Werknemer
Werkgever
Over Vivaldis
Kantoren
Blog
FAQ
Contact
Nederlands
Vivaldis Interim
Jobs
Charlotte, jouw digitale assistent
Spontaan solliciteren
Beroepengids
Interim
Construct
Office
Finance
Chauffeurs
Technics
Technics Bedienden
Werken bij Vivaldis
Uitzendconsulent
Onze troeven
Sollicitatieproces
Collega's aan het woord
Interne vacatures
Spontane interne sollicitatie
Waarom Vivaldis
Work in Belgium
My Vivaldis
Vivaldis Interim
Open menu
Jobs
jobs.search_location.max_distance
5 km
10 km
15 km
20 km
50 km
Show me the jobs
Werkregime
Contract type
Taal
1
Niches
Sector
Filters
Actieve filters
Taal:
Nederlands
Filters verwijderen
Werkregime
Voltijds
(2)
Contract type
Vaste job na geslaagde interimperiode
(2)
Taal
Nederlands
(2)
Niches
Office
(2)
Sector
Transport
(1)
Auto
(1)
2 Jobs gevonden
Administratieve & boekhoudkundige ondersteuning (Accounts payable)
Mol, België
Vivaldis Office zoekt..............Administratieve duizendpoot- boekhoudkundig bediende ter ondersteuning. Waar moet je zijnMol Specialisatie: Transport, Logistiek Wat moet je doen? Als echte duizendpoot/administratief bediende, je werkt nauwkeurig en resultaat gericht.Opvolgen, registreren en rapporterenOndersteuning Boekhouding/finance- Accountant: Opvolging + inboeken facturen, boeken banken, voorbereiding en ondersteuning BTW /maandafsluiting, betalingen verrichten + financiële transacties, debiteuren- en crediteurenbeheer, opvolgen openstaande klanten/leveranciers ... Algemene administratie
Office
Transport
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Accounts Payable Officer
Kontich, België
Voor een garage gelegen in Kontich zijn wij op zoek naar een boekhouder. Als Accounts Payable Officer ben jij verantwoordelijk voor het verwerken van inkomende facturen en het beheren van crediteuren voor de ganse regio Antwerpen. Je zorgt ervoor dat alle financiële verplichtingen van ons bedrijf tijdig en nauwkeurig worden verwerkt. Je speelt een cruciale rol in het beheren van onze financiële administratie, werkt nauw samen met interne afdelingen en zorgt ervoor dat onze externe leveranciers en partners tevreden zijn. Verwerken en controleren van inkomende facturen, zorgen voor tijdige betalingen.Beheren van leveranciersaccounts en onderhouden van goede relaties.Controleren en reconciliëren van crediteurenrekeningen.Opvolgen van betalingsherinneringen en oplossen van eventuele factuurdiscrepanties.Oplossen van eventuele geschillen of discrepanties met leveranciers.Onderhouden van contact met leveranciers en interne afdelingen met betrekking tot facturatie.Ondersteunen aan de maand- en jaarafsluitingen.Identificeren van mogelijkheden voor procesverbetering en deelnemen aan projecten ter verbetering van de financiële processen.
Office
Auto
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Niet gevonden wat je zoekt?
Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.
Chat met Charlotte
Schrijf je in op onze nieuwsbrief
Voornaam
Naam
E-mailadres
Hou me op de hoogte
Ik heb de
privacyverklaring
gelezen en ga akkoord dat mijn gegevens worden gebruikt om mij jobs voor te stellen.