Dringend
HR Officer
Nieuwerkerken, België
Vivaldis Office is op zoek naar een HR Assistent voor onze klant in Nieuwerkerken. Onze klant is gespecialiseerd in het ontwerpen en vervaardigen van machines die elektriciteit opwekken.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw toekomstig takenpakket als HR assistent / HR medewerker bestaat uit:
Je bent het aanspreekpunt voor de collega's bij vragen over HR;Je behandelt personeelsdossiers van A tot Z;Je staat in de voor de rekrutering en selectie van nieuwe collega's en rapporteert hierover aan je leidinggevende;Je verzorgt de opstart van nieuwe medewerkers waarbij je instaat voor de onboarding en het wegwijs maken;Je geeft de prestaties van de collega's in en houdt hierbij ook contact met de externe partners;Je bestelt op tijd de nodige werkkledij en organiseert de leukste personeelsevents;Tot slot ondersteun je bij het fleetbeheer.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
Nieuwerkerken, België
Voor onze klant in Nieuwerkerken is Vivaldis Office op zoek naar een commercieel bediende / commercieel medewerker binnendienst. Onze klant is gespecialiseerd in het kweken van fruitbomen.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket commercieel bediende / commercieel medewerker binnendienst als bestaan uit:
Je bent het eerste aanspreekpunt binnen het bedrijf;Je beantwoordt inkomende oproepen via telefoon en mail;Je geeft advies aan de klanten;Je beheert de algemene administratie en facturatie;Je staat in voor de voorbereidingen van beurzen.
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Lummen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker voor onze klant in Lummen. Onze klant is gespecialiseerd in het onderhoud van zonnepanelen.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als customer service medewerker bestaat uit:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten (telefonisch, via e-mail, rechtstreeks);Je beantwoordt technische vragen van de klanten in de mate van het mogelijke;Je lost problemen van de klanten op;Je maakt calculaties en offertes op;Je maakt de planning op.
OfficeEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Tessenderlo, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende / administratieve medewerker voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in het installeren van zonnepanelen.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als administratief bediende / administratieve medewerker bestaat uit:
Je staat klanten en leveranciers telefonisch te woord om hen te begeleiden bij technische vragen; Je kan vlot gebruik maken van digitale tools om klanten correct te informeren; Je zit aan de receptie en ontvangt de bezoekers; Je staat ervoor open om verschillende administratieve taken op je te nemen; Je verwerkt facturen en geeft deze in; Je ondersteunt de Inside Sales medewerkers in het verwerken van leads.
OfficeEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Vivaldis Office is op zoek naar een transportplanner voor onze klant in Borgloon. Onze klant is gespecialiseerd in transport en warehousing. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als transportplanner / dispatcher zal bestaan uit:
Je werkt samen met je collega-planners; Je beheert 85 vrachtwagens; Je bent het aanspreekpunt voor klanten gedurende het volledige transportproces; Je boekt laad- en leverslots; Je geeft opdrachten aan chauffeurs en onderaannemers; Je biedt de klanten een zo goed mogelijke service;Je bouwt goede contacten op met klanten, onderaannemers en chauffeurs.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Office manager
Nieuwerkerken, België
Vivaldis Office is op zoek naar een office manager voor onze klant in Nieuwerkerken. Onze klant is gespecialiseerd in elektriciteitswerken en telecom.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als office manager / administratief bediende zal bestaan uit:
Je bestelt producten en volgt deze op;Je verzamelt informatie voor het opmaken van facturen;Je boekt afspraken in voor klanten en volgt deze op;Je treft voorbereidingen ter ondersteuning van de geplande werkzaamheden;Je beheert de planning en de mailbox;Je volgt mee de VCA attesten op.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek bediende
Tessenderlo, België
Ben jij nauwkeurig, gestructureerd en hou je van een dynamische werkomgeving?
Voor onze klant te Tessenderlo, een producent van batterijen, zoeken we voor een tijdelijke functie met optie vast, een magazijnbediende om het logistieke team te versterken.
Je bent verantwoordelijk voor een vlotte werking van het magazijn en ondersteun je verschillende logistieke processen. Beheer en controle van magazijnvoorraden.Werken met Microsoft Office 365 en het SAP-softwareprogramma.Ondersteuning in de personeelsplanning en aansturing van magazijnpersoneel.Coderen, controleren, klasseren en archiveren van import- en exportdocumenten.Zorgen voor een efficiënte bevoorrading van de productielijnen.Onthaal en begeleiding van truckchauffeurs tijdens het leveringsproces.Onderhouden van contacten met transportfirma’s.Beheer van e-mailverkeer en containeradministratie.Verzorgen van internationale en intercontinentale verzendingen.Actieve communicatie met alle afdelingen om logistieke processen soepel te laten verlopen.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel bediende
Halen
Vivaldis Office is op zoek naar een commercieel bediende/ commercieel medewerker voor onze klant in Halen. Onze klant is gespecialiseerd in het bank en verzekeringwezen.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als commercieel bediende/ commercieel medewerker bestaat uit:
Je verwelkomt klanten en partners en verstrekt hen informatie over de producten en diensten;Je ondersteunt de relatiebeheerders administratief en commercieel;Je beantwoordt de klantvragen en verwijst door naar de juiste collega's;Je beheert de agenda's en plant afspraken in;Je verwerkt de post en e-mails.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder verzekeringen
Linter, België
Vivaldis Office is op zoek naar een dossierbeheerder verzekeringen voor onze klant in Linter. Onze klant is gespecialiseerd in het bank en verzekeringwezen.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als dossierbeheerder / verzekeringsmakelaar bestaat uit:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor bestaande klanten; Je beheert verzekeringsdossiers van A tot Z; Je vergelijkt offertes van onze verschillende maatschappijen bij nieuwe aanvragen; Je zorgt voor een duidelijk overzicht van de verschillende opties;Je werkt samen met relatiebeheerders en zorgt voor een zo goed mogelijke klantenservice; Je onderzoekt de mogelijke opportuniteiten.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder verzekeringen
Lummen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een ervaren verzekeringsmakelaar voor onze klant in Lummen. Onze klant is gespecialiseerd in bedrijfsverzekeringen.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als verzekeringsmakelaar / medewerker verzekeringen bestaat uit:
Je bent verantwoordelijk voor jouw portefeuille aan bestaande klanten;Je beheert daarbij alle verzekeringsdossiers van A tot Z;Je bekijkt samen met de klant welke verzekeringspolissen het beste bij diens noden past;Je geeft de klanten advies over de verschillende verzekeringstakken;Je werkt voornamelijk vanuit het kantoor in Lummen. Indien de klant het wenst, ga je ter plaatse bij de klant.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Schadebeheerder
Lummen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een medewerker schadebeheer voor onze klant in Lummen. Onze klant is gespecialiseerd in bedrijfsverzekeringen.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als schadebeheerder / dossierbeheerder bestaat uit:
Je bent verantwoordelijk voor jouw portefeuille aan bestaande klanten;Je beheert daarbij alle schadedossiers van A tot Z;Je volgt de schadedossiers op tot en met de uitbetaling, rechtszaak, etc.;Je kijkt op maat van de klant welke aanpak het beste uitkomt;Je werkt voornamelijk vanuit het kantoor in Lummen en behandelt de schadedossiers per telefoon of per mail;Indien de klant het wenst, ga je ter plaatse bij de klant.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Aankoper
Heusden-Zolder, België
Vivaldis Office is op zoek naar een aankoper voor onze klant in Heusden-Zolder. Onze klant is gespecialiseerd in wegenwerken, stadsplanning en infrastructuur. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als aankoper bestaat uit:
Je biedt ondersteuning aan projectleiders en werfleiders bij aankoop van goederen en diensten voor de werven; Je stuurt prijsaanvragen uit o.b.v. de behoeftebepaling en analyses; Je stelt kwalitatief evenwaardige alternatieven voor; Je onderhandelt over voorwaarden en prijzen met leveranciers; Je stelt vergelijkingstabellen op door middel van Total Cost of Ownership; Je maakt aanbevelingen over leveranciersselectie; Je stelt contracten op; Je bereidt aankooporders voor en plaatst deze; Je volgt de markt- en productontwikkelingen op.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Preventieadviseur niveau 1
Beringen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een preventieadviseur niveau 1 voor onze klant in Beringen. Onze klant is gespecialiseerd in het geven van milieutechnische adviezen.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als preventieadviseur niveau 1 bestaat uit:
Ontwikkelen van de veiligheidswerking binnen het bedrijf;Versterken van veiligheidsbewustzijn door overleg met directie, managers en medewerkers;Informeren, sensibiliseren en motiveren van medewerkers over veiligheidsvoorschriften;Opstellen van rapporten en verzorgen van bijhorende administratie;Uitwerken van het interne preventiebeleid;Coördineren en uitvoeren van veiligheidstrainingen, audits, incidentanalyses en werkplekinspecties.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Preventieadviseur niveau 2
Beringen
Vivaldis Office is op zoek naar een preventieadviseur niveau 2 voor onze klant in Beringen. Onze klant is gespecialiseerd in het geven van milieutechnische adviezen.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als preventieadviseur niveau 2 bestaat uit:
Uitvoeren van risicoanalyses, onderzoeken van arbeidsongevallen en oorzaken van beroepsziekten;Adviseren over werkplekinrichting, omgevingsfactoren, arbeidsmiddelen, hygiëne en werknemersvorming;Opstellen van maand- en jaarverslagen, preventieplannen en indienststellingsverslagen;Verzorgen van het secretariaat van het Comité voor Preventie en Bescherming op het Werk;Opstellen van noodprocedures en organiseren van EHBO;Ontwikkelen van toolboxen voor medewerkers op verschillende locaties en arbeidsposten;Uitvoeren van taken in volledige onafhankelijkheid van werkgever en werknemers.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Marketingmedewerker webshop
Tessenderlo, België
Vivaldis Office is op zoek naar een marketingmedewerker webshop voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in het produceren van meubels.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als medewerker webshop bestaat uit:
Onderhouden van de Franse webshop, inclusief het beheren van productfoto's;Implementeren van SEO- en SEA-strategieën om de online zichtbaarheid te vergroten;Verlenen van klantenservice in het Frans en assisteren bij vragen of problemen;Werken aan het optimaliseren van de gebruikerservaring op de webshop;Samenwerken met het team om de algehele e-commerce activiteiten te verbeteren;Controleren van het magazijn om de beschikbaarheid van producten te waarborgen.
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Account manager
Hasselt, België
Vivaldis Office is op zoek naar een vertegenwoordiger / commercieel adviseur voor de regio Haspengouw. Onze klant is gespecialiseerd in verzekeringen.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als vertegenwoordiger / commercieel adviseur bestaat uit:
Je onderhoudt de bestaande klantenportefeuille en breidt deze uit door middel van prospectie;Je breidt de klantenportefeuille uit aan de hand van je netwerk en sociale media; Je werkt van thuis uit en gaat op bezoek bij zowel potentiële als bestaande klanten; Je werkt offertes uit op maat van de klant; Je werkt samen met andere collega's aan complexere dossiers; Je kan op een professionele wijze het bedrijf voorstellen aan potentiële nieuwe klanten.
OfficeVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder verzekeringen
Diest
Vivaldis Office is op zoek naar een dossierbeheerder verzekeringen voor onze klant in Diest. Onze klant is gespecialiseerd in het bank en verzekeringwezen.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als dossierbeheerder / verzekeringsmakelaar bestaat uit:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor bestaande klanten; Je beheert verzekeringsdossiers van A tot Z; Je vergelijkt offertes van onze verschillende maatschappijen bij nieuwe aanvragen; Je zorgt voor een duidelijk overzicht van de verschillende opties;Je werkt samen met relatiebeheerders en zorgt voor een zo goed mogelijke klantenservice; Je onderzoekt de mogelijke opportuniteiten.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Medewerker klantendienst
Sint-Truiden, België
Voor onze klant in Sint-Truiden, gespecialiseerd in tegels, natuursteen en parket, zijn we op zoek naar een medewerker voor klantendienst / customer service medewerker.
Als customer service medewerker zal je takenpakket bestaan uit:
Je bent het aanspreekpunt voor klanten en streeft naar 100% klantentevredenheid; Je zal alle vragen via telefoon, mail, chat en social media behandelen; Je luistert naar de noden van de klant en zal die de juiste producten aanbieden;Je maakt offertes en plaatst bestellingen; Je werkt samen met de collega's van het sales team, klantendienst en andere diensten; Je volgt alle offertes en klantenorders op.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Tessenderlo, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende/ administratief medewerker voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in het produceren van vloeibare eiproducten.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief bediende/ administratief medewerker bestaat uit:
Het ingeven van orders in het systeem; Het beantwoorden van telefoons; Het opmaken van een planning voor transport; Het maken van analyses aan de hand van rapporten; Het opmaken van facturen en offertes.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Aftersales manager
Sint-Truiden, België
Bij Vivaldis zijn we op zoek naar een enthousiaste aftersales manager/ vertegenwoordiger voor een dynamisch bedrijf in de machinebouw, gelegen te Sint-Truiden. Deze rol combineert techno-commerciële vaardigheden waarbij je jouw tijd evenredig verdeelt tussen werk op de baan (50%) en op kantoor (50%).
Als aftersales manager/ vertegenwoordiger functie zul je:
Onze verdeelpunten in België en Nederland ondersteunen.Technische demonstraties geven aan klanten.Regelmatig contact opnemen met vaste klanten om naar hun after-service behoeften telefonisch te peilen.Verantwoordelijk zijn voor de levering van toebehoren en het opmaken van offertes.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.