Dringend
klanten adviseur
Schoten, België
Ben jij een commercieel talent dat op zoek is naar een job met een goede work-life balance? Heb je daarnaast een sociale kant die graag met een glimlach klanten verder helpt? Fantastisch! Dan zijn wij op zoek naar jou!
Voor onze divisie in Schoten zijn wij op zoek naar een enthousiaste: klanten adviseur
Wat ga je doen?
Na een interne opleiding over onze organisatie en klanten, duik je in het commerciële avontuur als binnendienstmedewerker voor de regio Antwerpen (schoten).
Behandelen van prijsaanvragen, opstellen en opvolgen van offertes.Administratieve ondersteuning bieden aan de Accountmanagers.Onderhouden van klantcontacten en realiseren van groei bij bestaande klanten.Prospecteren naar nieuwe potentiële klanten.Je geeft eenvoudig technisch advies en lost eventuele salesklachten op.Je helpt bij het wegen van inkomende en uitgaande vrachtwagens en zorgt voor de bijhorende administratie.Rapporteren doe je rechtstreeks aan de Plant Manager en Accountmanagers van jouw regio
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
administratief
Deinze, België
Voor een slachterij in Deinze zijn we op zoek naar een all-round administratief bediende. Als allround medewerker ben jij de lijm tussen klant, leverancier, productie en de logistiek.
Hoe ziet je dag eruit als all-round administratief medewerker?
Je zal verantwoordelijk zijn voor de algemene receptie waar je klanten ontvangt en telefoons aanneemt;je onderhoudt ook het contacten register;je klasseert binnenkomende levernota's en bijhorende facturatie;je stuurt inkomende orders door naar de verantwoordelijke diensten;je werkt mee aan het logistieke deel van de orders.
Is de ze job op je lijf geschreven? Bel ons dan op 09 381 91 95 of solliciteer via onze website!
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Technisch - administratief medewerker
Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België
Je ben verantwoordelijk voor de bestellingen:
Plaatsen van bestellingen (gelinkt aan een project) bij onze bestaande leveranciers.Opvolging, verwerking en ontvangen van bestellingen.Contact met de leveranciers voor levertermijnen, offertes et eventuele klachten.
Je ben verantwoordelijk voor materiaal en stockbeheer:
Beheer en regelmatige check van de stock en inventaris.Organisatie van het stockbeheer.Voorbereiden van materiaal voor de techniekers.Anticiperen van bestellingen bij te kleine voorraad.
Je ben verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van de projecten:
Administratieve ondersteuning aan de Technical Project Coordinators: Voorbereiding van documenten, rapporten, organiseren van meetings en administratieve follow-up,...Beheer van administratieve dossiers gelinkt aan de verschillende projecten: Facturen, contracten, briefwisseling, ..Archiveren van de (technische) dossiersUitwerken van wekelijkse planning in samenwerking met de Technical Project Coordinator
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Preventie adviseur niveau II
Beveren, België
Voor een bouwbedrijf gelegen in Beveren zijn wij op zoek naar een Preventie adviseur niveau II.
Jouw takenpakket als preventieadviseur niveau II omvat:
uitvoeren van risicoanalysesincidenten onderzoekenduidelijke veiligheidsinstructies opstellentrainingen organiseren voor bewustwording van het personeelopleidingen inplannen m.b.t. VCA-attestenwerf controles uitvoeren
InterimBouwVoltijdsVast contract
MUST bachelor - Junior dossierbeheerder
Berchem, Antwerpen, België
Voor een boekhoudkantoor in Antwerpen (Berchem) zijn wij op zoek naar een Junior Dossierbeheerder!
Als Junior Dossierbeheerder, sta jij in voor volgende taken: Je bent verantwoordelijk over een samengestelde portefeuille van je eigen klantendossiersAccuraat en punctueel de dagelijkste boekhouding van de klanten verwerkenJe werkt nauw samen met dossierbeheerders en managersDe facturen, bankafschriften en bewijsstukken coderen en inboekenDe afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Preventie adviseur
Opglabbeek, Oudsbergen, België
Preventieadviseur niveau 2 of 3 Voor onze vestiging in oudsbergen zijn wij opzoek naar een preventieadviseur niveau 2 of 3. Dit heeft betrekking op een part time functie. Ben jij de preventieadviseur die wij zoeken om ons team te versterken en wil je graag meer info omtrent deze job? Neem dan contact op via vacatures@jetlogistics.eu of solliciteer via onze website
OfficeTransportVoltijdsVast contract
Service Engineer
Houthalen-Helchteren, België
Voor onze klant, actief in de duurzame en groene energie sector, zijn wij op zoek naar een gedreven Service Engineer.
Ben je sterk in het analyseren en oplossen van technische problemen? Dan is deze vacature iets voor jou!
Wat houdt de job in?
Je bent onderdeel van het B2C-team dat zonnepaneel- en/of batterijinstallaties coördineert voor onze particuliere klanten.Je zorgt voor optimale klantenservice voor bestaande klanten en communiceert met hen via telefoon of e-mail.Technische problemen los je op en je helpt bij de implementatie van nieuwe producten en systeemoplossingen voor onze klanten.Je werklocatie kan zowel ons kantoor als de locatie van een klant zijn wanneer interventie noodzakelijk is.
Technics EmployeesEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Bree, België
Voor een verzekeringskantoor te Bree, zijn we op zoek naar een administratief bediende.
Wekt onderstaande functie veel interesse op en herken je jezelf in het gezochte profiel? Stel je dan zeker kandidaat voor deze vacature!
Je takenpakket als medewerker verzekeringen bestaat uit:
Je ontvangt klanten die langskomen op kantoor. Je luistert naar hun noden en behoeften, informeert hen en geeft advies over hun verzekeringspakket op een professionele manier.Je denkt mee met de klant en je ziet erop toe dat het dossier aangepast is aan de nieuwe situatie.Je streeft ernaar om een oprechte vertrouwensband uit te bouwen met onze klanten.Je beheert zelfstandig dossiers van klanten. Hierbij onderhandel je met de maatschappijen over de beste oplossing voor onze klant. Je hebt hierbij telefonisch en per mail contact met de verschillende partijen.Je werkt samen met jouw collega’s om een dossier tot een goed einde te brengen en deelt kennis en ervaringJe verzorgt mee het telefonisch onthaal en je bent verantwoordelijke voor allerhande administratieve taken zoals het opmaken van offertes, polissen en bijvoegsels, alsook de verwerking hiervan in ons informaticasysteem.
OfficeBankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer relations officer/ administratie- technical support
Baarle-Hertog, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technical support/ administratie- customer relations.
Waar moet je zijn?
Baarle HertogSpecialisatie: Techniek, elektrische installatie
Takenpakket
Als spilfiguur tussen bureau en klant (bestaande en nieuwe) ben je HET aanspreekpuntKomt er een storing binnen, een vraag, ... TOP! Jij doet de opvolging via mail en telefoon. Dit doe je samen met een team van collega'sGeen callcenter! Wel een eerstelijnsdienst (aannemen binnenkomende aanvragen, service orders, storingen, ... + analyse en administratieve verwerking) Klachtenbehandeling + klantenbinding, customer serviceBestaande procedures weet je aan te passen zodat storingen in de toekomst sneller opgevolgd kunnen wordenAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: storingen verwerken, tickets aanmaken, klantendossiers aanmaken, orders verwerken, facturen nakijken ... First line support mbt software, applicaties, ...Doorgroei kans
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Medewerker personeelsdienst
Roeselare, België
Je bent medeverantwoordelijk voor de prestaties van bedienden.Je stelt contracten op, stuurt de voorschotten door, maakt simulaties en kijkt voor alles administratief in orde te brengen.Je bent medeverantwoordelijk voor het wagenpark en de fietsleasing.HR rapporteringen naar de finance afdeling.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bijstandverleners - klantendienst
Bruxelles, Belgique
Wij zijn op zoek naar Customer Advisor - Medische Bijstandverleners voor een van onze klanten, wereldwijd de nummer 1 in reis- en bijstandsverzekeringen.
Sector: verzekeringen en bijstandLocatie: 1000, BrusselWerktijden: Voltijd 38u met variabele werktijden tussen 7u en 22u
Als lid van ons medisch team zijn jouw verantwoordelijkheden:
Telefonisch onthaal bieden aan klanten die medische bijstand nodig hebben, ongeacht hun locatie wereldwijd.Begeleiden van klanten vanaf het openen van een medisch dossier tot het afsluiten ervan, en hen ondersteunen bij diverse medische vragen.Gebruik maken van ons lokale en internationale netwerk van zorgverleners en partners om de juiste oplossingen te vinden.Met empathie de meest geschikte oplossing bieden en ervoor zorgen dat de administratieve afhandeling van dossiers nauwkeurig gebeurt.Zorg dragen voor een correcte administratieve verwerking en opvolging van medische gevallen.Vlot navigeren door contractvoorwaarden en interne processen.Alle afspraken en contacten met klanten registreren in onze interne systemen, en zorgen voor een heldere communicatie voor een soepele overdracht naar collega’s.Samen met het team zorgen voor een continue coördinatie van medische bijstand, 24/7.
OfficeVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende onmiddellijk vast contract Gent
Gent, België
Voor onze klant in de 📍Gentse zeehaven, een bedrijf dat internationaal actief is, gaan we op zoek naar een administratief bediende!
Een greep uit jouw takenpakket als administratief bediende:
Alle administratie en behandeling van vrachtwagens en containersOpsturen van stalen met sneldienstTelefoon en mail verkeer beantwoordenOndersteuning van de veiligheid op administratief vlakDienst planning bijstaan voor ordersOpmaken werkinstructiesCommunicatie onderhouden met de medewerkers in de fabriekNieuwe projecten mee opstartenAfwezigheid collega’s overnemen waar mogelijk
InterimHoldingsVoltijdsVast contract
Administratief bediende onmiddellijk vast contract Gent
Gent, België
Voor onze klant in de 📍Gentse zeehaven, een bedrijf dat internationaal actief is, gaan we op zoek naar een administratief bediende!
Een greep uit jouw takenpakket als administratief bediende:
Ondersteunen bij het ingeven en opvolgen van verzekeringsdossiers;Contact onderhouden met verzekeraars, klanten en interne afdelingen;Documenten voorbereiden, controleren en archiveren in kader van schadegevallen;Up-to-date houden van de verzekeringspolissen van onze voertuigen;Administratieve ondersteuning bieden bij verzekeringsclaims en -processen;Invoeren en bijhouden van gegevens in onze systemen;Bijdragen aan het optimaliseren van administratieve procedures.
InterimHoldingsVoltijdsVast contract
Senior dossierbeheerder (Oostende)
Oostende, België
Voor een boekhoudkantoor te Oostende zijn we op zoek naar een ervaren dossierbeheerder.
Je krijgt het als dossierbeheerder warm van...
Verantwoordelijkheid: je bent verantwoordelijk voor je eigen dossiers en fungeert als eerste aanspreekpunt voor de klant.Ondernemers helpen ondernemen: je gaat een vertrouwensrelatie aan en denkt mee met de klant. Je wordt hun compagnon de route doorheen hun ondernemerschap en staat ze bij doorheen de verschillende levensfases.Werken van A tot Z: het verwerken van de facturen, afsluiten van de balans, opmaken van rapporten, bespreking van de cijfers en proactief meedenken over fiscale optimalisaties.Fiscaliteit: toezicht houden op balansen, jaarrekeningen, eindejaarafsluitingen en fiscale aangiftes. BTW, PB en VenB kennen voor jou geen geheimen meer en van fiscale controles heb je geen schrik.Open kennisdeling: onze collega's staan met hun expertise klaar om je bij te staan bij complexe vraagstukken.
FinanceDienstenVoltijdsVast contract
Bediende Verzekeringen (Kortrijk)
Heule, Kortrijk, België
Spreekt de verzekeringswereld jou aan?
Hou jij van administratief werk en klantencontact?
Ben je leergierig en bereid om opleidingen te volgen?
Dan is de vacature van bediende verzekeringen vast iets voor jou!
Voor onze klant, een verzekeringskantoor in Kortrijk, zijn wij op zoek naar een bediende verzekeringen.
Je staat in voor het beheer van je dossiers (A-Z):
Je neemt de algemene administratie van polis-dossiers voor jouw rekeningJe adviseert en informeert je cliënteel over de juiste verzekeringenJe ondersteunt het commerciële team bij administratieve opvolging van dossiers
FinanceFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Juridisch Administratief bediende
Genk, België
Voor een gerechtsdeurwaarderskantoor gelegen te Genk, zijn wij op zoek naar een juridisch administratief bediende.Als administratief bediende sta je in voor :
De algemene administratieDossiers rond bewindvoering opvolgen.Dossiers rond schuldbemiddeling opvolgen.Echtheid van documenten of eigendomstitels of de juistheid van een inventaris controlerenJuridische documenten opmaken (dagvaarding, onderhandse akte, huwelijkscontract, ...)Documentatie zoeken, doorsturen of beherenTaken opnemen m.b.t. het administratief beheer (planning, (elektronische) briefwisseling, facturatie, vergunningsaanvraag, …)Archieven, vonnissen, bewijsstukken inventariseren, indelen en bewaren (wapens, diverse voorwerpen, ...)
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Medewerker Boekhoudkantoor
Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een onthaal bediende voor een boekhoudkantoor in Lier.
Onze klant is gespecialiseerd in boekhouding, fiscaliteit, budgetten en start-ups.
Jouw taken als administratief medewerker bestaan uit:
Je staat gedeeltelijk in voor het bemannen van de balieJe behandelt de inkomende telefoongesprekken Je staat u in voor het klanten onthaal en in orde houden van alle vergaderzalenJe zal de zaakvoerder administratief bijstaan in het opmaken van brieven, mails en andere vormen van correspondentieJe zal de dossierbeheerders administratief proberen te helpen en bent u verantwoordelijk voor het archief op orde en gestructureerd te houdenJe bent het eerste gezicht / stem die klanten met ons kantoor zal associëren
OfficeDienstenVoltijdsVast contract
Assistent Filiaalverantwoordelijke
Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een assistent filiaalverantwoordelijke. Waar kom je terecht?
Een bandencentrale te Lier
Hoe ziet jouw dag eruit als assistent filiaalverantwoordelijke?
Je begeleidt en staat de filiaalhouder bij in zijn dagelijkse leiding van het filiaal.Je neemt mede de verantwoordelijkheid op voor de organisatie en planning op de werkvloer.Je stuurt bij in geval van niet geplande klanten en de klant wordt geholpen bij specifieke vragen, je staat hun bij met jouw technische kennis. Je bent nauwgezet en maakt er een punt van om jouw werkplaats steeds ordelijk en overzichtelijk te houden.Je werkt mee in de werkplaats bij de (de)montage van banden.Bij afwezigheid van de filiaalverantwoordelijke sta je in voor de gehele werking in jouw filiaal.Hierbij ben je het eerste aanspreekpunt waarbij je zorgt voor een klantvriendelijk onthaal, zowel telefonisch, via mail als in het persoonlijk contact met je klant.
OfficeChemieVoltijdsVast contract
Administratief bediende
Leuven, België
Onze klant in Leuven, een advocatenkantoor, is op zoek naar een administratief bediende. Je takenpakket zal bestaan uit:
Je staat in voor de administratieve ondersteuning aan de vennoten van het kantoor; Je helpt met de administratieve voorbereiding van voornamelijk faillissementsdossiers; Verwerken van mails en post; Aanspreekpunt van bezoekers en cliënten bij diverse vragen; Diverse ondersteunende administratieve taken.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Junior Dossierbeheerder
Lier, België
Vivaldis Office Herentals is op zoek naar een junior dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor in Lier.
Onze klant is gespecialiseerd in boekhouding, fiscaliteit, budgetten en start-ups.
Door de groei van het kantoor, breiden zij hun team uit. Als junior dossierbeheerder ben jij het eerste contact met de klant.
Jouw takenpakket als boekhoudkundig bediende ziet er als volgt uit:
Je staat in voor het verwerken van de operationele verrichtingen Het verstrekken van 1ste lijn advies - in samenspraak met de senior Je staat in voor het assisteren van de senior bij de jaarafsluiting Je staat in voor het voorbereiden van PB's Je bent verantwoordelijk voor het beheren van dossiers A - ...actief bijdragen aan een paperless werkomgeving...
InterimDienstenVoltijdsVast contract
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.