.Je zorgt ervoor dat jullie over de nodige informatie beschikken om een correct beheer te kunnen garanderen. Je raadpleegt en gebruikt hiervoor maatschappijenmodules en het beheerpakket BRIOJe stelt verzekeringscontracten/clausules op, op basis van te dekken risico's of gebeurtenissen en voor akkoord bezorgen.Je informeert de klant over de afhandeling van zijn dossiers en adviseert hem indien nodig.Je controleert vervaldagtermijnen van contracten en stuurt ook betalingsverzoeken.
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Forwarder sales / operations
Antwerpen, België
Voor onze klant in Antwerpen Centrum, zijn we op zoek naar een forwarder operations & sales.
Onze klant is een specialist in het verbinden van vraag en aanbod van vrachten en schepen met elkaar.
Ze bieden deur-tot-deuroplossingen en gebruiken hiervoor de meest geschikte transportmodi (water/weg/spoor/lucht).
Een portfolio van bestaande klanten is jou toevertrouwd om een uitstekende operationele service te leveren: forwarding services van A tot Z!
Een greep uit het takenpakket:
Je bouwt relaties op met alle belanghebbenden, zowel intern als extern.Je zoekt nieuwe kansen, zowel bij bestaande als nieuwe klanten.Operationele activiteiten maken deel uit van je dagelijks werk; je houdt ervan om te puzzelen, te boeken en te herorganiseren.Je bent het aanspreekpunt voor de operationele afdeling import.Je stelt de operationele backoffice op om ervoor te zorgen dat goederen zoals vereist worden geleverd...
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratieve krak- verantwoordelijke transportplanning
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve krak- verantwoordelijke transportplanning
Waar moet je zijn?
Turnhout
Specialisatie: Transport, logistiek
Takenpakket
Focus= Aansturen en inplannen van eigen chauffeurs als subcontractors (bestelwagens en vrachtwagens) Als spilfiguur ben je het aanspreekpunt voor chauffeurs en subcontractors (bestellingen, binnenkomende orders, zendingen ...) Als spilfiguur tussen de klant, bureau en chauffeurs ben je ook HET aanspreekpunt bij problemen en klachten VB. rij- rusttijden, laattijdige ophaling, ...en als echte PROBLEM solver weet je de klant gerust te stellenJe collega's op de temperatuurafdeling ondersteunen en opmaken curves (Data bijhouden in Ecxel) Ervoor zorgen dat alles voldoet aan de juiste standaarden, regelgeving, GDP/ISO, ...Controleren en opvolgen van transportdocumenten (conform wetgeving, GDP richtlijnen)Agendabeheer, mailing en telefonieSpecifieke afdeling mbt medical transport (organisatie logistiek voor medische zendingen zodat VB. medicijnen tijdig terecht zijn)Meedenken aan verbetering + rechterhand distributie manager
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hunting- farming / Accountmanager milieu, duurzaamheid (NED/ENG/FRA)
Mol, België
Vivaldis Office zoekt .......Hunting- farming / Accountmanager milieu, duurzaamheid (NED/ENG/FRA)
Waar moet je zijn? Heel België!
Specialisatie: Duurzaamheid, milieu
Takenpakket
Nieuwe contacten leggen schrikt je hierbij niet afOpvolgen, registreren en rapporteren Algemene administratie: Opvolging financiële kant, offertedossier, nauw contact met planning/collega's inside sales, ...Als professional weet je de klanten te adviseren als geen ander. Je bent het visitekaartje en gezicht van de firma. (opvolging en beheer prijsaanbiedingen + zorgen dat aanbesteding binnengehaald wordt)De bestaande klantenportefeuille weet je uit te breiden als geen ander door hunting/prospectie en farming + support commerciële dossiers waarbij je het aanspreekpunt bent + expert in jouw vakgebied (België en specifiek ook Wallonië)Bedrijven, Werven bezoeken, nieuwe opportuniteiten ontdekken. Je bent dus regelmatig op de baan! Projecten opvolgen + opvolging leads + beheren bestaande portefeuilleHunting , farming schrikt je niet af
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Verkoper / Toonzaalverkoper Binnenhuisinrichting / Wilrijk
Wilrijk, Antwerpen, België
Voor een toonzaal gelegen in Wilrijk zijn wij op zoek naar een verkoper.
Het onthaal en begroeten van klanten.Het luisteren naar de klant zijn noden en hem op een professionele manier adviseren om zo samen de juiste keuze te maken in ons uitgebreid assortiment tegels en parket.Het opvolgen van de klant van offerte tot betaling en levering van zijn order.Het beantwoorden van vragen van de klant, dit face-to-face, telefonisch of per mail.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Projectleider
Zedelgem, België
Voor onze klant, gespecialiseerd in luchtkanalen en HVAC, zijn wij op zoek naar een projectleider afdeling HVAC.
Als projectleider ben je verantwoordelijk voor de correcte uitvoering en afhandeling van onze projecten (luchtbehandeling op grote werven).Ter voorbereiding van de productie en de montage werk je nieuwe opdrachten in detail uit.Dit omvat: de materiaalbepaling, het uittekenen (autocad, 2D – wel bijgestaan door onze technisch tekenaars), de aankopen van toebehoren zoals roosters, toestellen, componenten, enz.Je volgt het project op met onze klanten (installateur/ bouwheer/ studiebureau/ architect…) en bent verantwoordelijk voor de werfbesprekingen.Je werkt oplossingsgericht. Je stuurt de monteurs en eventuele onderaannemers aan.Je staat in voor de oplevering en nacalculatie van het project
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Business consultant
Brugge, België
Om hun team te versterken, zoekt onze klant, een bedrijf gespecialiseerd in VOI - telecom, een business consultant.
Actief klantbeheer en acquisitie: je zoekt actief naar nieuwe zakelijke klanten binnen jouw regio en zet kansen om in concrete sales.Advies en begeleiding: je adviseert klanten door goed te luisteren en hun behoeften te begrijpen. Vervolgens bied je hen de juiste telecomproducten- en oplossingen uit het assortiment aan.Relatiebeheer: je bouwt langdurige klantrelaties op en haalt voldoening uit het onderhouden en uitbreiden van je klantenportefeuille.Begeleiding: je begeleidt klanten door het in kaart brengen van hun behoeften en het presenteren van de geboden oplossingen.Opvolging en administratie: je houdt je activiteiten nauwkeurig bij voor een goede opvolging en houdt de accountinfo van jouw klanten up-to-date in CRM; je maakt offertes op en volgt afspraken en overeenkomsten nauwkeurig op.Rapportage: je rapporteert rechtstreeks aan de salesmanager
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Vastgoed specialist (Bachelor en/of master + 1 jaar ervaring)
Beerse, België
Vivaldis Office zoekt.............. Commercieel Vastgoed specialist (Bachelor en/of master + 1 jaar ervaring)
Wat moet je doen?
Prospectie + actief opsporen vastgoed/ commerciële onderhandelingOpvolging klanten + aanspreekpunt bij vragen over lopende of nieuwe dossiersMailing, telefonie, verplaatsingenDossierbeheerIndien nodig bijkomende vergunningen, attesten aanvragen of andere info bekomenAgendabeheer VB. openhuizendagen, bezichtigingen, afspraken voor ondertekening overeenkomstNieuwe panden, gronden, ... online plaatsenBegeleiden van mensen van A-Z
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Key account Manager - Projectmanager cabines
Gistel, België
Stop maar met zoeken want je vond zojuist jouw nieuwe job!
Graag ga je aan de slag in een KMO die marktleider is in productie, plaatsing van prefab betoncabines. En je wil werken als projectmanager cabines.
Voila, zo ziet jouw dag eruit.
Je bent het eerste aanspreekpunt van de verkoopdirecteur.Je bent ook het eerste aanspreekpunt voor de projectklanten.Je zorgt voor het administratieve beheer van kadercontracten en houdt wijzigingen bij en laat ze implementeren in productie en administratie.Je coördineert de administratie van de logistiek.Je stuur de projectuitvoerders op de werf aan omtrent planning en afspraken met de klant.Je onderhoudt contacten en contracten met onderaannemers voor de elektrische installaties en uitvoeringen op de werf.Je ondersteunt de verkopers bij het analyseren van lastenboeken en het opmaken van offertedossiers.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.